Jump to content

535d 272cp Stage 2 probleme turbina mica


Recommended Posts

Va salut.

 

Am un 535d 2006 cu Stage 2, EGR, DPF OFF. 357cp

 

Pe turbina mica cand o tin sub 2000rpm pe manual in a5-a sa fie subturata sau a6-a nu stie ce sa faca, trage foarte slab ca si cand nu ar avea presiune suficienta, trage, stĂŁ si tot asa, ajunge la 160-180 intra in limp mode si imi arat codul de eroare 428B.

 

Va rog frumos sa ma ajutati ca nu ii mai dau de cap.

 

Cu softul original nu face asa, dar tot nu are cuplu.

 

Vacuumuri, electrovalve, furtune intercooler toate sunt verificate, suspectez furtunul din partea dreapta unde are ceva ulei, dar nu se aude ca si cum ar scapa, in rest dupa 3000 rpm trage perfect.

 

Va multumesc frumos.

 

IMG_0928.MOV

 

file.html[/img]

 

 

 

file.html[/img]

Edited by calin92
Link to comment
Share on other sites

daca tot te bagi la treburi cu OFF, ON, STAGE etc, citeste te rog modul de functionare a turbinelor la 3.5D, o sa vezi niste chestii foarte interesante legate de turbina mica, turbina mare, etc

 

hint: ghici cine intra la 3000?

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema cu fostul 535. Ai probleme cu bypass-ul de la turbina mare. Nu mai inchide cum trebuie.

+1

... Uite un video sa vezi exact cum lucreaza turbinele

.

 

 

poate la alte masini, la BMW lucreaza putin altfel

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema cu fostul 535. Ai probleme cu bypass-ul de la turbina mare. Nu mai inchide cum trebuie. Uite un video sa vezi exact cum lucreaza turbinele

.

 

La mine pe turbina mica nu mai trage daca pleaca de jos, si eroarea o arunca pe ce a mare, 428B, cred.

Link to comment
Share on other sites

Nu o sa gasesti rezolvare pe forum la problema asta...

Sunt vacuumurile inversate sau probleme la bypass / turbina mica

 

 

L.E: 428B e de la softul facut prost, nu a rezolvat Overboost-ul care il fac toate biturbo-urile dupa DPF off

Edited by matose
Link to comment
Share on other sites

Nu o sa gasesti rezolvare pe forum la problema asta...

Sunt vacuumurile inversate sau probleme la bypass / turbina mica

 

 

L.E: 428B e de la softul facut prost, nu a rezolvat Overboost-ul care il fac toate biturbo-urile dupa DPF off

 

Vacuumurile sunt verificate dupa schema, am 3/4 softuri si tot asa imi face, asa am citit si eu pe forumuri afara ca de la soft sunt probleme cu overboost ul dupa dpf off, dar mie si inainte nu avea putere pe turbina mica si avea lag foarte mare si nu rĂŁspundea pedala bine in turatii joase.

Link to comment
Share on other sites

Vacuumurile sunt verificate dupa schema

 

Schema de pe RealOEM, etc e gresita la unele biturbo... le pui degeaba dupa schema.

Ordinea verificarii e in felul urmator: vacuum-uri, electrovalve, apoi turbinele date jos si trimise la verificat. Verificarile se fac cu softul stock, apoi se modifica softul la cineva competent!

 

Asta se intampla cand prima intrebare cand sunati undeva este: "Cat ma costa si pe mine....?"

 

Turbina mica lucreaza pana in 3000rpm, cea mare dupa 3000rpm

Link to comment
Share on other sites

Schema de pe RealOEM, etc e gresita la unele biturbo... le pui degeaba dupa schema.

Confirm si eu ca schema la e60 535d nfl la vacuum e gresita pe realeom. Unele furtunase sunt inversate in/out.

 

dar mie si inainte nu avea putere pe turbina mica si avea lag foarte mare si nu rĂŁspundea pedala bine in turatii joase.

