Jump to content

F30 320D X-Drive 02/2018


AAC

Recommended Posts

Poate ca da, dar poate nu stiau nici ei, ca doar nu le verifica cu micrometrul inainte sa le vanda. Daca ai fi stiut ca are 2 usi revopsite n-o mai luai?

 

Chestia e ca la peste 150 la ora simt de la volan ca usa nu e etansa perfect. Daca stau in dreapta totul e perfect .

Masina e buna , merge perfect , interiorul e ca nou .

Cand am luat masina nu era soare . Polishul ce l-au facut ei inaintea vanzarii mi-a lasat urme pe toata masina , urme circulare .

La 31 mii euro trebuia sa nu mai am treaba cu investitii ulterioare .

O sa le fac in timp toate pana e totul perfect si tin masina pana o termin de platit .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Asa este . Ma deranjeaza ca eu sunt sigur ca cei din showroom stiau tot si totusi au ascuns .

Si mie mi se pare mult 900 euro la un detailing dar aici in belgia probabil atata costa . In cluj costa 1400 ron , aici e aproape triplu .

 

Si in Cluj un detailing bun cu o protectie ceramica sare de 3000 de ron.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poate ca da, dar poate nu stiau nici ei, ca doar nu le verifica cu micrometrul inainte sa le vanda. Daca ai fi stiut ca are 2 usi revopsite n-o mai luai?

Chiar saptamana trecuta am intrebat de un G30 in De si mi-au trimis raport de verificare asemanator cu ce gasesti pe COTW, in care era masurat stratul de vopsea si era specificat ca toata partea dreapta fusese revopsita. Lui cu siguranta i-au ascuns acest lucru.

 

Din cate mi-am dat seama, masinile astea de 1-2 ani vechime si max 30-35k km provin majoritatea din inchirieri sau test drive si majoritatea au avut anumite daune, deci daca esti pretentios mai greu sa gasesti una 'ca noua'.

Edited by akon
Link to comment
Share on other sites

Polishul ce l-au facut ei inaintea vanzarii mi-a lasat urme pe toata masina , urme circulare .

La 31 mii euro trebuia sa nu mai am treaba cu investitii ulterioare .

O sa le fac in timp toate pana e totul perfect si tin masina pana o termin de platit .

Si eu cand am luat masina a fost la fel de la polish.

 

Cat despre usa, probabil se poate regla din balama.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chestia e ca la peste 150 la ora simt de la volan ca usa nu e etansa perfect. Daca stau in dreapta totul e perfect .

Masina e buna , merge perfect , interiorul e ca nou .

Cand am luat masina nu era soare . Polishul ce l-au facut ei inaintea vanzarii mi-a lasat urme pe toata masina , urme circulare .

La 31 mii euro trebuia sa nu mai am treaba cu investitii ulterioare .

O sa le fac in timp toate pana e totul perfect si tin masina pana o termin de platit .

 

Vopsirea nu ar fi neaaparat un lucru rau daca a iesit la nuanta. Posibil sa ai mai mult lac decat de la vopsirea de fabrica si ai mai mult loc de a remedia eventuale zgarieturi.

Daca vrei sa vezi ce treaba au facut mergi la un detailer sau un garaj inchis si verifica pe intuneric cu lampa din aceea care schimba nuanta de lumina intre lumina calda si lumina rece. Se vede orice defect de vopsire sau diferenta de nuanta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu cand am luat masina a fost la fel de la polish.

 

Cat despre usa, probabil se poate regla din balama.

 

Asa mi-a zis baiatul de la https://www.farcebook.com/ddetail777

 

Vopsirea nu ar fi neaaparat un lucru rau daca a iesit la nuanta. Posibil sa ai mai mult lac decat de la vopsirea de fabrica si ai mai mult loc de a remedia eventuale zgarieturi.

Daca vrei sa vezi ce treaba au facut mergi la un detailer sau un garaj inchis si verifica pe intuneric cu lampa din aceea care schimba nuanta de lumina intre lumina calda si lumina rece. Se vede orice defect de vopsire sau diferenta de nuanta.

 

Asa a facut baiatul de la atelierul de detailing . a stins lumina si avea ceva lampa cu care se uita .

Pe usa revopsita si-a dat seama doar din marimea stratului de vopsea .

La lampa era totul ca restul masini . In decembrie a zis ca are timp si ii las masina de duminica seara pana sambata la amiaz .Am vazut ca are si ceva radiatoare pt caldura dupa ce aplica protectia pe masina . El a zis ca foloseste glass crystal coating . Nu am inteles mare lucru , omul era dezamagit de starea vopselei masinii mele , a zis ca e f subtire stratul de lac 110-120 si ca masina a fost polisata excesiv anterior si fara nici o calitate si ca nu e sigur de rezultatul care va fi dupa ce masina mea e gata .

