Jump to content

520d LCI


oxid73

Recommended Posts

salutare colegii!

mandru posesor de 5er, e61LCI, 2.0d, 177cp, luna a 3a 2010, 250kkm de o saptamana la mine in parcare ...

pana acum am facut vreo 4-500km cu ea, cu un drum in afara localitatii-vreo 200km, in rest bucurestiul e al ei...

ca o prima rugaminte pt cine poate si vrea, as dori sa stiu si eu care sunt dotarile de fabrica si poate si alte informatii pe care le pot obtine pe baza vin-ului... am cautat eu ceva dar nu prea am gasit cine stie ce informatii...

un istoric se poate sa primesc de la colegii priceputi?

 

ca si dotari pe care fostul prop mi-a spus ca le-a montat ar fi: bixenox adaptiv, interior piele confort incalzit (fata), idrive updat-at la zi cu hartile noi cic-ul nou (...sper sa nu vb prostii-merg dvd-urile ca idee) becuri cu led-uri in proiectoare, revizie cutie,logic7 (-dar de fapt cred ca doar subwooferele sunt schimbate ca nu am vz amplif pe nicaieri-ascuns) distributie schimbata, filtru particule nou, baterie noua varta ....(partea proasta e ca nu am primit nicio factura sau copie dupa pt ca tipul le are in contabilitatea firmei)...pana acum nu am ajuns cu masina in niciun service sa o ridic/verific etc...ideea e ca masinuta merge impecabil, schimba f bine

vin: c362791

multumesc anticipat celui ce poate sa verifice-comunice ceva despre istoric, dotari, orice info e binevenita!!dau o bere-cico-samanta la intalnire!! ---acu e platita, na!!! :blush:

orice sfat-idee de modificare/upgrade...sunt binevenite

 

vreau sa completez cu antigel? de care? hepu cu siguranta, dar g11 sau g12?

si inca una: pe idrive nivelul la ulei e full iar pe joja e la jumatate <_< ... idrive-ul minte sau cum?

 

am dat c-da de filtre aer-habitaclu-ulei-combustibil si ulei motor...urmeaza schimbul

 

PS: se mai tin intalniri ale clubului si cand/unde? pt bucuresti!!!

Edited by oxid73
Link to comment
Share on other sites

sunt constient ca nu pot gasi in istoric retrofit-urile facute de fostul proprietar, dar macar am o pornire, plecand de la dotarile de baza ale masinutei si apoi vad/descopar ce este in plus...

ce reprezentnta se recomanda a fi vizitata, si ma refer la zona Bucuresti?

Edited by oxid73
Link to comment
Share on other sites

sunt constient ca nu pot gasi in istoric retrofit-urile facute de fostul proprietar, dar macar am o pornire, plecand de la dotarile de baza ale masinutei si apoi vad/descopar ce este in plus...

ce reprezentnta se recomanda a fi vizitata, si ma refer la zona Bucuresti?

 

Reprezentanta vizitata pentru ce? Banuiesca ca nici fostul proprietar nu a vizitat reprezentanta, in primul rand din cauza preturilor, care mai ales pentru o masina asa veche nu se justifica uneori.

Altfel, cauta pe forum, ca s-a mai scris despre reprezentante cu bune si rele. Spor.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dotarile de baza le vezi dupa VIN . Ce ai in plus, cred ca deja ai mentionat - daca exista- bixenon adaptiv (baza halogen), interior piele confort cu incalzire (la baza ai doar piele) , Logic 7 (baza standard).

<Mai bine te duci la cineva care stie sa faca o dignoza si sa citeasca FA(vehicle order) in care trebuie sa apara toate retrofiturile astea care zici ca au fost facute . Ele apar cu + in FA, iar sitemele noi nu functioneaza daca nu sunt adaugate in vehicle order .

Ce mentionezi tu acolo sunt retrofituri scumpe si necesita pricepere ca sa fie facute si codate. Mai rar lumea cumpara o masina de baza si adauga retrofituri asa scumpe . A ta avea totusi, piele, navi mare si cutie automata de la inceput , dar in rest nu cine stie ce.

