Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

E o scala . Probabil alte motorizari din serie ajung pe la performanta aia . Cat despre consum, nu prea cred ca ala instant e relevant - poate erai usor la vale sau in decelerare. Mergi chiar pe o autostrada goala cu 80-90 la ora si nu o sa scoti 3.6-3.8 consum . Multe chestii sunt gacute sa "bucure" clientul. Mai verifica-ti si consumul la pompa .

 

Ai g30? Masina chiar consuma putin confirm si eu. Consuma mai putin decat f10 cu acelas motor.

Link to comment
Share on other sites

Ai g30? Masina chiar consuma putin confirm si eu. Consuma mai putin decat f10 cu acelas motor.

 

Masina de 1,7-1,8 tone cu motor de 3.0L consuma 3,6-3.8% la 90 km/h ? Nu te cred !

Cred ca nici BMW nu pune aberatia asta in manual , unde zic unii ca e pus consumul extraurban la 90 km/h .

Hai sa o lasam balta !

Link to comment
Share on other sites

A lui wyktor are peste 1.9 tone

A mea se apropie de 1.8

 

Eu am reusit cu o jetta de 110cp si 1.4 tone maxim, 3.2% la 90kmh, pozitionat in spatele unui camion mare la maxim 10m pe autostrada buc-ct, deci un soi mic de frecare cu aerul.

 

Poate vyktor a reusit asta la o usoara vale. Ca si eu daca merg cu masina mea de la comarnic la ploiesti nu reusesc sa ma apropii de 4% consum, anticipand la maxim, pe un drum liber, accelerand extrwm de fin si nepunand piciorul pe frana pt mai mult de 50m insumati pe parcursul a 40km

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da-l naibi de consum. Mereu sunt contraziceri pe tema asta. Si nu eu am zis eu ca are consum de 3.8 la 90 la ora. Ia cam 6-7 in afara.Am zis ca are consum bun. Ia si 5 daca mergi usor, usor cu ea.

 

Sunt de acord . Eu unul nu am vazut vreun drum cu mai putin de 5.7% consum cu 525D F10 - si aia cand o mai menajez. Drept este ca nici nu locuiesc la campie si nu stau sa nu fac depasiri . Si daca ajung sa fac 100 de km cu consum sub 6, il stric urgent in doua-trei fortari in depasire .

Daca masina lui Viktor e vreun hibrid, de ziceti ca are si motor electric , trebuie sa admit ca nu stiu exact cum functioneaza, de reduce asa consumul. Dar ma gandesc ca pana la urma mai trebuie sa si incarce ce consuma motorul electric, deci consuma mai mult la alt moment . De unde si afirmatia cu consumul instantaneu irelevant .

In rest , ma aventurez sa spun ca nici macar sub 4.5% nu iese consum la 90 km/h la un G30 cu motor de 3L - si asta pe drum plan fara depasiri sau usor la vale , cum zice si edit .

 

Daca asa scrie pe site la bmw ca are, atunci inseamna ca in realitate are 2 tone.

 

Nu cred . Greutatea e ceva verificat la omologare, spre deosebire de consumul declarat de producator . Parca F10 are in jur de 1700 kg .

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Nu.

 

Eu am cantarit ceva masini pana acum.

Efectiv nu inteleg de ce cifrele date de producatori nu au legatura cu realitate.

Oricum, si la omologarea unui nou model se cantareste masina la RAR.

Eu am in talon 1770kg cu 245/45r18 fara runflat. Acum, pe 19, runflat si anvelope miXte, ma apropii de 1800kg.

 

Producatorii dau greutatile masinilor in config standard. La masina lui Vyktor, burdusita de optionale, mai sunt 100kg extra, cel putin.

Rotile si sistemul audio cantaresc mult.

 

Daca o sa aiba ocazia sa o cantareasca, sigur trage spre 2 tone.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Quote

"se calculeaza la adaosul de greutate doar diferenta dintre cele 2 doua"

 

:)

Evident.

 

Raportand la masina mea, tu ai 70kg in plus pe motor(mai ales ca e cu doua turbine, racire mai complexa etc), 20kg pe cutia de viteze, 20kg pe mild hybrid, 10kg pe instalatia audio. Iar astea sunt estimari minime.

