Jump to content

Sfaturi pentru alegerea unui E46


Vlizzle
 Share

Recommended Posts

Va salut,

 

In primul rand e o reala placere sa fiu pe acest forum, printre asa multi pasionati si proprietari ai acestor minunate masini.

Nu pot spune ca sunt un fan inrait al brandului insa e36 si e46-urile au un loc special in inima mea, inca din copilarie.

 

Long story short, dupa ani de rataciri am obtinut intr-un final, la 31 de primaveri, permisul de conducere. Contar recomandarilor, am decis ca prima mea masina va fi un e46. Am incercat sa ma orientez spre ceva mai mic, mai usor, chipurile de condus pentru un incepator, insa nu ma lasa sufletul sa renunt la visul de a conduce un e46.

Studiand un pic "problema", ajutat fiind de cunostintele despre piese (lucrez la un distribuitor de piese auto de aproape 4 ani) si de sfaturile prietenilor, m-am hotarat sa merg pe varianta diesel. Intentionez s-o folosesc ca 'daily' si desi mintea-mi zboara la 320i si al lor celebru motor in 6 cilindrii, ma descurajeaza consumul ridicat si taxele mari.

 

Bugetul meu e undeva in jur de 4000 de euro. Nu ma intereseaza asa tare caroseria, as prefera un kombi sau un coupe dar pot trai si cu o berlina. Tot ce imi doresc este sa gasesc o masina cat de cat intretinuta.

O sa apelez la voi, veteranii acestui forum sa ma ghidati cu cateva sfaturi in privinta alegerii masinii.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mutumesc pentru sfat!

 

Nu vreau sa fiu in nici un fel arogant sau sa-i jignesc pe posesorii de e90, dar imi displace total masina. Estetic vorbind, atat exterior cat si interior mi se pare horror. Cel putin modelele la care as putea avea acces la bugetul meu.

Exclud orice alt model, strict e46 caut. Stiu ca e mai greu sa gasesc unul intretinut, sunt constient si gata sa-mi asum riscurile care vin cu o masina asa veche.

Edited by Vlizzle
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mutumesc pentru sfat!

 

strict e46 caut. sunt constient si gata sa-mi asum riscurile care vin cu o masina asa veche.

 

fiecare cu gusturile lui....

e bine ca esti pregatit (ultima fraza e ok)

e46...cauta ceva pe benzina

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/forum/71-vanzari-auto-bmw/

 

cateva exemple :

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/185683-320ci-fl-2003/

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/185918-bmw-e46-320d-fl-touring-m-tehnik-ii/

etc...

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Pe langa cei 4k pentru masina, cat mai ai disponibil pentru perioada imediat urmatoare pentru intretinere, primele reparatii, service, etc.?

 

 

Cam inca 1000. As vrea in prima faza sa-i schimb filtrele + ulei + toate lichidele. Eventual si discuri cu placute fata.

Daca distributia nu are uzura excesiva, o schimb dupa 2-3 luni de la achizitie.

De asemenea, o sa verific turbina si injectoare imediat dupa achizitie daca voi opta pentru diesel.

Link to comment
Share on other sites

Pai problema sta cam asa:La diesel - Preferabil facelift, nfl are pompa aceea pacatasa de motorina, daca gasesti ceva care sa-ti placa ar fi bine sa fie euro 4, neaparat tester pe motor ptr. a verifica injectoarele daca sunt duse rau si alti parametrii de functionare. La un service serios sa se verifice diferentialul daca are joc altfel bagi ceva bani si acolo. Trebuie sa faci un drive test mai serios cu masina sa vezi daca troncane, daca caseta de directie este in regula, daca se incinge motorul, daca bate volanta - costisitoare. O pornire la rece dimineata sa vezi daca bate volanta sau daca bate vreun injector dar nu este neaparat o regula. Sunt multe de spus dar in principiu aceste sunt cele mai grave. Oricum nu baga in seama masinile care au un mers al motorului anormal - batai, balbaieli etc. Daca preferi benzina poate te ajuta alt coleg eu nefiind posesor.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ia un benzinar mai bine, nu cred ca un diesel e optiunea cea mai buna atat din punct de vedere legal, vezi taxele si restrictiile ce vor sa le impuna, si nici practic, e totusi un motor dezvoltat acum +20 de ani, e depasit tehnologic si cu o multitudine de probleme. La benzinare tehnologia nu a avansat chiar atat de mult astfel incat un aspirat in 6 cilindri chiar si de acum 25 de ani single vanos si e inca un motor rafinat si cu un consum decent.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, caci sfaturi nu e bine sa dai, este sa ti iei un benzinar, consuma mai mult, dar asta e.Probabil m50,52 si 54 daca nu ma insel.