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a zis ca a schimbat filtrul de particule cred ca rade si acum de tine ca l-ai crezut... Sunt sanse mari ca masina sa nu aiba nimic schimbat. Eu zic sa mergi la Bmw sa ii iei istoricul si sa te duci urgent intr-un service sa o verifici. De ce nu ai verificat`o inainte sa o cumperi? Poate sa aiba 500k km si sa necesite reparatii de +2000e.
Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a zis ca a schimbat filtrul de particule cred ca rade si acum de tine ca l-ai crezut... Sunt sanse mari ca masina sa nu aiba nimic schimbat. Eu zic sa mergi la Bmw sa ii iei istoricul si sa te duci urgent intr-un service sa o verifici. De ce nu ai verificat`o inainte sa o cumperi? Poate sa aiba 500k km si sa necesite reparatii de +2000e.

 

poate a luat-o convenabil si are sa puna diferenta de eventuale reparatii. Pana la urma oricum toate fiarele sunt supraevaluate, indiferent ca au schimbat sau nu cate ceva. Iar orice masina sh va necesita piese, ca doar nu e noua.

Daca observati, in toate anunturile de vanzare, absolut toata lumea schimba piese o groaza, revizii la zi, iar cand te uiti pe forumuri e plin de cereri de piese sh. Sa fim seriosi, marea majoritate merg cu ele pana crapa si apoi vezi intrebari pe forum "da' ce o avea, da de ce se aprinde becul, da' de ce nu trage, da' de ce consuma 7 si nu 6, etc.

Link to comment
Share on other sites

Reprezentanta vizitata pentru ce? Banuiesca ca nici fostul proprietar nu a vizitat reprezentanta, in primul rand din cauza preturilor, care mai ales pentru o masina asa veche nu se justifica uneori.

Altfel, cauta pe forum, ca s-a mai scris despre reprezentante cu bune si rele. Spor.

 

cand spun vizita ma refer la o diagnoza, o verificare bara-n bara...si da, el mi-a spus ca a fost si in reprezentanta... domnul respectiv era si pasionat si cu ceva banuti

Link to comment
Share on other sites

Dotarile de baza le vezi dupa VIN . Ce ai in plus, cred ca deja ai mentionat - daca exista- bixenon adaptiv (baza halogen), interior piele confort cu incalzire (la baza ai doar piele) , Logic 7 (baza standard).

<Mai bine te duci la cineva care stie sa faca o dignoza si sa citeasca FA(vehicle order) in care trebuie sa apara toate retrofiturile astea care zici ca au fost facute . Ele apar cu + in FA, iar sitemele noi nu functioneaza daca nu sunt adaugate in vehicle order .

Ce mentionezi tu acolo sunt retrofituri scumpe si necesita pricepere ca sa fie facute si codate. Mai rar lumea cumpara o masina de baza si adauga retrofituri asa scumpe . A ta avea totusi, piele, navi mare si cutie automata de la inceput , dar in rest nu cine stie ce.

 

o diagnoza urmeaza cat de curand intr-un service bmw unde sper sa pot afla un istoric general, apoi cu siguranta voi merge la cineva priceput sa-mi explice ce si cum e cu diagnoza...(recomandarile din partea voastra sunt bine-venite) ...toate retrofit-urile functioneaza ok din ce am testat pana acum! ca aspect: masina se vede ca este f bine intretinuta, doar cateva zgarieturi oarecum normale pt varsta ei, pt o masina de Bucuresti sa zicem, daily driven, nu bate nu troncane, plus a fost tinuta in garaj....legat de navi, mi-a spus domnul respectiv ca a trecut de la cic la ccc sau invers...inca nu stiu care e mai bun, mai avansat!!!! plus harti pt navi la zi

pretul a fost unul care mi-a convenit, avand in vedere ce rupturi/cazane/ruginituri mult supraevaluate am vazut eu cred ca e f ok! reparatii sunt constient ca vor aparea la un moment dat, inevitabil pt o masina sh

Edited by oxid73
Link to comment
Share on other sites

cand spun vizita ma refer la o diagnoza, o verificare bara-n bara...si da, el mi-a spus ca a fost si in reprezentanta... domnul respectiv era si pasionat si cu ceva banuti

 

Man, nu te supara, dar toti sunt pasionati si cu ceva banuti. Pasionat cu e61 suna neverosimil, iti dai si tu seama nu?