 

 

Punem un pariu simbolic ca are peste 1950kg?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vyktor - eu zic sa te duci pe autostrada spre mare, cum am zis, ca nu prea e circulata acum. Fa 100 km si vezi cat ai consumat la pompa . Eu nu dau doi bani pe consumul ala instantaneu, si de cele mai multe ori nici pe cel calculat de masina , pana nu se verifica cu pompa . Am facut de cateva ori pana acum recalibrarea consumului aratat in bord, ca sa stiu cum merge treaba. Si nu cred ca au revolutionat BMW consumul masinilor cu G30 si un motor de 3L cu doua turbine .

Sau nu . Fii incantat ca masina iti arata un consum mic - pompa nu minte - adica te mai minte si aia , dar nu in favoarea ta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Va las pe voi sa trageti concluziile, chiar sunt curios ce spun expertii )). Glumesc, nu va suparati.

 

https://youtu.be/Uo2LERWBMlU

 

https://youtu.be/dZ870Cb90MQ

wyktor, sa ne intelegem.

Cum masori tu consumul nu are nici un rost. Dar absolut nici unul. Poti sa modifici consumul acela instant afisat, oricand. (Sunt unii care stiu cum se face.. dar asta este doar pentru ochii tai, sau ai soferului.. modificarea aceea nu influienteaza estimarea decat cu datele datele modificate, daca le modifici.

La E90 se intra in meniul secret si acolo apa niste contoare care se schimba de la singure si acolo se stabileste conform unui cod din 5 cifre parca.. un anume consum afisat.. te asigur ca si la modelul tau se poate asa ca.. mai incet cu lauda cand nu intelegi cun se intampla!)

 

Una este estimarea din bord si alta este sa faci plinul sa inregistrezi numarul de km cand ai facut plinul si apoi sa retii cati km ai facut pana in momentul in care auzit primul bip de gol in bord.

Atat si nimic mai mult.

Iar daca ai ISTA, sau careva se oboseste sa caute in ISTA, acolo scrie foarte clar exact ce am explicat eu mai sus.

RESTUL E CAN-CAN, sau lauda fara acoperire!

 

Nu te mai imbata cu apa chioara ca nu are rost.

 

Fabricantii testeaza masinile si dau rezultatele obtinute in conditii ideale, pe banc, ..tunel aerodinamic si atat...

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Las-o moale pe aia cu meniuri secrete si cu varsta , daca nu intelegi ce inseamna corectia consumului afisat in bord .

BTW , am aproape 58 de ani, daca tot faci referire la varsta si conduc si detin BMW-uri de 28 de ani .

In rest, nu ma indoiesc ca conduci cel mai performant BMW facut vreodata - ca sa ii parafrazez pe cei de la Apple .

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Aici consumul de la plin la plin, masina mea.

 

 

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1175647.html

(..)

 

Ideal vorbind, daca conduci 100 de km in conditiile filmate, nu scoti un consum in jurul valorii de 4L/100km?

 

Numai bine!

Daca m-am uitat eu bine, parca acolo scrie 7.50l/100km.

Acela este un rezultat muult mai aproape de realitate.

 

...Vrei sa stii cat consuma la suta un E90 motor de 2 litri care are 400k km si e facut acum 12 ani? 5.5-6 litri cu, portbagaj pe masina la o medie de 120-130km/h. Cred ca la constant 90km/m ar putea scoate cam 4,7.. /asta pentru o masina de peste 10 ani.

Dar vezi tu, nu toata lumea conduce un motor de 3 litri cu 90km/h si viseaza la adevarate revolutii tehnologice.. :)

(mai sus e doar o ironie subtire, menita sa te trezeasca.. ;) )

 

Ideal, cum intrebi, nu..

E ca si cum te-ai intreba, daca conduc doar la vale si cu vantul in spate nu-i asa ca, consum mai putin!?

 

DAR, asa e, cand treci de la benzina la motorina; se petrece o revolutie minunata tehnica:

 

Trebuie sa mai spun despre masina ca pentru mine este o placere sa o conduc... bine, eu merg si mult, 4-5.000 km lunar. Inainte am avut 2.0T benzina, acelasi drum il faceam cu o medie de 10.5-11L/100km.

