Jump to content

Resoftare e90 fl N47?


CristianVIS

Recommended Posts

Salut colegi, intentionez sa resoftez un e91 318d , 2009, cod motor N47 D20C, masina are in prezent 136 CP, e varianta limitatĂŁ ca putere, normal avand 143cp. As dori sa o duc undeva la 170-175 cp (am ĂŽnĂâşeles ca asta ar fi zona mai safe) , dar mi-e frica sa nu prĂŁjeascĂŁ volanta sau turbina.

Mai sunt colegi care au softat acest motor? Au apĂŁrut probleme anterior?

 

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Eu am avut e90 loc, versiunea de 177 cp. DupĂŁ resoftare (aprox 210 cp), am mai folosit mașinĂŁ aprox 40.000 km. FĂŁrĂŁ probleme. Noul proprietar a mai fĂŁcut alți 30.000 km tot fĂŁrĂŁ probleme. In prezent mașinĂŁ are aprox 290.000 km

Acum am un F31 tot cu motor n47, 184 cp, resoftat la aprox 220 cp de vreo 20.000 km, la fel fĂŁrĂŁ probleme. In prezent mașinĂŁ are 174.000 km

Daca nu depĂŁșești 20% din puterea inițialĂŁ, si faci resoftarea la cineva cunoscut (cu experienta ), nu cred ca e o problema.

Edited by ovy07
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut , eu am un E91 320d N47 177 cp la baza.

Acum are DPF OF , EGR OF si soft de 210 cp.

Am aproximativ 270.000 km si merge bine.

Inainte de acestemodificari am reconditionat turbina , am schimbat distributia plus revizie.

Probleme nu au aparut iar masina functioneaza foarte bine.

Ai mare grija la cine iti faci softul si eventualele reconditionari/reparatii.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am eu E90 318D - 143 CP resoftat undeva pe la 170-175 cai. De 3-4 ani nu a facut probleme la turbina sau volanta. Doar ca softul din perioada aceea lasa trei erori permanente in ECU , care nu par sa afecteze cu ceva . Mai tarziu am inteles ca s-a scapat de erorile acelea .

Vezi ca trebuie desfacut calculatorul pentru resoftare.

Link to comment
Share on other sites

Am eu E90 318D - 143 CP resoftat undeva pe la 170-175 cai. De 3-4 ani nu a facut probleme la turbina sau volanta. Doar ca softul din perioada aceea lasa trei erori permanente in ECU , care nu par sa afecteze cu ceva . Mai tarziu am inteles ca s-a scapat de erorile acelea .

Vezi ca trebuie desfacut calculatorul pentru resoftare.

Mersi de raspuns, tu unde l-ai facut?

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Diferenta dintre N47D20C cel de 177cp si cel N47D20C de 143cp o fac injectoarele si calculatorul masinii, nu stiu sigur daca si turbina. Deci daca pui injectoare de 520d-320d ai putea sa faci un 200 safe, daca si turbina este cea de pe 177cp.

 

Iti spun asta pentru ca eu am pus motor N47D20C de pe seria 1 (118D), eu avand soft la 210 cp de la 163cp(a fost cu power red.), cu motorul acela si cu anexele mele este exact acelasi lucru.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta dintre N47D20C cel de 177cp si cel N47D20C de 143cp o fac injectoarele si calculatorul masinii, nu stiu sigur daca si turbina. Deci daca pui injectoare de 520d-320d ai putea sa faci un 200 safe, daca si turbina este cea de pe 177cp.

 

Iti spun asta pentru ca eu am pus motor N47D20C de pe seria 1 (118D), eu avand soft la 210 cp de la 163cp(a fost cu power red.), cu motorul acela si cu anexele mele este exact acelasi lucru.

