Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

auxiliary heating este 2000 euro retrofit la seria 5.

se poate face la reprezentanta.

solutia simpla si poate ieftina, cea cu pornire din cheie, garantez 99.99% ca nu o vei reusi.

 

da, pielea e praf la bmw, indiferent ca e nappa sau dakota(nu stiu cum or fi cele individual/merino), cat si calitatea interiorului in general, iar motorul de 2 litri diesel e primitiv total in raport cu concurenta.

totusi, nu cred ca e doar vina motorului ca trancane, ci si antifonarea inferioara, sticla proasta din geamuri, iar asta face ca zgomotul interior sa fie mai mare

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

iar motorul de 2 litri diesel e primitiv total in raport cu concurenta.

 

@edit - țin să te contrazic. Am condus insistent și E220 (W213) și A6 40 (C8), care ar fi concurența directă și nu e chiar așa. Cel puțin ca motorizări sunt cam pe aceeași linie toate 3.

Da, BMW cu G30 a rămas în urmă la cai putere, MB-ul având 194 (prea puțin să conteze) și A6 40 204, dar A6 C8 a apărut mai recent, că dacă iei direct 2.0 TDI 190 ultra de pe C7 e la fel de trist, poate mai rău.

 

Ar fi cazul să aducă motoare noi la LCI, dar nu prea văd, au făcut deja B47TU1 și au pus practic câte 2 turbine și la 520D dar au păstrat puterea la 190. Anunțau cred deja motoare noi dacă ieșeau. Circulau zvonuri la un moment dat că vor veni motoare noi, 520D vezi doamne trebuia să se oprească la 204CP acum. Chiar n-am mai auzit nimic însă.

 

Totuși, combinația cu cutia ZF pe care o pune BMW e net superioară GTronic sau STronic-ului de pe concurență. Pe 2.0 Diesel - G-Tronic e calm orice ai face la schimburi, chair și pe sport. S-Tronicul schimbă mai bine la Audi dar se împiedică singur la start - are un delay dubios de mare până se hotărăște să funcționeze bine parcă. Steptronicul BMW e rege aici, fără discuții.

 

Ăsta a fost motivul pentru care am rămas la BMW. Eu sincer A6 40 îl simt mult mai puturos ca 520D, cutia cred că e totuși aici ce ajută, clar. (ambele erau Quattro/xDrive BTW, că dacă mai scoți xDrive din ecuație e clar mai bine din punct de vedere al sportivității la BMW - dacă te duci la A6 35 cu tracțiune față, pe barcă, o iei razna :) )

 

Sunt cât se poate de imparțial. Nu cred că BMW face mașinile perfecte și nici nu vreau să le fac statuie, la fel cum nu îmi displac nici Audi sau MB-uri, dar nu sunt ce caut acum mai degrabă.

Edited by deeJayOg
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Detin un BMW G30 520d . As vrea sa mi pun pachet M pe masina, multa lume mi a spus ca nu se merita ca este f scump. Aveti idee cam cat m ar costa un pachet m-sport complet? As vrea un upgrade pt masina ori pachet m sport ori faruri full led? Pe care mi le ati recomanda , si un pret vs pret . Ms.
Link to comment
Share on other sites

Kituri AM sunt destul de rare,dar ca exemplu: Link exemplu kit - mai e nevoie oricum și de alte piese + vopsire

OEM nu o să merite investiția cred, depinde de fiecare acum. Până la urmă e doar ceva vizual, plăcut așa e, dar nu schimbă cu nimic real mașina în rest.

 

Ar fi mai utilă la o adică tranziția către farurile Full LED, Adaptive și cu High Beam Assist dar din nou nu e ceva mic ca preț, iar aici nu vrei altceva decât original.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

O sĂŁ pornesc eu cu o opțiune pe care o recomand ca "must have" pentru orice G30:

 

Wireless charger pentru telefon. Mai ales dacĂŁ ești utilizator de produse Apple, cu atât mai mult se poate activa Apple Carplay (chiar dacĂŁ mașina nu avea inițial) și ai mereu la ĂŽndemânĂŁ telefonul la ĂŽncĂŁrcat, sĂŁ poți folosi liniștit Waze de exemplu.

 

Am vĂŁzut și diverse DYI prin care se poate face retrofitul acestei funcții dar nu este 100% identic. Din ce am observat nu se poate activa și avertizarea cu "atenție, telefonul e pe standul de ĂŽncĂŁrcare", ceea ce e util. Era sĂŁ-l uit acolo de vreo 2 ori :thumbsup:

 

Eu nu inteleg de ce nu pot folosi Applecar play, ca am optiunea, dar nu reusesc sa fac mirror.

