Jump to content

Sfat achizite X4


twisteddiana

Recommended Posts

Salut!

 

Mi s-a pus pata pe X4.

M-ar interesa ceva in stare buna, preferabil modelul pre-facelift (<= 2018), cu niste optiuni must-have: head-up, park assist plus (+ camera), drive assist plus, scaune incalzite sport piele, navi profesional.

Varianta de motorizare parca ma intereseaza mai putin, desi parca n-as vrea motorul entry-level benzina.

 

Buget - approx 30K - preferabil achizitie intracomunitara fara TVA.

 

M-ar ajuta niste sfaturi, pareri de la posesori, in special daca are cineva de aici experienta cu firmele care aduc masini la comanda din Germania (gen Plus Auto Trade sau Leasing Automobile).

 

Alternativ, m-as uita si la X3, dar numai in cazul in care nu gasesc nicicum X4.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc.

Am sa incep sa verific si ofertele BMW Premium Selection de pe site-ul german.

 

Am impresia ca virgula Camera 360 vine la pachet cu park assist + (stie sa parcheze singura si, implicit, are camere de jur imprejur). Trapa nu ma intereseaza deloc, o chestie in plus care poate sa se strice :D Sonorizare ... meh, as plati pentru optiunea HiFi, dar probabil n-as plati pentru H&K. Mai degraba as plati pt. pachetul care permite sa pui SIM in masina decat sonorizare.

 

Nu circul mult inafara. De fapt, nu circul mult deloc. Poate ca acesta ar fi trebuit sa fie un detaliu al post-ului initial. Nu estimez sa rulez masina mai mult de 10k / an, poate mai degraba in jur de 5k / an. M-as multumi cu 20D.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Wow, o femeie care stie ce vrea:D Legat de X4, este un seria 3 facut suv coupe, pe mine nu ma incanta deloc. Este in schimb cocheta pt o femeie. Caroseria este destul de grea si la depasiri motorul de 3L e sfant. Cat despre optiuni, la 35K euro, adica 30 fara TVA, gasesti ft multe masini dotate, cu garantie si km putini. Leasing automobile sunt ok, un prieten a cumparat un GLC prin ei si totul a decurs ok si au fost profi. Am condus X4 si suspensia mi s-a parut destul de rigida. Depinde ce cauti tu, daca vrei SUV in toata regula sau ceva intre ele. DPDV al design-ului, X4 este reusit, insa nu si ft practic. Daca merg 4 persoane in el, si cele din spate au peste 1,80m nu vor avea parte de mult confort. Spor la achizitie si sa ne anunti ce ti-ai luat!
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa starnesc controverse, dar la un rulaj atat de redus, in mediu urban, motorul cu benzina isi va face treaba mai bine, mai elegant si lipsit de probleme fata de un diesel.Plus ca la bugetul respectiv n-ar strica sa te urci si intr-un gcl coupe, si lexus nx, ca sa nu ai regrete tardive (x4 nu e chiar confortabil, iar ruliul nu e chiar cea mai mare problema in oras).
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Merci pentru raspunsuri.

 

M-am urcat in GLC. Mercedes a fost de fapt prima optiune, dar nu ma pot impaca nicium cu interiorul si ornamentele (brizbrizuri cromate), de ex. cum au insurubat "tableta" cu navigatia, de zici ca-i aplicata aftermarket.

In Lexus nu m-am urcat. Nu e pe gustul meu.

 

Legat de suspensie, este ceva optiune care se cheama suspensie adaptiva care, am citit, imbunatateste calitatea ride-ului cu mult. Dar e destul de jos pe lista prioritatilor.

 

Pana acum am avut doar coupe si cred ca am avut pasageri in spate cam odata pe an.

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare destul de specifica despre "km putini".

 

Ce inseamna "km putini" pentru un X4 20D / 30D / 20i ?

 

Cand incepe un motor de genul sa fie "obosit"?

Ai deschis cutia pandorei, pentru mine 20000 km inseamna km putini, pentru altii 200.000 km inseamna putini; ideal e sa ai garantie cat mai multa. Nu stiu cum e in Romania, insa in tara in care traiesc eu la dealerii bmw e o oferta ff interesanta: pentru toate modelele premiul selection mai noi de 2016 la vanzare, daca se achizitioneaza autotursimul cu credit prin institutia lor financiara,prin credit pe maxim 3 ani- masina este garantata pe toate durata creditului; bine, dobanda e un pic mai mare decat dobanda pietei, mai platesti o mica asigurare, insa overall, ai cumparat un autoturism sh si ai garantie 3 ani.

Bugetul tau e unul semnificativ, deci ar trebui sa privilegiezi serenitatea unei garantii.

