Jump to content

Distributie BMW X1


AlexandraL

Recommended Posts

Da, cererea trebuie sa vina din partea celor de la service. Eu am sunat la +49 (0) 7158 953 0, am vb cu un tip care stia engleza bine si mi-a explicat ce si cum. I-am dat numarul contractului garanČiei si a identificat masina in sistemul lor.Devizul se trimite la adresa: info.de@realgarant.com si ssm@givit.de

 

!!!!!! Ffffff important: fara numărul contractului de asigurare nu faci nimic. Daca nu il stii...poate il stiu cei de la kathan.

 

Mai jos iti las formatul pe care a trebuit să-l folosim pt deviz:

 

 

O sa sun eu maine din nou, dar imi mai scrii nr, te rog?! pare ca lipsesc niste cifre... eu am sunat la ceva asemanator, dar cu 119 la urma. Si mailul a fost trimis initial pe ssm@givit.de, dar apoi ne-au zis sa il transmitem pe givit@realgarant.de. Apoi ne-a raspuns cineva anume Stephan nu stiu cum si ne-a zis in germana, apoi copy paste din translate sa vorbim la bmw pt goodwill. La nr ala de tel cu 119 la coada am dat de ne-vorbitori de engleza. Asa ca, te rog, imi mai zici nr o data? Sa fie unul din cele doua care mi-au fost recomandate mai sus? Merciiiii

'??

Edited by AlexandraL
Link to comment
Share on other sites

Încearcă asa: 004971589530

Am verificat istoricul apelurilor din telefon si se pare ca într-una din ocazii am sunat si la numărul cu 119 dar 100% de fiecare data cand am sunat, indiferent de numar, am vorbit numai in engleza si ne-am inteles perfect.Cat depsre mail sa Trimiteți si pe info.de@realgarant.de

Edited by toffefe
Link to comment
Share on other sites

Ar fi ceva sa le spun asta :)) cica si aia avea probleme, ca nu mai tragea sau cum s-au exprimat ei.. acum e totul in regula acolo, dar nu asta e problema.

Pentru mine frustrant este cum ma plimba de colo colo, nimeni nu isi asuma, nimeni nu plateste sau cel putin sa confirme ca va plati, iar masina mea la 80.000 km nu mai merge si aparent motorul este praf. Cand ea nu a dat nici cel mai mic semn.. masina de 3 ani, luata de la dealer bmw direct din germania, cu garantie and stuff...

 

Neaparat banii ĂŽnapoi. Pe principiul asta ĂŽți poate schimba de la toba de eșapament pana la emblema de pe capota, ca sunt mai bune noi

Edited by maruwt129
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

eu am inlocuit modulul de far adaptiv in baza garantiei BMW PS prin asigurator EUROPLUS . In primul rand vanzatorul din Germania trebuie sa iti dea un document prin care se atesta valabilitatea garantiei si conditiile acesteia. Trebuie mers la reprezentata BMW Romania, eu am fost la Bavaria, acestia fac diagnoza masinii si calculeaza costul. Diagnoza isotita de costul reparatiei si de garantie trebuie trimise asiguratorului prin e-mail . Acesta analizeaza dosarul si teoretic da acceptul, mie mi-a raspuns repede ; apoi platesti din banii tai reparatia si trimiti factura in original asiguratorului spre decontare.

 

Am primit banii in 3 zile de la data solicitarii. 90% din suma pentru ca masina are peste 100k km.

 

o zi buna.

 

 

Buna,

 

Am si eu un Bmw X1 din (Decembrie) 2014 si vineri dimineata pur si simplu nu a mai pornit. Joi seara am venit de la birou, am parcat si vineri dimineata cand sa plec, nu a mai pornit. Masina nu a scos niciun sunet, niciun zgomot neobisnuit, niciodata nu a dat vreun semn ca ceva nu e ok. Sistemul electric e perfect: faruri, audio, etc. In urma unor verificari (bimmer serv) s-a concluzionat ca distributia este rupta. Masina are 80.000 km si intotdeauna a fost ingrijita impecabil.

Am luat-o la inceputul anului din Germania de la dealer autorizat Bmw. Conform documentelor are 2 ani garantie. In schimb, toate sunt in germana, nu stiu unde anume sa ma uit sa gasesc detalii despre garantie, pe ce perioada si ce anume include garantia aceasta (motor, etc). Evit sa umblu la ea ca sa nu gaseasca motive sa anuleze garantia

Imi puteti spune, va rog, daca a mai patit cineva asa ceva si ce variante am? O sa reusesc sa o fac cu garantia si cum anume sa procedez? ... masina va fi necesar sa o trimit in Germania...?