 

Pai daca ai contractul facut corect si tia fost vanduta ca masina fara accident ii dai in judecata si iti recuperezi banii .

 

Nu cred ca am nici o sansa . Am foile si pe toate dotarile si piesele masini a scris ca sunt utilizate . Oricum ei au dat garantie un an , nu e chiar asa mare branza .

 

Chiar saptamana trecuta am intrebat de un G30 in De si mi-au trimis raport de verificare asemanator cu ce gasesti pe COTW, in care era masurat stratul de vopsea si era specificat ca toata partea dreapta fusese revopsita. Lui cu siguranta i-au ascuns acest lucru.

 

Din cate mi-am dat seama, masinile astea de 1-2 ani vechime si max 30-35k km provin majoritatea din inchirieri sau test drive si majoritatea au avut anumite daune, deci daca esti pretentios mai greu sa gasesti una 'ca noua'.

 

Exact , masina a avut ca si prim proprietar pe Sixt Assert & Finance France si a fost utilizata de ei un an de zile , probabil pana a iesit g20 .

 

 

 

Remediez problemele care nu is chiar asa de multe , o sa o fac la anul asa cum mi-o imaginez , shadow line , geamuri usor fumurii , jante pe 18 de pe g20 m paket si grila neagra plus trimuri interioare negru lucios . In timp o sa o fac asa cum imi doresc si sper ca tehnic sa ma tina 5 ani .

Urmatoarea va fi suta la suta noua .

Edited by AAC
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Remediez problemele care nu is chiar asa de multe , o sa o fac la anul asa cum mi-o imaginez , shadow line , geamuri usor fumurii , jante pe 18 de pe g20 m paket si grila neagra plus trimuri interioare negru lucios . In timp o sa o fac asa cum imi doresc si sper ca tehnic sa ma tina 5 ani .

Urmatoarea va fi suta la suta noua .

 

Atentie, jantele de G20 nu se pot monta deloc pe F30 - jantele de pe G-uri au distanta intre prezoane (PCD) 112, jantele de pe F-uri au PCD=120/

BMW a facut miscarea asta pt a putea mari suprafata de contact a discului de frana la aceeasi dimensiune a jantei.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Saptamana trecuta mi-a taiat unul calea si l-am lovit usor cu partea dreapta fata . Farul mie bagat 3 cm inauntru , bara e crepata si grila are urechiusele rupte . Bara spate inca nu am schimbat-o . Vineri am fost la BMW pt poze si evaluare iar vineri 19 februarie o bag ca sa schimb barile fata spate , grila si evantual farul drept . Am vorbit cu cei de la bmw ca usa sofer mi-e revopsita si se aude suierat de vant si mi-au spus o sa faca o tura cu ea sa vada si sa incerce sa o repare . Dupa citirea cheii au spus ca trebuie sa schimb lichidul de frana care costa 100 euro . Am intrebat cat costa revizia la ei cu toate filtrele si lichidele si mi-au spus ca e 600 euro , dar nu e necesar sa o faca acum , mai pot merge 5000 km asa cum e masina . Doar lichidul de frana aparea cu rosu pe diagnoza . Masina are acum 45 000 km. La sfarsitul lui martie o sa o bag la un detailing si polish plus placare ceramica .

 

Masina o am din luna mai 2020 . Technic masina mi se pare in stare perfecta . E inchegata si trage f bine . Doar la capitolul optica m-ai am de investit in ea sa o aduc in stare aproape noua .

Edited by AAC
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vopsesti ceva pe masina nu e bine sa pui ceramica imediat. Trebuie sa astept cel putin 30 zile. Ti-as recomanda noua ceramica cu infuzie de graphene de la Artdeshine. Rezista mai bine la bombele pasarilor si se curata mai usor

Nici macar lacul super ceramic nu rezista la bombele pasarilor, iar tu iti faci sperante ca rezista o protectie ceramica. :))

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ma intereseaza polishul și corecția de lac. Masina a avut anterior un polish ce a lăsat masina peste tot cu urme circulare . Sper sa se repare asta la polish .

Se rezolva. Nu s-a facut pasul de finish si au ramas micro zgarieturi (holograme/swirls) de la abrazivele din pasta de cutting.

La noi dau romanii cu 3m cu "dop verde", lasa uleiurile de lubrifiere din pasta pe masina si nu fac nici o trecere cu ipa, ca sa arate bine cand vine proprietarul. Dupa prima ploaie/spalare, te iei cu mainile de cap cand o pui in soare.

Edited by Alexandru'
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa speram ca de data asta o sa iasa masina cum trebuie.

Eu ziceam de Artdeshine ca rezista in sensul ca intarzie bine efectele bombelor de pasari si ai timp sa speli masina sa nu afecteze lacul. Eu am avut Nanolex pe masina si a trecut gainatul ca prin branza.