Link to comment
Share on other sites

Un 2.0D incepe pe la 200K km sa fie obosit. Un 3.0D duce si 350k km daca e bine intretinuta. Un 2.0i duce cam 170K km......Sunt multe polemici pe nr de km, sunt masini cu aceste motoare care au atins si 400K km si unele au crapat la 75K, depinde de norocul fiecaruia. Suspensia adaptiva nu mi se pare wow, avem in familie X5 F15 cu suspensie adaptiva si nu mi se pare ca pe comfort, chiar e comfortabila masina.
Link to comment
Share on other sites

@six in line Cum ai facut diferenta intre 2.0 si 3.0d, raportat ca unul duce cu aproape 100% mai mult ca nr de km?

Fals, dupa 200.000 km orice diesel poate avea problemele specifice (injectoare, turbine, DPF etc). De fapt problemele sunt la anexe, motoarele pot duce mult si bine (ok, nu bag mana in foc pentru ultimele motoare bmw).

 

 

Da, si eu as cauta benzinar pt 5000 km in oras... de fapt pana mea, pt 5000 km as lua taxiul, e mai ieftin, fata de, devalorizarea si intretinerea unui X4 :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, si eu as cauta benzinar pt 5000 km in oras... de fapt pana mea, pt 5000 km as lua taxiul, e mai ieftin, fata de, devalorizarea si intretinerea unui X4 :))

 

Nu circul in oras, fac drumuri relativ scurte (20-30km) intre orase de cateva ori pe saptamana. Deci, exclus taxi. Si-n plus, pentru ce traiesc daca nici macar atata moft nu pot sa-mi fac cand as avea posibilitatea?

Si ... taxi acum cu COVID? as sta tare departe, IMO!

Edited by twisteddiana
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este absolut suficient motorul 2.0 pentru nevoile a 95% dintre oameni. Pentru cei care nu depasesc 140 la ora niciodata in viata, la ce bun un 3.0 ca sa plateasca in plus la achizitie, consum si intretinere?

Despre durata de viata a motoarelor, avand in vedere ca si un 1.0 tsi duce 250 de mii fara probleme este hazardat sa spunem ca un 2.0 d este obosit la 200 de mii avand in vedere cate 2.0 d cu peste 350 de mii sunt in circulatie.

Ce incepe sa cedeze sunt injectoare, turbina( depinde), dpf, diverse valve electrice, senzori. Motoarele in sine tin, dar aceste mici subansamble crapa cu timpul si unele nu sunt deloc ieftine.

Vezi egr care la unele modele se schimbau cu tot cu racitor.

Suspensia adaptiva este de dorit, o diferenta se simte. Dar se poate trai si fara ea. La seria 4 cu jante pe 19 si cauciucuri runflat este suportabil in Bucuresti cu conditia sa nu zbori peste liniile de tramvai si sa nu intri in toate gropile.

Conteaza si dimensiunea jantelor. La f30 cu jante 18 si cauciucuri runflat se simtea vizibil diferenta de confort intre treapta comfort si sport.

Edited by cavaliere
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu circul in oras, fac drumuri relativ scurte (20-30km) intre orase de cateva ori pe saptamana. Deci, exclus taxi. Si-n plus, pentru ce traiesc daca nici macar atata moft nu pot sa-mi fac cand as avea posibilitatea?

Si ... taxi acum cu COVID? as sta tare departe, IMO!

 

Eh, glumeam. Dar mai in gluma mai in serios, am un prieten care si-a cumparat masina noua in toamna 2018. A mers cu ea pana acum maxim 6-7000 km.

 

Ideea e, cand iei o masina in garantie (cum am inteles ca iei si tu), sa te folosesti de ea maxim, deoarece sunt multe componente la un bmw ce pot pica, si ai putea sa beneficiezi de garantia aia de 2 ani. Ca vorba aia, pt 5000 km pe an, merge si o masina de 1000 eur... Cumperi o masina noua, aproape noua, ca sa te bazezi pe o garantie, daca ai multi km de facut.

 

Daca nu ai, se va bucura urmatorul proprietar, ca ia o masina nerulata la pret mic :))

Link to comment
Share on other sites

Ținând cont ca bugetul e atat de generos, las aici niște masini cĂŁutate din curiozitate:

 

1. https://bps.bmw.com/DE/de_DE/nsc/Fahrzeuge/BMW/X/X4/X4-M40i/p/9020893?q=:creationDateSort-desc:priceValueRange:%253C%2B40.000%2B%25E2%2582%25AC:condition-premiumSelection:true:series:X:model:X4:environment-fuelType:Benzin:drive-transmission:Automatik:drivingAssistance-parkingAssistant:true:drivingAssistance-surroundView:true

 