Cei de la BMW au zis ca nu se poate in Romania...asa e?

Link to comment
Share on other sites

Nu cunosc ultimele evolutii pe aceasta tema (BMW afirma ca Apple carplay va deveni free of charge) dar eu am cumparat si activat acest serviciu dupa ce am inregistrat masina pe connecteddrive.de. Au fost multe discutii dar se pare ca de pe connecteddrive.ro nu poate fi cumparat acest serviciu. Nu stiu care este acum situatia dar cea mai simpla rezolvare este sa iti inregistrezi masina pe DE si sa achizitionezi acest serviciu. Inainte sa te complici, verifica daca masina indeplineste conditiile tehnice pentru carplay.
Link to comment
Share on other sites

Confirm. Doar cu contul de pe DE am reușit și eu. Pe România e gol la capitolul Store și nu poți lua nimic. Promisiuni de la an la an, ce e drept așa au zis de RTTI, care acum totuși merge, pe rând așa întrăm și noi în lumea civilizată. :)

Probabil o vor face gratis și pentru ID6, sper. Deocamdată pare că vor să o facă doar pentru cei cu ID7.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Are cineva masina noua dupa Noiembrie 2019? Eu am primit o in decembrie si am constatat la predare ca nu se poate anula start&stop... cica ar fi un fel de mild-hybrid. Masina e 520d xDrive. Sunt curios ce parere aveti.. mi se pare destul de ciudat.. intra in hibernare chiar si atunci cand reduc la bumpere..sau cand reduc pt viraje stramte pe stradute. La repornire are un zgomot ciudat ca si cum calci pe un capac de canal instabil :)

 

P.S. edit: Doar ce am citit acum: numai 520d Sedan si Touring au primit aceasta technologie...

Edited by DragosAAR
Link to comment
Share on other sites

mda, ai noul motor mild hibrid. masina opreste motorul cand nu e nevoie de el.

 

sa intelg ca ai si ultima interfata ID7?

ia pune o poza cu bordul masinii

 

25d de 231cp exista inca pe x5. acest motor nu va muri niciodata, atata timp cat mercedes are ceva similar.

cel mai probabil va avea un upgrade si el si va reaparea pe intreaga gama.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Se poate lua și pe X1 și X2 încă. Vedem la G30 LCI dacă mai apare ceva. Deocamdată liniște. Am senzația că îl lasă doar pe SUV-uri ușor ușor. Pe de altă parte 2.0 B47TU1 are deja 2 turbine...deci să mai umble puțin la mapare sau să schimbe una din turbine n-ar fi mare lucru.

La X1,X2 și X5 nu cred că au pus încă revizia de motor nou, de aceea găsești 25-ul în configurator. Nu știu X3, e mai apropiat de G30, poate de aia :)

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Confirm. Doar cu contul de pe DE am reușit și eu. Pe România e gol la capitolul Store și nu poți lua nimic. Promisiuni de la an la an, ce e drept așa au zis de RTTI, care acum totuși merge, pe rând așa ĂŽntrĂŁm și noi ĂŽn lumea civilizatĂŁ. :)

Probabil o vor face gratis și pentru ID6, sper. DeocamdatĂŁ pare cĂŁ vor sĂŁ o facĂŁ doar pentru cei cu ID7.

 

eu am avut RTTI activat dar nu imi vedea nimic.

trebuia sa incarc noua harta? apropo mie imi zice 2019-4, pe aici am citit ceva de 2019-2 Est/Vest.

 

auxiliary heating este 2000 euro retrofit la seria 5.

se poate face la reprezentanta.

solutia simpla si poate ieftina, cea cu pornire din cheie, garantez 99.99% ca nu o vei reusi.

 

2000 euro? mai jos nu o merge?

Falcon astia ma enerveaza cu a 2-a cheie

azi iar m-am zgribulit langa masina

 

5806v/DBALL2/DSM250, cost 2499lei, la care se adauga un accesoriu care costa 50lei, by-pass-ul de cheie 149lei, manopera de instalare sistem 400lei+200lei manopera Viper Smart Start, total: 3298lei detalii: https://store.falcon.ro/sistem-complet-pornire-motor-din-smartphone-5806v-dball2-smartstart

 

4606v, cost 869lei, accesoriu 50lei, interfata can-bus, DBALL2, 649lei, by-pass cheie 149lei si manopera de instalare 400 lei, total: 2117lei. Detalii: https://store.falcon.ro/sistem-analogic-cu-pornire-de-motor-viper-4606v

Link to comment
Share on other sites

 

Falcon astia ma enerveaza cu a 2-a cheie

azi iar m-am zgribulit langa masina

 

 

De ce te derajeaza sa dai a doua cheie ? Este vreun risc ? Ma intereseaza si pe mine sistemul de pornire de la distanta si m-am uitat la Falcon de asemenea. Alta varianta pentru iarna nu am gasit.