Nu cunosc Sensha dar poate face si firma asta treaba buna.

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

CĂŁ sĂŁ ĂŽți dai seama daca unele zgârieturi pot ieși la polish cu o cârpĂŁ cu apĂŁ dai peste zgârieturi,dacĂŁ zgârieturile nu se mai vad in momentul când dai cu apĂŁ acele zgârieturi pot ieși la polish. Depinde mult cât de adâncĂŁ e zgârietura dacĂŁ a trecut de stratul de lac nu o poți scoate doar cu polish.
Link to comment
Share on other sites

 

Exact , masina a avut ca si prim proprietar pe Sixt Assert & Finance France si a fost utilizata de ei un an de zile , probabil pana a iesit g20 .

 

 

Sincer, la pretul pe care l-ai platit, e normal sa ai niste pretentii ca masina sa fie intr-o anumita stare, mai ales la exterior,

unde te costa destul de mult sa o redresezi(ajungi sa o revopsesti integral).

Polish de slaba calitate, usi revopsite in afara retelei de service-uri autorizate BMW si neinstiintat clientul inaintea vanzarii, nu prea suna ok.

 

Daca stiai dinainte ca a fost masina inchiriata, de ce nu ai ocolit-o?

Edited by Horus
Link to comment
Share on other sites

Sincer, la pretul pe care l-ai platit, e normal sa ai niste pretentii ca masina sa fie intr-o anumita stare, mai ales la exterior,

unde te costa destul de mult sa o redresezi(ajungi sa o revopsesti integral).

Polish de slaba calitate, usi revopsite in afara retelei de service-uri autorizate BMW si neinstiintat clientul inaintea vanzarii, nu prea suna ok.

 

Daca stiai dinainte ca a fost masina inchiriata, de ce nu ai ocolit-o?

 

Foarte buna intrebarea pusa de tine .

 

Masina cand am luat-o era data cu ceara si se vedea f bine vopseaua pe ea .

Luand-o de la un showroom care parea legit si vanzatorul mi-a spus clar ca masina e fara accident .

La 31 de mii imi doream sa fie perfecta , trebuia sa fie .

Interiorul e ca nou , e fara nici o urma de uzura , faptul ca a fost rent a car un an de zile nu m-a speriat din cauza ca avea doar 28 mii km , de fapt mi-a placut masina cum arata si parea ca noua , eram si putin vrajit de emotii .

 

Sincer nu imi pare rau ca am luat-o , nu prea ma simt confortabil ca m-ai investesc 2-3 mii de euro in ea insa am sperante ca o pot aduce in starea de aproape noua .

 

Poate ca uneori nu ma simt confortabil de alegerea facuta , insa mi-o asum , si imperfectiunile ce le are sunt relativ usor de scos . Nu cred ca e de aruncat masina .

 

Cand am lasat masina la service m-am uitat prin showroom si am vazut un g20 similar la echipare cu a mea si costa nou 66 000 euro .

Masina mea a avut pret de noua in jur de 55 mii euro . Dupa 2 ani si 28 mii km a ajuns la 31 mii de euro .

BMW e o marca f atragatoare si din pacate eu chiar cred ca e una dintre cele mai fraudate marci la revanzare second hand .

Edited by AAC
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa ĂŽți raspund . DacĂŁ ai avea probleme de sanatate ar putea fi dureros sau sa le aibĂŁ cineva din familie .

Masina asta nu a fost cu 2-3 sute de mii de km și fosta dauna totala . Maxim 2000 euro și e ca noua . Și asta o fac pt ca sunt eu fixist , toți prietenii mi-au spus ca ĂŽs nebun ca investesc in ea ca masina e bn așa cum e .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu sunt f evidente lasa masina asa cum e si o vopsesti dupa ce mai iei niste pietricele in capota, eventual pe casco. Capota e un element supus uzurii si degeaba investesti sa o faci perfecta, ca dupa primul drum pe autostrazile de la noi o sa vezi deja primele ciupituri. Edited by LYM
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost după masina .

Reparația a fost pe Casco-ul meu plătind de 2 ori franciza de 250 euro urmând sa primesc inapoi 250 .

Mi-au reglat ușa șofer și acum e ok.

Am schimbat ștergătoarele cu 82 euro.

Bara fata plus far drept au costat 3464 euro și bara spate 1893 euro.

Am dat avans la detailing și urmează sa las masina din 20 Martie pana pe 27 Martie .

55-F77599-A0-CF-4-F13-B05-C-DAD561-B61-CB1.jpg

 

CBC271-CF-B7-EF-4-C05-9138-672-A97-FF41-E5.jpg

 

F1-C24-AE4-9-F4-D-432-F-9-E98-0688-CD3-F59-B9.jpg

Edited by AAC
  • Like 3
  • De acord! 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.