Jump to content

F10 525d 2012 anulare filtru particule


dragoss91

Recommended Posts

banuiesc ca exista niste catalizatoare care sa respecte specificatiile date de producator si sa mentina o presiune intre p1 si p2 suficienta incat sa nu se mai efectueze nici o regenerare, deci ramane softul nemodificat si nici turbina nu se prajeste, pentru ca gazele de evacuare vor iesi Sub forma unor fluxuri sa zicem asa , cu o anumita frecventa, daca nu ai nici o contrapresiune pe evacuare si nici pe egr atunci fluxurile acelea de diferite frecvente vor reusi sa distruga turbina in timp, ma refer la acele socuri si la marirea vizibia a turatiei de lucru a turbinei, egr-ul la fel ca si filtrele catalizatoare maresc durata de viata a turbinei odata cu mentinerea unor norme de poluare corespunzatoare, merg mana in mana
Link to comment
Share on other sites

Eliminarea acestui filtru afecteaza mediul inconjurator si calitatea aerului respirat in aglomaratiile urbane, cu influenta negativa asupra sanatatii populatiei. Un alt aspect negativ al acestei modificari este legat de legalitatea acestui demers, deoarece este o modificare neomologata de producatorul autovehiculului, ce modifica valoarea emisiilor poluante.

 

Filtru de particule retine doar particulle de funingina si nu are treaba cu gazelle toxice , asta e treaba catalizatorului , in plus de asta cred ca toti am platit taxa de mediu care se calculeaza dupa capacitatea cilindrica , gradul de poluare si mg de CO2/km ... Cred ca statul trebuie sa vina cu un ajutor financiar cand vine vorba de schimbatul aceste filter , dupa cum ati observant nu sunt de loc ieftine , chiar exagerat de scumpe. In Germania statul ofera reducere de impozit/taxe pentru cei care isi monteaza anumite catalizatoare pe masinile vechi care nu au venit din fabrica montate. Pe scurt eu mi-am facut treaba si nici nu mi-am recuperate timpbru/taxa de mediu, acuma e cazu sa faca ceva statul cu banii aia ... Ceva pentru mediu ,...

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Si tu vorbesti din carti, asa-i? Cum sa respire turbina mai bine fara dpf? Cu dpf off si fara resoftare masina trage cel mult la fel. Este aceeasi ineptie csre circula cand au aparut catalizatoarele pe masini, ca daca ii scoti catalizatorul trage masina mai bine, cand colo saracele sonde lambda erau ca dupa o noapte la hanul drumetului.

Nu exista limita de km la care se inlocuieste dpf. Daca masina a circulat nu doar in oras si a apucat sa isi faca regenerarile, te duce 4 500 mii.

 

 

 

Nu compara mere cu pere..la benzina nu se scoate catalizatorul, decat daca se face o evacuare profi..la diesel poti sa dai jos dpf-ul si sa pastrezi catalizatorul daca nu vrei fum deloc..Turbina respira mai bine cand e evacuarea free flow...

 

Si nu vorbesc din carti...la mine cu dpf off (fizic si din soft)am scos 290cp la powertech fara soft de putere (286cp sunt stock ,dar nu au masurat nici una care sa mai aiba toti caii)

Link to comment
Share on other sites

@Opaul : cumpara-ti un adaptor Carly si descarca de pe forum aplicatia full (exista titanium backup pentru fisiere - o sa ai acces la optiunea DPF).

Revenind la DPF-uri... eu detin doar un 320d din 2008 si am avut probleme din primele momente de dupa achizitie cu filtrul de particule. Imi tot dadea eroare la Exhaust back pressure sensor; degeaba am schimbat acel senzor : am adus 2 originale (unul nou si unul de la dezmembrari) + unul aftermarket...cu fiecare arata valori aiurea. Mentionez ca mi s-a pus si softul original din nou (eram 100% convins ca problema provine din soft). Mi-am anulat DPF-ul a doua oara (prima data mi-au scos cu totul-nu a ramas nici catalizatorul si masina scotea fum + suna; softul era facut de incompetenti); a doua oara (multumiri unui coleg de forum) mi s-a despartit catalizatorul de DPF, soft-ul a fost facut de cineva mai experimentat.