Oricum, ma mir ca inca se mai cumpara masini fara macar o verificare sumara. Poate ai avut noroc si ai luat o masina buna, asta vei sti doar cand ajungi cu ea la un tester sa iti dea vesti bune referitor la corectiile la injectoare, dpf.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, referitor la afirmatia cu schimbatul filtrului de particule, din cate stiu eu se poate face din ISTA ,cu "replace particle filter" chiar daca acesta nici macar nu a fost dat jos de pe masina si se reseteaza acei km care ii poti face cu el :(

Sper sa nu fi dezamagit dupa o inspectie mai amanuntita a masinii si sa ai parte de ea:)

@cavaliere si eu mi-am cumparat masina la fel, doar cu o inspectie sumara, si aceea pe partea de caroserie,sa nu am surpriza ca masina ar fi fost vreodata dauna totala. Si pot zice ca am avut noroc, masina este chiar super ok,merge bine dupa aproape 2 ani cu mici investitii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O masina din 2010 cu un proprietar cu bani si care a mai facut si ceva upgrade-uri scumpe, nu prea ar trebuie sa fie o masina proasta . Poate fostul proprietar a exagerat putin - ma refer la Navi si la filtrul de particule (desi nu e exclus ca acesta sa fi fost schimbat) . Eu zic ca o dignoza si la coltul blocului , te lamureste.
Link to comment
Share on other sites

Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor

Frumoasa descriere si atitudine!BaftĂŁ cu mașinuța ĂŽn continuare!

Link to comment
Share on other sites

Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor

Frumos spus, exact asta fac/intentionez sa fac si eu cu masina mea, cat mai multe upgrade-uri la ceea ce as fi vrut eu sa aibe din fabrica dar nu am avut posibilitatea sa cumpar masina cu ele. Si pot spune ca acelasi noroc il am si eu cu sustinerea din partea sotiei doar ca ea intelege si e la fel de pasionata de marca asta ca si mine :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pfffff.....pai ...am comandat si intrat in posesia urmatoarelor: ulei motor+filtru, filtrul combustibil, filtru de aer, polen (ultimile 2 le-am schimbat eu) ...antigel hepu p999 pt completare in stare pura pt ca am constatat ca e sub nivel in vas; maine dimineata completez!!!!-antigelul nu l-am masurat inca!!! am intrebat/cautat ce antigel ar trebui pt ea...n-am gasit raspunsuri asa ca am comandat ce am considerat ca ar fi ok...sper ca n-am facut o alegere nasoala!!!

 

...am programat ca in primavara sa schimb pompa de apa, antigel, toate curelele, role+intinzatoare, fulie vibrochen (pe CORTECO)...dar pana atunci urmeaza o comanda de pneuri pt iarna...ca d-alea n-avem inca!!!!

 

rog un moderator sa mute topicul acolo unde considera ca e ok (ms anticipat!!!)...cred ca in scurt timp va deveni un my car topic...

 

aaaaa....si am luat si o crema pt curatat-intretinut tapiteria de piele-nu e cv profi-dar vedem ce iese!!!...urmeaza curatenia de ...toamna???

 

...masinuta inca ma surprinde, pozitiv...dar ma si sperie--e mare rau pt traficul din bucuresti dar totusi ofera acea senzatie de siguranta , ceea ce e f misto!

Edited by oxid73
Link to comment
Share on other sites

Man, nu te supara, dar toti sunt pasionati si cu ceva banuti. Pasionat cu e61 suna neverosimil, iti dai si tu seama nu?