 

__________________________

A, faptul ca iti apare martorul-eroare aceea de Ad-Blue, e din cauza ca mergi prea mult pe Eco-Pro.

Ia dai in gura in sport mod sa vezi ca ii trece injectorului sa dea eroare.

Era pe undeva un topic si avertizarea disparea la un timp de condus in modul sport..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

MamĂŁ mamĂŁ, ce a vrut sĂŁ spunĂŁ posesorul, și unde ați dus discuția, v-ați c***t pe voi cu consumul. Am ajuns sĂŁ comparĂŁm un G30 540d cu e90😂😂😂tot aia e nu,tot 4 și ceva la sutĂŁ?😂😂😂

Ămi aduc aminte de ceva personaj, Andrei Versace, ceva copil handicapat de bani gata, ce mergea prin mall, și mânca la mișto la KFC, și spunea: "ce faceți sĂŁracilor?am venit sĂŁ vĂŁ arĂŁt cĂŁ eu pot sa fiu ca voi, dar voi ca mine niciodatĂŁ".

Edited by Cristian.O
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Mamă mamă, ce a vrut să spună posesorul, și unde ați dus discuția, v-ați c***t pe voi cu consumul. Am ajuns să comparăm un G30 540d cu e90tot aia e nu,tot 4 și ceva la sută?

 

Pe mine m-a "enervat", ca se contrazicea deja mai multi de 2 pe un subiect relativ simplu de inteles; consumul de carburant; mai greu partea cu, ce afiseza bordul..

 

Comparatia cu E90 e suficient de convingatoare ca sa nu mai continue amagirea personala.

 

Personal imi pare rau ca nu am vazut comparatia cu benzina de 2 litri..

 

@wyktor, e clar ca acum.ai facut o alegere buna alegand motor pe motorina fata de benzina pentru distante lungi. Faci economie, clar.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Da, lumea intelege ce vrea. Amagiri personale nu am, poate ai tu. Nu m-am luat de nimeni si nu accept afirmatii infantile.

Pentru tine voi face un video amanuntit cu consum real, masurat cu un vas gradat. Sper sa imi fac ceva timp curand. Consumul 7.5 este media pt 10.000 km.

 

In afirmatia mea ma refer la faptul ca merg 500-1000km dintr-odata si pot scoate un consum foarte mic, specific, pt acel drum, cum am scos pt 400 km 5.9, in regim de autostrada, 130km/h. Dar tu chiar nu vrei sa intelegi, masinile, indiferent de motoare, se pot conduce si incet, si tare. Iar eu mi-am luat motorina tocmai pt drumuri lungi, nu masina sport.

 

Iar da, merg cu 90, pe drumurile unde limita este 80, nu sunt nici cocalar, nu ma cred nici superior, nici in oras nu o "rup in gura", pt ca, de obicei, limita e 60.

 

Injectorul adblue s-a infundat in Bucuresti, nu stiam ca mersul "automat" poate avea acest comportament, mi-am invatat lectia, in oras conduc in modul sport, pt. a nu mai schimba eu manual vitezele. In afara, poti sa mergi si cu 50, nu se va strica niciodata nimic (cand mergi constant).

Parese ca chiar le stii pe toate.

 

Nu te obosi cu alte filmari... nu e nevoie.

  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Acum s-a aprins martorul de sus.

Ce o fi?

 

Cele doua de jos sunt de la motorina si placutele fata(sunt programat martea viitoare)

De ce nu ai pus subiectul intr-un topic separat?

Ne e rusine sa vorbim de G-uri si problemele lor?

 

Mai la subiect.

Nu exista in bord vreun buton (pe maneta..) sa faci o cautare scurta despre/dupa erori generice de gen ID-CC xx (bla-bla); cum au alte modele bmw..??

Asta pana la tester.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Hai mai edit.. nu știi asta :)). Martorul de check Engine poate sa apara din cauza a 10000 lucruri, orice fel de senzor care tine de motor, orice piesa care tine de mersul bun al motorului. De la egr/debitmetru/clapete/dpf/alimentare/turbo, etc. Teoretic poate sa nu fie cine știe ce sau poate sa fie scump, in principiu poți merge cu mașina, ĂŽnsĂŁ se recomanda o diagnoza cat mai repede.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.