Jump to content

Eroare Engine Oil Presure


robertstefanmus

Recommended Posts

Salutare. Am si eu o problema la un E90 2011 318d 143hp. Din cand in cand imi apare eroarea pe navigatie cu Engine Oil Presure too low. Eroarea a aparut acum ceva saptamani.

Motorul merge perfect, fara sunete ciudate. Azi am schimbat filtrul de ulei (am pus Mahle) cu speranta de a scapa de eroare dar tot a aparut. Eroarea apare deobicei cand merg mai tare (trec de 2500-3000 de ture) dar nu este o regula.

Uneori apare si cand masina sta pe loc.

Intrebarea mea e de la ce poate sa fie ? Este posibil sa fie doar o eroare ramasa si se poate sterge ? Multumesc

post-100959-0-27976500-1619712603_thumb.jpg

Edited by robertstefanmus
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am si eu o problema la un E90 2011 318d 143hp. Din cand in cand imi apare eroarea pe navigatie cu Engine Oil Presure too low. Eroarea a aparut acum ceva saptamani.

Motorul merge perfect, fara sunete ciudate. Azi am schimbat filtrul de ulei (am pus Mahle) cu speranta de a scapa de eroare dar tot a aparut. Eroarea apare deobicei cand merg mai tare (trec de 2500-3000 de ture) dar nu este o regula.

Uneori apare si cand masina sta pe loc.

Intrebarea mea e de la ce poate sa fie ? Este posibil sa fie doar o eroare ramasa si se poate sterge ? Multumesc

Ai schimbat si tipul de ulei cand l-ai pus in masina ?

Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa mentionez ca eroarea a aparut dupa ce am pus ulei polytron. Dupa am schimbat polytronul cu un ulei BMW si atunci am schimbat iar filtrul.

Azi nu am schimbat iar uleiul cand am pus filtrul

 

Salut,

ai uitat sa mentionezi tocmai ceea ce trebuia mentionat. Ce ulei ai pus acum, "un ulei BMW" poate fi oricare din gama lor? Ce ulei era cel de la Polytron, ce specificatii are?

 

Spor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pune ulei BMW 5w30 full synthetic long life si nu ai treaba. Verifica si pompa de ulei pe diagnoza ISTA.

Acuma s-ar putea sa aiba treaba, dupa ce a pus un ulei... (necunoscut?)

 

(Stii, daca tot iti iei bmw, rasa pur-sange, declarat de lux... mai intri pe un google, pe un forum .. si afli ce uleuri pun altii.. pana si fabricantul pune un nume mai renumit pe busonul de ulei..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Trebuie verificata presiunea uleiului cu un tester. Oricum trb sa pui un tester ca sa ii stergi eroarea, tot atunci verifici si presiunea. Sa n.ai presiune de ulei e cam cel mai fatal lucru la un motor.

 

Eu cred ca dupa ce ai schimbat din nou uleiul cu ce trebuie si-a revenit si presiunea, dar eroarea tot iti apare pentru ca nu i.ai dat delete.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebuie verificata presiunea uleiului cu un tester. Oricum trb sa pui un tester ca sa ii stergi eroarea, tot atunci verifici si presiunea. Sa n.ai presiune de ulei e cam cel mai fatal lucru la un motor.

 

Eu cred ca dupa ce ai schimbat din nou uleiul cu ce trebuie si-a revenit si presiunea, dar eroarea tot iti apare pentru ca nu i.ai dat delete.

Explica-mi si mie de ce eroarea de presiune a uleiului nu ar trebui sa dispara o data cu atingerea presiunii optime/minime la orice regim de functionare al motorului!? De ce ar trebui stearsa sau sa fie memorata?

 

Eu sunt de parere ca eroare de presiune de ulei NU este una care sa necesite stergere.

NU ramane memorata nicaieri ca sa trebuiasca stearsa.

Acelasi lucru ca si ulei insuficient in baia de ulei! NU ramane memorat.. DAR e grav sa mergi cu ulei sub nivelul minim..

 

In schimb, da este moartea motorului cu, cat apare mai des presiune ulei sau tot ce e legat de ulei.

 

motorul E90 M47, 453245km nu a reclamat in viata lui eroare de presiune de ulei.

Are inca pompa originala.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ieri seara ii dadeam goneta pe autostrada si deodata am simtit ca pierde putere. Am tras-o pe dreapta imediat si fix cand m-am oprit pe loc mi-a aparut eroarea de mai sus: Engine oil pressure too low. Am oprit motorul si cand m-am dat jos din masina curgeau siroaie din fata, au curs 7 litri in 2 minute. Tot scutul din fata pana in spate era plin de ulei si curgea peste tot. Am pus-o pe platforma si am dus-o la garaj. Mentionez ca nu am avut niciodata eroare de presiune sau la pompa de ulei. Uleiul era la nivel aproape de maxim si pe joja si in idrive. Nu am luat nici o groapa sa sparg baia de ulei sau ceva. Oare ce ar putea sa fie? Masina este F10 535xdrive 207K km. Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa iei o groapa..

