Jump to content

BMW E93 335i N54 DCT


FPK

Recommended Posts

@VladE46, nu disper. Căutând pe piață o mașină frumoasă, puternică, nu am găsit nimic ce să mă atragă în range-ul de 13-17k euro. Poate aveți niște idei după ce să mă uit, niciodată nu strică o idee în plus. 
@WIN60, nu cred ca are rost sa astept 1 an de zile, pentru ca eu intre timp voi rezolva problemele existente eventual facand anumite upgrade-uri, apoi pretul clar va creste, nicidecum invers.

@alex230ro, așa e și în cazul 335-urilor (în special N54). prețurile au crescut foarte mult, un N54 cu DCT nu găsești sub 15k, cel puțin pe mobile.de nu găsești. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Di Angelis said:

@VladE46, nu disper. Căutând pe piață o mașină frumoasă, puternică, nu am găsit nimic ce să mă atragă în range-ul de 13-17k euro. Poate aveți niște idei după ce să mă uit, niciodată nu strică o idee în plus. 

Corect, nu dispera, rabdare si tutun. Ziceai intr-un post anterior ca daca nu o vinzi pana in martie, nu o mai vinzi, dupa parerea mea, merita sa o lasi pe net ca doar nu cere de mancare. Odata cu apropierea sezonului cald, o sa creasca cererea pentru genul asta de masina.

 

Cat despre ce sa te uiti, depinde ce vrei: de la sport vs confort, pana la diesel vs benzina(aici n-as fi asa pretentios, ambele tipuri de motoare ofera performante mai mult decat decente, restrictii puternice pe diesel peste euro 4 nu cred ca o sa vina prea curand). Eu de ex m-as uita spre un cabrio, in special daca e a doua masina si as lua in considerare si alte marci(am vazut ca te uiti si dupa Audi).

Link to comment
Share on other sites

VRSF-10902010.jpgforge-bmw-n54-chargepipe-with-bov-135i-3

 

Sa inceapa nebunia! Tocmai am comandat chargepipe+BOV și catless downpipes pentru 335. Acestea vor fi instalate peste doua saptamani cand am programare la service pentru schimbarea garniturii de la baia de ulei. Voi cauta si un intercooler ceva mai mare. Pana in martie sper sa trecem pe Stage 2+ si xHP Stage 3 la cutia DCT.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Di Angelis said:

VRSF-10902010.jpgforge-bmw-n54-chargepipe-with-bov-135i-3

 

Sa inceapa nebunia! Tocmai am comandat chargepipe+BOV și catless downpipes pentru 335. Acestea vor fi instalate peste doua saptamani cand am programare la service pentru schimbarea garniturii de la baia de ulei. Voi cauta si un intercooler ceva mai mare. Pana in martie sper sa trecem pe Stage 2+ si xHP Stage 3 la cutia DCT.

Deci nu se mai vinde? Sincer era si pacat dupa atata munca sa renunti la ea...

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@Sayanu, din fericire am observat faptul că 335i N54 DKG creste în valoare, iar ținând cont că eu încep sa repar ceea ce e de reparat la ea, prețul de 16K e prea puțin. Voi face 335-ul pentru weekend, E36-le pentru tuning show iar după ce voi termina cu ambele, voi încerca să caut un E60 pentru daily, ceva diesel. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

DcWTMmy.jpg

Downpipes-urile au ajuns de vreo 2-3 saptamani, doar ca m-a lovit si pe mine COVID-ul (LOL) si am fost inactiv pe toate retelele de socializare. Sunt din inox, par de o calitate foarte bună, abia aștept să le montez pe 335. În altă ordine de idei, aștept chargepipe-ul, nu știu de ce durează atât de mult să ajungă în țară, ambele au fost comandate din Polonia.

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Imi poti explica ce înseamnă downpipes? Am tot auzit și aș vrea sa înțeleg care ar fi diferența între un downpipes și un sistem de evacuare complet. Gen am mai auzit de firme ca Akrapovic, Fi exhaust etc. Mă interesasem pentru X5 și am văzut ca au un cost destul de ridicat (gen 5-6000 euro)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Incerc sa spun eu, nu neaparat corect.

downpipes = anulare catalizatoarel/dpf si pus teava goala.

