Jump to content

BMW I3 94Ah 2018 - facelift


Bala

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Astazi am ajuns prima data la range zero. Cand a ajuns la zero, scria low km. Am mai mers asa cam jumatate de km.

 

Am inteles ca poti circula si dupa ce indica zero insa merge pana cand primului bloc din cele 8 ale acumulatorului ii scade tensiunea sub pragul critic. E recomandat ca dupa ce ajunge la zero, sa nu o mai calci si sa te comporti mega frumos cu ea :) Altfel grabesti momentul in care ramai pe drum :rolleyes:

 

Azi ma duc sa o spal si sa umflu rotile puternic. Apoi la drum spre Italia :download:

 

P.S. In curand cica apare I3 cu bateria de 40kWh :super:

Link to comment
Share on other sites

Drum bun si distractie maxima. Banuiesc ca pionieratul asta cu plecat cu masina cu bagaje ca de avion, il faci din hobby. Legat de bagaje, tir daca ai, il umpli. Cand nu ai, te limitezi, si e f bine. BTW: acum ca iti vad masina, realizez ca te-am vazut in trafic in TM cand m-am intors in tara la final de iunie. :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Sunt inca in Italia. 1500km facuti pana acum :rolleyes:

 

sa o iei prin Slovenia daca vrei sa alimentezi "bricheta" :thumbsup:

 

Da. Prin Slovenia. Am incercat sa merg prin UE cat mai mult. Sunt statii si pe la sarbi dar daca una nu merge si trebuie sa activez datele pe tel ca sa caut alta statie la ei, devine prea scump... :blush:

 

Banuiesc ca pionieratul asta cu plecat cu masina cu bagaje ca de avion, il faci din hobby.

 

Da. Sigur voi mai pleca asa si in viitor. Fara copii totusi pt ca este inca greu. Cu multe opriri poate uneori prea dese

 

bala, nu ne-ai spus cum a fost drumul la dus...

 

Chiar neasteptat de simplu. Am incarcat la Szeged, Pecs, Zagreb, Ljubljana iar la Trieste am ramas peste noapte. Toate incarcarile fast charging. Free :yahoo:

 

Sunt dezamait de infrastructura Italiana.

 

Mai toate incarcatoarele in Italia sunt pe bani (cam 0.5eur/kWh fast si 0.45eur/kWh 22kW) fapt care mi se pare OK insa este extrem de dificil sa reusesti pana la capat activarea incarcatorului, Fie crapa aplicatia, fie trebuie sa fii italian, fie e doar cu card pe care il primesti prin posta etc.

 

Momentan folosesc reteaua Enel X dar sunt zone unde trebuie sa incarc la 11kW (atat stie I3-ul din trifazic) pt ca nu sunt fast chargere Enel .

Link to comment
Share on other sites

Maine la Sala Polivalenta in Bucuresti, Automobile Bavaria Group organizeaza marsul masinilor eco.

 

"SâmbĂŁtĂŁ dimineațĂŁ vĂŁ așteptĂŁm la primul marș al mașinilor eco, alĂŁturi de personalitĂŁți din lumea artisticĂŁ, media sau sportivĂŁ, ĂŽncepând cu ora 11, la Sala Polivalenta. BMW i3 si gama BMW plug-in hybrid vor fi prezente."

Link to comment
Share on other sites

Maine la Sala Polivalenta in Bucuresti, Automobile Bavaria Group organizeaza marsul masinilor eco.

 

"SâmbĂŁtĂŁ dimineațĂŁ vĂŁ așteptĂŁm la primul marș al mașinilor eco, alĂŁturi de personalitĂŁți din lumea artisticĂŁ, media sau sportivĂŁ, ĂŽncepând cu ora 11, la Sala Polivalenta. BMW i3 si gama BMW plug-in hybrid vor fi prezente."

 

Mai dai in colo de Bavaria Group, organizau inainte fel de fel, acum doar profit maxim cu servicii minime ...