2. https://bps.bmw.com/DE/de_DE/nsc/Fahrzeuge/BMW/X/X4/X4-M40i/p/9121460?q=:creationDateSort-desc:priceValueRange:%253C%2B40.000%2B%25E2%2582%25AC:condition-premiumSelection:true:series:X:model:X4:environment-fuelType:Benzin:drive-transmission:Automatik:drivingAssistance-parkingAssistant:true:drivingAssistance-surroundView:true Aici pare sa aibĂŁ sistemul de sunet de baza totusi

 

 

3. https://bps.bmw.com/DE/de_DE/nsc/Fahrzeuge/BMW/X/X4/X4-M40i/p/9276482?q=:creationDateSort-desc:priceValueRange:%253C%2B40.000%2B%25E2%2582%25AC:condition-premiumSelection:true:series:X:model:X4:environment-fuelType:Benzin:drive-transmission:Automatik:drivingAssistance-parkingAssistant:true:drivingAssistance-surroundView:true Asta bifeazĂŁ tot ce ai zis inclusiv WLAN

 

4. https://bps.bmw.com/DE/de_DE/nsc/Fahrzeuge/BMW/X/X4/X4-M40i/p/9323924?q=:creationDateSort-desc:priceValueRange:%253C%2B40.000%2B%25E2%2582%25AC:condition-premiumSelection:true:series:X:model:X4:environment-fuelType:Benzin:drive-transmission:Automatik:drivingAssistance-parkingAssistant:true:drivingAssistance-surroundView:true

 

 

Toate au 2 ani garantie

Link to comment
Share on other sites

Daca bugetul este de approx 30K fara tva si un 3.0 nu este o problema, atunci fa-ti mofturile si uita-te chiar spre un x6 f16 care din start este mai dotat.

x6 cu tot ce ai enumerat

Sub 150.000km este ok, desigur daca nu ai pretenti de auto ca nou si trebuie sa te orientezi sub 50k.

https://www.mobile.de/ro/automobil/bmw-x6/vhc:car,cnt:de,srt:price,sro:asc,ms1:3500_60_,frn:2015,mlx:150000,dmg:false

Personal as alege cu ochi inchisi un x6 ca cel din link in defavoarea unui x4 cu multe dotari si pret asemanator.

X4 cu multe dotari se gaseste mai greu si nu ai prea multe optiuni de ales.

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, vreau sa multumesc tuturor pentru raspunsuri!

M-au facut sa-mi schimb unele preferinte si orientari, in plus m-am mai documentat despre optiuni.

 

Ca rezultat, am luat un 35i din 2015 cu 70k km, cu garantia BMW Premium selection.

Am renuntat la park assist plus pentru PDC + camera spate si la drive assist plus pentru drive assist (adica nu conduce "singura", dar are feature-urile de siguranta care ma interesau mai mult si aveam initial impresia ca fac parte doar din "plus"). In schimb, am cautat in mod deosebit suspensia adaptiva.

 

Singurele minusuri ale masinii sunt faptul ca are xenon ne-adaptiv, n-are asistent faza lunga, n-are camera 360, n-are trapa.

In momentul deciziei, aveam pe lista acest 35i si un 20d (care avea LED adaptiv si alte dotari). A fost simpatica intrebarea partenerului meu: deci vrei un tractor cu faruri frumoase?

 

Masina vine din Germania prin reteaua BMW undeva peste 4 saptamani? Sunt ceva chestii delicate legate de transferul garantiei BPS la revanzare si nu voiam sa risc alti intermediari, si nici nu voiam sa trec prin toata tevatura cu screeninguri covid si alte dureri de cap daca ar fi fost sa ma deplasez eu pana in .de .

 

Merci inca odata tuturor!

Revin cu pareri dupa ce-o si primesc :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

FelicitĂŁri pentru achiziție! Sa te poarte sĂŁnĂŁtoasĂŁ! Ai dreptate cu stresul legat de o eventuala deplasare pe cont propriu, dar legat de garantie sa știi ca nu aveai nicio problema dacĂŁ era sa plĂŁtești mașina din România prin transfer bancar, iar dealerul din DE sa ĂŽți facĂŁ direct toate actele pe numele tĂŁu, tu fiind responsabila și cu gĂŁsirea unei platforme. La urma urmei, acea garantie sa știi ca e o garantie partener, adicĂŁ e susținutĂŁ de o firma de asigurĂŁri care aproba și deconteazĂŁ reparațiile, in anumite condiții și anumite procente. Stiu fiindcĂŁ am avut.

 

Ieșeai mai ieftin dacĂŁ o achitai din România și o aduceai cu orice alta platforma, dar ținând cont de suma investita, ĂŽnțeleg ca nu ai dorit niciun risc suplimentar. Economiseai probabil 1000€, dar la bugetul avut nu cred ca avea cum sa ĂŽnchine pentru tine balanța risc/economie,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.