Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Eu as zice Baneasa, fiindca sunt cei mai mari si cei mai vechi. Cu siguranta au pe cineva care se ocupa de garantii in general si poate da un mail in directia potrivita.

 

Apoi, daca nu e distribuita dusa, posibil sa scapi ieftin chiar si pe cheltuiala proprie.

Iar daca nicio reprezentanta din Romania nu recunoaste garantia asta (desi imi vine greu sa cred asa ceva), cu 500 de euro o trimiti la Kathan cu platforma si ar trebui sa o repare ei, ei sunt cei care ti-au semnat garantia.

 

Edited by toffefe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa fiu pregatita pentru orice. In cazul in care este distributia, sa o repar, nu sa o aduc in aceeasi conditie de acolo. In caz de distributie, clar nu o pot plati 100% din fonduri proprii. Si daca ei vor face un deviz care sa fie aprobat de firma de asig, as putea sa imprumut ceva, apoi sa ii acopar. Dar sa merg la marele ghici si sa ma uit cum ma trateaza cu spatele, in conditiile in care bmw'u e bmw oriunde...
Link to comment
Share on other sites

uite, vezi aici: https://www.bmw.de/c...87256915403.pdf

Pasii care trebuiesc urmati:

"In case of a warranty claim within a European country please inform – The BMW Premium Selection Service centre (see page 3) or– Your nearest BMW dealer abroad "

Cu siguranta un dealer atat de mare precum Automobile Bavaria Baneasa s-a lovit de aceasta situatie, nu pot sa cred ca esti primul caz cu garantie Premium Selection. Practic ei trebuie sa contacteze centrul BMW Premium Selection Service si furnizeze un deviz spre aprobare.

Oricum ar fi, masina trebuie dusa la ei pentru o investigatie. Orice cheltuiala legata de investigatii, chiar daca tu platesti initial, banii iti vor fi decontati.

 

Inca ceva, din ce citesc in documentul de mai sus, in functie de rulajul masinii poate fi nevoie sa suporti o parte din costul pieselor. Oricum ar fi, tot e mai bine decat sa suporti tu totul integral.

Am gasit si un numar de telefon: 0800800269. Pare sa fie un CallCenter 24H al celor de la AutomobileBavaria. Suna acolo, spune-le ca masina ta beneficiaza de o garantie Premium Selection. Trebuie sa faci o porgramare in service, duci masina si ar trebui ei sa se ocupe de restul.

 

Edited by toffefe
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sa va povestesc ce se intampla cu masina mea. Sau mai bine zis, ce NU se intampla cu masina mea.

Vineri dimineata, 7 decembrie - la prima ora - am trimis-o pe platforma la BMW ploiesti (proleasing) acolo reusind sa avem o persoana de legatura. Persoana de legatura care cel putin a raspuns la telefon... nu cum s-a intamplat cu cei de la BMW Otopeni si Baneasa pe care in momentul in care i-am sunat inapoi sa stabilim cum le duc masina... nu au mai raspuns la telefon.

Deci, pe 7 decembrie la ora 11:00 masina mea a ajuns in service BMW. Dupa o prima evaluare, s-a constatat faptul ca ceva este in neregula cu pompa de inalta presiune a combustibulului (high pressure fuel pump). S-a trimis un e-mail la garantie... aici daca ma puteti ajuta cu o experienta asemanatoare sau in special cu aceasta companie - REAL Garant (Germany).. de unde nu s-a primit niciun raspuns timp de o saptamana. Intre timp, noi am decis sa cumparam aceasta pompa, cu gandul ca vom primi si raspunsul lor si astfel reusim sa optimizam timpul. Vineri (14 Dec) piesa a ajuns la service, a fost schimbata si ... nimic! Masina nu da niciun semn, nu porneste, e in acelasi stadiu. Aceasta pompa a costat 6500 lei. Deci, deja avem o nota de 6500 lei si masina in acelasi stadiu. O saptamana si 4 zile mai tarziu.

