Jump to content

518d vs 520d


CristianS1987

Recommended Posts

Eu am căutat pe realoem.com următoarele componente atât la 518d cât și la 520d ambele fabricate la diferența de 3 săptămâni : motor , injectoare , cutie , ambreiaj , turbo .. rezultatul : nicio diferența , aceleași coduri și specificații . De asta ma face sa cred ca este diferența doar de soft. Accept orice fel de argument contra a ceea ce am zis eu dar sa fie susținut de dovezi concrete.

 

 

Totusi, turbinele sunt aceleasi?

 

Pune pe topic ce masini/motoare compari.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Aceste motoare sunt facute de nemti si stiu ei de ce le numesc 18-20-25-35 etc.

Nu vad de ce ar trebui sa o duci la "3000" de cai daca atunci cand a iesit de pe portile fabrici, nemtii i-au dat ok-ul!

Ti-e frica, ca nu o sa poti depasi o caruta?

Sau daca esti pasionat de tuning nu inteleg de ce ti-ai lua un 18?

Si pe seria 5?

Hai poate daca era seria 1 mai ziceam! Mai usoara, sprintena... La greoaia de seria 5....

Cum spunea un coleg pe forum:

Iti cauti probleme dupa?

Si piesele mai pica si ele, si daca te referi la taxe, atunci cu intretinerea ce o sa faci!

Asa cum toti vor Bmw cu cat mai multe optiuni, dar cand pica ceva, cauta piese second hand!

Sa fim seriosi!

I-ati direct 520 sau multumestete cu 518 fara sa bagi mana modificari!

Edited by ciprian8888
  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Totusi, turbinele sunt aceleasi?

 

Pune pe topic ce masini/motoare compari.

 

Conform site-ului realoem aĂâ˘a se pare , ca turbinele sunt aceleaĂâ˘i. Ai in imagine screenshot cu informaĂâşiile despre ambele turbine. In chenarul cu roĂâ˘u este vb de turbo 518 iar in cel verde este turbo 520 . 77ebe76688f99ba80dbca7c96701de17.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Aceste motoare sunt facute de nemti si stiu ei de ce le numesc 18-20-25-35 etc.

Nu vad de ce ar trebui sa o duci la "3000" de cai daca atunci cand a iesit de pe portile fabrici, nemtii i-au dat ok-ul!

Ti-e frica, ca nu o sa poti depasi o caruta?

Sau daca esti pasionat de tuning nu inteleg de ce ti-ai lua un 18?

Si pe seria 5?

Hai poate daca era seria 1 mai ziceam! Mai usoara, sprintena... La greoaia de seria 5....

Cum spunea un coleg pe forum:

Iti cauti probleme dupa?

Si piesele mai pica si ele, si daca te referi la taxe, atunci cu intretinerea ce o sa faci!

Asa cum toti vor Bmw cu cat mai multe optiuni, dar cand pica ceva, cauta piese second hand!

Sa fim seriosi!

I-ati direct 520 sau multumestete cu 518 fara sa bagi mana modificari!

 

Nu a pomenit nimeni de "3000" de cai .. caruta.. ma amuzi :)

Argumentele tale nu au nici cea mai mica sustinere iar logica postului tau este cam precara. Nu vreau sa intru in polemici, am scris in primul post ce imi place la acel 518, nu este vb nici de taxe nici de intretinere.. Ma rog.. consider discutia cu tine incheiata pt ca nu am nevoie de astfel de "sfaturi". Multumesc , o zi buna !

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by CristianS1987
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu pot spune din experienta pentu ca detin un 525 cu acelasi motor, aceasi cutie, aceasi sistem de franare ca 535. Am vazut ca singura diferenta este softul.

Am pus soft de 535 si a ajuns de la 204 cai la 318.

Buna treaba asta....

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu pot spune din experienta pentu ca detin un 525 cu acelasi motor, aceasi cutie, aceasi sistem de franare ca 535. Am vazut ca singura diferenta este softul.

Am pus soft de 535 si a ajuns de la 204 cai la 318.

