Jump to content

BMW e60 520d sau 520i?


Paul1412

Recommended Posts

Salut, am luat permisul de o luna si vreau ca in urmatoarele 2-3 luni sa achizitionez un e60.

Am nevoie de pareri despre motoarele mai mici de la acest model de la persoane care au detin aceste motoare.

Tin sa mentionez ca fiind o masina de asa zis incepator nu vreau un motor mare insa nu pot alege intre motoarele mici intre benzina sau diesel.

Vreau ceva fiabil de care sa ma bucur la inceput, sa nu am probleme mari si sa consume decent. Deci ce imi recomandati? Vreau cateva pareri si despre motorul 2.0d care e mai bun,fiabil,rezistent cel de 163 cp sau cel de 177cp?

Link to comment
Share on other sites

 

Vreau ceva fiabil de care sa ma bucur de la inceput, sa nu am probleme mari si sa consume decent. Deci ce imi recomandati?

Iti recomand o masina noua de la BMW. Oricarui sofer incepator ii trebuie masina noua, nu veche; pentru ca daca se strica trebuie sa ii fie reparata masina, fiind in garantie.

Fiind noua este fiabila si foarte buna.

O sa te bucuri de ea mult timp.

Nu ai explicat de ce o masina atat de mare ca E60.. dar, tot la fel, intervin si recomand sa iti iei masina cat mai mica de la BMW (ca e si mai ieftina!) si sa cauti sa mergi pana intr-un an singur in masina, sa nu te "invete" (a se citi tenteze..) altii cum se conduce un bmw..

 

Nu mai zic ca daca masina e mai mica, motorul mai mic, tu conduci decent, te vei bucura de masina muult mai mult timp si ne vei scrie despre eventualele probleme aici, care vor fi doar eventuale..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

2.0d de 163cp e mult mai fiabil fata de cel de 177. Daca totusi iti iei de 177 sa schimbi distributia si neaparat si pompa de ulei.

 

Offtopic. E60 e mare pentru incepatori. Te poti orienta la un seria 1 cu motorizarile de mai sus dar cel mai bine ia-ti ce iti place cu adevarat nu te lua dupa nimeni.

 

2.0 benzina pe e60 e cam greu de gasit si oricum trage greu de masina + consum mare

Link to comment
Share on other sites

2.0d de 163cp e mult mai fiabil fata de cel de 177. Daca totusi iti iei de 177 sa schimbi distributia si neaparat si pompa de ulei.

 

Offtopic. E60 e mare pentru incepatori. Te poti orienta la un seria 1 cu motorizarile de mai sus dar cel mai bine ia-ti ce iti place cu adevarat nu te lua dupa nimeni.

 

2.0 benzina pe e60 e cam greu de gasit si oricum trage greu de masina + consum mare

 

Salut, mersi mult de raspuns, eu ma refeream la 520i deoarece din cautarile mele am gasit foarte multe cu km mult mai putini decat diesel si la un pret mult mai mic de aceea eram curios care este diferenta intre ele.

Intr-adevar este o masina mare insa cum ai spus si tu vreau sa imi iau ceva ce imi place + ca pana cand o sa achizitionez e60-ul(ceea ce o sa fie peste cateva luni cand o sa fiu sigur pe mine) o sa conduc o masina mai mica.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu te deranjeaza cativa lei in plus la 100 de km parcursi combustibil in plus as lua benzina direct. In amandoua motorizarile o sa bagi bani, perioada lor de fiablitate a expirat de mult. Crezi ca de prosti scapa astia de ele prin Germania? :)

 

Pe e60 ai 520i non facelift cu motorul de 2.2 benzina in 6 cilindrii sau 520i facelift cu motorul de 2.0 in 4 cilindrii, eu ti-l recomand pe ala in 6 cilindrii.. nu pentru ca fuge mai tare ci pentru ca merge mult mai rotund fata de cel in 4 cilindrii, consumul si puterea fiind cam aceleasi. Cu impozitul e mai greu ca depaseste 2.0

 

e60 pentru incepator... poate cam mare, de fapt masina chiar este un vapor.

 

Ce mai e de mentionat la e60 este faptul ca nu prea ruginesc, rezista mai bine la capitolul coroziune fata de generatiile anterioare avand mai multe componente din aluminiu.

 

EDIT: Atentie la masinile SH de pe olx, autovit, riscul sa ti-o iei este prea mare si aproape imposibil sa gasesti una in regula. Un e60 520i non facelift 200-300 mii de km cu ceva dotari se invarte pe la 3500-5000 de euro, daca costa mai putin, sa te intrebi de ce.