Astazi am sunat eu la garantie dimineata. Persoanele de acolo nu vorbesc engleza, 2 cuvinte erau in engleza, apoi 5 in germana. Singurul lucru pe care l-am inteles a fost ca vor raspunde la e-mail. Cateva ore mai tarziu a venit si raspunsul. Aici va spun ca e-mailul a fost trimis de Proleasing (dealer autorizat BMW). Raspunsul celor de la Real Garant a fost "Please refer the customer to a BMW authorized dealer. The BMW dealer should start a goodwill query at BMW". Deci... astia nici macar nu au inteles ca e-mailul a fst trimis de dealer autorizat??? Si pana la urma... de ce sa ma adresez BMW? Adica... eu am garantia de la tine, tu ai semnat un contract de 2 ani pentru aceasta masina. Aici ne-am cam incurcat. Am zis ca trimitem si la BMW .... Germania sau Romania???? ... sper ca cei de la service sa stie. Eu ma intreb de ce atata baba oarba aici.. nimeni nu stie cum functioneaza o garantie? Stam si ne uitam la masina si schimbam lucruri care nu imbunatatesc cu nimic starea masinii si apoi cand primim un raspuns ca asta, ne uitam ca nebunii unii la altii si nu stim ce sa facem. Au trimis cei de la service un raspuns la mail "please be more specific, you should take the responsibility for the repair"., Ceea ce e corect. Dar ei nu au mai raspuns. Am zis ca vom transmite si la BMW, sper ca cineva sa imi poata explica putin din experienta sau cunostinte ceva informatii suplimentare. Pentru ca am sunat iar la garantie sa imi explice ce vor sa spuna cu acest "goodwill" si raspunsul lor a fost sa ma uit in dictionar daca nu stiu ce inseamna,

Intre timp, masina mea e blocata si lesinata in service... clar este ceva la motor... ei sustin mai pe ocolite...ca vezi doamne i-am facut eu ceva. Nimeni nu s-a atins de masina! E strigator la cer. Masina a fost parcata si a doua zi nu a mai plecat. Acum e motorul varza. Nimeni nu isi asuma nimic.

 

Unde traim?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Saptamana trecuta am schimbat EGR-ul avand garantie la REALGARANT. Cei de la APAN IASI au trimis pe mail celor de la REALGARANT un deviz ( piesa+manopera). Inapoi au primit un accept de reparatie cu un anumit numar de inregistrare. Cei de la APAN mi-au schimbat piesa, eu am achitat-o integral iar factura a fost facuta pe numele celor de la KATHAN si trimisa pe email, in factura incuzandu-se numarul acceptului de plata furnizat de cei de la REALGARANT. Acum astept ca cei de la KATHAN sa-mi inapoieze o parte din bani, conform conditiilor garantiei.

Cei de la REALGARANT au raspuns mai greu solicitarii celor de la APAN, in jur de o saptamana jumatate a durat pana au revenit cu un mail. Pasii descrisi mai sus mi-au fost confirmati si de catre cei de la REALGARANT dar si de Christian Zuccarini de la KATHAN.

Sper sa te ajute.

 

Link to comment
Share on other sites

pai au schimbat pompa fara sa masoar epresiunea in rampa?

 

Mi-au zis ceva ca nu avea suficienti "barri" ?! nu stiu daca am scris corect.. dar asta a fost explicatia. erau destul de optimisti ca asta este si problema. acum imi spun ca au observat piese rupte si desprinse pe la motor, dar nu se apuca de treaba pana nu stim sigur cineva va plati - 5000 lei costa numai sa desfaca motorul.

Link to comment
Share on other sites

Destul de frustranta situatia, atat faptul ca cei de la Real Garant se fac ca nu inteleg, cat si faptul ca cei de la Proleasing au intuit ei problema la pompa, dar nu isi asuma responsabilitatea pentru un diagnostic.

