Jump to content

Recommended Posts

Buna ziua revin cu noutati ma sunat mecanicul si mia spus ca trebuie schimbat capacul turbutor si garnitura turbutor pret 1400 plus garnitura plus manodopera 400 poste cinema sa imi spune unde ma pot interessa pe net poate gasesc o varietà mai Putin costosa?

 

Capac culbutori nu turbutori. Da, e comuna as zice problema asta la N47. Si eu am problema asta, doar ca n-a ajuns sa picure atat de mult. La mine se prelinge de la capac si ajunge pe DPF. Cand isi face regenerare DPF-ul si stau pe loc imi intra gaze in habitaclu, altfel nu ma deranjeaza. Cantitatea de ulei pe care o pierde este nesemnificativa a.i sa se vada cumva. Vreau totusi sa-l schimb in viitorul apropiat. Eu am vzt ca exista doar OE, altceva pe aftermarket n-am vazut cel putin pe epiesa. Daca stie altcineva o alternativa mai ieftina si poate la fel de buna ca si cea originala sa ne spuna si noua. Problema la capacele astea este o sudura cu ultrasunete intre doua piese de plastic ce compun acest capac. Nu-i calitativa sudura dintre cele doua si in timp ajunge sa scape uleiul prin zonele care cedeaza.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti despre cele secondo hand am vz ca se gasesc indeva in cur de 300-400 lei?

 

La cele SH nu ai nici o garantie ca nu-ti vor curge si astea. Poate ca e mai praf decat a ta una din astea. Ideea e ca-i si mult de surubarit ca sa-l schimbi, deci nu stiu daca-ti convine sa tot faci experimente cu capace SH. Plus manopera care va costa ceva.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

FEBI BILSTEIN cod 104094 , aproximativ 700 lei.

 

Garnituri cod 11127807017 , aproximativ 120 lei pe original .

Sau ELRING cod 530.060 , aproximativ 70 lei .

 

AI pus tu capac Febi?!?! Ai ceva experienta cu un astfel de capac aftermarket?!?! Stii cumva cine produce capacul original?!?! Intreb pt ca am mai vzt si de la Metzger cam pe la acelasi pret ca si Febi. Daca-s OK calitativ atunci se merita sa-l iei la jumatate de pret fata de cat este OE. Stiu ca la EGR am luat Wahler la 500RON in conditiile in care OE era 1000RON, dar si asta original era facut tot de Wahler. Aratau exact la fel, aveau aceeasi inscriptie pe corpul din aluminiu.

Link to comment
Share on other sites

Nu am schimbat acel capac ,dar nu vad de ce sa nu fie in regula . Febi face piese bune si ai si garantie .Fata de o piesa sh ,eu cred ca merita.

E o piesa fixa totusi,nu se uzeaza ca o piesa in miscare .

De la Metzger am luat senzor presiune DPF,e in regula ,are 1 an si e ok.

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut,am o pierdere de ulei pe la garnitura capac culbutori ,uleiul se scurge pe galeria de evacuare și catalizator și când merg cu ea peste 2000 tot/min fumegĂŁ cĂŁ draq. Garnitura capacului a fost schimbatĂŁ acum 1an o data cu distribuția și problema cu scurgerea a apĂŁrut la 3luni dupĂŁ. La service mi-au zis cĂŁ trebuie schimbat și capacul culbutori cĂŁ e din plastic și nu mai este plan,degeaba schimb numai garnitura . As vrea sa demontez ,curat și degresez și sĂŁ pun silicon special pt ulei Victor Reinz. A mai folosit cineva silicon și nu a mai avut probleme?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,am o pierdere de ulei pe la garnitura capac culbutori ,uleiul se scurge pe galeria de evacuare și catalizator și când merg cu ea peste 2000 tot/min fumegĂŁ cĂŁ draq. Garnitura capacului a fost schimbatĂŁ acum 1an o data cu distribuția și problema cu scurgerea a apĂŁrut la 3luni dupĂŁ. La service mi-au zis cĂŁ trebuie schimbat și capacul culbutori cĂŁ e din plastic și nu mai este plan,degeaba schimb numai garnitura . As vrea sa demontez ,curat și degresez și sĂŁ pun silicon special pt ulei Victor Reinz. A mai folosit cineva silicon și nu a mai avut probleme?

 

Siliconul e periculos ,se pot desprinde bucati din el in momentul strangerii, care ajung unde nu trebuie .

Poti incerca altceva : depistezi zona deformata ,pus siliconul pe garnitura exact in zona aia ,astepti sa de usuce si apoi montezi.

Suna ciudat dar e posibil sa functioneze si eviti pericolul sa se desprinda bucati de silicon.

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa va salut si sa imi cer scuze daca nu postez bine. Am un X3 E83 din 2009, 2.0i si ma tot chinui sa vad nivelul de ulei in bord. Am tot vazut pe internet cum se face dar la mine nu functioneaza. Trebuie sa pornesc motorul si sa apas pe butonul din partea dreapta o data sau sa tin apasat si incepe sa masoare nivelul. La mine nu imi arata nimic indiferent cat tin apasat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna seara !!! Revin cu noutĂŁți am schimbat capacul culbutor am pus de la febi 750 ron ...am sunat mecanicul si mia spus cĂŁ tot mai pierde puțin pe la oringuri daca am inteles eu bine ....semering...am senzatia ca inca nu ia dat de cap ...si sper sa nu fi schimbat degeaba capacul culbutor!!!

Are cineva ideea cam cat ar ajunge schimbarea kitului de distributie manodopera plus kitul???

2 Exista posibilitatea certa de a sti daca distribuția a fost schimbatĂŁ sau daca trebuie schimbatĂŁ?tester sau ceva de genul ?

Ps sper sa ii dea de cap mecanicul cu pierderea de ulei ??ceva pareri??

Link to comment
Share on other sites

Daca a schimbat capacul putea vedea direct lantul si verifica daca este slabit. Eu zic sa schimbi mecanicul ca nu pare a sti ce face. Sa nu-ti vina idei sa-l lasi pe acesta sa umble la distributie! Am vazut mai multe ce nu mai porneau dupa schimb.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.