Jump to content

Span in filtru ulei


Matac nicolae geani

Recommended Posts

:laugh: :laugh: :laugh:

 

Da...a fost...spanuit...

Oricum, fa-i un tratament la motor dupa ce schimbi uleiul...orice fir de span iti afecteaza piesele, nu degeaba e filtrul ala de ulei pus acolo cu micronii pe el...

Masina o poti verifica de KM numai daca ii ceri omului istoricul complet, cu raport DEKRA din Germania si cu inregistrarile din RO daca ceva bate la ochi...in rest, iti pot arata cum masina ta de 200k km o facem de 80.000 km si cei de la BMW pot citi tot ce vrei tu, vor spune ca sunt 80k reali :))).

Sau luata de la reprezentanta...si iti dau baietii raportul complet...Eu am primit cartea veche a masinii cu istoricul plus o carte noua pt nou proprietar, care incepe de la km care erau la vanzare...plus TUV nou nout si contract care spunea tot ce a avut masina ca si istoric de proprietari si interventii....foarte profesional lucreaza BMW in afara...

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Masina este provenita din belgia nu germania si a fost adusa in tarĂŁ pe data de 20-07-2017 toate reviziile imi arata ca au fost facute in belgia ...deci istoricul masini mi-lau dat incepand cu prima revizie 22-500km si pana in prezent !

Eu nu inteleg daca nici reprezentanta nu iti poate spune km reali ai masini de ce draq toata lumea spun fai test reprezentanta ?daca nu ei atunci cine iti poate spune adevarul? Bavaria romania iti citesc istoricul masini de cand a iesit nouĂŁ din magazin si pana in prezent si lor le indica doar intrarile in reprezentanta ce au schimbat ,ce a suferit masina si cati km avea ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E clar ca motorul ala a suferit foarte mult din ceva motive , lipsa ulei sau presiune ulei cel mai probabil ... Acel span vine de la cuzineti sau segmenti piston (poti sa verifici asta cu in magne , daca spanul este atras de magnet atunci e clara treba) daca nu inseamna ca este din aluminiu si mai are o sansa, eu sincer nu as mai iesi din oras cu masina aia , este doar o chestiune de timp pana ce incepe sa bata (cum a patit colegul WIN) si de acolo doar alt motor mai este salvarea.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca iti convine sa te lase masina la 500km de casa ... El trebuie sa lase reprezentantele si sa mearga la cineva care a mai umblat in motoare si sa inceapa sa se uite in motor,prima data dat jos baia si facut o inspectie cat se poate si/sau desfacut motorul. Cand te trezesti cu span in filtru este destul de grav , nu mai este in motor pe care sa te bazezi pana ce nu afli cauza.
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios la ce spun unii oameni "span" sau "pilitura in ulei". Ai putea sa faci cateva poze la spanul gasit in filtru?? Cand faceti schimbul de ulei, scoateti filtrul de ulei cel vechi din capacele alea si taiati-l pe jumatate, 90% din forum o sa fie surprins de ce gaseste in el, insa cu o anume limita.
Link to comment
Share on other sites

pilitura in motorul vechi am gasit si eu + in baia de ulei foarte multa dupa ce am patit atunci cu el, iar cand dadeam cu carpa gen sa sterg peretii sau fundul baii de ulei, pe carpa era ca o mazga arginitie stralucind, asa arata pilitura. Era un strat care nu s-a luat nici la spalatorie cu presiune, decat daca stergeai cu carpa, vedeai pe carpa "mazga"respectiva. Poate asa ti-a dat tie impresia, insa pilitura aia nu are de unde sa aiba culoarea respectiva.

 

Edit:Am gasit pozele de cand am curatat baia, pacat ca nu am facut si la carpa:D, aia de pe fund nu s-a luat la spalatorie nici cu spuma activa nici cu nimic.

 

Daca ar fi mai usor de desfacut baia, as face acest lucru la fiecare revizie, adica 1 data pe an sa dau baia jos si sa o curat + ca mai vezi si in ce stare se prezinta motorul din pilitura care o gasesti in baie.

post-77153-0-93205200-1515859785_thumb.jpg

post-77153-0-91921900-1515859789_thumb.jpg

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

pilitura in motorul vechi am gasit si eu + in baia de ulei foarte multa dupa ce am patit atunci cu el, iar cand dadeam cu carpa gen sa sterg peretii sau fundul baii de ulei, pe carpa era ca o mazga arginitie stralucind, asa arata pilitura. Era un strat care nu s-a luat nici la spalatorie cu presiune, decat daca stergeai cu carpa, vedeai pe carpa "mazga"respectiva. Poate asa ti-a dat tie impresia, insa pilitura aia nu are de unde sa aiba culoarea respectiva.