Nu am nici cea mai mica idee de unde sa incep..... asa ca orice sfat este binevenit

 

 

Va multumesc!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Un alt exemplu cu RealGarant. Un prieten a luat o masina din reteaua BMW in decembrie, iar pe drum a constatat ca uleiul nu sta la 100 de grade (termostate duse) iar cand am pus o diagnoza acasa, masina are probleme la modulul de bluetooth, bujii + releu duse. Am fost la Banat Car, iar reparatia costa 3800 de lei. Din acest deviz, RealGarant a acoperit doar 1400 de lei. Din ce am inteles, au refuzat sa acopere orice cost de manopera, ceea ce mi se pare aberant. De asemenea au refuzat sa plateasca pentru bujii (probabil le considera consimabile). Masina are 127.000 KM.

 

Consider ca nu prea merita pretul platit pentru garantiile europlus/real garant. Nu se compara cu o garantie oferita de BMW. La banii dati pe masina, pe mobile.de gasea unele masini mult mai dotate, iar cu diferenta de bani sigur acoperea acesta lucrare initiala. Cine stie ce va ma urma...

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

In cazul meu a meritat. mi-au virat 90% din 4500 de lei, nu s-a pus problema cu manopera. BMW ofera garantie mai mare de doi ani fara un broker intermediar?

 

Un alt exemplu cu RealGarant. Un prieten a luat o masina din reteaua BMW in decembrie, iar pe drum a constatat ca uleiul nu sta la 100 de grade (termostate duse) iar cand am pus o diagnoza acasa, masina are probleme la modulul de bluetooth, bujii + releu duse. Am fost la Banat Car, iar reparatia costa 3800 de lei. Din acest deviz, RealGarant a acoperit doar 1400 de lei. Din ce am inteles, au refuzat sa acopere orice cost de manopera, ceea ce mi se pare aberant. De asemenea au refuzat sa plateasca pentru bujii (probabil le considera consimabile). Masina are 127.000 KM.

 

Consider ca nu prea merita pretul platit pentru garantiile europlus/real garant. Nu se compara cu o garantie oferita de BMW. La banii dati pe masina, pe mobile.de gasea unele masini mult mai dotate, iar cu diferenta de bani sigur acoperea acesta lucrare initiala. Cine stie ce va ma urma...

Link to comment
Share on other sites

Sa va mai povestesc. Nu sunt multe de zis, pentru ca..bineinteles nu prea s-a lucrat in perioada asta si aparent masina mea care sta in service de o luna!!!! nu prezinta o prioritate pentru nimeni.

Din contra, undeva inainte de Craciun, incepusera cu presiuni gen "Stiti, masina dvs ocupa locul in service si nu ne putem desfasura activitatea.. exista o taxa de service si daca nu va decideti.." de 2 bani. Ce sa mai zic? Eu sa ma decid? Sau tu sa iti faci treaba si sa repari masina, sa rezolvi cu garantia si sa terminam? Oare ei au impresia ca eu nu o mai vreau? :))) sa nu mai spun de Casco care merge in continuare (5000 lei/an) :))))

 

Pana la urma... garantia a aprobat acel cost de high pressure fuel pump (cu mici exceptii gen suruburi). Asta a fost anul trecut, inainte de Sarbatori. Cei de la service inca sunt in stadiul in care efectiv se chinuie sa emita o factura sa o trimita. Am avut mare noroc cu ce mi-ati povestit voi aici, in mod special toffefe care chiar mi-a trimis factura pe care au emis-o in cazul lui. Si eu am trimis-o la service ca model, pentru ei nu stiau cum sa emita aceasta factura. Asa ceva eu nu am auzit in viata mea!! si cu exemplu... ei sunt in acelasi stadiu

 

In schimb, vineri... (acum 3-4 zile) au reusit sa imi faca devizul si constatarea. Soc si groaza!

 

Diagnostic: Lant distributie sarit, _chiulasa_ praf, pistoane praf, nu stiu ce axe praf... totul trebuie inlocuit! Aparent, nu motorul in sine, ci doar aceste componente. Eu acum ma intreb cum s-a putut intampla asta cu o masina care nu a dat niciun semn, nu a aprins niciun martor in bord, nu a scos niciun sunet. Cum este posibil asa ceva????