Dieselul totusi euro 4 nu stii ce taxe le mai trec prin cap sa puna.

E46 e o masina frumoasa, 325i urile au facut furori, 320d 136 sau 150 la fel dpdv al consumului, dar sunt totusi vechi.Intretinerea costa.

Am preferat sa dau e46 le pt ca era never ending story...

Poate ca mirajul pretului scazut isi spune cuvantul in achizitie, dar nu te gandi ca masina aia vrea doar ulei si filtre.

Link to comment
Share on other sites

Da,un 316, 15%..in 3 luni e fără chiloți pe el..

15% nu are cum daca e ok masina, mie imi lua cca 12% 318i E46 NFL in regim urban, ori 316i are cuplu in ture mai joase fata de 318, deci ar fi un avantaj in ciclul urban. 325CI imi lua cca 14-15% iar 330i undeva la 16-17% dar era automat, celelalte au fost manuale.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Pai problema sta cam asa:La diesel - Preferabil facelift, nfl are pompa aceea pacatasa de motorina, daca gasesti ceva care sa-ti placa ar fi bine sa fie euro 4, neaparat tester pe motor ptr. a verifica injectoarele daca sunt duse rau si alti parametrii de functionare. La un service serios sa se verifice diferentialul daca are joc altfel bagi ceva bani si acolo. Trebuie sa faci un drive test mai serios cu masina sa vezi daca troncane, daca caseta de directie este in regula, daca se incinge motorul, daca bate volanta - costisitoare. O pornire la rece dimineata sa vezi daca bate volanta sau daca bate vreun injector dar nu este neaparat o regula. Sunt multe de spus dar in principiu aceste sunt cele mai grave. Oricum nu baga in seama masinile care au un mers al motorului anormal - batai, balbaieli etc. Daca preferi benzina poate te ajuta alt coleg eu nefiind posesor.

A si am uitat de turbina - verificata si aceasta, daca este posibil fizic prin scoaterea furtunului de admisie si vazut daca are joc stanga dreapta si inainte inapoi.

Link to comment
Share on other sites

Salutare , daca ai un buget de 4000 euro eu zic sa cauti un e90

 

Cateva exemple

 

 

https://www.olx.ro/o...html#99f915d291

 

https://www.olx.ro/o...html#c54c1d8055

 

https://www.olx.ro/o...html#aab807e918

 

Daca alea mai sunt masini... nu exista bmw e90 in mintile lui la banii astia. Clar au bube mai mari decat ele, mai ales aia cu nr de italia.

Mai bine un e46 intretinut decat un e90 distrus.

 

Ca si sfat, daca nu vrei sa platesti impozit pt un e46 325i, cea mai buna alegere e un e46 320d euro4 de 150 cai. La cel din urma verifici volanta, injectoare, tubina si restul e can can. La 4000 sigur gasesti una super intretinuta.

Link to comment
Share on other sites

ia e46 325i; nu o sa te plictisesti de ea; 2.0d de pe e46 e depasit tehnologic de mult, plus e foarte galagios fata de ceea ce inseamna un diesel modern.Eu am avut timp de 6 ani 325-ul e46 si desi ca design mi se parea depasit, placerea de a o conduce a ramas aceeasi de-a lungul timpului. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Pai spune-i omului si de consum, de mentenanta, ce probleme are etc, eu am avut 325 cateva luni si am bagat ceva in el.

Altfel, sunetul motorului face toti banii.

E46 nu e chiar asa depasit, e common rail etc. De depasit, depaseste la fiabilitate lejer generatiile astea noi de n47 si derivatele, e plin formul de probleme dar noi tot spunem ca e46 e de kkt, e motorul depasit...

Link to comment
Share on other sites

Pai spune-i omului si de consum, de mentenanta, ce probleme are etc, eu am avut 325 cateva luni si am bagat ceva in el.

Altfel, sunetul motorului face toti banii.

E46 nu e chiar asa depasit, e common rail etc. De depasit, depaseste la fiabilitate lejer generatiile astea noi de n47 si derivatele, e plin formul de probleme dar noi tot spunem ca e46 e de kkt, e motorul depasit...

 

Eu la e46 325 nu am avut probleme majore; sa zicem ca intr-un an am bagat totusi ceva bani mai multi in ea, dar in rest a fost ok. Respect fiabilitatea si consumul mic al unui motor M47 dar nu suport cat de tare si galagios se aude motorul asta si de la distanta mare.Plus vibreaza prea tare in interior.Pur si simplu nu il pot asocia cu notiunea de premium.

In schimb am fost placut impresionat de cum se percepe la interior un 2.0d N47 pe un F10.

E doar parerea mea, pana la urma fiecare alege cum vrea.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.