Greseala a doua oara a fost ca NU s-au scos senzorii; masina le dadea ca si erori in continuare : mai nou apare eroare de exhaust back pressure sensor, exhaust back pressure sensor against particle filter + lambda probe heating. Ulterior (dupa ce am dus masina in diferite service-uri) s-a ajuns la concluzia ca problemele astea provin DE LA CABLAJE dar solutie NU exista (cel putin la Tg Mures)

Asadar ATENTIE unde mergeti la resoftat. Din cate am inteles (m-am interesat din stanga in dreapta), cel mai tare meserias la capitol soft se afla la Iasi (100% e membru pe acest forum), data viitoare mai bine dau bani de doua ori mai multi dar stiu un lucru...nu ca trimite soft-ul nu se stie unde, la "meseriasi"...

P.S. : Rog un coleg binevoitor, in privat imi poate comunica numele expertului de la Iasi (la capitol soft-uri bmw) ? Va multumesc!

Edited by Lorenzo86
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Opaul : cumpara-ti un adaptor Carly si descarca de pe forum aplicatia full (exista titanium backup pentru fisiere - o sa ai acces la optiunea DPF).

 

Trebuie sa se poata din si din ISTA ...

Link to comment
Share on other sites

Nu compara mere cu pere..la benzina nu se scoate catalizatorul, decat daca se face o evacuare profi..la diesel poti sa dai jos dpf-ul si sa pastrezi catalizatorul daca nu vrei fum deloc..Turbina respira mai bine cand e evacuarea free flow...

 

Si nu vorbesc din carti...la mine cu dpf off (fizic si din soft)am scos 290cp la powertech fara soft de putere (286cp sunt stock ,dar nu au masurat nici una care sa mai aiba toti caii)

 

 

 

Chiar vorbesc din carti(reviste) AMS si AutoBild ,intru-Na dintre ele au facut un test cu mai multe marci la care au masurat puterea pe dyno.rezultatul a fost cam acelasi pentru toate masinile.....puteri mai mari decat cele declarate de producator si tin minte clar ca Insignia a avut cel mai mare castig...de la 163 Hp cred ca sarise la 175/177.Masinile aveau 100k km si DPF on .

Link to comment
Share on other sites

Lasa prostiile si nu iti bate joc de masina, cine ti a zis tie ca la 200k km la f10 se duce dpf-ul, estea sunt prostii, la modelele pana in 2007 aveau aceasta limita, daca masina este ok si iesi la plimbare la drum lung cu ea nu o sa ai probleme...
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Chiar si in ISTA zice ca in caz ca se infunda si nu se mai rezolva prin regenerare trebuie curatat chimic , arata chiar si cum se face curatare si cu ce solutii , care le au astia de la service BMW . Dupa curatare se recomanda o regenerare fortata. Cum a zis si colegu , daca nu o porti doar prin oras si mers subturat cam greu o sa ajungi in situatia in care trebuie sa il schimbi. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Anulat pentru ca daca vrei un BMW fara batai de cap il scoti si punct.

in orice tara civilizata anularea PDF duce la ANULAREA dreptului de a mai folosi masina! BMW sau orice alta masina fara costuri NU EXTISTA! doar in romania!!!!!!!!!!!!

  • Like 7
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

de ce nu schimbat? de ce anulat? daca nu ai bani de BMW de ce nu anulezi tot? adica BMW-ul?????

 

poti sta linistit ca si in DE se anuleaza DPF la fel ca si in RO, nici acolo la TUV nu cauta sa vada daca il mai ai sau nu, doar in UK vroiau sa implementeze asa ceva la verificari, daca citesti forumurile vei vedea ca nu o facem noi aici doar ca nu ne permitem BMW sau mai stiu eu ce alta masina, evident sunt si din astia, destui poate ca peste tot, dar sunt si foarte multi care o fac din considerente tehnice pentru ca evident e o restrictie. Oricum polueaza ele mai mult decat stim noi inca de cand sunt noi, vezi scandalul Dieselgate, noua ni s-a vandut doar o imagine si ne-am amagit ca ce bine facem noi planetei si ce masini ecologice conducem, doar au DPF si CO2 scazut. Lasa ca ne da Tesla masini green, rup planeta in doua scormonind dupa metale rare pentru baterii si ce bucurosi sunt oamenii car le conduc in bula lor verde, ca doar salveaza planeta de emisii dar uita cum se fac bateriile alea :rolleyes:

  • Like 5
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Lasa ca ne da Tesla masini green, rup planeta in doua scormonind dupa metale rare pentru baterii si ce bucurosi sunt oamenii car le conduc in bula lor verde, ca doar salveaza planeta de emisii dar uita cum se fac bateriile alea :rolleyes:

 