Oricum, ma mir ca inca se mai cumpara masini fara macar o verificare sumara. Poate ai avut noroc si ai luat o masina buna, asta vei sti doar cand ajungi cu ea la un tester sa iti dea vesti bune referitor la corectiile la injectoare, dpf.

pt ``cavaliere``...domnul respectiv, vanzatorul, mi-a spus ca nu a avut decat breack-uri toata viata lui! -acum are un mertz, e classe, breack, 22k euro a platit pt el, sh.... (adevarat sau nu ...nu stiu!!!!, spun ce mi-a spus el!!!)

totusi, eu cred ca atunci cand bagi ceva bani intr-un breack, investesti in faruri si intr-un interior de piele (@1500e) plus alte nebuneli/retrofit-uri pe care eu probabil le-am omis, ... eu cred ca e putina pasiune, nebunie, si (....completati voi!!!)...timpul o va spune!!!

 

...inca n-am gasit pe cineva de incredere, sa poata verifica, fie si la colt de strada cum spunea un coleg, toate update-urile facute de fostul proprietar ...

ca idee...a condus si #suporterul nr 1 bembeul#...placut max... vrea si ea.. hashtag bembeu :frantics: ...dar mai mic...serie 1 (ideal!!!), serie 3 in cel mai rau caz, evident break!!!....vedem ce iese la final...asta ca un cincinal...

 

 

ca o concluzie in seara asta, vreau o recomandare pt un tester bun, cineva care sa stie sa interpreteze valorile asa cum trebuie....apropo de ce spunea colegul cu corectia injectoarelor.... ca idee

Link to comment
Share on other sites

Pt Oxid73. DacĂŁ mașina ai cumparat-o de la un tip din Dragomirești ĂŽți pot da mai multe detalii despre ea pt ca am vĂŁzut-o pe la inceputul lunii vrând sa o cumpĂŁr, daca nu ai luat-o de acolo e doar o coincidențĂŁ de detalii. Mașina aratĂŁ ok motorul se aude bine(doar dimineața la rece i se aude o fulie scârțâind pt scurt timp). Masina are schimbate discurile pe fațĂŁ (zimmerman) si plĂŁcuțele+ dpf(cel puțin așa s-a spus). Am pus testerul pe ea si avea niste erori ĂŽnregistrate in calculator numai ca una dintre ele era pe la vreo 520k(diferența de 250k). I-am verificat istoricul in Franța (a fost adusĂŁ din Franța) si a avut 2 daune ușoare in partea din spate. Pe la cutie au fost fĂŁcute niște reparații (chiar dl respectiv spunea ca i-a schimbat valvele) si tindea sa rĂŁmânĂŁ agĂŁțatĂŁ daca-i dĂŁdeai kickdown. Ca un sfat du-te si schimbĂŁ distribuția si uleiul in cutie in prima etapĂŁ si dupĂŁ te poți ocupa de celelalte "mĂŁrunțișuri". Edited by GeorgeZ
Link to comment
Share on other sites

da, este aceeasi masina. intr-adevar sunt schimbate discuri si cam tot ce ti-a spus tie, mi-a spus si mie...legat de fulie/curea sau ce o scartai pe acolo, nu se intampla mereu, ci doar uneori.

mi-a spus si despre erorile legate de nr de km, insa se pare ca aceasta eroare este de la modulul de lumini,pe care l-a schimbat cand a facut retrofit-ul pt bixenon-ul adaptiv, unul de pe o masina sh, care avea un alt nr de km, ceea ce pare oarecum real!...stiu de la vechiul e46 ca nr de km se inregistreaza si in modulul de lumini (lcmd)-si multi nu stiu cum sa fenteze km inregistrati in toate modulele ...de cutie la fel mi-a spus si mie, cum ca a fost la un mecanic undeva prin v tarii - ma voi duce si cu siguranta ii voi schimba uleiul si filtrul ...e pe lista, sper sapt viit sa fac asta

 

pt colegii care au automate: aveti idee daca exista ceva update de soft pt cutia asta?-unul care sa imbunatateasca nu sa strice

 

 

...ceva recomandari prin bucuresti pt un tester?

 

recomandari pt un service bun pt distributie?

Link to comment
Share on other sites

Sansele cele mai mari sunt ca aia sa fie km masinii (+500k). Chiar acum o saptamana a fost un prieten sa vada un E60 2009 care avea km dati inapoi de 2-3 ori si in prezent avea 400-500k km. Iar acel E60 avea un pret destul de ridicat (~10k euro), uzura interior/exterior minima. Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.