Ai atins sau ai trecut in trecut peste vreo bordura mai inalta, piatra trecuta pe sub masina orice ar fi putut intra pe dedesupt intre roti.. nu este obligatoriu sa simti tare .. dar daca a trecut prin dreptul fundului baii care NU e departe decat poate 2 degete grosime de scut care e din plastic...

Baia e din aluminium nu din tabla cum erau demult demult..

 

Uita-te la scut daca are vreo zgaraietura mai adanca in dreptul baii ...sau desigur da-ne vesti din service.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa iei o groapa..

Ai atins sau ai trecut in trecut peste vreo bordura mai inalta, piatra trecuta pe sub masina orice ar fi putut intra pe dedesupt intre roti.. nu este obligatoriu sa simti tare .. dar daca a trecut prin dreptul fundului baii care NU e departe decat poate 2 degete grosime de scut care e din plastic...

Baia e din aluminium nu din tabla cum erau demult demult..

 

Uita-te la scut daca are vreo zgaraietura mai adanca in dreptul baii ...sau desigur da-ne vesti din service.

 

Sa nu ai senzorul de presiune spart, suportul filtrului de ulei...arunca tot uleiul, undeva ai ceva crapat.

Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Uleiul mult a curs jos pe la baie, pe la suportul filtrului de ulei nu se vedeau scurgeri. Am luat o groapa urata in Februrie parca pe centura capitalei dar daca crapa baia atunci, ma gandesc ca gaseam pete pe podeaua garajului. E garaj inchis, luminat, as fi observat macar o pata, ceva. Mecanicul zice ca e posibil ca, cardanul din fata sa fii spart baia de ulei. Pana nu o demonteaza, nu pot sa va zic ce are. Astept vesti de la garaj :bashwall: Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca merita sa bag 5000 euro intr-o masina care nu face 15000.

pe germania e 4000€ un motor complet de benzinar cu turbo cu livrare si garantie

 

nu stiu de unde ai gasit la 5000€ diesel (care-s mai comune)

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Six..nasol, te ĂŽnțeleg perfect.. ĂŽnsĂŁ un motor de 535d nu cred ca e mai mult de 2500-3000 euro atâta Timp cat un N47 chiar si 2015 e 1800 euro.

 

Tu știi daca se merita sau nu. Ca o faci sa o vinzi sau o vinzi asa tot aia sunt banii pierduți teoretic.

 

A cedat pompa de ulei cum a zis cineva mai sus.. ti a fĂŁcut praf motorul. Mie mi s au topit cuzinetii pe arbore in 30 secunde pana am parcat.

 

Vorba aia, daca vrei sa o pĂŁstrezi asa mĂŁcar știi ca e fĂŁcutĂŁ cum trebuie, ĂŽnsĂŁ e o problema comuna, nu ti garanteazĂŁ nimeni motorul asta, maxim 3 luni. Trebuie si pompa de ulei noua… nu te Riști sa pui alt motor la fel cu riscul sa crape ca si asta.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

SDC, da, masina a fost cumparata la licitatie in 2017 cu 117K km in bord si ii stiu tot istoricul. Akon, un motor N57 cat de cat ok e vreo 3500-4000 euro plus manopera 1000 cer astia.....

Toata lumea cu care am vorbit a zis sa nu cumpar eu piesele vilbrochen, pistoane, etc pentru ca nu va tine. Toti zic sa iau un motor si sa-l pun acolo.

 

Nu pot monta pe ea motor de 3000 258 de cai sau motor de 2000 pt ca toate modulele de pe ea sunt de 535. Va zic sincer ca nu-mi vine sa o repar, stiu ce implica asta si cat de mult dureaza, etc. Parca imi vine sa o vand asa cum e, suport pierderea. Scutesc banii, nervii si timpul pe care i-as baga in reparatie iau alta si aia e. Mi se pare mai simplu si mai usor. Inca nu am luat o decizie, ma mai gandesc, analizez toate variantele.

 

Auzisem de chestia cu pompa de ulei, dar nu ma asteptam sa crape fara o eroare macar sau un semn preventiv. Acum e prea tarziu oricum. Am sunat in multe locuri la oameni care se ocupa cu asa ceva si per total intre 4200 si 4900 euro costa totul.

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.