 

Edit:Am gasit pozele de cand am curatat baia, pacat ca nu am facut si la carpa:D, aia de pe fund nu s-a luat la spalatorie nici cu spuma activa nici cu nimic.

 

Daca ar fi mai usor de desfacut baia, as face acest lucru la fiecare revizie, adica 1 data pe an sa dau baia jos si sa o curat + ca mai vezi si in ce stare se prezinta motorul din pilitura care o gasesti in baie.

 

Frate, cati km avea? uite de asta isi merita banii tratamentul cu Metabond...te scapa de...frecare... :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Ala e span? Aia e bucata de metal rupta de pe undeva in motor, in interior unde? Daca nu au desfacut nimic, nu inteleg de ce zici ca era in motor, au gasit bucatica aia acolo in locul unde au schimbat simeringul sau cum ca eu nu mai inteleg nimic.

 

"span in filtrul ulei"nu are nici-o legatura cu ce ai gasit tu acolo in locul unde ai gasit.

 

pireutz nu mai spune prostii ca dupa te cred saracii oameni, cei care stiu povestea cu motorul meu, a mers fara ulei si prin urmare aia s-a intamplat, am poze si cu cuzinetii frecati si topiti pe arbore, doar am vrut sa-i arat ce inseamna pilitura si nu ce zice el.

 

Metabond si toate cacaturile astea iti fac bine daca vrei sa vinzi masina(aviz colegilor care cumpara de la samsari), dupa ce trece efectul face mai urat ca inainte in caz ca are probleme masina.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Hai ca ai scapat bine de tot , bucata aia este ce a mai ramas din semering , este bucsat cu ceva material din alama si cupru, se pare ca si pilitura aia galbena este de la acel semering ce are aceasi culoare.

Il schimbi , cureti baia(eventual o si schimbi daca vrei) faci schimbu de ulei/filtru si nu mai ai treaba.

 

PS: Tratamentul cu Metabond este foarte bun dupa ce ai trecut cu bine de 300.000km si vrei sa o mai tii mult si bine , nu dupa ce au aparut deja problemele (asta daca doar vrei sa ascunzi mizeria sub pres si sa o vinzi si sa zici ca motorul e brici).

Link to comment
Share on other sites

Bravo Paul, este bucsat cu materialul respectiv, dar nu vad nici-o situatie in care simering-ul s-ar distruge in halul ala.

Nu are rost sa schimbe baia, trebuie curatata foarte bine la mana si cu periuta in toate locurile mai greu accesibile din baie, o sa vezi ca sunt unele colturi prin baie unde trebuie sa depui mai mult efort ca sa iei toata pilitura, o sa intelegi ce zic cand te apuci sa o stergi cu carpa, iti recomand sa stai acolo cand o curata si sa dai tu cu carpa personal sau cu mana sa fii sigur ca nu mai e nimic acolo.

Link to comment
Share on other sites

Am auzit de multe motoare M si N care au avut scurgeri de ulei din cauza semeringului de la arbore dar niciodata sa ajunga in halul asta, avand in vedere necunoscutele legate de masina asta , nu ma mai mira nimic.

Nici eu nu as schimba baia daca nu scapa ulei ... o baie noua este la fel de rezistenta la lovituri ca si o baie sudata, daca nu sunt probleme cu ea nu vad de ce sa o schimbi.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti !

Deci acea bucata de metal ,cupru ce o fi ea...a fost gasita chiar in locul acela unde am atasat poza ...cand au deschis fulia sa imi schimbe semeringul au gasit acea bucata fix in acel loc!

Nu vreau sa mint ,s-au sa va duc in eroare, va spun exact ce am patit ...

Baia spun sa o schimb deoarece este sudata ....ori cum baia cel mai probabil a mai fost data jos se poate vedea si in poze silicon pe margine...

Cei de la bmw mi-au spus ca motorul functioneaza in parametri normali si ca daca aveam pilitura in motor ,sa fie ceva deteriorat masina nu mai mergea nici 5-10 Metri..!

Sapt asta o sa schimb toate piesele care mi-au recomandat cei de la bmw!

Multumesc anticipat tuturor !🙂

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Masina este provenita din belgia nu germania si a fost adusa in tarĂŁ pe data de 20-07-2017 toate reviziile imi arata ca au fost facute in belgia ...deci istoricul masini mi-lau dat incepand cu prima revizie 22-500km si pana in prezent !

