Jump to content

injectoare 320d M47, E90


med

Recommended Posts

Buna ziua!

 

inainte de a cumpara masina de la un prieten l-am dus la un mecanic local, care se ocupa numai cu autovehicule BMW. Au pus pe tester si nu a dat mesaj error, dar cand s-au uitat la injectoare, nr 1 si nr 2 avea valori scazute cam la -2, -2.5, masina fiind pornita. A zis ca ar fi trebuit sa fie cam la 0 (valoriile acceptate fiind intre -5 si 5). Mecanicul a mers o tura cu masina, a zis ca sunetul si felul cum se deplaseaza e ok, nu a gasit nimic suspect.

 

A mai patit cineva asa ceva? sau ati intalnit cu un caz deasemenea?

Ce opinie, sfat aveti?

 

Multumesc frumos anticipat.

Edited by med
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca marjele admise pe injectoare sunt intre +0,5 si -0,5. Cazul tau e ft simplu: acele injectoare au trecut de a 3-a tinerete si vor trebui schimbate la un moment dat ;)

Greseala mea, valorile erau -0.25 respectic -0.20 la injectoarele 1 si 2. :) Totusi nu e la valoarea optima..

Link to comment
Share on other sites

Marja pe ista nu mai tin minte exact, insa da este undeva la -5 +5, insa niste valori in jur de 0.8-1 cu + sau - inseamna "uzura" si pe viitor probleme la injectoarele respective, daca este valoare peste 1 deja nu functioneaza cum trebuie, iar valoare si mai mare inseamna ca neaparat trebuie schimbat sau reconditionat, 0.25 si 0.20 sunt foarte bune, nici o masina noua nu are 0.00
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Marja pe ista nu mai tin minte exact, insa da este undeva la -5 +5, insa niste valori in jur de 0.8-1 cu + sau - inseamna "uzura" si pe viitor probleme la injectoarele respective, daca este valoare peste 1 deja nu functioneaza cum trebuie, iar valoare si mai mare inseamna ca neaparat trebuie schimbat sau reconditionat, 0.25 si 0.20 sunt foarte bune, nici o masina noua nu are 0.00

mersi mult! :)

 

stii cumva cam cat ar fi schimbarea sau reconditionarea injectoarelor?

Edited by med
Link to comment
Share on other sites

Cu placere!

La M47 care nu sunt piezzo bosch este undeva la 300-350 lei bucata reconditionarea si cred ca tot cam asa si la second, eu sunt pentru reconditionare, motivul? habar nu are respectivul in ce stare se afla injectoarele alea, daca sunt de foarte mult timp uscate si etc e posibil sa-ti faca probleme mari, chiar colegul de la munca cu un A6 de 2006 i-a picat injectorul 1, a luat alt injector mai praf, am inceput sa banuim chiulasa, a mai luat inca unul si merge perfect, primul cel luat nu isi schimba deviatia si valoare in functie de acceleratie, era blocat, scotea masina fum..de aia zic ca prefer o reconditionare facuta cum trebuie, eu le-am reconditionat acum 2 ani pe toate 4.

Nu este de joaca cu injectoarele, nu stii cum poate sa-ti injecteze mai multa motorina si sa sara pistonul prin capota, multi merg cu trepidatia aia cunoscuta la pornirea motorului la rece si multi merg cu valoare proasta pe ele, le este de ajuns daca masina nu le face probleme, insa nu poti stii niciodata.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Totusi, pana nu ajungi la valori de macar 1 nu te apuca sa umbli la ele. Nu iti asuma riscul reconditionarii daca ai injectoarele in stare atat de buna. Ai sanse sa le iei in stare mai proasta decat le-ai lasat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar trebui sa stii sigur cat sunt valorile la injectoare -2 sau -0.2 . Da , valorile maxime admise date de BMW sun -4 +4 sau -5 +_5 mai nou . Cam peste 1.5 nu prea mai sunt in regula injectoarele , dar nu e nici un motiv sa intri in panica la 2.

Fa un drum lung , eventual cu ceva solutie de calitate pt curatare injectore adaugata in motorina . Fa test din nou dupa aceea . Vezi cum evolueaza valorile . Daca scad sensibil ,nu stai chiar rau, dar mai tine o perioada sub observatie aceste valori. Daca nu scad , poti sa te gandesti la reconditionare/inlocuire.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Win - isi revin cateodata. Am testat de multe ori pe masinile mele. Injector cu 2 a revenit la 1,1 si a oscilat mult timp intre 1,1 si 1.4 . Nu e cazul sa-ti bati capul la valorile astea.

 

Doar sa ai posibilitatea , adica tester sa le tii sub observatie .

Edited by seaman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Win - isi revin cateodata. Am testat de multe ori pe masinile mele. Injector cu 2 a revenit la 1,1 si a oscilat mult timp intre 1,1 si 1.4 . Nu e cazul sa-ti bati capul la valorile astea.

 

Doar sa ai posibilitatea , adica tester sa le tii sub observatie .

 

Mersi mult pentru ajutor! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.