Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Pai tu ai pus peste nivelul pe care senzorul rezervorului poate sa il citeasca. Ai consumat 3 litri si apoi nivelul a ajuns la maximul normal iar senzorul a putut intra in functiune.

 

E ca la motorina.

Pui pana la buson si primii 200km acul sta la maxim. Ulterior incepe sa coboare.

Deci da, ai consumat 1 l la 1000km.

A mea consuma mai mult.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai tu ai pus peste nivelul pe care senzorul rezervorului poate sa il citeasca. Ai consumat 3 litri si apoi nivelul a ajuns la maximul normal iar senzorul a putut intra in functiune.

 

E ca la motorina.

Pui pana la buson si primii 200km acul sta la maxim. Ulterior incepe sa coboare.

Deci da, ai consumat 1 l la 1000km.

A mea consuma mai mult.

 

Chiar nu stiu daca la modele dupa 2000 mai statea acul ala pe maxim atat . Imi aduc aminte ca la primele mele E30, E34 si E36, asa era . Faceai spre 150 km pana sa scada acul de la max - si erau pe benzina . Dar parca de la E39 incolo, acul cobora mai repede .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Man, nu stiu la ce tot te agiti cu chestia asta.

 

Nu e ca si cum rezervorul de adblue este de 2 litri.

 

Oricat de multi km mergi, rezervorul are 16 litri si iti ajung pt 15000km.

 

Eu am pus mereu doar adblue luat de la reprezentanta. Nu are sens ca pt cativa lei pe litru sa cumperi de pe unde apuci.

Ia 5 bidoane daca stai la casa, pune-le undeva si torni de fiecare data cand iti aduci aminte.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Man, nu stiu la ce tot te agiti cu chestia asta.

 

Oricat de multi km mergi, rezervorul are 16 litri si iti ajung pt 15000km.

 

 

Ia 5 bidoane daca stai la casa, pune-le undeva si torni de fiecare data cand iti aduci aminte.

Sau/si scrie pe bidon tragand o linie in dreptul lichidului ramas cu data si numar de km cand ai pus si asa tii si o evidenta a lichidului consumat dupa un numar de km facuti; daca tot faci plinul..

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e posibil sa "stea" 2-3 L pe teava, pana in rezervor... la asta nu m-am gandit. Sunt curios maine ce imi va arata.

Apropo, a alimentat cineva AdBlue de la pompa, la benzinarie? In carte scrie ca e recomandat sa alimentezi de la pompa sau din recipientele speciale BMW. Iar daca ramai fara AB, am citit ca motorul nu mai porneste :o ma sperie gandul asta.

 

Pai e ca la motorina, daca ramai fara, masina numai porneste B)

Oricum cand mai ai 2000 de km parca, ti se aprinde martorul ca trebuie sa completezi, nu prea ai cum sa uiti sau sa omiti sa pui.

Eu am luat un bidon de 10L si completez mereu cate 2-3L cand imi aduc aminte sa fie mereu plin.

Link to comment
Share on other sites

Si 50% suna bine, dar 95% suna cel mai bine. Cred ca nici la Logan nu e 100 lei impozitul.

 

In Ungaria iti merge Remote 3D View? Eu din ce am testat nu merge nici in Bulgaria si nici in Grecia, deci nu cred ca e o problema de legislatie in Ro. Cred ca mai degraba nu vor sa incarce serverul cu tarile din est.

Link to comment
Share on other sites

Noul CL sa nu stabileasca sa elimine complet reducerea. Realist vorbind, sistemul mild-hybrid are un efect prea mic asupra poluarii pt a beneficia de o astfel de reducere.

 

Personal mi s-ar parea normal sa se calculeze impozitul in functie de cate grame de CO2 produce motorul, nu in functie de capacitatea cilindrica. Sunt atatea motoare mai mici care consuma/polueaza mult mai mult ca asta de 3L.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai in prezent impozitul e oarecum calculat ĂŽn funcție de poluare/cilindree, nicidecum nu are legĂŁturĂŁ cu valoarea bunului deținut.