In alta oridine de idei, mi se pare stupid din partea BMW, ca odata ce au toate aceste sisteme remote, sa nu permita pornirea de la distanta din aplicatie.

Link to comment
Share on other sites

@EnderBender3rd - problemă la Casco, posibil. Trebuie discutat.

 

E vorba de legislație prin unele locuri, plus că poluezi inutil și nici motorului nu-i face oricum bine - nu e ca și când nu se putea.

Cu tot respectul, dar mor când văd cum stau românii cu mașinile pornite cu zecile de minute degeaba, doar ca să le fie curul cald și plămânii varză. Știu, să curgă minusurile...

Edited by deeJayOg
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@cristimate, 1700 euro este optiunea de auxiliary heating in configuratorul bmw.

cum ar putea sa fie mai jos de 2000 euro ca retrofit aceeasi optiune?

 

 

 

#@deejay, a doua telecomanda care comanda instalatia de saraci de incalzire de genul Falcon, nu e o telecomanda de masina ci e ceva care porneste un dispozitiv auxiliar al masinii. nu are ce problema sa fie la casco, ca nu e ca si cum ar trebui sa raportezi la asigurator ca ti-ai mai luat 5 chei cu care incui si deschui masina iar in caz de furt, trebuie sa demonstrezi ca le ai pe toate in buzunar.

 

dpmdv, e placut sa ai auxiliary heating, insa nu sa faci vreun efort financiar mare pt asta. decat sa platesc acum 2000 de euro, ma a cac in el. practic, vremea afara nu e nici ca sa imi pun manusi...ar fi fost bine sa am auxiliary heating, insa nu e ca si cum in primele 3-5 minute pana se schimba un pic aerul inauntru ar fi de nesuportat.

 

 

in alta ordine de idei, ma deranjeaza teribil ca BMW in Romania e o curva scarboasa care vrea sa duca de nas pe prea prosti:

 

<<Putere maximă în kW (CP), la 1/min.

140 (190)/4.000 [148 (201)/4.000*]

Cuplu maxim în Nm, la 1/min.

400/1.750-2.500 [430/1.750-2.500*]

 

* cu tehnologie „Mild Hybrid”>>

 

Pe site-ul din germania nu e o asa dezinformare.

 

acei 11 cp si 30nm NU se adauga la puterea maxima a motorului, pt ca ei se manifesta la turatii joase. practice, cand ai 1500 ture iar motorul termic iti dezvolta, sa spunem, 100cp si 300NM, apesi blana pe acceleratie si mai ai pt scurt timp 11cp si 30NM din acel mild hybrid. In nici un caz acel surplus de putere nu se insumeaza cu puterea maxima a motorului obtinuta la puterea maxima.

Edited by edit
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@cristimate - da ai ultima versiune de hărți, 2019-4 acum. Nu e separare Est/Vest încă. Vezi că trebuie și bifat ca activ în iDrive

 

merci. ce trebuie bifat activ in iDrive? RTTI?

 

@edit = un sh de la un model deja existent ma gandesc, de la dezmembrari cel mai probabil. cum am zis masina nu e a mea, peste 3/4 ani oricum o dau.

sau un discount consistent. nu poate fi 1700 euro asa ceva. dar sigur ai studiat si ai dreptate

 

azi am luat x5-ul sotiei si ce misto era sa o gasesc deja calda. dar ai dreptate... ma duc o pornesc, pana prind cateii si deschid poarta deja e putin dezghetata.

Edited by cristimate
Link to comment
Share on other sites

 

 

@edit = un sh de la un model deja existent ma gandesc, de la dezmembrari cel mai probabil. cum am zis masina nu e a mea, peste 3/4 ani oricum o dau.

 

 

Din ce inteleg masina ta este in leasing operational. Cum ii faci tu retrofit, din ce stiu nu ai voie sa faci modificari la masina?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cum ii faci tu retrofit, din ce stiu nu ai voie sa faci modificari la masina?

 

cu grija si pricepere. detalii care nu-si au rostul :D

 

@edit: modelul g30 cu noul soft (i7 sau cum se cheama) are din soft start engine? ca asa am vazut pe youtube, cel putin in state

Edited by cristimate
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.