Primul mars al masinilor eco din Romania ia startul sambata la Bucuresti. Citeste http://www.ziare.com/auto/masini-electrice/primul-mars-al-masinilor-eco-din-romania-ia-startul-sambata-la-bucuresti-1528724 pe Ziare.Com

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mea Culpa. Am gresit sa scriu "organizat", am citit doar o stire, am presupus doar ca ei o organizeaza. Pe de alta parte Tomescu si Piersic Jr. sunt amasadori Automobile Bavaria Group. Si intr-adevar, unde am citit eu scria, "va invita", deci presupun ca sunt si ei organizatori daca sunt si altii.
Link to comment
Share on other sites

Am mers zilele trecute cateva zeci de km in spatele unui i3 pe Furka Pass (2430m) in Elvetia :)

 

Foarte tari elvetienii. Pe langa priveliste si drumuri cica au ditamai infrastructura pt incarcat. Plin si de Tesla pe la ei ;)

 

Primul mars al masinilor eco din Romania ia startul sambata la Bucuresti. Citeste http://www.ziare.com/auto/masini-electrice/primul-mars-al-masinilor-eco-din-romania-ia-startul-sambata-la-bucuresti-1528724 pe Ziare.Com

 

Ar ajuta maxim daca ar face lobby sa se introduca numere verzi pentru masinile electrice.

 

Ar iesi mult mai mult in evidenta si s-ar face "reclama" masinilor elctrice singur. Fara efort.

Link to comment
Share on other sites

Sunt 3 in judetul Hunedoara. 2 in Deva din care unul fast charger si unul chiar in Hunedoara la Dedeman :thumbsup:

 

Ah, si daca la Deva - Kaufland nu merge fast chargerul, poti incarca de la priza de trifazic din spatele Kaufland, de la ceva dispozitiv de presat cartoane. Sau asa ceva

Link to comment
Share on other sites

Am fost miercuri pana la Cluj la o clinca privata,nu f.mare,aveau chiar in parcarea din fata clinicii 3 statii de incarcare pt.masini electrice(de 22kw),am ramas perplex,in Hunedoara nu este nici macar una.

 

Asta e tare rau. In primul rand de ce ar fi facturile medicale acolo mai mari doar ca sa incarci electric? Si cel mai important, de ce ar trebui sa incarci electric la o clinica? Sunt pregatiti sa astepti? La o clinica eu intotdeauna sper sa stau 5 minute si sa plec, pentru asta sunt programari.

Link to comment
Share on other sites

Am facut doar o comparatie intre o clinica si un oras intreg in ceea ce priveste incarcarea masinilor electrice...iar in legatura cu asteptarea la clinici poti sa te consideri norocos,din pacate mai sant persoane care stau cu orele sau chiar cu zilele sa faca niste tratamente de care depinde viata lor.
Link to comment
Share on other sites

Sunt unele firme care pun incarcatoare doar pt ca patronii lor au masini electrice. Stiu 2 astfel de cazuri. Fara legatura cu activitatea firmei sau profilul clientilor.

 

Intr-un caz au fost cateva prin tara formand o mica retea.

 

In ambele situatii e vorba de 22kw

Link to comment
Share on other sites

Sunt unele firme care pun incarcatoare doar pt ca patronii lor au masini electrice. Stiu 2 astfel de cazuri. Fara legatura cu activitatea firmei sau profilul clientilor.

 

Intr-un caz au fost cateva prin tara formand o mica retea.

 

In ambele situatii e vorba de 22kw

 

Asta e cu totul altceva. Dar pana si asta spune multe... Nu vreau sa intru in detalii sociale.

Link to comment
Share on other sites

Asta e cu totul altceva. Dar pana si asta spune multe... Nu vreau sa intru in detalii sociale.

Daaaa...dacĂŁ nu sunt stații e nașpa rĂŁu..dacĂŁ avem 3 la o clinica disecam firu' in paișpe și gĂŁsim o multitudine de probleme: cĂŁ e nasol cĂŁ aștepți/de ce ĂŽși monteazĂŁ patronii prize, cĂŁ asta spune multe...pe bune?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

M-am intors dupa 3000 de km. Foarte fain! Practic poti incarca oriunde. Nu mai este problema cu statiile de incarcare.

 

Daca era bateria mai mare, era si mai fain.

 

Un lucru este mega enervant: mai ales in Italia, sunt tot felul de retele care mai de care mai ciudate pe partea de logat/platit. De fapt doar una mi-a mers si asta dupa ce m-am dat drept italian.

 

Ma uitam la punctele de incarcare Tesla. Superb! Stai, incarci si iti vezi de drum. Nu ai punct Tesla, incarci la altii. Mai multe optiuni...

 

Asa am vazut un model 3, P100D :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.