DacĂŁ au ĂŽnceput prin a acorda bonificații serioase electricelor/hibridelor, ar putea clar sĂŁ treacĂŁ și la o taxare in funcție de CO2/clasĂŁ de poluare, și sĂŁ uite naibii regula capacitĂŁții cilindrice

E un nonsens modul actual de calcul.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sistemul ala "mild-hybrid" ar putea sa explice consumul tau redus in anumite situatii(cruising ?) . Dar cum spuneam ,la un moment dat bateriile alea trebuie sa se reincarce si consumul va fi altul - ceea ce face consumul tau instantaneu irelevant .

 

Despre poluare - foarte corect - taxa aferenta trebuie sa fie relevanta si separata de impozit . Sau eliminat impozitul, care parca nu exista in Franta, de exemplu . Impozitul relativ la cilindree poate sa rezide din faptul ca o masina cu cilindree mai mare e in general mai scumpa . Cresterea exponentiala a impozitului la peste 2000cc , este pentru a descuraja folosirea motoarelor mari care in mintea lor polueaza mai mult .

Oricum, la noi, totul e varza .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te complici inutil.

De ce nu-ți iei un set complet de roti de iarna?

Se gĂŁsesc suficiente variante O. E. pe site-urile de vânzĂŁri de pe la noi, probabil la prețul la care ai cumpĂŁra doar anvelopele pentru jantele tale.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu tot nu stiu ce anvelope de iarna sa iau pentru jantele 662M,pe fata imi este clar 245/45/18, dar pe spate nu stiu daca tot asa sau 275/40/18? In poza de pe stalp nu vad anvelope de iarna 275...si nu cred ca pot pune pe spate garda de 45.

 

Daca jantele de pe spate au 9j latime, asa cum cred eu ca au, atunci dimensiunea potrivita ar fi de 275 - latimea cauciucului.

Practic pe G30 exista 2 latimi de anvelope fie 245 fie 275 recomandate de BMW.

 

Cel mai bine faci cum ti-a zis mase, sa iei direct set de jante si anvelope de iarna, gasesti destule seturi la preturi bune. De multe ori ele vin cu jante pe aceeasi latime fata-spate 8j, adica ai cauciucuri de 245 peste tot, asa am si eu pentru iarna.

Plus ca e mult mai comod asa, sa ai 2 seturi, in 5 min ai rotile schimbate fara multa bataie de cap.

 

A si inca ceva, mie de ex mi se pare cam instabila masina, cu rotile de iarna jante de 18, toate 4 anvelope 245, la viteze de peste 130-140. Nu stiu de ce dar parca nu tine directia drept o ia stanga dreapta fara sa misc de volan. Cu rotile de vara de 19, 245 fata, 275 spate e mult mai stabila si la viteze mai mari.

Edited by raduron10
Link to comment
Share on other sites

 

 

A si inca ceva, mie de ex mi se pare cam instabila masina, cu rotile de iarna jante de 18, toate 4 anvelope 245, la viteze de peste 130-140. Nu stiu de ce dar parca nu tine directia drept o ia stanga dreapta fara sa misc de volan. Cu rotile de vara de 19, 245 fata, 275 spate e mult mai stabila si la viteze mai mari.

 

Asa pateam si eu la primul F10 pe care l-am avut la anvelope de iarna 245 45 18 si am marit presiunea in ele, am bagat maxim, ca pt 5 persoane si a disparut instabilitatea.

Link to comment
Share on other sites

Asa pateam si eu la primul F10 pe care l-am avut la anvelope de iarna 245 45 18 si am marit presiunea in ele, am bagat maxim, ca pt 5 persoane si a disparut instabilitatea.

 

Ok o sa tin cont de asta, pe vara am presiune 2.5, pentru iarna nu mai stiu cat trebuie, poate 2.7, oricum asa o sa fac cand o sa trec la rotile de iarna.

Oricum vizavi de comfort nu am sesizat vreo diferenta intre 18 si 19.

Edited by raduron10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.