Jump to content

BMW E90 320D 2007 - Problema bujie/regenerare DPF


Docristian

Recommended Posts

Contrapresiunea se verifica la relanti cu motorul cald , nu turat .

Daca-i asa cum spui tu , de ce in meniul de test al DPF , in DIS , ai valorile maxim acceptate la anumite turatii () ralanti , 2000rpm , cut-off speed )?

post-980-0-48163200-1525258490_thumb.jpg

Edited by Lancer
Link to comment
Share on other sites

hai sa clarificam lucrurile poate mai ajuta pe cineva :

 

Concluzia la care am ajuns este : chiar daca ai erori pe bugii (la mine erau toate cele 4 bujii cu eroare),regenerarea dpf se realizeaza daca ai regenerarea dfp activata acolo la status in ista (trebuie musai sa fie regeneration enabled).

daca dai regenerare fortata din ista atunci cand ai erori pe dde in speta bujii regenerarea se realizeaza, numai ca in mers nu iti va afisa in ista regeneration active, va sta numai pe regeneration inactive, dar totusi cum am zis ea se realizeaza.

in cazul meu am schimbat releul de bujii (s-a dovetit bulit). dupa schimbarea lui , erorile pe bujii nu au mai aparut.

 

dupa toate cele facute mai sus in postarile mele am facut si testul din ista exhaust counterpressure dupa cum se vede in poza atasata cu motorul pornit masina pe loc post-86206-0-91923300-1525264804_thumb.png

se observa ca valorile sunt ok chiar daca am avut releul bubuit, regenerarea s-a facut corect.poza este facuta inainte de schimbarea releului cu erorile pe toate cele 4 bujii

 

dupa ce am schimbar releul de bujii am mai facut un drum scurt de cca 30km, am anulat regenerarea fortata din ista a ramas numai cea automata dupa cum se observa in poza la status regeneration not requested post-86206-0-80773600-1525265663_thumb.jpg

cand motorul a ajuns la temperatura optima si viteza de peste 60km ora am observat ca statusul se schimba din regeneration not active in regeneation active

 

deci daca aveti erori pe toate cele 4 bujii, si la acelasi nr de km foarte probabil este ca releul sa fie stricat. in cazul meu chiar daca releul nu functiona regenerarea se facea corect numai ca in ista nu afisa statusurile corect.

inclin sa cred ca si cu bujiile arse se face regenerarea automata dar probabil numai cand e cald afara iarna nu cred ca se face.

 

multumesc tuturor pentru ajutor.

Edited by ionut79
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut, am pe tester eroare la bujie cilindru 2, am scos bujia de pe cilindru 2 si 3 ( ca sa nu zic ca am gresit numerotarea pistoanelor) si pe-am testat pe multimetru si apoi am conectat-o la baterie si functioneaza perfect... am pus-o la loc dar eroarea tot acolo a ramas. Stie cineva care e problema? M-am gandit sa fie releul dar nu am eroare pe el si mie imi arata doar o bujie arsa, nu toate 4.
Link to comment
Share on other sites

cum ai testat-o pe multimetru, sti ce valoare trebuie sa aibe?

 

01.0 sau 0.09 atat trebuie sa aiba o bujie ok

Uite aici cum verifici

 

O sa pun maine bujie noua pe cilindrul 2 sa vad daca dispare eroarea. Nu stiu ce sanse am ca bujiile de pe masina sunt functionale.. macar stie cineva cum sunt numerotati cilindri? Unii spun intr-un fel iar altii in alt fel. N47

Edited by bmwiosif
Link to comment
Share on other sites

Timpii de incalzire direfa in functie de marca si de cat de vechi sunt bujiole respective. Oricum 1-2 secunde gasesti la toate bujiile incandescente de pe lume. Iar voltajul normal ca difera, la N47 e de 7 volti si la M47 de 5v si e mai scurta , insa rezistenta aia de pe multinetru e valabila pt toate bujiile.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
de cateva zile tremura motorul la relanti,de se crapa caroseria in doua;mergea rotund si frumos;am schimbat releul de buji caci aparea eroare pe tester;sa se fi infundat filtrul DPF?in momentul de fata am erorile din poza atasata;este vorba de E90-N47-318D din 2007;detin tester Delphi DS150E,stie sa arata cat de infundat este dpf?pot sa ii dau regenerare fortata?un tutorial ceva?

post-103683-0-48921500-1638901618_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

de cateva zile tremura motorul la relanti,de se crapa caroseria in doua;mergea rotund si frumos;am schimbat releul de buji caci aparea eroare pe tester;sa se fi infundat filtrul DPF?in momentul de fata am erorile din poza atasata;este vorba de E90-N47-318D din 2007;detin tester Delphi DS150E,stie sa arata cat de infundat este dpf?pot sa ii dau regenerare fortata?un tutorial ceva?

