Jump to content

Eroare incalzire scaun, eroare presuply fuel pump N47 E60


WIN60

Recommended Posts

Salutare! Este vorba de masina personala E60 cu scaune comfort 2008.

 

1. Privind prima problema, eroare de incalzire scaun, am facut o diagnoza cu ista si apare:

 

-009E5D SMFA: Temperature sensor, residual heating field, seat backrest

- Permanent Fault, Short to negative

 

Incalzirea functioneaza, dar dupa aproximativ 10-15-20 min se opreste singura la scaunul sofer, ca si diferenta intre scaunul pasager/sofer, aripioarele de la sofer si ultima parte a spatarului de sus nu se incalzesc, dupa ce m-am dat jos de pe scaun si m-am uitat putin pe sub el am constatat ca s-au incalzit si aripioarele cu partea ceea de sus, in rest se incalzeste peste tot uniform.

 

Inclusiv am gasit o mufa scoasa sub scaunul sofer, efectiv nu am gasit niciun loc de unde sa fie scoasa, cred ca e posibil sa fie pregatita instalatia din fabrica pentru ceva anume, la scaunul pasager nu am vazut-o. ( Poza atasata )

 

Am incercat sa gasesc ceva informatii/detalii despre aceasta eroare, efectiv nu mi-a aparut nimic nici macar pe extern. Din ce am inteles, exista senzor si pe spatar care ar fi bagat in interior si trebuie sa dai pielea jos pentru a ajunge la el.

 

Aveti idei de a face ceva inainte sa demontez scaunul si sa dau pielea jos sau asta e singura varianta?

 

Privind a doua problema, am citit valorile pe alimentare si aer, iar cand am dat "read state" in ista, a aparut martor in bord si mesaj cu "drive moderatly, fuel pump fault":

 

- 004BDA Fault curently present, Fuel Presuply too low/positive control deviation

 

Eroarea dispare daca repornești mașina.

 

Imi amintesc ca prin 2016-2017 cand mai ma jucam eu cu diagnoza, de fiecare data cand intram sa citesc valorile pe alimentare/pompa, aparea aceasta eroare care disparea in momentul cand reporneai masina, nu am luat-o in seama si de atunci am citit acum valorile si a fĂŁcut la fel. Am impresia ca este normal sa apara aceasta eroare atunci cand efectiv citesti valorile cu motorul pornit pe fuel pump. Vroiam sa va intreb daca este normal sau nu acest lucru? In rest niciodata nu am avut eroare pe nimic de alimentare de 5 ani de cand am masina, dar si atunci nu am stiut despre ce e vorba si chiar sunt curios daca este normnal sau nu.

 

Multumesc anticipat!

post-77153-0-01434900-1615460135_thumb.jpeg

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Pentru eroarea de incalzire, senzorul de incalzire este inglobat in plasa de incalzire si nu se poate schimba separat, trebuie sa schimbi plasa cu totul.

Probabil este rezistenta din plasa intrerupta daca ocazional se incalzeste corect si cand te asezi pe scaun nu.

 

Am inlocuit multe astfel de plase de incalzire dar deobicei sezutul se strica in special pe la spalatorii unde se aseaza astia cu genunchiul in scaun sa aspire. Tot asa se intrerupe si senzorul de prezenta la pasager.

 

Din fericire la E60 plasa de incalzire din cate retin se vinde separat si nu e foarte scumpa. Daca pui o serie de sasiu te pot ajuta cu pret si part number.

 

Eroare de pompa nu este normala dar nu este cauzata de pompa in sine, este o electrovalva pe circuitul de alimentare care cand opresti motorul se inchide, scopul ei este sa mentina presiunea in rampa si pe circuitul de alimentare. Daca valva este defecta si a ramas deschisa cand opresti motorul combustibilul de pe conducta se scurge in rezervor, presiunea scade si ai eroarea respectiva. Electrovalva in sine nu este monitorizata si nu apare ca eroare distincta pe diagnoza.

 

Singurul inconvenient cu acea valva defecta este ca daca lasi masina oprita mai mult timp, la prima pornire va invarti demarorul mai mult pana cand pompa reface presiunea.

Edited by neo_andersson
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult de rĂŁspunsuri Neo!

 

C091511 este seria masinii.

 

Eroarea apare doar când citesc valorile de pe alimentare pe ista , in rest niciodatĂŁ nu a pornit, dintotdeauna a pornit la sfert, acum dupĂŁ 2 sapt tot la sfert a pornit, nu am pĂŁțit sa ĂŽnvârtĂŁ mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi da erroarea pe e39.

 

SZM: Seat heating, seat cushion, left, open circuit

 

Incalzirea in scaun functioneaza dar nu cum trebuie, adica ori e ON ori OFF, faptul ca eu schimb treapta din buton nu are nici un efect, pe oricare dintre cele 3 nivele se incalzeste la fel. Si la fel nici eu nu am gasit rezolvare nici pe forum-urile din afara.

 

Eroarea apare cam la 500 de km, o sterg, apare iara dupa 500 de km.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult de rĂŁspunsuri Neo!

 

C091511 este seria masinii.

 

Eroarea apare doar când citesc valorile de pe alimentare pe ista , in rest niciodatĂŁ nu a pornit, dintotdeauna a pornit la sfert, acum dupĂŁ 2 sapt tot la sfert a pornit, nu am pĂŁțit sa ĂŽnvârtĂŁ mai mult.

 

 

Din pacate la E60 plasa de incalzire este cusuta pe tapiterie si nu se poate comanda piesa separata, practic trebuie sa comanzi tapiteria de piele cu totul.

La E90 vine separat dar cred ca e putin mai mica, scaunul de E90 e mai ingust.

Link to comment
Share on other sites

Am vb cu unul din colegii de pe forum, voi duce mașina la el in urmĂŁtoarele luni ca sa desfacĂŁ scaunul bucĂŁți, daca se poate repara o repara, daca nu, sa caut o plasa universala gen pentru ĂŽnlocuire, iar in ultima varianta, sa gĂŁsesc pe Dezmembrari un scaun sa i iau plasa... de rahat.

 

Mersi frumos de ajutor!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am reĂŽnceput sa investighez problema, pe Delphi apare ca “ fuel presuply pump” sau ceva de genul cu permanent . Se șterge, dau o tura cu mașina, iarĂŁși apare.

 

13517797875 Aceasta este electrovalva de care spuneai tu Neo?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am schimbat conducta de motorina care are senzor de presiune combustibil pe ea, același simptom. 
 

am schimbat regulator presiune pompa injectie acelasi simptom. 
 

Mai rămâne modul pompa combustibil sau pompa combustibil in rezervor.

 

mi am dat seama cum sa reproduc defectul, daca accelerez tare intr o treapta si după o las pe liber 2-3 secunde si după iarăși bag in treapta sa accelerez, mai are 60-70% maxim putere din total, daca mai astept 2-3 secunde își revine. Pompa sau modulul imi taie oarecum din alimentare si zici ca am 120 cp si nu 205.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.