Edited by Itarachiu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca nu te deranjeaza cativa lei in plus la 100 de km parcursi combustibil in plus as lua benzina direct. In amandoua motorizarile o sa bagi bani, perioada lor de fiablitate a expirat de mult. Crezi ca de prosti scapa astia de ele prin Germania? :)

 

Pe e60 ai 520i non facelift cu motorul de 2.2 benzina in 6 cilindrii sau 520i facelift cu motorul de 2.0 in 4 cilindrii, eu ti-l recomand pe ala in 6 cilindrii.. nu pentru ca fuge mai tare ci pentru ca merge mult mai rotund fata de cel in 4 cilindrii, consumul si puterea fiind cam aceleasi. Cu impozitul e mai greu ca depaseste 2.0

 

e60 pentru incepator... poate cam mare, de fapt masina chiar este un vapor.

 

Ce mai e de mentionat la e60 este faptul ca nu prea ruginesc, rezista mai bine la capitolul coroziune fata de generatiile anterioare avand mai multe componente din aluminiu.

 

EDIT: Atentie la masinile SH de pe olx, autovit, riscul sa ti-o iei este prea mare si aproape imposibil sa gasesti una in regula. Un e60 520i non facelift 200-300 mii de km cu ceva dotari se invarte pe la 3500-5000 de euro, daca costa mai putin, sa te intrebi de ce.

 

Salut, iti multumesc pentru sfaturile oferite. Eu locuiesc in Austria si intentionez sa imi achizitionez o masina de aici, deci impozitul si consumul nu ar fi o problema asa de mare.

Ce ma intereseaza cel mai mult este masina in sine si motorul deoarece vreau sa ma bucur de ea sa o conduc zilnic nu sa stau prin service-uri cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Am eu de 2 luni un E61 LCI 2.0i. Adica benzinar in 4 cilindri, de 170 de cai aspirat. Consumul mediu la pompa e 8.5/100km. E foarte bine pentru 1700 de kile.

Nu e racheta..insa daca urci in ture cu el..e chiar sprinten. Scoate si 6 la drum lung. Mai ales daca respecti legilatia in vigoare.

Ca si cruiser, e o incantare un E61. Nu am mai folosit Qashqaiul ( aproape nou ) de cand am luat E61-ul.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am eu de 2 luni un E61 LCI 2.0i. Adica benzinar in 4 cilindri, de 170 de cai aspirat. Consumul mediu la pompa e 8.5/100km. E foarte bine pentru 1700 de kile.

Nu e racheta..insa daca urci in ture cu el..e chiar sprinten. Scoate si 6 la drum lung. Mai ales daca respecti legilatia in vigoare.

Ca si cruiser, e o incantare un E61. Nu am mai folosit Qashqaiul ( aproape nou ) de cand am luat E61-ul.

 

Salut, cum se comporta masina? Ai avut probleme cu ea de cand ai achizitionat-o? De ce ai ales benzina si nu diesel?

Link to comment
Share on other sites

Prima mea masina a fost un E90 318i pe care l-am tinut 2 luni, apoi am trecut la un E60 525d. Nu este o masina mare, este ok pentru un sofer baiat (nu generalizez, dar unele femei au probleme de adaptare intr-o masina mai latĂŁ).

Parerea mea este 520d, vei dori sa faci kilometrii multi, sa te plimbi si sa te bucuri de masina. Crede-ma ca la cati kilometrii am facut eu cu E60-ul, de aveam benzinar cred ca eram zilnic la pompĂŁ. Motorul de 163HP este fiabil si are consum foarte bun urban.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prima mea masina a fost un E90 318i pe care l-am tinut 2 luni, apoi am trecut la un E60 525d. Nu este o masina mare, este ok pentru un sofer baiat (nu generalizez, dar unele femei au probleme de adaptare intr-o masina mai lată).

Parerea mea este 520d, vei dori sa faci kilometrii multi, sa te plimbi si sa te bucuri de masina. Crede-ma ca la cati kilometrii am facut eu cu E60-ul, de aveam benzinar cred ca eram zilnic la pompă. Motorul de 163HP este fiabil si are consum foarte bun urban.