Straightpipe= teava goala din fata pana in spate fără intermediare/finale orice altceva.

Kosmog atâta timp cat mașina o folosesti daily drive si nu ești genul “race”, sa turezi in gol si din astea, nu ti recomand.

Este foarte zgomotoasă, iar popcornurile zici ca sunt gloanțe :)), mie unul imi place, numai ca tu mi ai dat impresia ca folosesti M ul, mai finut. 

Edited by WIN60
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Downpipes pot fi cat sau catless, adică cu sau fără catalizator. Își au rostul pe motoarele turbo, pe cele aspirate beneficiul vis-a-vis de putere e neglijabil. Pe scurt, rolul lor e de a ajuta evacuarea mai rapida a gazelor arse către turbina, astfel obținând mai multă putere.

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! Nu am mai verificat topic-ul de ceva timp si nu am apucat sa vad intrebarea ta.

Downpipes-ul este localizat intre turbină si evacuare, cumva este "intermediarul" dintre cele două. In cazul de față, la N54 sunt două downpipes, pentru că am 2 turbine. La alte mașini single-turbo, există un singur downpipe. În rest, sunt total de acord cu ceea ce a scris @toffefe.

Exista trei feluri de downpipes:

1. Catless downpipes

Se pune țeavă goală în locul catalizatoarelor, cea mai bună variantă pentru a accesa o putere mai mare.

2. High-flow catted downpipes

Se menține forma originală a downpipes-ului, doar că în loc de catalizator este loc gol.

3. Sport cat downpipes

În locul catalizatoarelor OEM, se pun altele aftermarket "sport".

Între timp...

qlgrI7s.jpg

astăzi sau mâine mă apuc împreună cu un prieten să schimbăm garnitura de la baia de ulei, să instalăm chargepipe-ul, downpipes-ul, schimbăm capacul de la lichidul servo pentru că "transpiră", schimbăm bujiile, filtru ulei și uleiul cu un 5W40 300V Competition.

După ce vom instala totul cu succes, va trebui să achiziționez un FMIC (Front mount intercooler) mai mare și un intake dual-cone.

Edited by Di Angelis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Update.

8Ykmvc3.jpg

Garnitura de la baia de ulei a fost schimbata cu succes, în sfarsit nu mai picură ulei pe pavele. :)) 

Dar am întâmpinat o nouă problemă, pentru că asta e viața de N54 și mereu când rezolvi o problemă, apare alta.. e vorba de garnitura de la capacul culbutori pe care o voi schimba marți. 

Am instalat chargepipe-ul și downpipe-urile după care am refăcut soft-ul mașinii la Stage 1 (350HP), 95RON, V10 map. Este o schimbare enormă față de V9.0, unde momentan accelerarea este mult mai liniară. Sunetul s-a schimbat, în ture mari se aud turbinele maxim, dar tonalitatea a rămas la fel de frumoasă, nu este raspy sau să-ți dea impresia de Honda Civic Straight Pipe. Mașina se simte mult mai SĂNĂTOASĂ, plecarea de pe loc este genială iar feeling-ul pe care-l am când conduc 335-ul, cred că doar un //M poate să-ți ofere același sentiment.

În schimb, m-am uitat peste injectoare, sunt INDEX 11.. la N54, cele mai top injectoare sunt INDEX 12, dar din câte am înțeles din niște conversații cu niște pasionați de 335/135, și INDEX 11 își fac treaba cu brio. Turbinele sunt încă ok, nu aveau ulei în ele.

sP4HMsc.jpg

https://i.imgur.com/fGY5VZs.mp4

Edited by Di Angelis
  • Like 3
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, WIN60 said:

Sigur e wow cum trage.. bucură-te mai mult de ea. 

și când mă gândesc că era s-o vând...

