Jump to content

Interval service F30


costel78

Recommended Posts

Salutare,

 

Am un F30 - 320d care na, e destul de vechiut, e din 2014 si are acum 220000km. Tin sa precizez ca locuiesc in UK si cu apucaturile mele de Romania, ma duc in fiecare an la reprezentanta BMW aici sa-i fac schimbul de ulei, filtre. De fiecare data persoana de acolo imi spune ca nu-i nevoie, pot sa mai merg cu el linistit. De la ultimul service (acum aprox. 14 luni) am facut cu masina 18000km (drumuri lungi de regula) si ma gandeam ca am exagerat, trebuia sa schimb mai repede uleiul. Tipul de acolo mi-a zis ca pot veni la anul pentru schimb si ma gandesc daca oare nu dau banii de pomana.

Poate au scos astia vre-un ulei magic care tine 2 ani si 35000km si nu stiu eu...

La fel cu filtrul de motorina, eu il schimb la doi ani desi bag cel mai scump carburant si numai de la shell si astia tot asa imi zic, nu e nevoie dar schimbam daca vrei.

Exagerez eu sau astia imping la maxim intervalele pt. marketing ?

Link to comment
Share on other sites

Costel78, de ce te duci la reprezentanta? Numai pentru ca asta ai ca obicei?

Ai asigurare de reparatii si service cu dealerul?

Schimba uleiul mai des decat spun ei.

Reprezentanta se bazeaza pe estimarea facuta de masina. Intr-adevar drumurile lungi prelungesc considerabil viata uleiului, dar un ulei schimbat mai des de 30-35k km (acolo asteapta-te sa te anunte in bord sa mergi sa schimbi uleiul..) e cam o bomba cu ceas. Ceasurile fiind schimburile la intervale lungi din care tot dealerul castiga.

 

Alege un "indy" serios si schimba filtru si uleiul la 15-20k

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Costel78, de ce te duci la reprezentanta? Numai pentru ca asta ai ca obicei?

Ai asigurare de reparatii si service cu dealerul?

 

sincer, nu stiu de ce ma duc la ei, poate pentru ca de fiecare data m-au tratat bine si aici in UK e diferenta mare intre un service de reprezentanta si un service normal de cartier condus de cine stie ce indian. Nu prea vezi in RO sa zica ca nu e cazul sa schimbi. La celelalte masini pe care le am shimb eu uleiul in curte dar BMW-ul e masina mea de suflet si vreau sa fie totul ca "la carte, poate exagerez.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea vezi in RO sa zica ca nu e cazul sa schimbi. La celelalte masini pe care le am shimb eu uleiul in curte dar BMW-ul e masina mea de suflet si vreau sa fie totul ca "la carte, poate exagerez.

Dupa unii, cand scoti uleiul la 30k km NU MAI SCOTI ULEI CI UN SOI DE APA.. (pai orice senzor ar tipa cand uleiul complet uzat..) dar ce facem cu uzura care creste cu descresterea calitatii "unsorii"??

Ce e "ca la carte" la BMW crezi, cand schimbi uleiul la dealer?

Tratamentul tau.. si poate "tratamentul" masinii..

Si o sa vezi in continuare la ce ma refer.

 

Din cei care merg la dealer sa faca revizia ulei, filtre bla bla bla cati pot spune daca au vaxut pe unde scot uleiul cei de la dealer?

Adica pe sus sau pe jos?

Daca e pe sus sunt sanse mari sa nu scoata tot cat ar curge pe la sururbul baii...

 

 

Sincer sa fiu tu, as trata masina de suflet eu insumi! Mai ales daca stii ca nu ai stricat pana acum nimic la altele.

 

(E drept ca sub bmw te bagi greu daca nu ai rampe... sa o pui drept nu e usor, dar asta e alta treaba..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu tu, as trata masina de suflet eu insumi! Mai ales daca stii ca nu ai stricat pana acum nimic la altele.

 

(E drept ca sub bmw te bagi greu daca nu ai rampe... sa o pui drept nu e usor, dar asta e alta treaba..)

 

Dupa ziua de azi iti dau dreptate - 440 lire am decartat la ei cu schimb ulei si toate filtrele. Au marit preturile nesimtit de mult.

Eu la masini schimb uleiul pe jos, insa da, fara groapa sau rampa nu poti elimina complet uleiul vechi din baie, stiu ce zici, insa sunt masini de max 2000 lire deci nu ma doare prea tare. Probabil de acum o sa ma duc la indianul de la colt cu uleiul si fitrele mele si o sa ma holbez la el sa le schimbe cum trebuie.

 

Multam de sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Dupa ziua de azi iti dau dreptate - 440 lire am decartat la ei cu schimb ulei si toate filtrele. Au marit preturile nesimtit de mult.

Eu la masini schimb uleiul pe jos, insa da, fara groapa sau rampa nu poti elimina complet uleiul vechi din baie, stiu ce zici, insa sunt masini de max 2000 lire deci nu ma doare prea tare. Probabil de acum o sa ma duc la indianul de la colt cu uleiul si fitrele mele si o sa ma holbez la el sa le schimbe cum trebuie.

 

Multam de sfaturi

 

Ai grija ce indian gasesti ,am un prieten caruia i-a stricat cutia la un jaguar , i-a completat alt ulei decat cel recomandat Stai langa ei

Link to comment
Share on other sites

La mine, cu revizii facute dupa Computerul de Bord, au fost fix 3 schimburi in 70.500 km/4 ani si 3 luni...deci cam 23.000 km in medie. Nu e chiar de speriat.

Merg ponderat cu masina, relativ tare insa turata in zona optima. Nici subturat, nici dus la redline.

In decembrie se termina pachetul de Service Inclusive, probabil voi face schimbul pe la 20k/1 an.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am un F30 - 320d care na, e destul de vechiut, e din 2014 si are acum 220000km. Tin sa precizez ca locuiesc in UK si cu apucaturile mele de Romania, ma duc in fiecare an la reprezentanta BMW aici sa-i fac schimbul de ulei, filtre. De fiecare data persoana de acolo imi spune ca nu-i nevoie, pot sa mai merg cu el linistit. De la ultimul service (acum aprox. 14 luni) am facut cu masina 18000km (drumuri lungi de regula) si ma gandeam ca am exagerat, trebuia sa schimb mai repede uleiul. Tipul de acolo mi-a zis ca pot veni la anul pentru schimb si ma gandesc daca oare nu dau banii de pomana.

Poate au scos astia vre-un ulei magic care tine 2 ani si 35000km si nu stiu eu...

La fel cu filtrul de motorina, eu il schimb la doi ani desi bag cel mai scump carburant si numai de la shell si astia tot asa imi zic, nu e nevoie dar schimbam daca vrei.

Exagerez eu sau astia imping la maxim intervalele pt. marketing ?

Salutare!! 320 d LCI 190 cp 2015 motor b47. Eu schimb la 10k ulei plus filtru și cam la trei schimburi de ulei bag și un filtru diesel. Merg preponderent pe autostrada. Eu m-i le fac eu in fata garajului(stau in DE și aici e undeva la 320-400 euro afacerea asta). Masina are aproape doi ani la mine,merge brici!

Link to comment
Share on other sites

Filtrul de aer cat de des il schimbati ? Dar cel pentru "polen" ?

 

Ambele tot timpul la fiecare schimb de ulei. Fac asta la ~12k Km La mine revizia consta din Ulei, si cele patru filtre: aer, ulei, combustibil si polen cu carbon activ. Filtrele merg pe MANN sau Mahle, iar uleiul Original BMW 5W30.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.