Jump to content

Sfat achizitie BMW E90 318i Facelift 2009


AlexDePeForum

Recommended Posts

Salut! Doresc sa-mi cumpar un BMW E90 318i, versiunea facelift(2.0 benzina, 143CP) anul 2009-2010 si as dori sa stiu si eu inainte de o posibila achizitie daca au fost probleme legate de acest model si daca da, care sunt acelea. Deasemenea, as dori sa stiu cam care ar fi costurile de intretinere. Tin sa mentionez ca ma intereseaza doar masini intretinute, cu km sub 150k de preferat.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. S-ar putea la anii aia sa nu fie nicidecum reali kilometrii si sa fii dezamagit. Sunt totusi 11-12 ani.

De ce spui asta? Eu mi-am luat seria 1 din 2008 si avea 122k km si dupa diagnoza au iesit reali.

Apropo de km reali cand am fost la electricianul meu acu ceva timp a fost acolo un baiat cu un E90 cu km dati inapoi si la kilometraj ii arata o steluta, un asterisc unde apar kilometrii.

Link to comment
Share on other sites

sunt si masini cu km putini dar la alte preturi. A mea 2010 are 127 k, o folosesc doar pentru mers exterior si concedii,mai am o masina cu care merg local. Si n43 are probleme cu distributia,senzor nox, solenoizi,pompa de apa(care este electrica) din ce am citit se cam strica pe la 150k, ulei eu ii pun numai 0w30, asa a avut pus si la reprezentanta. Nu e o masina care o repara oricine.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. S-ar putea la anii aia sa nu fie nicidecum reali kilometrii si sa fii dezamagit. Sunt totusi 11-12 ani.

Doar din Germania cumpar o astfel de masina, la noi fiind foarte populara e riscul prea mare de teapa. Pana la urma ii pot verifica VIN-ul plus ca la Autohaus-uri am observat ca sunt in regula masiniile.

Link to comment
Share on other sites

Doar din Germania cumpar o astfel de masina, la noi fiind foarte populara e riscul prea mare de teapa. Pana la urma ii pot verifica VIN-ul plus ca la Autohaus-uri am observat ca sunt in regula masiniile.

 

Vezi ca nici aia nu sunt toti corecti, pana mi-am gasit e39 acolo am avut vreo 2 tentative de la dealeri nemti 'seriosi' cu reputatie si vechime, cand le-am zis ca masina lor figureaza ca au km inapoi faceau pe prostii. Scoti istoricul de la reprezentata, cu Car Vertical o sa gasesti toate intrarile cu km care le are si BMW, cumva au access la baza de date + sa vezi de accidente. Mai verifici si cu AutoDNA, astia nu au access la baza de date BMW dar se vad inspectiile tehnice(TUV) si nici alea toate.

 

Tot in Germania, numarul de km, dotarile, ruginita/neruginita, norma de poluare se platesc, deci sa te astepti poate si la 25% mai mult din valoarea masinii fata de una din RO + drum/platforma, inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

Vezi ca nici aia nu sunt toti corecti, pana mi-am gasit e39 acolo am avut vreo 2 tentative de la dealeri nemti 'seriosi' cu reputatie si vechime, cand le-am zis ca masina lor figureaza ca au km inapoi faceau pe prostii. Scoti istoricul de la reprezentata, cu Car Vertical o sa gasesti toate intrarile cu km care le are si BMW, cumva au access la baza de date + sa vezi de accidente. Mai verifici si cu AutoDNA, astia nu au access la baza de date BMW dar se vad inspectiile tehnice(TUV) si nici alea toate.

 

Tot in Germania, numarul de km, dotarile, ruginita/neruginita, norma de poluare se platesc, deci sa te astepti poate si la 25% mai mult din valoarea masinii fata de una din RO + drum/platforma, inmatriculare.

Multumesc pentru sfat! Tata a cumparat personal in 2014 de la un dealer din Germania o Skoda Octavia 2 Facelift din 2011 si a fost multumit. Desigur, a verificat-o si asa intentionez si eu sa fac, nu sa-i cred pe nemti pe cuvant. Marea mea grija e aceasta motorizare de 2.0 benzina 143 cai (N43) sa fie una fiabila.

Link to comment
Share on other sites

Da ce e asa special la motorul asta de doar anumiti "specialisti" o pot repara ?

 

depinde de orasul unde stai,daca sunt ateliere care repara numai bmw, probabil nu e nici o problema. Ma refer ca multi nu se baga sa repare n46, care are ceva ani in spate, de n43 cred ca nici atat. E un motor destul de complex, trebuie sa stii sa interpretezi erorile. Pe partea de mecanica nu e complicat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.