 

Salut, mersi mult de sfaturi, momentan si eu conduc un Renault Espace Grand si am luat permisul doar de o luna, nu am probleme cu masinile mari si nici E60-ul nu mi se pare o masina asa de mare. Si eu sunt indecis intre aceste 2 modele, am in gand tot un E90 sau un E60. Care ti s a parut mai buna? Care ti a oferit o senzatie mai misto? De ce ai ales sa ramai cu E60 in loc de E90? Este E60 o masina mai buna(ma refer la motoare) decat E90? Pe care este caroseria mai rezistenta? Am inteles ca pe E60 nu ai probleme cu rugina din cauza faptului ca contine mult aluminiu.

Majoritatea de aici mi au recomandat 2.0d de 163 cp. Ce probleme ati intampinat de a lungul timpului cu acest motor? Cam cati km duc aceste motoare deorece deja este greu sa gasesti un diesel cu putin km.

Edited by Paul1412
Link to comment
Share on other sites

@Paul1412,

Eu unul as prefera E60 dintre cele doua mentionate mai sus. Este o masina mai spatioasa, mai confortabila. Din punctul meu de vedere, este mult mai arãtoasã decât E90.

Momentan nu mai detin niciuna dintre ele, dar mi-am creat niste amintiri superbe cu E60.. pot sa spun ca este modelul care m-a facut sa ma indragostesc de marca. Eu nu sunt de parere ca este un model intrecut, cu niste banuti investiti in exterior, o poti face sa arate foarte bine in comparatie cu masinile intalnite pe drumurile patriei.

Pe langa faptul ca aspectul este usor de "tunat", poti face o multime de retrofituri la interior sau dotari (navi car play, interior full, volan M etc).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Paul1412,

Eu unul as prefera E60 dintre cele doua mentionate mai sus. Este o masina mai spatioasa, mai confortabila. Din punctul meu de vedere, este mult mai arãtoasã decât E90.

Momentan nu mai detin niciuna dintre ele, dar mi-am creat niste amintiri superbe cu E60.. pot sa spun ca este modelul care m-a facut sa ma indragostesc de marca. Eu nu sunt de parere ca este un model intrecut, cu niste banuti investiti in exterior, o poti face sa arate foarte bine in comparatie cu masinile intalnite pe drumurile patriei.

Pe langa faptul ca aspectul este usor de "tunat", poti face o multime de retrofituri la interior sau dotari (navi car play, interior full, volan M etc).

Exact la asta ma gandeam si eu, mi se pare o masina exceptionala ca sa zic asa singurele griji sunt km multi si motoarele...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

strict dintre cele 2 din pct meu de vedere desi sunt posesor de 520d,iti recomand cu caldura 520i.benzina este altceva,motorul emai rafinat,mai silentios,si nu polueaza asa de mult precum dieselul.Plus ca motorina e cam pa in urmatorii ani,toti i-au pus gand rau tocmai datorita faptului ca polueaza mult

avantaje reale la 520d ar fi:

-consumul mai mic la drum in afara

-dieselul e facut pt drumuri multe in afara, nu in oras

-impozit anual mai mic aprox. 200 lei

 

dezavantaje:

-intretinere mai anevoiasa si mai scumpa fiind diesel,revizii mai dese

-filtrul dpf care in dulcele spirit romanesc nu se curata ci se anuleaza complet pt ca e foarte scump unul nou de la 1000 euro in sus.Se gasesc si filtre dpf aftermarket dar nu tin asa mult ca cele OE

-nu mai are viata multa,in max 10 ani poare chiar mai putin, dieselul va fi scos complet din circulatie din cauza ca sunt foarte poluante

 

dezavantaje 520i

-impozitul mult mai mare fiind capacitate cilindrica 2.2 deci automat 1000 lei daca nu ma insel

-consum mai mare de carburant

 

avantaje 520i

-motorul mult mai rafinat,nu face precum tractorul ca la diesel

-intretinere cu costuri mai mici ca la diesel automat

-benzinarele inca se mai accepta,nu vor fi scoase curand.

-ii poti pune instalatie gpl fiind benzinar.La diesel nu poti pune gpl

 

Megi pe benzina e mai rafinat motorul.Eu daca ar mai fi sa mai aleg inca o data as alege 520i

 

Modelul de 163cp cel NFL care are cod M47 este mult mai fiabil ca cel facelift de 177cp N47.N47 are probleme cu distributia si pe langa faptul ca se cam duce,trebuie dat jos si motorul ca sa ajungi la ea pt ca e in spate,la M47 e in fata.