Deci inseamna ca softul nu o sa le forteze mai deloc daca volanta si turbina sunt si pe motorizarea de 177cp. Mersi de raspuns colegu

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

S-a discutat la un moment dat pe forum cum ca ar fi diferente constructive intre motoarele de pe 318-316D si cele de pe 320D , care au puteri mai mari . Se spunea de diferente la grosimea sau/si aliajul pistoanelor si bielelor .

Chiar cu injectoare schimbate eu nu m-as aventura sa resoftez un 318D la puterile la care se resofteaza un 320D.

Link to comment
Share on other sites

seaman discutiile alea sunt la fel ca multe altele de pe forum despre conspiratii si etc...N47D20C este decat un model pe cand turbina, injectoare,galerie,etc( adica anexe) sunt piese de capacitati diferite.

 

Si la al meu N47 Euro 5 din 11/2008 s-a facut soft prin OBD spre mirarea tuturor, nu a avut niciun update de soft facut, daca avea nu mergea.

 

Cavaliere: Deci si turbina este diferita. Este bine de stiut ca poti lua un 318D si sa-i faci un "soft" prin inlocuirea turbinei/injectoare/DDE si ce mai e.

Link to comment
Share on other sites

seaman discutiile alea sunt la fel ca multe altele de pe forum despre conspiratii si etc...N47D20C este decat un model pe cand turbina, injectoare,galerie,etc( adica anexe) sunt piese de capacitati diferite.

 

Si la al meu N47 Euro 5 din 11/2008 s-a facut soft prin OBD spre mirarea tuturor, nu a avut niciun update de soft facut, daca avea nu mergea.

 

Cavaliere: Deci si turbina este diferita. Este bine de stiut ca poti lua un 318D si sa-i faci un "soft" prin inlocuirea turbinei/injectoare/DDE si ce mai e.

 

Tot ce se poate , dar cand au fost discutiile acelea , informatiile pareau provenite de la BMW .

In legatura cu resoftarea prin OBD , nu contest ca nu se poate acum , dar pe vremea cand am facut-o eu , sigur nu se putea . Nu exista solutie de by-passare a protectiei tricore prin obd , doar flash-ul direct in ecu cu BDM.

Apropos de asta , exista solutie de flash prin OBD pt N47 pe F10 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Toate BMW-urile seria E si F ( EDC17 cu protectie antituning ) se pot resofta direct pe mufa de diagnoza OBD2, nu mai e necesara desigilarea ECU-lui.

 

PS: Momentan detin interfata \ sw pentru BMW-urile seria E ( pot sa le fac direct pe OBD2 ), in viitorul apropiat voi detine si pentru seria F :) .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Salutare. Si eu am tot un 318D 2009 136cp. La prima masuratoare pe dino (soft original) a avut 148 cp si dupa resoftare am obtinut 181 cp. Soft facut prin OBD, in Bucuresti la CompleteChip Iasi. Edited by Alex27
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salut, am un 320d N47 ( 177 cp la baza) si as vrea sa ii fac Stage la TCM Tuning (sau daca aveti alte pareri despre altii mai buni in bucuresti spuneti-mi)

Mentionez ca Distributia este schimbata de 4.000km si uleiul de 2 saptamani ( schimbat la 10k km mereu)

Ce ar trebui sa verific din punct de vedere mecanic inainte de soft?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare. Detin un e91 318d din 2011 și acum câteva luni am făcut un stage 1 in germania fara să fie dat calculatorul jos de pe mașină. Direct de pe calculator și o durată de circa 45 de minute. Asta a fost acum 6 luni. În ultima vreme mă confrunt cu mai multe erori date de ecu. ( Egr-racitor de gaze-filtru particule-senzor presiune combustibil). Am curatat egr.ul, galeria, filtrul și totul a fost ok un timp. Acum iarăși au apărut și nu știu ce să îi mai fac

 

 

IMG_20220321_160137.jpg

IMG_20220321_005348.jpg

IMG_20220321_005329.jpg

Edited by Sorin.srn
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.