Jump to content

BMW E93 335i N54 DCT


FPK

Recommended Posts

1 hour ago, pedro_nr1 said:

Din caté vezi am alte treburi mult mai bune si importante de facut decat sa bag un handicapat ça tine in seama. La cat esti de prost ar trebui sa te suspenzi singur pentru o secunda, un minut, o ora, o zi , o saptamana, o luna, un an si apoi te stergi singur din forum, esti mult prea prost pentru a activa aici. Suspendari sa i dai si lui mata handicapatule. Ooooo era sa uit, nu cumva vrei sa ma dai afara ???? Haaaaa, cat de naiv poti fi ... Doar nu ma dai afara din spatiu baietas, eu zic sa ti iei forumul asta de 2 bani sa l impaturesti si sa ti l bagi drept in cur.

ai 2 saptamani de gandire. ma indoiesc ca te vei schimba dar eu tot iti dau a treia sansa. E ultima.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Etrieri vopsiti în roșu "aprins". I-am pus de vânzare pe OLX, prețul este unul decent ținând cont că etrierii, discurile, plăcuțele sunt noi (vin împreună cu siguranțe noi BREMBO OE). 

Dacă nu se vor vinde, îi voi monta pe 335i.

Link: https://www.olx.ro/d/oferta/sistem-de-franare-nou-brembo-bmw-IDguZV4.html

 

5HG09D7.jpg

 

Edited by Di Angelis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, cristy7610 said:

Au iesit super etrierii,de ce nu ii montezi pe mașina?? 

Ma bucur ca nu o mai ai la vânzare, sincer, mașina asta mai trebuie tinuta, mai ales ca un 335i este o mașina care nu se devalorizează. 

 

 

Vreau sa iau altii, sa-i vopsesc intr-o alta nuanta de rosu. Daca nu se vand pana saptamana viitoare, atunci ii voi monta pe masina mea. 

Ai dreptate, inca preturile la 335 sunt acolo sus. Ma bucur ca n-am vandut-o si ca voi continua proiectul. 

 

Una peste alta, am achizitionat nuca schimbator DCT de pe M3 E92, din Statele Unite ale Americii. Teoretic ar trebui sa ajunga prin Noiembrie la inceput, sper sa fie un retrofit cu succes!

thHS6HW.png

Link to comment
Share on other sites

M3 Air Scoops UPGRADE

 

Niciodată nu mi-au plăcut grilele alea tip "fagure" unde normal ar fi trebui să fie farurile de ceață. Asa ca am inceput sa ma interesez de instalarea acelor M3 Air Scoops. Cel de pe partea dreapta a costat undeva la 275 RON iar cel de pe partea stanga undeva la 625 RON. (cel de pe partea stanga inca nu mi-a ajuns)  Partea buna din ce vad este ca la ornamentul de pe partea dreapta vine direct pe oil cooler... deci => răcire mai bună a uleiului...yey!

 

N0OhwGm.jpg

wa8RZ2e.jpg

uBYW4aH.jpg

 

Cum arată cu M3 Air Scoops vs Cum arăta cu grilele tip "fagure":

20hmvwS.jpg

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Next level! Upgrade la faruri.

Scos toate ornamentele, slefuite perfect si revopsite in negru mat.

Inlocuire eyelid din fibra de carbon

Inlocuire sticla.

 

Inca nu este montată sticla, doar pusă de formă pentru a vedea dacă se potrivește la fix.

yxvSCsn.jpgqbxQqYt.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dacă tot e DCT.... să fie DCT până la capăt!

 Am comandat cover-ul de la nucă (din fibră de carbon) iar trimul de lângă nucă îl voi trimite la Carbon Exclusive Parts (România) pentru a-l face și pe el tot în fibră de carbon.(momentan este folie tip carbon) Nu am vrut să iau consola centrală de M3 E93, am zis că fac o combinație frumoasă între 335i(335is) DCT și M3 DCT.. o să iasă bine!