Cost actual total: 29.000 lei

Cost anterior: 10.000 lei

Cost total: 39.000 lei (pana astazi)

 

Ceea ce urmeaza este sa asteptam raspunsul de la garantie, nu am idee cat va dura, mai ales ca vbim de un deviz de 4 pag A4 numai cu denumiri in limba romana. Si, ma intreb... cat din costuri vor fi acoperite si cat va trebui sa platesc eu? Nu mi se pare deloc normala situatia in care am ajuns, cu o masina relativ noua pe care eu am folosit-o cateva luni si de care stiu ca am avut grija. Am dat 25.000 eur pe masina asta si nu stiu ce parere sa am despre o investitie de reparatie de suma asta dupa numai 7000 km (cat am mers eu cu ea)

 

Adica... ajung sa am o masina cu probleme la pret de una noua???????

 

Ca sa nu mai spun de toata experienta asta care nu stiu cand si cum se va termina. M-am cam obisnuit sa merg cu metroul, ce e drept.... :)))

 

Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut si inca trec eu cu masina. De la experienta cu cei de la Bavaria din Bucuresti care nici macar bunul simt de a raspunde la tel nu l-au avut pana la ajunge intr-un loc (prin cunostinte) in care esti pur si simplu ignorat de oameni care se poarta de parca au trait in pestera pana sa vii tu la ei. Am obosit si nu stiu ce sa mai fac...

Edited by AlexandraL
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Ti'a bubuit motorul pentru ca s'a rupt distributia.. de asta ai atatea piese..

 

Te inteleg perfect prin ce treci, in vara asta l'am schimbat si eu pe al meu, un 3l benzina; din pacate, pe banii mei rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif

 

Parerea mea ar fi sa depui reclamatie la bmw germania pentru ca au fost incompetenti.

Link to comment
Share on other sites

Ti'a bubuit motorul pentru ca s'a rupt distributia.. de asta ai atatea piese..

 

Te inteleg perfect prin ce treci, in vara asta l'am schimbat si eu pe al meu, un 3l benzina; din pacate, pe banii mei rolleyes.gifrolleyes.gifrolleyes.gif

 

Parerea mea ar fi sa depui reclamatie la bmw germania pentru ca au fost incompetenti.

 

Cand anume s-a rupt? Daca masina nu a scos niciun sunet!!! In parcare?

Sunt convinsa ca asta s-a intamplat, dar nu vad niciun moment in care se putea intampla asa ceva. Eu am venit de la birou, am parcat si urmatoarea zi masina nu a mai pornit.

Asta a fost pe 28 octombrie.

Link to comment
Share on other sites

Pentru initiatoarea topicului, chiar imi pare sincer rau pentru neplacerile cauzate de acest incident neplacut. Ca tot pomeneai de casco, poate pun o intrebare stupida, insa in contractul de asigurare nu exista si ceva clauze de mobilitate (in caz de imobilizare pe termen lung al autovehiculului)- in alte tari in formulele full protectie ai asistenta tehnica, vehicul de schimb si asistenta juridica incluse in aceste contracte.

 

Legat de nemultumirile fata de servicii, fata de atitudine necorespunatoare, indolenta, asta se intampla in proportii mai putin sesizabile, totusi, si pe alte meleaguri, diferenta prin care te protejezi sunt exact asigurarile sus-numite, cat si faptul ca exista avocati specializati pe aceste spete, care sunt gata intotdeauna sa reprezinte clienti nemultumiti. Eu am un amic caruia i-a fost imitata/falsificata semnatura pe o anexa la un contract de leasing intr-o reprezentanta lexus, asta in conditiile in care deja returnase o masina , iar sotia circula tot cu un lexus.....odata ce avocatul a intrat pe rol, i-a fost oferit un discount la ratele lunare, un model superior celui initial comandat, cat si promisiunea scrisa ca atat el, cat si sotia, nu vor plati taxe suplimentare pentru eventualele daune in utilizare la returnarea vehiculului la terminarea contractelui.

 

Lipsa de motivatie a celor din service este data de valoarea reparatiilor, si de faptul ca planeaza incertitudinea daca si cine isi va asuma costul respectiv, deoarece sunt si ei constienti de faptul ca , in cazul extrem si nefericit in care nu va acoperi garantia suma respectiva, te vei orienta catre un alt service, care teoretic ar face reparatia mai ieftin. Marlaniile de gen taxa de service sunt doar niste tactici de a pune un pic de presiune pe tine, cat si niste carente de educatie si atitudine in relatia cu un client (idem cu presiunea si felul in care unii medici pun presiune fata de un pacient, deja in suferinta , pentru a se decide pentru o interventie/procedura) si fac parte din comportamentele "smecheresti" balcanice.