Salut, si eu am avut eroarea aia pe dpf, schimba senzorul care iti citeste presiunea in dpf si dispar erorile, costa in jur de 200 lei si poti sa il schimbi singur.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

de cateva zile tremura motorul la relanti,de se crapa caroseria in doua;mergea rotund si frumos;am schimbat releul de buji caci aparea eroare pe tester;sa se fi infundat filtrul DPF?in momentul de fata am erorile din poza atasata;este vorba de E90-N47-318D din 2007;detin tester Delphi DS150E,stie sa arata cat de infundat este dpf?pot sa ii dau regenerare fortata?un tutorial ceva?

 

 

Cauta pe cineva care are ista , cu delphi (multimarca) nu rezolvi problema !

 

Senzorul de presiune trebuie original , cauta pe forum si ai sa gasesti destule discutii despre senzor(i)

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe cineva care are ista , cu delphi (multimarca) nu rezolvi problema !

 

Senzorul de presiune trebuie original , cauta pe forum si ai sa gasesti destule discutii despre senzor(i)

Am pus nou,pe acesta din poza.Ce ar avea cel original si nu are acesta?

 

La mine sa rezolvat prin schimbarea senzorului, am sters erorile si totul ok, poate ti sa infundat dpf-ul daca ai mers mult asa, fa o diagnoza cu tester dedicat bmw.

Ce model de senzor exact ai pus? Daca as avea filtrul dpf infundat,nu ar mai scoate fum pe esapament,ceea la mine scoate?!Sa tremure motorul asa rau din cauza unui filtru dpf infundat?Am sa pun si tester dedicat.

post-103683-0-21343800-1639076469_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Da, tremura din cauza DPF-ului infundat dar daca iti scoate fum inseamna filtrul este crapat si gazele trec prin el.

Senzorul aftermarket arata aiurea, oricat de bun ar fi el... numai original trebuie montat!

ai o explicatie,de ce arata aiurea acesta HELLA,aftermarket si cel original arata corect? Pune te rog o poza cu unul original.
Link to comment
Share on other sites

ai o explicatie,de ce arata aiurea acesta HELLA,aftermarket si cel original arata corect? Pune te rog o poza cu unul original.

Nu ai inteles ce a vrut sa zica.

Cel original indica corect ce se intampla in filtrul DPF in timp ce, cel AM nu. E vorba de calibrare a senzorilor.

Cel original sunt mai multe sanse sa indice corect decat unul AM; adica tot calibrare, sau controlul calitatii daca vrei.

Link to comment
Share on other sites

ai o explicatie,de ce arata aiurea acesta HELLA,aftermarket si cel original arata corect? Pune te rog o poza cu unul original.

 

 

Crezi ca sunt biblioteca de poze cu senzori? :) In caz in care vroiai sa-mi dai peste nas cu faptul ca cel original e facut tot de Hella asa cum zic toti "meseriasii" afla ca nu este... majoritatea sunt facuti special pentru BMW de catre firme ca Denso (la fel ca si senzorul MAP de 3bar pt M47 / M57) insa aftermarket nu poti gasi acelasi senzor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Crezi ca sunt biblioteca de poze cu senzori? :) In caz in care vroiai sa-mi dai peste nas cu faptul ca cel original e facut tot de Hella asa cum zic toti "meseriasii" afla ca nu este... majoritatea sunt facuti special pentru BMW de catre firme ca Denso (la fel ca si senzorul MAP de 3bar pt M47 / M57) insa aftermarket nu poti gasi acelasi senzor.

Cu alte cuvinte, senzorii luati cu stanta BMW de la d(st)ealer sunt facuti cu costuri mai mari de catre fabricanti si vanduti la supra-pret de BMW.

Pam-pam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.