 

 

Incerca sa suni personal la cei de la Real Garant, poate gasesti niste vorbitori de engleza, vad ca se lauda cu call center dedicat BMW:

 

BMW-VERTRAGSHĂNDLER / EUROPLUS

Tel: +49 (0) 7158 / 953 – 503

Fax: +49 (0) 7158 / 953 – 505

Email: europlus@realgarant.com

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ au schimbat pompa și nu merge, sa o ia frumușel ĂŽnapoi și sĂŁ-ți returneze banii

 

 

Ar fi ceva sa le spun asta :)) cica si aia avea probleme, ca nu mai tragea sau cum s-au exprimat ei.. acum e totul in regula acolo, dar nu asta e problema.

Pentru mine frustrant este cum ma plimba de colo colo, nimeni nu isi asuma, nimeni nu plateste sau cel putin sa confirme ca va plati, iar masina mea la 80.000 km nu mai merge si aparent motorul este praf. Cand ea nu a dat nici cel mai mic semn.. masina de 3 ani, luata de la dealer bmw direct din germania, cu garantie and stuff...

Link to comment
Share on other sites

Destul de frustranta situatia, atat faptul ca cei de la Real Garant se fac ca nu inteleg, cat si faptul ca cei de la Proleasing au intuit ei problema la pompa, dar nu isi asuma responsabilitatea pentru un diagnostic.

 

 

Incerca sa suni personal la cei de la Real Garant, poate gasesti niste vorbitori de engleza, vad ca se lauda cu call center dedicat BMW:

 

BMW-VERTRAGSHĂNDLER / EUROPLUS

Tel: +49 (0) 7158 / 953 – 503

Fax: +49 (0) 7158 / 953 – 505

Email: europlus@realgarant.com

 

 

Multumesc! Incerc sa sun si la nr asta maine/poimaine. Trebuie sa verific cu service-ul sa vad daca au mai facut ceva, daca au trimis sau daca au primit vreun raspuns....

 

Dar care ar putea fi motivul pentru care sa ne trimita la BMW pentru goodwill si nu isi asuma direct garantia pe care au emis-o?

Link to comment
Share on other sites

Orice companie care ofera garantii si asigurari,etc cauta orice motiv sa nu plateasca. Pentru ei ar fi o pierdere sa-ti plateasca tie reparatia. Tu poate ai dat 300 euro pe acea garantie extinsa si acum ceri reparatii de 2-3000 euro. Asa fac toti, sunt niste jeguri. Incearca sa traduci contractul de garantie, sa vezi ce e inclus in el si ce nu. Apoi un avocat sa scrie firmei care ti-a dat garantia si amenintari cu procese, etc. Fara hartii nu faci nimic si noteaza nume, data, etc. Normal ca ei nu mai vorbesc engleza cand e sa despagubeasca, ei vorbesc perfect doar cand vand ....Mi-e sila!
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Din ce inteleg eu te ĂŽndeamnĂŁ sa apelezi la binevointa celor de la BMW sa-ti repare masina in post-garanĂâşie. De-obicei daca masina are istoric full in reĂâşeaua BMW, se mai ĂŽntâmpla minuni de genul. Totusi, garantia inclusĂŁ trebuie sa acopere sistemul de injecĂâşie. Eu mi-am tradus garantia si e clar specificat lucrul asta. Nu iti este decontatĂŁ piesa 100%, dar nici chiar deloc. Cei de la Real Garant trebuie sa-ti dea un accept de plata, pe baza devizului trimis de cei de la Proleasing. Devizul trebuie sa conĂâşinĂŁ defalcat preĂâşul in euro fata TVA pentru piesa si manopera.
Link to comment
Share on other sites

Totusi.... a mai auzit cineva de situatie de "GOODWILL query"? Si care este procedura??? Merci