Eu nu inteleg daca nici reprezentanta nu iti poate spune km reali ai masini de ce draq toata lumea spun fai test reprezentanta ?daca nu ei atunci cine iti poate spune adevarul? Bavaria romania iti citesc istoricul masini de cand a iesit nouĂŁ din magazin si pana in prezent si lor le indica doar intrarile in reprezentanta ce au schimbat ,ce a suferit masina si cati km avea ....

 

daca consideri ca merita,

intoarce-te la vanzator,

 

esti total indreptatit,

pe aici vad ca sunt multi experti in tepe,

eu iti spun ca este lege impotriva lor!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Stiu ,sunt foarte multi care au fost patiti din pacate,dar cum fac l-am sunat cand am auzit despre buba masini si baiatul a raspuns ferm vino la mine si mergem la bmw facem o programare ...sau mergem la un service mai mare etc daca ar fi fost teapa ,ai mai rasp la telefon ,sau ai mai suna u sa vezi cum au descurs lucrurile ,ce a rezolvat clientul?? Eu nu l-am mai sunat ma sunat el “cf cum ai facut cu masina ,daca este si nu te descurci vino la pitesti la mine si vedem cum facem sa ne dea un rasp concret cnv!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Stiu ,sunt foarte multi care au fost patiti din pacate,dar cum fac l-am sunat cand am auzit despre buba masini si baiatul a raspuns ferm vino la mine si mergem la bmw facem o programare ...sau mergem la un service mai mare etc daca ar fi fost teapa ,ai mai rasp la telefon ,sau ai mai suna u sa vezi cum au descurs lucrurile ,ce a rezolvat clientul?? Eu nu l-am mai sunat ma sunat el “cf cum ai facut cu masina ,daca este si nu te descurci vino la pitesti la mine si vedem cum facem sa ne dea un rasp concret cnv!

 

cum ziceam, depinde de cat efort vrei sa investesti in asta,

 

poti sa mergi la o reprezentanta,

si sa obtii de la ei o constatare,

si apoi sa iti reglezi pretentiile cu vanzatorul.

 

omul pare de buna credinta,

daca se comporta pe masura,

trebuie doar sa iti stabilesti asteptarile

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pilitura in motorul vechi am gasit si eu + in baia de ulei foarte multa dupa ce am patit atunci cu el, iar cand dadeam cu carpa gen sa sterg peretii sau fundul baii de ulei, pe carpa era ca o mazga arginitie stralucind, asa arata pilitura. Era un strat care nu s-a luat nici la spalatorie cu presiune, decat daca stergeai cu carpa, vedeai pe carpa "mazga"respectiva. Poate asa ti-a dat tie impresia, insa pilitura aia nu are de unde sa aiba culoarea respectiva.

 

Edit:Am gasit pozele de cand am curatat baia, pacat ca nu am facut si la carpa:D, aia de pe fund nu s-a luat la spalatorie nici cu spuma activa nici cu nimic.

 

Daca ar fi mai usor de desfacut baia, as face acest lucru la fiecare revizie, adica 1 data pe an sa dau baia jos si sa o curat + ca mai vezi si in ce stare se prezinta motorul din pilitura care o gasesti in baie.

Nu e nevoie sa dai baia jos.

Motorul pe care l-am pus pe masina avea aprox 140.000km cu revizii la 30.000km si in baia de ulei dupa ce s-a scurs uleiul complet a ramas la fel ca si la tine umpic de mazga neagra. Chiar si dupa ce am spalat baia cu solutie de spalat motoare si cu spray de discuri, desi mazga s-a dus complet, aluminiul a ramas negricios.

Motorul pe care l-am avut pe masina avea in momentul cand l-am dat jos 286.000km. Pana la 80.000km a avut 3 revizii de ulei si dupaia i-am facut la fiecare 10.000km schimbul. L-am desfacut de curiozitate sa vad cum arata la interior dupa atatia km. Baia de ulei avea 0 mazga si dupa ce s-a scurs uleiul de pe ea a ramas cu o culoare galbuie, in nici un caz negricioasa ca si la celalalt motor. Am spalat-o doar cu umpic de spray de discuri si aluminiul a ramas curat, culoarea lui normala.

Aceeasi diferenta era si in blocul motor, al meu era galbui peste tot, cel de schimb negru.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi mai usor de desfacut baia, as face acest lucru la fiecare revizie, adica 1 data pe an sa dau baia jos si sa o curat + ca mai vezi si in ce stare se prezinta motorul din pilitura care o gasesti in baie.

 

poti sa pastrezi o mostra de ulei de la fiecare revizie si sa o trimiti la un laborator unde verifica procentele de diferite substante, printre care si aluminiu, plumb, fonta, antigel, etc si le compara cu niste controale. valori prea mari ==> iti mananca cuzinetii, ai antigel in ulei, etc etc

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.