Planurile următoare:

...achiziționarea unui FMIC mai mare, intake dual-cone, softarea cutiei xHP Stage 3 iar apoi Stage 2+ ECU unde sper să ating 450HP/600Nm

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to BMW E93 335i N54 DCT

Am pus ochii pe niște etrieri de M135i/M235i, 4 pistonașe M Performance. Arată super bine și m-ar ajuta foarte mult la frânare. O dată ce voi ajunge la 450HP, va trebui să fac niște îmbunătățiri și la frânare și direcție. Nu știu dacă sunt ușor de montat, etrierii sunt 4 pistonașe și discurile sunt perforate/ventilate 340x30, iar discurile actuale sunt de 348x30. 

9tFDphI.png

Legat de direcție, am văzut pe mulți care pun M3 Control Arms pe 335, am înțeles și acolo că este o îmbunătățire legat de manevrarea mașinii.

AWCWzJ6.png

Link to comment
Share on other sites

Update!

Aseară am făcut XHP Stage 2 la cutia DCT. După care am făcut un drum de aproximativ 60 de km în care observam deja niște schimbări în DRIVE(D) față de zilele trecute când rulam pe softul stock. După realizarea celor 60 de km doar în DRIVE, am trecut pe Sport iar diferența este ca de la cer la pământ. 

Înainte cutia se bâlbâia când îi dădeam "capac", cumva nu știa când să schimbe sau schimba aiurea în turații mari.. acum, cu noul soft, parcă este cu totul altă mașină. Cu siguranță este mult mai rapidă, iar în DRIVE, se poate conduce în oraș lejer, fără smucituri sau alte nebuneli. Când ești în SPORT, atunci începe distracția adevărată....

Quote

 

335i Convertible Stage 2

Description

- Torque Limiters removed

- Line Pressure max. 19 Bar

- Removed Automatic Upshift in Manual

- Removed Kickdown in Manual

- Revised Shiftmaps with very comfty shiftpoints in D, more sportive but still daily-drive shifting in D+Sport

- Launch Control RPM set to 4000 (adjustable through app)

- Optimized Kickdown Take-off for proper acceleration

- Raised downshift limits in Manual

- Last but not least: Nice upshift sounds even in DRIVE.

 

Și da... în sfârșit am LAUNCH CONTROL!! 😍😍

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat garnitura de la capac, surpriza a fost că și garnitura veche era încă ok, dar tot picura prin lateralul capacului. Dacă în continuare va picura, înseamnă ca problema pierderii de ulei este chiar capacul culbutori.. și acolo, altă joacă, alți bani... 

Ar trebui astăzi sau mâine să-mi ajungă filtrele de aer dual-cone. Mai lipseste FMIC-ul iar apoi trecem pe Stage 2+ MHD 95 RON.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare! Vin cu un update... capacul culbutori a fost schimbat cu succes, dar problema pierderii de ulei persistă. Am programat masina in service peste o saptamana, vom ridica cu atentie masina si vom verifica furtunele tur-retur ulei de la turbine... #n54life

4GMUtoL.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

289970932_537559578066131_33293190939619

Update!

Pe langa capacul culbutor, am schimbat si furtunul tur de la un turbo care avea mult ulei pe el. DAR... problema persista! Miros puternic de ulei ars, aburi care ies pe langa capota... cred că m-o blestemat vreo gagică la câte probleme am cu ea.. haha :))) 

Misiunea continua, reprogramam masina si speram sa gasim o rezolvare...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 1/21/2022 at 3:24 PM, Romulus said:

@Di Angelis nu cred ca merita schimbate mașinile pe moment. Avem grija o vreme de ce avem in curte. Nu?

Din caté vezi am alte treburi mult mai bune si importante de facut decat sa bag un handicapat ça tine in seama. La cat esti de prost ar trebui sa te suspenzi singur pentru o secunda, un minut, o ora, o zi , o saptamana, o luna, un an si apoi te stergi singur din forum, esti mult prea prost pentru a activa aici. Suspendari sa i dai si lui mata handicapatule. Ooooo era sa uit, nu cumva vrei sa ma dai afara ???? Haaaaa, cat de naiv poti fi ... Doar nu ma dai afara din spatiu baietas, eu zic sa ti iei forumul asta de 2 bani sa l impaturesti si sa ti l bagi drept in cur.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.