Jump to content

De la Honda Accord la BMW F30


Tarabostes

Recommended Posts

Eu am Xenon cu High Beam Assist. Am ĂŽnceput sĂŁ mai merg și eu noaptea cu ocazia asta, cĂŁ evitam cât puteam ĂŽnainte. Ămi imaginez cĂŁ cu LED e ca și când ai pune Farul Constanța pe capotĂŁ :hyper:

 

Da, farurile LED lumineaza extraordinar de bine. Pe faza lunga deja "este zi"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

F30-ul a ajuns la 50.000 de km rulaj si va face 3 ani de exploatare in curand.

A avut o revizie prin noiembrie la Bavaria, urmeaza schimbul placutelor spate in cca 3k.

Suna frumos, trage bine, totul in grafic.

In mod surprinzator se "cojeste" pielea de pe volan....in partea stanga sus :(

Nu stiu care va fi solutia pe termen lung...Volanul Sport mi s-a parut intotdeauna cam subtire.

post-86276-0-51204400-1580370543_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

F30-ul a ajuns la 50.000 de km rulaj si va face 3 ani de exploatare in curand.

A avut o revizie prin noiembrie la Bavaria, urmeaza schimbul placutelor spate in cca 3k.

Suna frumos, trage bine, totul in grafic.

In mod surprinzator se "cojeste" pielea de pe volan....in partea stanga sus :(

Nu stiu care va fi solutia pe termen lung...Volanul Sport mi s-a parut intotdeauna cam subtire.

 

Daca erau si 5 grade Celsius afara era si mai tare poza :)) felicitari.

 

Cat despre volan, incearca o retapitare la un profesionist, eu am ramas uimit de cum au facut volanul la E46 si parca e mai traininca pielea decat cea de fabrica, are 30 000 facuti asa si aproape 0 urme de uzura.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@VladE46 Cum nu se pune problema de garantie, masina e in perioada de garantie extinsa care nu acopera astfel de incidente, ma tenteaza foart retapitarea. Am vazut unul facut foarte fain, cu piele perforata..arata mai bine decat modelul de fabrica.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

52000 km rulati, schimbat placute frana pe spate. Operatiunea s-a petrecut la dealerul BMW din Ploiesti, ProLeasing. Placute OEM, senzor si manopera 785 de lei.

Din pacate, mecanicii nu au reusit sa scoata prezoanele antifurt si au stricat cheia eferenta. Cel mai probabil la schimbul de roti din toamna, cei de la vulcanizare au strans prea tare prezoanele.

Asta a mai adaugat 1h de stat in service si 280 de pe factura. Acum sa vad daca are sens sa cumpar un set nou de prezoane antifurt. Masina nu sta pe strada peste noapte.

 

Daca tot s-a dius iarna am pus si stergatoare noi, OEM 240 de lei comandate online.

post-86276-0-58315700-1584535869_thumb.jpg

Edited by Tarabostes
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca iti mai trebuie prezoane antifurt, daca ai curte sau garaj.

 

Stergatoarele alea costa cat o pereche de amortizoare la alte masini :))) De pe ce site ai luat, primavara asta tre sa le schimb si eu?

 

Cam zgarcit cu pozele.

 

Pe bavauto gasesti oem.

280 lei ora de manopera..si un mecanic privat iti ia 400 lei pentru un schimb de ambreiaj..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Inca un drum in Grecia cu F30-ul. 6.5% consum mediu dupa cca 1450 km, mers alert + bicicleta pe plafon. In continuare, mĂŁ surprinde placut stabilitatea pe viraje abordate cu viteza mare si rezervele de putere pe urcĂŁri Âşi depĂŁÂşiri..

 

Masina a trecut de 55.000 km, se apropie urmatorul schimb de ulei...si ma tenteaza un polish ceva...am cam tot aparut zgarieturi fine..

post-86276-0-17968700-1596450917_thumb.jpg

Edited by Tarabostes
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

F 30-ul a ajuns la venerabila varsta de 4 ani si 66.000 rulaj. Nimic deosebit de reprosat pana acum, poate cu exceptia unor cute pe bancheta spate si a unei zone de uzura pe volan.

 

 

Altfel, ma bucur sa o conduc la fel de mult ca la inceput si imi dau seama ca va fi o dilema alegerea urmatoarei masini, daca raman in aceeasi categorie. Putine alternative...altele decat G20 cu motor pe benzina.

 

 

post-86276-0-94605800-1614342783_thumb.jpg

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

80.000 rulaj... intre timp:

 

 

- schimbat racitor EGR prin programul recall la AutoCobalcescu

- schimbat discuri si placute de frana fata, pus OEM

- vopsit bara fata, avea cateva zgarieturi care imi stateau pe suflet

- schimbat lichid de frana, conform programului de intretinere (tot la AutoCobalcescu..mi se par foarte ok ca promptitudine)

 

Pus pe lista de dorinte un 330i xDrive :)

post-86276-0-39262500-1637587570_thumb.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

86.000 rulaj, masina in grafic.

Mi-a placut intotdeauna cum se comporta xDrive-ul pe zapada, insa dupa aproape 5 ani am descoperit ca activarea Traction Control o face si mai stabila :))

Am urcat recent pe un drum de munte cu zapada proaspata de 10-15 cm, iar masina s-a comportat exemplar..m-am intersectat cu un SUV Mercedes si a trebuit sa facem niste manevre...l-am uimit pe sofer, 🙂 

 

BMW F30 4.jpg

  • Like 3
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 8/25/2022 at 2:52 PM, Tarabostes said:

4.3%....mers prin Olanda si Belgia, legal si linistit.

Ce viteza, ce turatie, ce motor?

edit: am vazut motorul; 2 litri probabil 186cp.

 

Pilot automat nu-i asa? Si drum drept.

 

 

 

Apoi, in bord, se poate (probabil si la F30) ajusta consumul de afisat fata de cel calculat.. cu pixul, dar asta e alta idee.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 8/26/2022 at 7:10 PM, bimmer90f30 said:

Ce viteza, ce turatie, ce motor?

edit: am vazut motorul; 2 litri probabil 186cp.

 

Pilot automat nu-i asa? Si drum drept.

 

 

 

Apoi, in bord, se poate (probabil si la F30) ajusta consumul de afisat fata de cel calculat.. cu pixul, dar asta e alta idee.

190 CP xdrive.... cred ca elementul cheie a fost mersul constant, evident la viteze legale (100-120 kmph)..pentru ca toata lumea merge calm, nu am turat niciodata agresiv..Chiar si in Germania, unde am mers ceva mai tare pe unde se putea, tot fara acceleratii bruste am mers. Filtre si ulei schimbate cu 1.000 de km inainte sa plec. Sub 50% mers pe pilot automat.

In Romania, rar am consum sub 6, pe motive de trafic si depasiri in forta, dar si pentru ca am mai tot timpul suportii de bicla pe masina. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.