Din pct meu de vedere ultimul bmw in mintile lui facut cu simt raspundere a fost M47 cel de pana in 2006,dupa aia a fost facut superficial la modele de peste 2006,pt ca a intrat piata de consum in forta,si producatorii nu le-au mai facut trainice,pt ca trebuie sa mai si vanda

 

p.s indiferent de ce alegere faci,inainte sa achizitionezi masina verific-o pe carvertical pt istoric

Edited by UY.Scuti
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

strict dintre cele 2 din pct meu de vedere desi sunt posesor de 520d,iti recomand cu caldura 520i.benzina este altceva,motorul emai rafinat,mai silentios,si nu polueaza asa de mult precum dieselul.Plus ca motorina e cam pa in urmatorii ani,toti i-au pus gand rau tocmai datorita faptului ca polueaza mult

avantaje reale la 520d ar fi:

-consumul mai mic la drum in afara

-dieselul e facut pt drumuri multe in afara, nu in oras

-impozit anual mai mic aprox. 200 lei

 

dezavantaje:

-intretinere mai anevoiasa si mai scumpa fiind diesel,revizii mai dese

-filtrul dpf care in dulcele spirit romanesc nu se curata ci se anuleaza complet pt ca e foarte scump unul nou de la 1000 euro in sus.Se gasesc si filtre dpf aftermarket dar nu tin asa mult ca cele OE

-nu mai are viata multa,in max 10 ani poare chiar mai putin, dieselul va fi scos complet din circulatie din cauza ca sunt foarte poluante

 

dezavantaje 520i

-impozitul mult mai mare fiind capacitate cilindrica 2.2 deci automat 1000 lei daca nu ma insel

-consum mai mare de carburant

 

avantaje 520i

-motorul mult mai rafinat,nu face precum tractorul ca la diesel

-intretinere cu costuri mai mici ca la diesel automat

-benzinarele inca se mai accepta,nu vor fi scoase curand.

-ii poti pune instalatie gpl fiind benzinar.La diesel nu poti pune gpl

 

Megi pe benzina e mai rafinat motorul.Eu daca ar mai fi sa mai aleg inca o data as alege 520i

 

Modelul de 163cp cel NFL care are cod M47 este mult mai fiabil ca cel facelift de 177cp N47.N47 are probleme cu distributia si pe langa faptul ca se cam duce,trebuie dat jos si motorul ca sa ajungi la ea pt ca e in spate,la M47 e in fata.

Din pct meu de vedere ultimul bmw in mintile lui facut cu simt raspundere a fost M47 cel de pana in 2006,dupa aia a fost facut superficial la modele de peste 2006,pt ca a intrat piata de consum in forta,si producatorii nu le-au mai facut trainice,pt ca trebuie sa mai si vanda

 

p.s indiferent de ce alegere faci,inainte sa achizitionezi masina verific-o pe carvertical pt istoric

 

Salut, mersi mult de sfaturi.

Ziceau baietii de aici ca motorul pe benzina nu este la fel de puternic ca cel pe diesel, nu are putere sa traga masina. Ce parere ai ?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde si pana unde nu ar trage la fel de bine si 520i.Intr-adevar motoarele diesel au cuplu newton metru mai mare,iar pe tractiune sunt mai puternice.De aceea masinile de carat,masinile din zonele de munte sunt diesel,pt. ca dieselul datorita cuplului mai mare trage mai bine o greutate mai mare decat benzina.Dar de aici si pana a afirma ca motorul 520i nu are putere e cale lunga.Adica eu nu cred.De ce ca se spune ca e caroseria mare pt motor de doar 2.2 l?Nu uita ca bmw are avantajul tractiunii spate care "impinge caroseria".Daca ar fi fost tractiune fata da era o problema.

Desi nu am avut e60 pe benzina pun pariu ca si 520i rupe asfaltul are suficienti cai sa miste caroseria,nu-ti trebuie neaparat 535 cum vor majoritatea pretentiosilor.Si oricum nu ai drumuri in Romania sa folosesti masina la capacitate maxima.Daca am avea numai autostrazi ai zice,dar din pacate cu mai mult de 140-160 max nu ai unde sa te duci.Iar vitezele astea iti garantez eu ca le prinde si cel mai chel e60 fie ca e diesel fie ca e benzinar.

 

In orice caz E60-ul e teroare cu el cand se aprinde elevatorul in bord si incepe cu : high discharge battery.Cand incepe cosmarul acesta e un dezastru crede-ma.Proprietarii de e60-uri pot confirma asta.voiam sa te pun in garda si cu asta ca sa sti.Sunt pline forumurile din afara cu problema asta la e60.Sa ai in vedere si asta.O sa-ti blestemi zilele.

