Jump to content

Span in filtru ulei


Matac nicolae geani

Recommended Posts

Salut baieti, sapt ce vine am programare la service C&i pantelimon nu la bavaria ,cei de la bavaria cred ca de paste o sa-mi trimeatĂŁ oferta cu pretul !!!am lasat-o balta cu ei.

Cei la service unde am si facut programarea imi facuse preventiv pentru toate piesele recomandate de bmw sa le schimb...costa 22 mii ron πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ fara discuri si placute ....deci cel putin 25 mii ron ma costa la bmw πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ filtru particule 10 mi ron 😨😨😨??si nu vad motivul inlocuiri ,masina fonctioneaza perfect!!

Am luat decizia de a schimba doar baia de ulei ,furtune intercooler,garnitura capac tacheti, si alte minoritati .total 6500 ron inclus spaga si manopera!

Voi ce parere aveti?

Si inca ceva,desi am facut 2000km de la ultima revizie si de la aflarea veΘ™tii rele ,ieri am controlat din nou filtrul ,culmea nu am gasit decat 2-3 bucati de span foarte foarte mici 2 galbene 1 alba ca si aluminiu...sa vedem ce gasim sapt ce vine cand dau baia jos...va tin la curent!

Multumesc mult pentru suport ,o zi buna tuturor!

Link to comment
Share on other sites

sincer mi se pare destul de mult. Nu stiu cat costa capacul de la baia de ulei. Originala banuiesc

Β 

le: uitandu-ma pe preturi, se pare ca baia costa vreo 2000 de lei daca nu mai bine...deci daca piesele sunt originale iesi bine

ca sa reduci din costuri, mai ales la consumabile ia discurile si placutele din alta parte (chiar si originale) si le montezi intr-un service decent altul decat bmw, si sigur iesi mai ieftin cu 40% daca nu mai bine.

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

Salut eu am spus ca a pocnit o singura data ,nu ca a fost si normal sa pocneasca !!!pocnitura a fost de la semering unde s-a si constatat ca se deteriorase fft rau 😞😞😞 a fost schimbat si gata cu acea problema...ramane de vazut de unde era span in filtru ???cel putin pe mn asta ma intereseaza ,nu este ca vreau sa vand masina la careva dintre voi si va bibilesc ca masina functioneaza ft bine si sa ascund ca motorul ar functiona ffft prost!!deci nu exista motiv sa va mint...masina nu este de vanzare spun adevarul ca masina functioneaza 100% normal merg cu ia de o sapt pe sport+ si nu am probleme cu ea...nu imi da nici un semn ca ceva este stricat...si da aici ma contrazic ,stiu sigur ca nu este normal si ca este ft nasol span in filtru !!

Ramane de vazut cat de nasol va fii!!

Multumesc frumos pentru suport!

Edited by Matac nicolae geani
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti!

Am schimbat baia de ulei ,avea doar 6 gauri sudateπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ si spanul era de la cuzineti !!!

Doar un cuzinet era bolnav ,cel din fata restul erau okiπŸ™‚

O sa atasez cateva poze sa vedeti si voi!!

Va multumesc mult pentru suport tuturor!

Mii de scz daca am deranjat pe cineva!

Β 

Β 

Deocamdata nu ai facut decat sa tratezi efectul. Pana nu identifici cauza ce a dus la aceste probleme in motor, o sa tot schimbi cuzineti.

Link to comment
Share on other sites

din cate mi-au spus mecanici a fost presiune de ulei ceva de genu....si biela a fost iesita prin baia de ulei a ramas fara ulei si a fost afectat cuzineti ....cel putin asa parea la fata locului ,cand au deschis motorul.

catalin cred ca daa, doar tratare ....nu am vrut sa deschid tot motorul si sa ma complic mi-au spus mecanici normal af fi sa demontam motorul sa verificam vibrochenul sa nu fie ovalizat etc ,eu am zis sa verificam doar cuzineti si ce este rau sa schimbam dar nu doresc sa demontez tot motorul fiind vb si de bani si de timp,complicati ....

am schimbat doar la unul restul erau oki ...cel putin pistonul 1 cel afectat,pistonul 2si3 cand am verificat erau oki dar totusi am pus cuzineti noi restul nu am mai verificat!am atasat cateva poze.