 

YrnetRj.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca si performanțe, cred că motorul este aproape pregatit de trecerea la Stage2+ MHD. Momentan avem următoarele upgrade-uri/componente:

- High-flow Downpipes✅ 

- Injectoare Index 11 ✅ 

- Oil Catch-Can  🔜

- Upgraded PCV 🔜

- Chargepipe din Aluminiu + BOV✅ 

- FMIC [INTERCOOLER] 🔜

- Dual-Cone Intake 🔜

- DCT XHP Stage 3 ✅ 

 

Dupa instalarea celor enumerate mai sus (🔜), vom trece pe MHD Stage 2+ (Aprox 430HP/600Nm).

Teoretic la injectoare ar fi fost mai bune index 12, dar raman la index 11, am inteles ca si ele sunt bune.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, wind-3er said:

benzina in rezervor si bucura-te de masina !!!!

(ai luat in calcul o plimbare "adecvata/sprintena" pe autostrazile putin mai vestice...daca tot duci motorul in 450?)

Cu siguranță voi face un trip până în Olanda la intalnirea BMW-urilor(Bimmer Fest), iar în drum spre Olanda voi testa un pic 335-ul pe autostrăzile din Germania. Am testat-o când era stock, și mi se părea wow.. dar mai am până atunci. 

 

Intre timp, am comandat 2 faruri lovite / rupte / sparte, pentru a scoate ornamentele din interior si a le muta in farurile mele. Am comandat noi angel eyes-uri (halo ring/cotton light), acestea se potrivesc mult mai bine in far si arată mai bine per total.

 

H53f2b7308e6749908f8903de82ff03b6j.jpg?w

Hc4ac2564e2f5402ca1417312b54148a3v.jpg?wH99a851886e9d4bc28f4eb045689126c99.jpg?w

H2042970fc15b4d8baad79cc50eec4ec59.jpg?w

Edited by Di Angelis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, WIN60 said:

La un moment dat se vor arde.. daca știi ca mașina rămâne pe viața in familie, vei avea nevoie sa le desfaci iar după câțiva ani. 

Da stiu. Deja ar fi a treia oara cand desfac farul. Am experienta, haha. :))

Am un set de angel eyesuri de 3 ani aproximativ, n-au nicio problema. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Scuze de dublu post, am vrut si eu sa pun, urmează in câteva luni sa le duc si eu la cineva, am sticlele si lupele si ma gândeam sa pun ori acestea, ori din acelea gen M4, însă tot spre astea simple albe as fi înclinat deoarece cele hexagon parca nu sunt ce trebuie la E-uri. 
 

Dar când am aflat ca pot sa pice oricand, eu vrând sa țin mașina permanent, am zis pas..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@WIN60 Cred ca conteaza foarte mult si cum sunt sigilate farurile. Daca intra apa la ele sau praf, clar tind sa se arda mai devreme. Pana acum nu am avut probleme cu ele. Adevărul e că la E60 sunt ceva mai greu de instalat angel eyes-urile pentru că și sticla de pe faruri iese mai greu față de E9x.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la electrician si am discutat despre nuca de M3 pe care vreau s-o montez. Acesta mi-a spus ca nu pot pune doar nuca, pentru că imi vor apărea erori și nu va fi funcțională și că voi avea nevoie de gear unit-ul de sub. Am găsit-o undeva la 200 Euro în România.. preț mic deoarece pe eBay nu găsești sub 350 USD.

gKL8bkN.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

oI1uDEg.jpg

După multe luni, în sfârșit am scos mașina din garaj și am instalat aproape tot ceea ce mi-am propus. 
 

Modificări:

Farurile:

  • Angel Eyes-uri Cotton Switchback - Poziție - semnalizare
  • Sticle noi
  • Elemente interioare in stare perfectă. Am achizitionat alte 2 faruri cu probleme pe care le-am desigilat si am luat din interiorul lor cele mai bune elemente.
  • Curățat lupa.

Bara față:

  • Corecție lac și culoare.
  • Instalare lip corespunzător + reparare lip.
  • Instalare AIR Ducts (Guri de Aer) M3 OEM pe bara aftermarket M3 Style.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.