Jump to content

Filtru epurator e90 320d din 2011?


RaduDmx

Recommended Posts

Buna tuturor as vrea sa stiu daca la e90 320d din 2011 163 hp exista filtru epurator?...cineva mi-a spus ca trebuie scimbat capacul culbutor tot ca nu are filtru epurator separat...ms

Foarte probabil ai filtru epurator tipul "vortex", imbunatatit.

In linkul de aici poti vedea localizarea si diferenta fata de cel anterior, tip "rola".

Cel vortex este pe viata, fara intretinere; are capacul sau.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa dai jos capacu si sa il cureti cu in spray de curatat discuri de frana si sa schimbi doar garniturile. Nu are rost sa schimbi capacul ala cu totul daca nu ii crapat , acel "filtru" nu are hartie sau material care sa zici ca dupa ce se imbiba trebuie schimbat , se curate foarte frumos, la fel si racitorul de la EGR , e ca in fel de mini radiator din metal care il cureti cu acelasi spray.
Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba de banii tai ei doar schimba piesele , si cand mergi la garantie si sunt banii lor in joc sa ii vezi cum vin cu tot felu de idei ca sa rectifice, curatam , reparam , stim noi pe cineva care reconditioneaza etc...

 

Daca nu are nimica capacul poti sa il cureti linistit si cumperi doar kitul de garnituri pe original , este undeva la 120-150 lei si are toate garniturile. Asa doar capacul ala costa peste 1500 lei.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dete la un mecanic bun nu la reprezentanta.

Filtrul Epurator stiu ca nu se schimba la N47,

Aceasta problema cu racitorul de gaze am avut-o si eu acum o luna, se pare ca este destul de sensibil si se strica destul de repede iar costul lui nu este unul mic, respectiv 2300 lei.

Reprezentanta este cel mai mare dusman al banilor tai.

Gandeste-te ca profitul lor pt automobile noi este de 17%, restul din piese si revizii.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce simptome avea, stiu doar ca egr-ul era blocat de nu l-a mai putut face functional nici cu degripant iar la racitor nu stiu ce tija era rupta.

Masina a ajuns in service din cauza oscilatiei la ralanti.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Masina a ajuns in service din cauza oscilatiei la ralanti.

 

E greu de crezut ca oscilatia la relanti sa fie data/cauzata de filtru epurator!

Epuratorul gestioneaza uleiul care trebuie sa ajunga pe axul turbinei si foarte putin probabil sa treaca si numai ulei prin el.. sau sa fie crapat ... foarte mici sanse (poate defect din fabrica..) pentru ca e bagat prea bine unde e..

 

Eu as epuratorul ultimul, daca oscilatia relantiului e cauza.

Link to comment
Share on other sites

E greu de crezut ca oscilatia la relanti sa fie data/cauzata de filtru epurator!

Epuratorul gestioneaza uleiul care trebuie sa ajunga pe axul turbinei si foarte putin probabil sa treaca si numai ulei prin el.. sau sa fie crapat ... foarte mici sanse (poate defect din fabrica..) pentru ca e bagat prea bine unde e..

 

Eu as epuratorul ultimul, daca oscilatia relantiului e cauza.

Stai ca m-ai ametit de tot :).

Nu am schimbat nici un filtru epurator eu, am spus doar ca nu se schimba.

Eu am schimbat egr, racitor si senzor. U stiu de care.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poti sa dai jos capacu si sa il cureti cu in spray de curatat discuri de frana si sa schimbi doar garniturile. Nu are rost sa schimbi capacul ala cu totul daca nu ii crapat , acel "filtru" nu are hartie sau material care sa zici ca dupa ce se imbiba trebuie schimbat , se curate foarte frumos, la fel si racitorul de la EGR , e ca in fel de mini radiator din metal care il cureti cu acelasi spray.

 

Sunt curios cum cureti tu racitorul de gaze de n47. Eu l-am schimbat pe al meu, pt ca mi se blocase tija de la Egr si racitorul era colmatat. La mine simptomele erau ca dadea eroare pe tester la racitor si masina consuma nitel mai mult si se pare ca tragea si mai prost, lucru constatat dupa ce am schimbat racitorul cu egr-ul, curatat admisia.

Link to comment
Share on other sites

Ce cod de eroare iti dadea?direct pe racitor sau zicea ceva de egr?am incercat sa desfac egr-ul de pe racitor sa vad cum se prezinta dar nu am reusit nicicum sa il misc,pana la urma am gasit sub racitor in stanga un arc care actioneaza o tija de plastic neagra(vacumatic) blocata teapana ,mecanicul zice ca e colmatat racitorul ,sa-l schimb.Mie imi da eroare pe egr-regulator recilculare gaze esapament defectuos....tija la egr nu e blocata,merge usor. Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

Nu, masina merge brici. Nu mai oscileaza, nu se mai ingatuie si parca sunetul

Motorului este diminuat.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

SimĂâşeai o diferenĂâşa de putere când motorul era rece Ăâ˘i dupĂŁ cald ? La mine maĂâ˘ina "trage" foarte bine dupĂŁ ce o pornesc , motorul Find rece, dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzeĂâ˘te nu mai trage la fel de bine , nu mai are aceeaĂâ˘i putere .

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cum cureti tu racitorul de gaze de n47. Eu l-am schimbat pe al meu, pt ca mi se blocase tija de la Egr si racitorul era colmatat. La mine simptomele erau ca dadea eroare pe tester la racitor si masina consuma nitel mai mult si se pare ca tragea si mai prost, lucru constatat dupa ce am schimbat racitorul cu egr-ul, curatat admisia.

 

Daca ansamblul acela de racitor , tija si egr sunt functionale se poate curata forte usor de toata funingina si depunerile alea ... Exista spray de curatat EGR-ul , si dai cu ala in toate gaurile ... Este bine sa dai jos egr-ul ca doar e prins cu 2 suruburi de racitor si asa poti sa il cureti mai bine si sa ajungi sa bagi solutie si in racitor.

 

Uite, zici ca e nou :D

 

img_3090.jpg

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.