Jump to content

Recommended Posts

repet, e optic, nu ai ce sa cureti...ce a zis omul ca l-a curatat...ca a mers un an dupa interventie...discul ala se deterioreaza iremediabil (f rar), de murdarit...niciodata

 

atunci nu stiu :-) macar sa o rezolv cumva.

Pareri impartite, ca spira respectiva nu vine separata, ba ca vine separata, ca tot cu SZL cu manete, ba cu toata coloana :-)

Trebuie sa desfaca cineva sa ne uitam, eu nu ma pricep.

Ce pot sa spun este ca s-a umblat 100% la acest senzor si a fost ok 1 an - nu stiu ce s-a facut acolo exact.

Link to comment
Share on other sites

pai ma pricep eu, de asta incerc sa te ajut dar vad ca nu vrei...in fine, ca si idee spira nu are legatura cu unghiul volan, coloana...la szl e8x sunt doar 2 defecte posibile: discul ala de plastic deteriorat iremediabil (se poate schimba) sau internal error: nu se repara...restul sunt povesti de spus la bere...
Link to comment
Share on other sites

pai ma pricep eu, de asta incerc sa te ajut dar vad ca nu vrei...in fine, ca si idee spira nu are legatura cu unghiul volan, coloana...la szl e8x sunt doar 2 defecte posibile: discul ala de plastic deteriorat iremediabil (se poate schimba) sau internal error: nu se repara...restul sunt povesti de spus la bere...

 

vreau sa ma ajuti, te-as scoate si la bere sa povestim dar esti departe rau :-)

sa merg sa fac o diagnoza si apoi la dat jos volan? discul de plastic, ce cod are?

merci!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Buna seara si bine v-am gasit.

Detin un e60 525d an 2005, care in ultima perioada imi cam da batai de cap cu senzorul szl.

Am fost la reprezentanta la diagnoza, in urma careia nu arata a fi stricat. Documentat pe forumuri, merg sa-i fac geometria. Acolo constrat capeti bara si bielete directie duse si suruburile excentrice intepenite. O repar ma prezint din nou la geometrie. Totul perfect pana aici, masina muta efectiv pe orice drum, senzorul nu mai dadea niciun semn.

Azi dupa mai multa treaba prin oras, cu viraje mai stranse se aprinde martorul din senin.

Dupa reparatie nu am mai fost la test pt a sterge eroarea, desi nu cred ca este nevoie. Ideea e ca 3 zile a mers perfect.

Un senzor nou 2500 ron plus manopera.

Unul din dezmenbrari 2-ua - 300 plus codare dar nu stiu cat tine.

Tutoriale am vazut de toate felurile posibile.

Unii au reusit prin curatarea lui, altii prin recalibrare unghi.

Am recalibrat si eu, strers eroarea, reparat masina.

Poate o mai avea ceva la directie si nu sta la unghi?

Poate ma puteti ajuta voi cu niste idei, sfaturi, rezolvari.

La urma urmei il pun si nou daca e, doar sa stiu ca sigur szl-ul e dus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.