 

 

525 (cel de 204cp) are o singura turbina, 535 e bi-turbo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Concluzie: ti-ar lua 2 minute sa dai un mesaj pe farcebook celor de la TCM turbo sa iti spuna daca tehnic e acelasi motor sau nu...O sa iti explice in cat e "safe" sa le duci ca putere, cat ar costa etc. Eu mereu le-am dat mesaje cand am avut nelamuriri si m-au ajutat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci ? O concluzie ? Ce credetâşi ? Cum sta treaba ?

 

Vad ca cei de la br-performance ofera valori after-tunning identice (si putere si cuplu) pentru 518d si 520d, atat STAGE 1, cat si STAGE 2: https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/571-5-serie/579-f1x-2010-10-2016/ .

 

Comparativ, pentru 318d si 320d ofera valori diferite: https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-3-serie/3859-f3x-10-2011/ .

 

Sper ca te ajuta acest reply.

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Salutare,

Deoarece si pe mine m-a interesat acest subiect am facut niste cercetari pe realoem.com si as vrea sa le impartasesc si cu voi.

Mai jos vedeti diferentele pe care le-am gasit intre un 518d si un 520d.

Comparatia am facut-o pentru masini fabricate in aceeasi luna:

- anul si luna de fabricatie ale masinilor comparate: 2014, octombrie

- diferente identificate la motor:

 

518d - Timing and valve train-camshaft > Exhaust valve 24,6/4,92MM 8 cod:11347812615

520d - Timing and valve train-camshaft > Exhaust valve 24,6/4,92MM 8 cod:11348511622 (dimensiuni identice cu 518d dar cod diferit)

 

518d - Crankshaft asbly - Connecting rod/piston > Piston 84,195MM(0) 4 cod:11258519401

520d - Crankshaft asbly - Connecting rod/piston > Piston 83,945MM(0) 4 cod:11258571012 (+ mici diferente la piesele derivate, cum ar fi inele de prindere, etc fata de 518d)

 

In rest, toate piesele pe care le-a dat realoem.com au fost identice in ceea ce priveste configuratia motorului.

Sper sa va fie de ajutor :)

Edited by PaulC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu pot spune din experienta pentu ca detin un 525 cu acelasi motor, aceasi cutie, aceasi sistem de franare ca 535. Am vazut ca singura diferenta este softul.

Am pus soft de 535 si a ajuns de la 204 cai la 318.

 

O alta diferenta este la cutie. La 525 este 8HP45 si la 535 8HP70.

Edited by Injectoru'6
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Deoarece si pe mine m-a interesat acest subiect am facut niste cercetari pe realoem.com si as vrea sa le impartasesc si cu voi.

Mai jos vedeti diferentele pe care le-am gasit intre un 518d si un 520d.

Comparatia am facut-o pentru masini fabricate in aceeasi luna:

- anul si luna de fabricatie ale masinilor comparate: 2014, octombrie

- diferente identificate la motor:

 

518d - Timing and valve train-camshaft > Exhaust valve 24,6/4,92MM 8 cod:11347812615

520d - Timing and valve train-camshaft > Exhaust valve 24,6/4,92MM 8 cod:11348511622 (dimensiuni identice cu 518d dar cod diferit)

 

518d - Crankshaft asbly - Connecting rod/piston > Piston 84,195MM(0) 4 cod:11258519401

520d - Crankshaft asbly - Connecting rod/piston > Piston 83,945MM(0) 4 cod:11258571012 (+ mici diferente la piesele derivate, cum ar fi inele de prindere, etc fata de 518d)

 

In rest, toate piesele pe care le-a dat realoem.com au fost identice in ceea ce priveste configuratia motorului.

Sper sa va fie de ajutor :)

 

Update: Am verificat si transmisia automata si este aceeasi atat pentru 518d cat si pentru 520d: GA8HP50Z

Link to comment
Share on other sites

Update: Am verificat si transmisia automata si este aceeasi atat pentru 518d cat si pentru 520d: GA8HP50Z

 

Update: Am sesizat si mici diferente la Catalytic Converter/Front Silencer > Front Muffler si la Catalytic Converter/Front Silencer > Exhaust System, Rear

Edited by PaulC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.