Daca bypass-ul ramane deschis presiunea se duce aiurea, e ca si cum nu mai ai turbina mica, pun pariu ca daca apesi pedala pana la fund masina incepe sa traga dar pe la 180 - 200 intra in limp mode. Aceeasi problema am avuto si eu si un prieten, de la atata "jar" s-a dus dracu bypass-ul si nu mai statea inchis cum trebuie, la mine de cand am dat jos turbo mare si am impins de bypass s-a rupt de tot.

Link to comment
Share on other sites

Confirm si eu ca schema la e60 535d nfl la vacuum e gresita pe realeom. Unele furtunase sunt inversate in/out.

 

 

Daca bypass-ul ramane deschis presiunea se duce aiurea, e ca si cum nu mai ai turbina mica, pun pariu ca daca apesi pedala pana la fund masina incepe sa traga dar pe la 180 - 200 intra in limp mode. Aceeasi problema am avuto si eu si un prieten, de la atata "jar" s-a dus dracu bypass-ul si nu mai statea inchis cum trebuie, la mine de cand am dat jos turbo mare si am impins de bypass s-a rupt de tot.

 

Doar daca o duc din ture joase pe manual sau fara kickdown imi intra in limp mode, ca si cum nu ar mai trece pe turbina mare, ramane pe cea mica, si atunci primesc codul de eroare 428B, iar acest cod cred ca este pw turbina mare.

 

Daca folosesc masina cu kickdown si dupa 3000rpm trage perfect.

 

Doar daca trimit turbinele la verificat cred ca mai scap.

Link to comment
Share on other sites

Doar daca o duc din ture joase pe manual sau fara kickdown imi intra in limp mode, ca si cum nu ar mai trece pe turbina mare, ramane pe cea mica, si atunci primesc codul de eroare 428B, iar acest cod cred ca este pw turbina mare.

 

Daca folosesc masina cu kickdown si dupa 3000rpm trage perfect.

 

Doar daca trimit turbinele la verificat cred ca mai scap.

Ca sa intelegi mai bine iti pun o poza, problema nu e la turbina mica e la turbina mare. Vezi poza ca am incercuit cu rosu unde ai problema. Cand esti in turatii joase acel bypass trebuie sa ramana inchis.

post-64723-0-35363600-1617141950_thumb.jpg

Edited by crazyboy
Link to comment
Share on other sites

Ca sa intelegi mai bine iti pun o poza, problema nu e la turbina mica e la turbina mare. Vezi poza ca am incercuit cu rosu unde ai problema. Cand esti in turatii joase acel bypass trebuie sa ramana inchis.

 

Deci scapa presiunea de pe turbina mica pe cea mare?! Si nu incarca suficient pe turbina mica?

 

Cand pornesc masina am vazut ca tija o actioneaza de pe turbina mare, posibil sa nu inchida bine.

 

Unde gasesc schema buna cu vacuumurile?

 

Va multumesc baietii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

va salut am cumparat un bmw e60 535D 272CP 2005 masina trage foarte bine cand am cumparato asta a fost prin iunie cand sa racit afara a inceput sa are o pornire foarte lunga si abiea pornea de multe ori ramaneam si fara baterie la cateva incercari la momendat am schimbat releu+buji Electromotor Filtru motorina Clapeta acelerație si tot avea o pornire lunga nam rezolvat nmk la momendat mam dus la un baiat cunoscut in soft la brad eu stiam ca masina are ceva soft facut prin austria baiatul cu softul mia zis ca are din soft ceva umblat aiurea si de asta nu porneste am decis sa fac altul soft la masina am facut alt soft si acuma masina nu mai trage de la 2000mp pana la 3000mp daca i dau i dau dau acelerația pana la fund pe clic trage foarte tare pe ture mari domnul cu softul zice ca nu ami face turbina boost de cat 1.7 normal cu soft trebuia sa faca 2.4 nu stiu cauza problema este ca inainte masina tragea foarte tare si de jos si de la 2000mp va multumesc 

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.