Jump to content

Egr e90


Denissss

Recommended Posts

Salut , acum ceva timp mi s a aprins Chuck engine ul , masina nu trĂŁgea cum trebuie pana la 2000 de ture unde ĂŽntra turbina și ĂŽși revenea.

Am fost la mecanic unde a pus o pe tester și a avut eroare pe egr. Am vrut sa l schimb doar ca mecanicul respectiv a zis ca n are rost și ca trebuie doar curĂŁțat.

Masina a mers ok vro 1 luna 2 , dupĂŁ care masina a ĂŽnceput sa aibĂŁ aceleași simptome ,doar ca de data asta masina nu se mai tura deloc și se oprea motorul ĂŽn mers (cutie automata).

Am fost din nou la mecanic , pusa pe tester și erorile au fost tot pe egr și ĂŽn plus pe clapeta de accelerație și debitmetru; clapeta și debitmetrul le am schimbat insa egr ul nu ptr ca mecanicul a zis ca nu este nevoie , trebuie doar curĂŁțat.

Acum dupĂŁ o luna de atunci, timp ĂŽn care tot a continuat sa se opreascĂŁ ĂŽn mers din când ĂŽn când ( am mers cu ea asa la recomandarea mecanicului sa vedem cum se comporta) masina nu mai pornește deloc. Azi de dimineata am dat cheie , a pornit și imediat s a oprit și nu a mai luat o deloc.

Acum, mecanicul zice ca tot n ar fi egr , Însã eu sunt destul de hotãrât sa l schimb.

Ar trebui sa l schimb sau sa fie altceva ?(masina nu prezintĂŁ nici o eroare pe tester, uneori arata egr uneori nu, ĂŽn rest nimic )

 

 

PS:masina este un e90 n47 177hp xdrive

Link to comment
Share on other sites

https://m.autopieseonline24.ro/delphi/13817213 asta este senzorul?

Problema e ca nu am martori aprinși nimic, acum vro doua sĂŁptĂŁmâni mi s a aprins Check engine ul acela mic , doar vro 5 minute și s a stins , iar când masina da sa se opreascĂŁ se simte un miros puternic de gaze inauntru.

Senzorul acela sa fie problema?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca de la atatea incercari cu tester ti-a ars vreun modul. La n47 egr este electronic si da, se poate curata de funingine si se unge partea care culiseaza si nu mai ai probleme 6-7 luni cand trebuie repetat iar procedeul. Asta in cazul in care problema egr-ului este ca se blocheaza la sfarsit de cursa si nu mai revine, daca problema este la partea electronica a egr.ului atunci trebuie inlocuit. Tie nu iti mai porneste pentru ca ti-a bulit ala cu trsterul lui frm-ul si altele. Edited by bmwiosif
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca de la atatea incercari cu tester ti-a ars vreun modul. La n47 egr este electronic si da, se poate curata de funingine si se unge partea care culiseaza si nu mai ai probleme 6-7 luni cand trebuie repetat iar procedeul. Asta in cazul in care problema egr-ului este ca se blocheaza la sfarsit de cursa si nu mai revine, daca problema este la partea electronica a egr.ului atunci trebuie inlocuit. Tie nu iti mai porneste pentru ca ti-a bulit ala cu trsterul lui frm-ul si altele.

 

Am fost la service și mi s a zis ca problema e bateria , am dat comanda de baterie plus o garnitura culbutori si set garnitura admisie pentru ca era un pic de ulei la motor si am vrut și o curĂŁțare de admisie

Pe tester a avut vro 2 3 erori doar pe partea electrica si mi a zis ca erorile sunt de la baterie si trebuie schimbata, in rest pe motor mai nimic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.