Jump to content

E60 520D N47 2008 - Trepidatii la accelerare in treptele 2 si 3


George_12

Recommended Posts

Ai pus o intrebare si am emis o teorie cat am putut de bine sa inteleg ce se poate intampla sub masina..

 

De obicei realitatea ne cam bate la cur, mai ales la BMW unde, multa lume nu crede, e asa de bun pentru ca lucrurile sunt cu tolerante mai mici..

Daca astea se duc ajunge o balega.

 

 

Dar pana la urma daca ar fi si cardanul, nu o fi o mana si un picior sa il schimbi cu un SH cu garantie. De acum ai antrenament. ;)

 

Urmareste cu atentie rulmentul suport cand il pui si mai vezi apoi.

 

Bucsa guibo nu cred ca poate fi pentru ca daca e identica constructiv, cu toate ca cea veche parca era cam jalnica sa compari..

in fine, mai zici tu aici daca sunt probleme.

 

Am dar cardanul jos iar si spre uimirea mea nu inteleg cum de nu am bagat de seama pana acum ca, crucea cardanica este partial blocata pe o parte a axului?

 

Cred ca am gasit problema 100%. De aici si vibratiile, bataile la acceleratie.

 

Am gasit cardan de pe E60 2009 pentru cutie manuala, acelasi cod, 95mii km, in stare foarte buna, fara nici un fel de probleme (inclus rulment central si donut in stare foarte buna, Pret (£99) transport inclus.

Astept sa vina maine si ma apuc de montat.

Sper ca topicul acesta sa fie de folos celor ce vor avea probleme asemanatoare si nu gasesc rezolvare.

 

 

Multumesc pentru ajutor si raspunsuri.

 

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Categoric e afectata crucea.

Nu stiu, dar banuiesc ca acolo e bucsa nu sunt bile,

Daca bati cu un ciocan in directia opusa rotatiei ar trebui sa isi dea drumul.. sa se fi intepenit turtind o parte a bucselor?

De acum nu mai ai ce pierde. In nici un caz nu se merita rectificata.

 

Te las pe tine sa tragi morala sau concluzia, daca se rezolva.

 

As inchide topicul sa fiu tu.

Probema clar rezolvata plecand de la o anumita problema.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai facut o poza sa vedem si noi ce ai gasit?

Era de la plecarea fortata?

 

Blocata pe o parte a pivotilor din ea?

 

Am pus video mai sus, insa si poza atasata aici, crucea cardanica se misca super usor pe o parte, iar pe directia sus-jos abia se putea misca cu mana. Nu stiu daca de la plecarea fortata sau nu.

Am sa incerc sa bat in ea sa vad daca isi revine, oricum am dat comanda de alt cardan, cum am spus si mai sus.

Daca il rezolv pe acesta il pun la vanzare cu pret mai mic.

post-92511-0-68835100-1594812121_thumb.jpg

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Ce am constatat, este faptul ca atunci cand cardanul era in rotatie, crucea cardanica pe o directie se misca cursiv, iar pe cealalalta nu, ramanand aproape blocata.

Odata ce pe o parte crucea nu se misca cursiv, inpingea in burduful rulmentului central, facand cardanul si nu mai fie echilibrat, rezultatul fiind (vibratii si trepidatii) la accelerare in viteze mici, ce le simteam sub masina.

Odata ce trecea de o anumita viteza si anume dupa treapta 2 si 3, din cauza fortelor exercitate asupra cardanului din ce in ce mai mari, totul revenea la normal, chiar daca crucea era partial blocata.

 

Sper ca situatia aceasta sa ajute. Am observat ca sunt multi care precizeaza vibratii la accelerare insa nu au gasit rezolvare inca.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Buna explicatia.

Asa mi-am imaginat si eu, dar cred ca e mai bine sa o fi spus tu.

Deci sunt de acord cu logica aplicata.

Efectul descris mai sus foarte probabil a influientat defectarea rulmentului schimbat..

 

Sa vedem rezolvarea.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am Cardan in garaj care când ĂŽl ĂŽndoi intr o anumitĂŁ poziție se blocheazĂŁ, nu face tot timpul, face când si când, ĂŽnsĂŁ din 5 mișcĂŁri o data se blocheazĂŁ de tot si trebue sa dai inapoi si sa repeți mișcarea, nu avea nici o problema, mergea perfect mașina cu el, aveam un zgomot care am crezut ca vine de la el, ĂŽnsĂŁ ĂŽl țin de rezerva acum.

 

Eu nu cred Ca e de acolo ĂŽnsĂŁ vedem, nu mi am dat seama, ti l trimiteam pe asta de proba ca sa ĂŽncerci cu el sa știi sigur.

 

Ce am putut sa vad este ca la cardanul luat ulterior ( tot SH) burduful acela este mai ĂŽnchegat ca la al meu ĂŽnsĂŁ nu s a simțit nimic diferit in mers.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
On 1/19/2023 at 10:26 PM, Florineatza said:

Salutare....ai rezolvat aici ? Știu ca e de mult postul, dar am schimbat toată mașina și zici ca merg cu Oltcitul...exact ca la tine in 2 si 3 scutura ca la balamuc.....Bmw e60 n47 177cp...

Salut ai rezolvat ceva ? Am aceiași problema...am schimbat 2 cardane,rulmentul intermediar de 2 ori, suporți motor plus suport cutie..bucsele de la punte cele 4 .aceleași simptome...treptele 2..3 vibrează 

Edited by Andoidbmw
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, WIN60 said:

Cutie viteze? Kit ambreiaj? 

Nu știu ce să zic de cutie ....ambreajul l.am schimbat .făcea la fel și cu celălalt ambreaj .îmi trepideaza doar de la 2000 rpm până pe la 3000 după care se echilibrează și doar in treptele 2 și 3  ..are și momente când nu trepideaza deloc 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.