Goodwill se refera la faptul ca producatorul masinii (BMW in cazul de fata) isi asuma o reparatie in afara perioadei de garantie. Eu am beneficiat de asa ceva la fosta masina, Mercedes. Iesita din garantie si fara revizii la Autoklass, am avut probleme cu sonda lambda. Cei de la Autoklass au trimis la Mercedes AG o solicitare de reparatie si aceasta a fost acceptata. Eu am achitat doar 25% din lucrare (inlocuirea ambelor sonde). Un coleg a avut o situatie similara cu un Audi A4 B8, dar a fost nevoit sa acopere un procent mai mare din lucrare (si lucrarea era mai scumpa). De obicei se aplica in cazul unor defecte cunoscute pentru modelul respectiv dar pentru care nu s-a facut un recall.

Link to comment
Share on other sites

Din ce inteleg eu te ĂŽndeamnĂŁ sa apelezi la binevointa celor de la BMW sa-ti repare masina in post-garanĂâşie. De-obicei daca masina are istoric full in reĂâşeaua BMW, se mai ĂŽntâmpla minuni de genul. Totusi, garantia inclusĂŁ trebuie sa acopere sistemul de injecĂâşie. Eu mi-am tradus garantia si e clar specificat lucrul asta. Nu iti este decontatĂŁ piesa 100%, dar nici chiar deloc. Cei de la Real Garant trebuie sa-ti dea un accept de plata, pe baza devizului trimis de cei de la Proleasing. Devizul trebuie sa conĂâşinĂŁ defalcat preĂâşul in euro fata TVA pentru piesa si manopera.

 

Eu nu inteleg de ce m-au trimis la BMW in loc sa isi dea acordul. Si mi-au raspuns in germana, apoi au dat copy paste in google translate si au adaugat si in engleza.

Si de ce trebuie sa tragem de timp in felul asta, sa ne prefacem ca nu intelegem si sa incurcam omul.

In cazul tau... cei de la service au trimis si la bmw?

Plus ca ma uimesc cei de la Proleasing.... chiar asa sa nu stie ei care e procedura???

Link to comment
Share on other sites

Goodwill se refera la faptul ca producatorul masinii (BMW in cazul de fata) isi asuma o reparatie in afara perioadei de garantie. Eu am beneficiat de asa ceva la fosta masina, Mercedes. Iesita din garantie si fara revizii la Autoklass, am avut probleme cu sonda lambda. Cei de la Autoklass au trimis la Mercedes AG o solicitare de reparatie si aceasta a fost acceptata. Eu am achitat doar 25% din lucrare (inlocuirea ambelor sonde). Un coleg a avut o situatie similara cu un Audi A4 B8, dar a fost nevoit sa acopere un procent mai mare din lucrare (si lucrarea era mai scumpa). De obicei se aplica in cazul unor defecte cunoscute pentru modelul respectiv dar pentru care nu s-a facut un recall.

 

Cei de la service se tot invart in jurul cozii... habar nu au ce sa faca, din ce observ eu.

Aceasta solicitare trebuie sa o trimit la care BMW - Romania sau Germania? Masina a fost cumparata in februarie din Germania de la dealer BMW.

Link to comment
Share on other sites

Da, cererea trebuie sa vina din partea celor de la service. Eu am sunat la +49 (0) 7158 953 0, am vb cu un tip care stia engleza bine si mi-a explicat ce si cum. I-am dat numarul contractului garanĂâşiei si a identificat masina in sistemul lor.Devizul se trimite la adresa: info.de@realgarant.com si ssm@givit.de

 

!!!!!! Ffffff important: fara numĂŁrul contractului de asigurare nu faci nimic. Daca nu il stii...poate il stiu cei de la kathan.

 

Mai jos iti las formatul pe care a trebuit sĂŁ-l folosim pt deviz:

 

 

b8faefc509a196999eba27eb28494b4f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.