 

In afara de a se semnala ca sunt in offside la capitolul atitudine fata de client(parca era pe forum un topic in care se oferea feed-back catre Automobile Bavaria) si a astepta raspunsul celor ce ofera garantia, nu ai mare lucru de facut; cat despre faptul ca nu este normal ca la un rulaj minim sa apara probleme, se intampla una alta si la alte marci......asta e unul dintre motivele pentru care in vestul europei majoritatea populatiei cumpara/incheie contracte de leasing masini noi(marci de consum), cu garantie la dealer, pe care le schimba odata cu terminarea garantiei.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cand anume s-a rupt? Daca masina nu a scos niciun sunet!!! In parcare?

Sunt convinsa ca asta s-a intamplat, dar nu vad niciun moment in care se putea intampla asa ceva. Eu am venit de la birou, am parcat si urmatoarea zi masina nu a mai pornit.

Asta a fost pe 28 octombrie.

 

Stiu, am citit tot topicul. Din ce ai spus tu ca ai in deviz, s'a rupt distributia si ti'a gaurit pistoanele... sau poate supapele.. sau axele cu came, daune pot fi multe

 

Anomalii se pot intampla. De exemplu, poate fix in momentul cand ai oprit motorul a cedat si distributia, a cauzat daunele dar tu ai simtit doar o vibratie mai tare pe care ai pus'o pe seama opririi motorului.

Link to comment
Share on other sites

Stau si ma intreb ca prostu: cum un bmw din 2015 n a apucat suta de mii cu distributia originala ? Incredibil,dar ,,ce inspirat,, a fost neamtul/reprezentanta aia bmw sa o vanda la 80.000km,parca ar fi stiut ca nu mai face nici 10.000km !!super-dubios.

La modelele astea mai noi tot așa sunt puse lănțicuri de alea de le regăseam la bicicletele de copii 3-5 ani ??

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Lantul e rupt sau sarit? Ai scris ca e sarit.

Daca e sarit nu cred ca se pot produce daunele alea: _chiulasa_, supape, etc.

Oricum, daca se rupea fix la oprirea motorului, la ce daune zici ca sunt, ar fi trebuit sa se auda/simta ceva zgomote/trepidatii anormale atunci, chiar daca nu te pricepi tot ar fi trebuit sa ti se para suspect.

Oricum, foarte dubios cum au vandut nemtii masina fix la tanc.

Edited by patton
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ca sa nu mai spun de toata experienta asta care nu stiu cand si cum se va termina.

M-am cam obisnuit sa merg cu metroul, ce e drept.... :)))

 

Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut si inca trec eu cu masina. Am obosit si nu stiu ce sa mai fac...

 

Am urmarit subiectul deschis de tine ... sincer este WOW ce ti s-a intamplat si ce se intampla in continuare. Cu siguranta cred ca toate astea te lasa cu un gust amar, si nu stiu de unde mai ai taria sa mai si glumesti !

Bafta si sper sa ti se rezolve problemele cu masina !

Cu stima!

Link to comment
Share on other sites

Aia la care o tii in curte e clar ca nu au nici un interes sa ti rezolve masina,oricum le stĂŁ in gat daca au ajuns sĂŁ ti ceara si ,,taxa de depozitare,,.tu trebuie sa te zbati cu garantie,acte si mai ales nervi.pe cont propiu undeva la 3000 euro probabil te ar ajunge reparatia
Link to comment
Share on other sites

Lantul e rupt sau sarit? Ai scris ca e sarit.

Daca e sarit nu cred ca se pot produce daunele alea: _chiulasa_, supape, etc.

Oricum, daca se rupea fix la oprirea motorului, la ce daune zici ca sunt, ar fi trebuit sa se auda/simta ceva zgomote/trepidatii anormale atunci, chiar daca nu te pricepi tot ar fi trebuit sa ti se para suspect.

Oricum, foarte dubios cum au vandut nemtii masina fix la tanc.

 

Ei asa mi-au spus, ca lantul este sarit. Si apoi toata insiruirea de componente afectate care trebuie schimbate. Nu ma pricep la masini, dar stiu sigur ca in cazul in care se auzea ceva, nu trecea neobservat. Mai ales ca am inteles (si mi se pare normal) ca trebuie sa dea niste semne si inainte. Nu ramai fara jumate de motor peste noapte.

Lucrul la care ma gandesc, este ca in momentul in care am cumparat masina, ea deja avea ceva si eu am zis ca ala este sunetul ei normal, fara sa imi dau seama ca ceva nu e ok. Nici nu stiu sigur daca a ajuns la 80.000 km, avea putin peste 70k cand am luat-o.

Doar nu e facuta din hartie creponata...

