Jump to content

F30 320D X-Drive 02/2018


AAC

Recommended Posts

M-am uitat pe site-ul lor și style 405 m costa 1200 iar astea de la dealer bmw de aici cu senzori presiune și anvelope noi Pirelli de iarna dot 2016 , deci complete și noi 1340. 
Ma uit și pe eBay la style 400 , 441 second , costa între 500-800 dar parca mi-e frica sa nu imi iau teapa ca nu am cum sa le verific . 
O sa merg azi la magazine de anvelope sa vad și ce jante au ei la oferta no name .

Edited by AAC
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Am o intrebare, am ajuns la 80 000 km si as dori sa stiu la cat e recomandat sa schimb uleiul in cutia de viteze ?

Am vorbit la garaj si mi-au zis ca e lifetime si ca nu trebe , dar totusi daca doresc se poate si am intrebat prin ce metoda si au zis ca si inlocuire totala ulei sau doar refresh ulei .

 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, AAC said:

Am o intrebare, am ajuns la 80 000 km si as dori sa stiu la cat e recomandat sa schimb uleiul in cutia de viteze ?

Am vorbit la garaj si mi-au zis ca e lifetime si ca nu trebe , dar totusi daca doresc se poate si am intrebat prin ce metoda si au zis ca si inlocuire totala ulei sau doar refresh ulei .

 

Lifetime my ass. Nu exista ulei care sa reziste la infinit. ZF, producatorul cutiei de viteze recomanda inlocuirea uleiului la 80k - 100k Km. Mergi pe metoda gravitationala, este aceeasi metoda pe care o promoveaza si ZF-ul. BMW spune ca-i lifetime pt ca-i mai rentabil dpdv financiar pt service-urile lor sa schimbe o cutie decat un amarat de ulei. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 10/15/2022 at 6:48 PM, RaYn3 said:

Lifetime my ass. Nu exista ulei care sa reziste la infinit. ZF, producatorul cutiei de viteze recomanda inlocuirea uleiului la 80k - 100k Km. Mergi pe metoda gravitationala, este aceeasi metoda pe care o promoveaza si ZF-ul. BMW spune ca-i lifetime pt ca-i mai rentabil dpdv financiar pt service-urile lor sa schimbe o cutie decat un amarat de ulei. 

Eu asta m-am intrebat tot timpul de ce BMW nu recunoaste schimbul uleiului ca interval regulat de service, daca producatorul cutiei spune ca ar trebui schimbat.

Este mai rentabil pentru ei sa schimbe cutii, dar sa fim seriosi, cate cutii se schimba in service-urile BMW vs. cate schimburi de ulei la cutii ar face? Un service la cutie costa 500 euro in diverse parti, in reprezentanta ar fi minim un 7-800, pe care destui proprietari ar fi dispusi sa i plateasca, oare nu ar castiga mai bine din schimbul uleiului? Plus deasta una nu o exclude in totalitate pe cealalta, nu cred ca daca de maine BMW ar schimba uleiul din cutia de viteze, brusc ar disparea toti clientii care sa schimbe cutiile la ei.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Multumesc . Las masina luni pt recall și le-am spus sa schimbe bateria de la sos call. Am observat ca boxa din usa dreapta nu merge deloc și am cerut sa o verifice . 
Am deja 10000 km cu schimbul de ulei făcut in Iunie și ma gândesc ca sa îl schimb din 15 000 in 15 000. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am lăsat masina azi și a diagnoza a fost 80 și bateria de la sos 111 euro .

claxonul ca nu mai suna bn costa 100 și boxa din usa dreapta 150 euro .

marea supriza e ca bateria trebuie schimbată și costa foarte mult. 
am vorbit la Bavaria auto la bistrita și au zis ca imi pot pune Varta cu 1100 ron. 
la claxon și boxa pot renunța dar la baterie ma gândesc unde sa o schimb .

AE7D3F7D-A7AE-4575-879D-1794E527DDE4.png

Mi se pare scumpa bateria . Se merita ?

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Si mie a inceput sa imi faca  probleme bateria SOS, mai ales dimineata la rece. Am inlocuit-o eu, 300 lei noua livrare 5 zile. A necesitat stergerea erorii ca sa imi dispara si din bord,

Acumulatorul, Bosch 95 ah AGM, 775+50 "garantia"...

Ai grija cu acumulatorul, important este ca acumulatorul sa fie cu data recenta de fabricatie, sa nu fi stat 3 ani in depozit

Edited by DanC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bateria originala de la E90 a tinut 11 ani, daca imi amintesc bine. La F30 a picat bateria de pornire (are trei baterii) dupa 5 ani si bateria de SOS dupa 3.5 ani. Dupa parerea mea fac intentionat treaba asta, ca doar nu s-a pierdut secretul fabricarii bateriilor performante..

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Ei stiu cum au ajuns la concluzia asta, insa, primele semne ca acumulatorul pe duca la mine (de-a lungul timpului), functia start&stop nu mai functiona sau timpul in care masina statea in standby era mic, se dezactiveaza comfort acces, welcome lights, limiteaza anumite sisteme si toate astea pana sa ma avertizeze in idrive ca bateria necesita inlocuire

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.