Β 

post-86718-0-46159000-1516898007_thumb.jpg

din cate mi-au spus mecanici a fost presiune de ulei....si biela a fost iesita prin baia de ulei a ramas fara ulei si a mers asa ....cel putin asa parea la fata locului c,cand au deschis motorul.

catalin cred ca daa, doar tratare ....nu am vrut sa deschid tot motorul ,am zis sa verificam doar cuzineti si ce este rau sa schimbam....zis si facut.

am schimbat doar la unul restul erau oki ...cel putin pistonul 1 afectat,pistonul 2si 3 am verificat si erau oki dar totusi am pus cuzineti noi si acolo!am atasat cateva poze.

Β 

din cate mi-au spus mecanici a fost presiune de ulei....si biela a fost iesita prin baia de ulei a ramas fara ulei si a mers asa ....cel putin asa parea la fata locului c,cand au deschis motorul.

catalin cred ca daa, doar tratare ....nu am vrut sa deschid tot motorul ,am zis sa verificam doar cuzineti si ce este rau sa schimbam....zis si facut.

am schimbat doar la unul restul erau oki ...cel putin pistonul 1 afectat,pistonul 2si 3 am verificat si erau oki dar totusi am pus cuzineti noi si acolo!am atasat cateva poze.

Β 

post-86718-0-46159000-1516898007_thumb.jpg

post-86718-0-56005700-1516898079_thumb.jpg

post-86718-0-85232200-1516898090_thumb.jpg

post-86718-0-09344900-1516898097_thumb.jpg

post-86718-0-54900300-1516898105_thumb.jpg

Edited by Matac nicolae geani
Link to comment
Share on other sites

Nu face prost omu Adrian, baia mea de pe motorul meu refacut este sudata, nu in halul ala, am sudat-o si eu deoarece a trebuit sa montez motorul si nu aveam timp sa o comand si sa-mi si ajunga a doua zi (era si weekend), o gasisem la tg jiu la 200 lei, am sudat-o deoarece surubul de la pinionul de la pompa de ulei cand s-a desfacut mi-a "forat" in baie si mi-a plesnit, poate ceva de genu a avut si colegul si nu a mai stat dupa sa schimbe baia pentru ca e de munca sa o schimbi, dar la cum este a lui era nevoie neaparat doar sa o schimbi, nu sa o repari.

Β 

Β 

Pai si cum naiba?? AI schimbat cuzinetii si ai lasat arborele cu uzura pe el sau nu am inteles eu bine?

Cum era pistonul 1 afectat? te referi la biela cu pistonul 1? si l-ai lasat asa presupun atunci daca nu ai luat alta biela noua??

Β 

Din moment ce deja ai uzura, daca ai schimbat doar jumatate din problema, iar jumatatea cealalta este uzata nu ai facut nimic, cuzinetii nu trebuie sa fie aurii gen cum era si spanul, eu nu am auzit si nu am vazut niciodata, trebuie sa fie ca cei noi.

Link to comment
Share on other sites

Culoarea presupun ca asa o fi la toti cuzineti in interior πŸ€”πŸ€” probabil ca tot aliajul acela alb sa dus draq in timp, si cel mai probabil este culoarea galbuie undeva la mijloc!!

Biela de la pistonul 1 a fost bolnava ,mecanici cred ca biela a iesit prin baie deoarece biela nr 2 avea alta culoare fata de celelalte,se presupune ca au schimbat-o dar nu s-a uitat si nu cred ca a verificat si biela nr 1 unde sa agravat...presupun ca au crezut ca doar biela nr2 iesita prin baie este problema au remediat-o si restul a fost lasata in voia sortii!

Biela nu trebuia schimbatĂŁ/e pentru ca erau in stare perfecta ,eu am spus sa le schimb dar mecanicul mi-a spus ca nu necesita deoarece nu este cazul!!

Si despre vibrochen sincer sa fiu cu voi nu stiu daca este stricat pentru ca nu l-am verificat !!!presupun ca stiti cu toti sa verifici vibrochenul trebui demontat tot motorul,si nu am acceptat asta!

Baia de ulei da este sudata o tabla din inox ceva de genul ...si intradevar este o tiganie de mai mare frumusetea!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ nu stiu exact unde a fost sudata in belgia sau romania ,parerea mea romania ca este treaba de roman πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.