Jump to content

Pierderi ulei 318 d n47 Help!


Ionut777

Recommended Posts

Salutare tuturor , de aproximativ o luna am facut schimbul de ulei si filtre la masina , dupa aproximatix o saptamana am observat sub masina pete de ulei si in acelasi timp in masina daca pornesc aerul conditionat se simte miros de gaze sau ulei ars nu imi dau seama. Intre timp am dus masina la service si imi zicea ca nu isi poate da seama de unde curge pentru ca e mult ulei imprastiat . Problema persista in partea de jos dreapta cum stai cu fata la motor , aveti idee pe unde ar fii scurgerea ?? Bmw 318 d 143cp n47 . Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Dai jos corpul filtrului de ulei , schimbi garnitura(120lei) , schimbi o'ring-urile de la termoflot (4 Ă 30 lei), montezi totul la loc .Completezi antigelul(aprox. 1.5 l ), completezi uleiul.

Atentie, pe garnitura nu dai cu silicon !

Dai scutul jos, degresezi , sufli cu compresorul.

 

Ca sa demontezi corpul filtrului ai nevoie de : 1 tubulata de 13, 1 tubulara de 17, o tubulara de 10,prelungitoare,1 cheie cu clichet o surubelnita dreapta.

Se demonteaza alternatorul, se scoate furtunul care intra in intercooler,se demonteaza joja ulei(de pe corpul filtrului).

Pare complicat dar nu este ,cam in 20 min ai demontat ,daca stii ce ai de facut .

Succes !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Salut!!! Ai rezolvat problema cu scurgerea ulei?? Ce era?? Același simptom ĂŽl am și eu la o lunĂŁ dupĂŁ ce am schimbat distribuția la autohut . Ămi pierde pe la termoflot am schimbat garnitura cu una oem dar pierderea persista și lasĂŁ pata de ulei la fiecare oprire ( sau mai mare daca las motorul pornit . Ceea ce este normal cĂŁ atunci circulĂŁ uleiul) mulțumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Salut!!! Ai rezolvat problema cu scurgerea ulei?? Ce era?? Același simptom ĂŽl am și eu la o lunĂŁ dupĂŁ ce am schimbat distribuția la autohut . Ămi pierde pe la termoflot am schimbat garnitura cu una oem dar pierderea persista și lasĂŁ pata de ulei la fiecare oprire ( sau mai mare daca las motorul pornit . Ceea ce este normal cĂŁ atunci circulĂŁ uleiul) mulțumesc anticipat

 

fugi la cei care ti'au schimbat distributia si da'le in cap cu ea

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E normal ceea ce spui dar când am fost la autohut aaaaa garnitura termoflot

Ok am zis asta e o schimb . Problema este cĂŁ autohut e in București eu stau la 100 km și sunt la muncĂŁ nu pot pleca iar acum cĂŁ am schimbat garnitura termoflot stau și mĂŁ ĂŽntreb ce altceva mai poate fi ?? PânĂŁ la urmĂŁ o garniturĂŁ nu e un cap de țarĂŁ și nici exagerat de scumpĂŁ dar sa stau numai ĂŽn serviceuri pentru greșelile angajaților de la service parca nici asta nu mi convine

Link to comment
Share on other sites

Salut!!! Ai rezolvat problema cu scurgerea ulei?? Ce era?? Același simptom ĂŽl am și eu la o lunĂŁ dupĂŁ ce am schimbat distribuția la autohut . Ămi pierde pe la termoflot am schimbat garnitura cu una oem dar pierderea persista și lasĂŁ pata de ulei la fiecare oprire ( sau mai mare daca las motorul pornit . Ceea ce este normal cĂŁ atunci circulĂŁ uleiul) mulțumesc anticipat

 

 

Din pacate nu intotdeauna se rezolva cu schimbarea garniturii. Corpul racitorului nu mai este plan si de aia curge.Trebuie schimbat si asta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Problema cu scurgerea ulei rezolvata prin schimbul celor 4 oring termoflot (120) ron si schimbare garnitura termoflot (139 ron ) ambele piese pe origine

Multumesc pt sfaturi

NU SCHIMBATI NICIODATA DISTRIBUTIA LA

 

AUTOHUT

De aici prin faptul ca a scos corp filtru ulei a inceput sa dea ulei care de fapt acel corp ulei NU se scoate la schimbul distributiei din cate am ĂŽnțeles dar nu mai conteaza .dar-ar faliment 😁😁😁

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...

Later:

 

Am aflat din manualul de workshop ca acel cuplu ar fi de 22 N/m.

 

Chestia e ca am umblat de doua ori deja si tot am scurgeri de antigel:

1. Schimbat garnituri, curatat suprafete si corp ulei.

2. Schimbat si termoflot (am zis ca poate cel vechi e deformat de batranete) plus din nou garnituri.

 

Ambele operatiuni au fost facute ca la carte: demontat scut, intercooler, golit instalatie de racire, demontat galerie admisie si flansa lichid ca sa fie loc.

 

Ideea e ca apar cateva urme de antigel pe bloc, sub corpul de ulei, cand masina nu e folosita cateva zile la rand. In mers probabil se evapora sau se dilata componentele si nu se observa.

In vasul de expansiune nu se observa modificari de nivel sau textura (nici inainte nu aveam).

 

Alte idei?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns.

 

Garniturile au fost cumparate de la un magazin de piese online cunoscut, nu am avut surprize cu ei pana acum, dupa ani de zile.

Cele 6 suruburi au fost stranse usor in X cum s-ar zice, ca in poza atasata, pana s-a apropiat tot ansamblul de blocul motor, iar apoi au fost stranse la cuplu tot dupa aceeasi schema.

Ma gandesc sa nu fie si o fisura invizibila in corpul de plastic al filtrului de ulei.

post-22884-0-05723900-1633411738_thumb.png

Edited by MihaiGSM
Link to comment
Share on other sites

Desigur, foarte bine ca ai aratat si cum se face, sa stie si altii.

Iti dai seama ca, la fel incerc un raspuns sau o idee de bun simt si probabil, asa cum spui, se poate sa fie si fisura..

Pentru vazut fisura, as curata extern cu un detergent bun tot ce se poate ca urma uleioasa de pe corpul ala de plastic si urmarit pe unde inca da ulei afara.

Iar daca nu si nu, poate e garnitura din nou../ oricum probabil o sa vezi si daca da pe la garnitura.

 

Si pana la urma daca uleiul nu mai iese pe acolo sa te sperii, sau sa facalac in jur ;) las-o asa..

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e buna schema aia cu ordinea de strangere, am facut-o asa la repezeala in Paint http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/happy.png dar banuiesc ca e cumva ca la capacul tachetilor.

A doua oara cand am desfacut, am curatat tot corpul de plastic cu ceva solutie universala de Liqui Molly, apoi cu apa calda si detergent. Nu am observat nimic suspect. Probabil cand voi mai avea chef, intrucat e ceva de munca sa faci totul ca la carte, voi inlocui si corpul de plastic.

 

Ulei nu curgea nici inainte, doar antigel:

 

 

20210825-195158.jpg

Edited by MihaiGSM
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

N-am mai scris pe aici...

Intre timp, am monitorizat situatia si se pare ca antigelul isi face loc pe la dopul amintit in postarea anterioara. Voi incerca si cu inlocuirea carcasei termoflotului.

A mai intampinat cineva problema asta? Din cautarile mele nu am gasit nimic asemanator. 272463647_435481941422490_2119943721247327488_n.thumb.jpg.1599ed8cfc6a77f35e8e45298643e808.jpg

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.