Ai dreptate , Tesla este foarte ok si poti sa zici ca nu poluezi mediul aproape de loc , dar industria din spate care fabrica masina asta este cum mult mai poluanta de cat industria auto conventionala. Dar atata timp cat ea nu polueaza cand intra in circulatie este destul pentru guvern/populatie.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu esti boss si adevarat pasionat de bmw daca nu ii anulezi dpf ul ca sa "respire mai bine" si sa aiba masina 10 cai in plus. Ii tragi si resoftarea vietii care scade consumul si o face de curse. Sunt tampiti astia de au introdus dpf ul, el.de fapt e o gaselnita de marketing, stim bine ca masinile fara dpf sunt la fel de poluante ca si cele cu. Mentalitate sanatoasa, doamne ajuta. :))
  • Like 6
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Nu esti boss si adevarat pasionat de bmw daca nu ii anulezi dpf ul ca sa "respire mai bine" si sa aiba masina 10 cai in plus. Ii tragi si resoftarea vietii care scade consumul si o face de curse. Sunt tampiti astia de au introdus dpf ul, el.de fapt e o gaselnita de marketing, stim bine ca masinile fara dpf sunt la fel de poluante ca si cele cu. Mentalitate sanatoasa, doamne ajuta. :))

 

 

Inginerii nemtalai e niste prosti, toti. Adevaratii ingineri auto specializati pe marirea puterii motorului din soft si prin anulare DPF se gasesc DOAR in Romania si pe acest forum ;) BMW e fraier ca nu-i angajeaza, are mult de pierdut din cauza asta. Ar face economie mare daca nu ar mai monta DPF pe masini, ar scadea consumul, deci BMW_urile ar fi mai performante ca AUDI sau Mercedes si ar trage mai bine, din nou un criteriu de eficienta ar fi indeplinit. DAR EI NU ! BATMAN BADMAN! Nici de-ai dreq nu vor......

Edited by six in line
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

eu vreau sa expun urmatoarele: dpf ul a fost implementat pe masini doar ca acestea sa respecte normele de poluare referitoare la emisiile de fum(cenusa) (nu noxe gen monoxiduri de carbon sau alte gaze nocive care sunt neutralizate de catalizator). credeti ca vreun fabricant de masini tine mortis sa isi mareasca costurile de productie cu un dispozitiv destul de scump doar ca sa salveze planeta? multe din inovatiile in materie de reducere a emisiilor sunt dictate producatorilor de catre normele europene ei fiind obligati sa gaseasca solutii (vezi dieselgate, sau aditivul ala ADblue din motoarele mai noi pt neutralizarea nu stiu carui gaz. dpdv al performantelor, faptul ca exista dpf pe masina nu ajuta motorul cu nimic, doar mediul.

buun, legat de regenerarea filtrului... functionarea motorului si arderea motorinei produce funingine/carbon. cand filtrul simte ca se umple de funingine (tineti minte cuvantul asta va rog) declanseaza regenerarea filtrului, adica o curatare a lui prin marirea temperaturii din interior si arderea respectivei materii. e, aceasta funingine, prin ardere nu se elimina fizic din filtru, ci se transforma intr-o ,,cenusa'' sa ii zicem (nu stiu ce alt cuvant mai potrivit sa folosesc). aceasta cenusa e mult mai mica ca volum decat funinginea, ea neputand fi arsa sau eliminata si astfel ramane in filtru for ever. si acest ciclu se repeta de nspe ori pana atunci cand filtrul este plin de cenusa(!) si regenerarea nu mai are niciun efect asupra filtrului. producatorii de bmw au calculat ca durata medie de viata a unui filtru pana se umple de cenusa este undeva la 200 de mii de km. binenteles, aceasta cifra poate varia in sus sau in jos, in functie de regimul de folosire al motorului.

poate este aiurea comparatia, dar este exact ca la o bucata de carbune pe care o folosesti la gratar. inainte sa ii dai foc e mare, o tii in pumn, dar dupa ce arde complet, ramane doar o cantitate foarte mica de cenusa ce iti incape pe varful unui deget. e, aia oricat ai arde-o sau incalzi-o , nu mai dispare veci.

Edited by Rico24
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

din ce punct de vedere ar fi corect? al mediului, al producatorului sau al posesorului autoturismului care tre sa scoata 2000 de euro din buzunar? crezi ca lumea si le anuleaza doar asa ca li se pare lor ca arata mai bine fara, sau din cauza costurilor foarte ridicate? daca ar fi 300 de euro un filtru cine crezi ca s-ar mai complica cu resoftari si anulari?
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.