Jump to content

Bmw e46 320d 150 hp nu trage intre 2000-2500 turatii.


Recommended Posts

Salut, sunt noul posesor al unui bmw e46 320d din 2004 de care sunt foarte incantat. Doar ca intampin o mica problema sa zic asa.. masina merge foarte bine, motorul se aude frumos, rotund, porneste perfect doar ca intre 2000-2500 de ture pe acolo are o perioada moarta.. pana in 2000 trage sa zicem... cat de cat.. si dupa 2500 trage foarte bine doar ca, are un hop acolo unde masina pur si simplu nu reactioneaza, dupa ce trece de turele alea imi da un " sut" si pleaca.

Am desfacut si curatat egr-ul... nici o inbunatatire, apoi l-am anulat de tot... la fel, fara nici un efect.

Poate a mai intampinat cineva problema asta si imi poate spune ce este de facut. Multumesc.

 

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Asta se intampla pana sa intre turbina 2000-2300 pe acolo, cand intra turbo masina trage foarte bine. Turbina nu suiera nu are zgomote caudate plus ca, asa cum am zis cand intra isi face treaba foarte bine.. deci as cam scote-o de la banuieli. Ma gandesc la debitmetru ca ar da semene de oboseala dar nu stiu cum sa-l verific.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta se intampla pana sa intre turbina 2000-2300 pe acolo, cand intra turbo masina trage foarte bine. Turbina nu suiera nu are zgomote caudate plus ca, asa cum am zis cand intra isi face treaba foarte bine.. deci as cam scote-o de la banuieli. Ma gandesc la debitmetru ca ar da semene de oboseala dar nu stiu cum sa-l verific.

Pare ca stii ce are.

Ce rost are topicul?

 

Eu m-am uitat pentru tine pe topice straine si ti-am gasit ce si unde trebuie sa cauti rezolvarea problemei. Turbina in mod normal trage de la 1800 in sus nu de la 2000-2300 (sau chiar de la 1600rpm daca cei care refac turbine stiu si pot ;) eu am asa turbina pe masina)

Motorul de pe masina ta nu este vreun ..supraalimentat sau mai stiu eu.. sa te astepti sa intre turbina de la 2300rpm in sus. E un diesel clasic.

 

Furtunele retelei de vacuum care influienteaza masiv (si turbina) trebuie verificate cel mai probabil.

 

Cat costa un debitmetru nou stii?

Cat costa niste furtune (exact aceleasi la diametru interior!) Iesi net mai ieftin si foarte probabil cu problema rezolavata daca incerci sa faci ce ti-am spus.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-01-2005-E46-BMW-320d&diagId=11_3331

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AS71-EUR-01-2005-E46-BMW-320d&diagId=11_3332

 

 

Ma asteptam sa intrebi unde este fitrul electrovalvei(lor) nu sa vorbesti de debitmetru .. :frantics:

 

 

Debitmetru nu prea ai unde sa il verifici pentru ca el e prevazut sa se adapteze la cerintele motorului pentru a priduce puterea necesara. Poti in cel mai bun caz sa il cureti cu atentie cu spray care nu lasa nici un fel de reziduu in urma; exiata un spray de contacte ce se foloseste in electronica. Poti sa incerci daca iti doresti, dar la "pelicula" ce masoara debitul de aer vei ajunge numai dupa ce scoti corpul debitmetrului din teava pe care este montat, afectandu-i definitiv etansietatea pentru ca acolo unde este, e lipit!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru research-ul facut, se pare ca stiti mai bine despre ce vorbiti. Este primul motor diesel pentru mine si chiar credeam ca turbina intra pe la turatia aia, dar daca intra pe la 1800 atunci chiar este o problema pentru ca pana la 2300 masina nu trage cum ar trebui.. o sa command furtunele de la reteaua de vaccum si o sa le inlocuiesc. A.. si nu am vrut nici o clipa sa par nerecunoscator pentru ajutorul dumneavoastra, din contra, apreciez mult.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru research-ul facut, se pare ca stiti mai bine despre ce vorbiti. Este primul motor diesel pentru mine si chiar credeam ca turbina intra pe la turatia aia, dar daca intra pe la 1800 atunci chiar este o problema pentru ca pana la 2300 masina nu trage cum ar trebui.. o sa command furtunele de la reteaua de vaccum si o sa le inlocuiesc. A.. si nu am vrut nici o clipa sa par nerecunoscator pentru ajutorul dumneavoastra, din contra, apreciez mult.

E in regula. Totul e sa gasesti ce are si desigur sa nu coste prea mult sau sa schimbi lucruri scumpe si care sa nu fi fost cauza!..

 

Spor la reparat!

 

 

:offtopic:

Nu tine cont de minusurile care le iau din plin aproape pe tot unde postez. Am cativa "prieteni" care nu au replici/solutii dar au minusuri, ca au butonul acolo. E mai simplu asa decat sa ai solutii. :)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ai rezolvat problema? La mine situația este puțin diferită, mașina trage normal până la 2500-2600, dar după aceea apare acel ,, șut " și mașina parcă zboară..este normal să se comporte așa? Dețin un BMW e46 320d 150cp... mașina are 82000, luată personal din Italia... mașina este pur și simplu nouă, gram de rugină...motorul arată ca nou, interiorul la fel... kilometri sunt verificați la reprezentanta din toate sursele posibile, airbag etc. Mă neliniștește doar acel,, șut" după 2500-2600 ture. Mulțumesc!

Edited by Florinn98
Link to comment
Share on other sites

Am verificat EGR-ul, l-am curățat.. însă nu a fost necesară o curățare amănunțită, deoarece avea foarte puțină depunere, spre deloc. Am verificat Debitmetrul, MAP-ul de asemenea curat, intercooler ul curat, menționez că mașina nu are filtru de particule...am încercat și varianta de a anula EGR-UL prin scoaterea furtunului de vacuum și opturarea acestuia... același rezultat și cu EGR-UL activ și fără...nu pot scăpa de acel,, șut ", iar mașina trage în prostie de la 2600 în sus. Am demontat și galerie de admisie pentru a verifica prezența clapetelor de admisie și a fost surprins de prezența acestora, ba chiar în condiții aproape noi... fără depuneri, scăpări de ulei sau joc. De asemenea, galeria de admisie avea foarte puțină depunere, se justifică numărul kilometrilor 82000, până și discurile la frână sunt aproape noi, originale. Am verificat și actuatorul, furtunele de vacuum par în regulă... chiar n-am idee de la ce vine acel sintom. Să recapitulez, spre exemplu sunt în viteza a 4-a 2000 ture, accelerez se duce liniar până în 2500,2600 după care se accelerează și se duce de parcă cineva mi-a instalat o rachetă în portbagaj... să fie oare normal? Mă gândesc că turbina ar trebui să intervină la turații mai mici, începând cu 1700,1800 ture. Mulțumesc, anticipat!

Link to comment
Share on other sites

nu e normal. Geometria din turbo blocata. Mergi la un centru de reconditionat turbine,se urca omu cu laptopu in masina face drive test (conduce el masina ta) si iti spune care e problema.

urmareste atent clipul acesta.Succes

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.