Jump to content

BMW E93 335i N54 DCT


FPK

Recommended Posts

  • 1 month later...

SnnUBQm.jpg

 

New updates :

 

Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" :)) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj.

 

Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30.

 

Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea :D

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-a dat alta noua cu totul in schimb? La turbina "noua" ma refer....noua inseamna ca este reconditionata si ai, insa nu e ok daca ti-a dat alta cu totul...si mie mi-au facut la fel, eu i-am facut poza inainte si nu mai batea niciun cod nimic de pe carcasa dupa ce imi spusesera ca schimba doar interiorul...ei le au pregatite, o opresc pe a ta si trimit alta reconditionata.

 

La numar ai vopsit unde scrie "RO" cu negru?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ti-a dat alta noua cu totul in schimb? La turbina "noua" ma refer....noua inseamna ca este reconditionata si ai, insa nu e ok daca ti-a dat alta cu totul...si mie mi-au facut la fel, eu i-am facut poza inainte si nu mai batea niciun cod nimic de pe carcasa dupa ce imi spusesera ca schimba doar interiorul...ei le au pregatite, o opresc pe a ta si trimit alta reconditionata.

 

La numar ai vopsit unde scrie "RO" cu negru?

 

Da, dupa spusele lor turbina ,,noua" este data la schimb cu cea veche + diferenta din partea mea bineinteles. Nu, nu este vopsit.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

SnnUBQm.jpg

 

New updates :

 

Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" :)) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj.

 

Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30.

 

Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea :D

 

BINE ARATA Bestia :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

SnnUBQm.jpg

 

New updates :

 

Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" :)) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj.

 

Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30.

 

Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea :D

 

Cu ce firma din cluj ai patit asta?

Link to comment
Share on other sites

HekmkxG.jpg

 

Am bagat ieri masina (din nou) in service. Schimbam turbina care a fost prost-reconditionata, nu am sa dau nume firmei din Cluj pentru ca nu doresc sa fac publicitate negativa dintr-un singur lucru prost-facut. Am mai trimis turbine la baietii din Cluj si mereu si-au facut treaba, deci o treaba rea nu poate sa ma faca sa uit toate lucrurile bune.

 

Dar, ca deobicei in toata povestea este si o parte rea, pompa de apa aparent " a dat chix-ul". Am comandat una noua VDO. Sper pe maine sa fie totul ok cu turbina si sa trecem cu bine anul acesta fara alte reparatii :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am achizitionat o toba finala de M3 E92, astazi. Am s-o pun sus in momentul in care o sa gasesc si o bara spate M3. :) Sper sa se modifice sunetul

 

Salut ,

 

De ce nu optezi pe variantele de pe olx ? Gasesti la 1000 de lei bara spate

Chiar daca sunt after marker eu zic ca sunt plug and play si pretul e super bun.

 

Nu de alta dar 4 evacuari suna mai bine decat doua :sorcerer:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

doar din toba finala nu se va schimba mare lucru, M3 e V8 aspirat, e cu totul alt sunet produs de motor fata de un 3.0l turbocharged, daca vrei sunet diferit ai nevoie si de un alt traseu de dupa catalizator, asta fiind varianta cea mai simpla.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut ,

 

De ce nu optezi pe variantele de pe olx ? Gasesti la 1000 de lei bara spate

Chiar daca sunt after marker eu zic ca sunt plug and play si pretul e super bun.

 

Nu de alta dar 4 evacuari suna mai bine decat doua :sorcerer:

 

As prefera ceva cat mai original si de calitate pe masina. Plus ultima bara pe care am cumparat-o de pe OLX a fost bara spate M5 style pentru E60 si nu prea se potrivea la colturi. De atunci am zis PAS, cumpar ceva original nou sau original si-l reconditionez

 

doar din toba finala nu se va schimba mare lucru, M3 e V8 aspirat, e cu totul alt sunet produs de motor fata de un 3.0l turbocharged, daca vrei sunet diferit ai nevoie si de un alt traseu de dupa catalizator, asta fiind varianta cea mai simpla.

 

Voi pune toba finala de proba sa vad rezultatul, daca nu este unul placut atunci voi ramane cu tobele actuale si voi face PE Mod (Performance Exhaust Mod) + Golf Tee Mod pe toba finala si 100% o sa sune cum trebuie :)

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

M-am dat cu un Vw Scirocco, se tinea in spatele meu, l-am lasat sa ma depaseasca si dupa am accelerat dupa el, el era blana, m-am apropiat usor de el, s-a dat in dreapta sa-l depasesc si dupa ce am trecut de el cu o masina si dintr-o data am crezut ca am un ferrari in dreapta mea, de la 160 km/h in 5 secunde de cand am auzit zgomotul a trecut de mine, nu stiu daca era R de 280 cp insa rupea asfaltu, avea ceva la evacuare oricum pentru ca in blana cand era in fata mea de l-am depasit nu se auzea nimic, a facut el ceva si a facut misto de mine, avea clapeta electronica sau ceva de genul, oricum se auzea foarte grav.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

As prefera ceva cat mai original si de calitate pe masina. Plus ultima bara pe care am cumparat-o de pe OLX a fost bara spate M5 style pentru E60 si nu prea se potrivea la colturi. De atunci am zis PAS, cumpar ceva original nou sau original si-l reconditionez

 

 

 

Voi pune toba finala de proba sa vad rezultatul, daca nu este unul placut atunci voi ramane cu tobele actuale si voi face PE Mod (Performance Exhaust Mod) + Golf Tee Mod pe toba finala si 100% o sa sune cum trebuie :)

 

 

Da adevarul este ca after market nu o sa potriveasca ca si originalul niciodata.

Keep up the good work si sa stii ca niste "urechi" de M3 ar schimba datele problemei :frantics:

Link to comment
Share on other sites

cum se simte hardtopul in mers cu masina rece la temperaturile astea? sunt zgomote/vibratii...? ms

Nu este nicio vibratie sau zgomot.. am auzit multe discutii pe subiectul acesta, eu sunt de parere ca daca instalatia aceea de decapotare este perfect functionala, nu ar trebui sa se auda nimic sau sa bata pe masina... cel putin deocamdata la masinuta mea nu am auzit nimic, sper sa nici n-aud :D

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

HekmkxG.jpg

 

Am bagat ieri masina (din nou) in service. Schimbam turbina care a fost prost-reconditionata, nu am sa dau nume firmei din Cluj pentru ca nu doresc sa fac publicitate negativa dintr-un singur lucru prost-facut. Am mai trimis turbine la baietii din Cluj si mereu si-au facut treaba, deci o treaba rea nu poate sa ma faca sa uit toate lucrurile bune.

 

Dar, ca deobicei in toata povestea este si o parte rea, pompa de apa aparent " a dat chix-ul". Am comandat una noua VDO. Sper pe maine sa fie totul ok cu turbina si sa trecem cu bine anul acesta fara alte reparatii :))

 

Salutare ! Poti sa-mi spui te rog ce semne a dat pompa de apa ca avea probleme ? Eu am N52 si stiu ca si la modelul asta pompa de apa este o componenta vulnerabila. Nu am inca probleme, dar daca va fi sa fie, as vrea sa stiu sa identific problema repede din simptome.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Poti sa-mi spui te rog ce semne a dat pompa de apa ca avea probleme ? Eu am N52 si stiu ca si la modelul asta pompa de apa este o componenta vulnerabila. Nu am inca probleme, dar daca va fi sa fie, as vrea sa stiu sa identific problema repede din simptome.

 

Pierdeam antigel grav.. o data la 50km trebuia completat :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.