Link to comment
Share on other sites

Aia la care o tii in curte e clar ca nu au nici un interes sa ti rezolve masina,oricum le stĂŁ in gat daca au ajuns sĂŁ ti ceara si ,,taxa de depozitare,,.tu trebuie sa te zbati cu garantie,acte si mai ales nervi.pe cont propiu undeva la 3000 euro probabil te ar ajunge reparatia

 

Poate la alt service ar fi 3000 eur. Asta daca dau de cineva cinstit. De exemplu, la Bimmer mi-au zis ca ma costa 9000 eur. DIRECT. Fara nicio constatare, au bagat direct deviz de 9000 eur - motor SH. Deci, e mai ieftim la BMW :)) Oriunde te fura, eu m-am lamurit. Mai ales daca te vad femeie si singura, pentru ei asta e combinatia perfecta din punct de vedere financiar. De parca eu nu lucrez, la mine cresc banii in copac si arunc asa cu ei... Doamne fereste!

Aici este 30.000 lei, care inseamna peste dublu. Plus cei 2000 eur deja bagati in masina degeaba (schimbat high pressure fuel pump si niste chestii minore, adiacente) care in mare parte au fost aprobati de garantie. Acum cei de la service trebuie sa emita factura si sa o trimita, incearca sa faca asta de vreo saptamana.. le-am trimis si model de factura, exact ce trebuie si tot undeva,ceva nu se leaga pentru ei.

 

Sa vedem acum cu acest ultim deviz, cand vine raspunsul de la garantie. Ieri am sunat EU acolo si inca erau in concediu, azi au spus ca incep programul o parte din angajati.

Eu chiar m-am agitat cu toate, o gramada, in toate directiile. Am dat toate telefoanele din lume, am fost cu masina in mai multe directii, mi-am facut cont aici... e ingrozitor! Si situatia se agraveaza cand pur si simplu nu te baga in seama. te refuza. punct. pt ca asa au ei chef.

Si apoi... cand te ajuta cineva, sau impresia ca te ajuta... te trezesti ca nu misca un pai si desi le spui mot a mot ce trebuie sa faca!!! Le explici la telefon, pe mail, pe whatsapp cuvant cu cuvant, pas cu pas ce si cum trebuie sa faca... ei NU fac! NU fac, mai nene! Sau... fac niste tampenii si magarii de te uiti ca prostu si te gandesti pe ce lume traiesti, in ce tara si cu ce oameni

 

Si sa iei avocat... sa faci ce? Sa dau in judecata serviceul ca nu stie sa emita o factura? Sau ca a trimis un mail dupa 5 zile sau ca el nu a inteles cand i-am explicat faptul ca toate adresele de mail (dealer si garantie) trebuie sa fie incluse in e-mail cand il trimiti ca sa nu ne trimita de la unu la altu absolut de fiecare data??????

Doamne fereste!

Link to comment
Share on other sites

Doamne Alexandra...am citit si eu topicul tau, nu-mi vine sa cred!

 

Nu-mi vine sa cred ca ti s-a rupt distributia la o masina cu 80.000 km, ai dat o caruta de bani pe ea...si se rupe distributia.

 

Da s-a putut rupe cand ai incercat sa o pornesti prima data...daca ai mai insistat...aia a fost!

 

Chiar imi pare rau pentru ce ai patit si sper sa rezolvi, din ce am citit masina nu ar mai fi in garantie si de aia se tot fastacesc atat, pompa aia nu trebuie sa o platesti, desi le-ar ramane lor pe stock daca ar lua-o inapoi, dupa ce au pus-o pe masina nu pot sa o trimita inapoi, de aia o sa insiste ca nu au cum sa-ti primeasca piesa inapoi si sa-ti de-a banii.

 

Multa bafta!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce bataie de joc generala din partea tuturor! Inainte sa platesti mii de euro pe reparatii, etc, incearca totusi sa vb cu un avocat si ii actionezi pe toti in instanta: reprezentanta din RO si BMW AG Germania. Poate pana la urma se vor pune in miscare. Ai grija sa-ti pui avocat un prieten care sa factureze 1500 euro/ora si in total vreo 20 de ore la dosarul tau. Sa vedem daca vor sa plateasca si ei vreo 30 000 euro onorariul avocatului tau in caz ca pierd. Macar sa scoti pretul masinii. Mi-e sila....asta e atitutinea BMW Romania mereu. Eu am 5 masini BMW de la BMW AUER din Germania tocmai din acest motiv. Ba fura piese de pe ele, ba nu le repara, ba factureaza revizii si ei nu schimba uleiul. Mai mult, pleci si fara becuri xenon de la BMW Baneasa. Asa fac ei afaceri in RO.....
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.