Pe mine la 520d meu m-a bantuit eroarea asta: high discharge timp de 2 ani,mi-a scos peri albi pana am aflat consumatorul care-mi toca mereu bateria peste noapte,si anume pe partea de clima dar pot fi N cauze care-ti pot toca bateria intr-o clipa asta din cauza ca e o masina gurmanda si are multi consumatori,module dracu s-o ia.Si pe loc daca stai sa asculti doar radio,dupa max 20-30 min iti inchide absolut tot ca sa protejeze bateria,asa de gurmanda e.Masina mai ciudata ca e60 pe partea asta nu exsista crede-ma

Edited by UY.Scuti
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde si pana unde nu ar trage la fel de bine si 520i.Intr-adevar motoarele diesel au cuplu newton metru mai mare,iar pe tractiune sunt mai puternice.De aceea masinile de carat,masinile din zonele de munte sunt diesel,pt. ca dieselul datorita cuplului mai mare trage mai bine o greutate mai mare decat benzina.Dar de aici si pana a afirma ca motorul 520i nu are putere e cale lunga.Adica eu nu cred.De ce ca se spune ca e caroseria mare pt motor de doar 2.2 l?Nu uita ca bmw are avantajul tractiunii spate care "impinge caroseria".Daca ar fi fost tractiune fata da era o problema.

Desi nu am avut e60 pe benzina pun pariu ca si 520i rupe asfaltul are suficienti cai sa miste caroseria,nu-ti trebuie neaparat 535 cum vor majoritatea pretentiosilor.Si oricum nu ai drumuri in Romania sa folosesti masina la capacitate maxima.Daca am avea numai autostrazi ai zice,dar din pacate cu mai mult de 140-160 max nu ai unde sa te duci.Iar vitezele astea iti garantez eu ca le prinde si cel mai chel e60 fie ca e diesel fie ca e benzinar.

 

In orice caz E60-ul e teroare cu el cand se aprinde elevatorul in bord si incepe cu : high discharge battery.Cand incepe cosmarul acesta e un dezastru crede-ma.Proprietarii de e60-uri pot confirma asta.voiam sa te pun in garda si cu asta ca sa sti.Sunt pline forumurile din afara cu problema asta la e60.Sa ai in vedere si asta.O sa-ti blestemi zilele.

 

 

Pe mine la 520d meu m-a bantuit eroarea asta: high discharge timp de 2 ani,mi-a scos peri albi pana am aflat consumatorul care-mi toca mereu bateria peste noapte,si anume pe partea de clima dar pot fi N cauze care-ti pot toca bateria intr-o clipa asta din cauza ca e o masina gurmanda si are multi consumatori,module dracu s-o ia.Si pe loc daca stai sa asculti doar radio,dupa max 20-30 min iti inchide absolut tot ca sa protejeze bateria,asa de gurmanda e.Masina mai ciudata ca e60 pe partea asta nu exsista crede-ma

 

Aceeasi problema "high discharge" la mine a fost de la incalzitorul de motorina care este imediat langa filtrul de motorina. Ramasase termostatul blocat si incalzea mereu indiferent de temp de afara. Solutia a fost sa il anulez pentru ca scump si pentru ca au fost cazuri cand a luat foc si oricum am garaj asa ca slabe sanse sa inghete motorina vreo data.

Link to comment
Share on other sites

Daca ai o masina pe care o conduci de ce nu incerci sa conduci si alta masina din alta "tabara" benzina sau diesel?

Asa iti vei dai seama cum merge/se conduce una fata de cealalta.

 

Masinile pe benzina se conduc altfel decat cele pe motorina.

Se incalzesc diferit; catora dintre noi ni s-a infipt in cap asta clar..!?

 

La motorina se simte cuplu in ture joase. La benzina in ture inalte.

 

Puterea e cam invers; dar nu chiar..

 

E aiurea sa spui ca un 2 litri benzina e mai slab decat un 2 litri diesel.. iar asta comparand doar motoare de clasa mijlocie spre joasa../ la cilindree mai mare lucrurile se diferentiaza mai dramatic.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si oricum nu ai drumuri in Romania sa folosesti masina la capacitate maxima.Daca am avea numai autostrazi ai zice,dar din pacate cu mai mult de 140-160 max nu ai unde sa te duci.Iar vitezele astea iti garantez eu ca le prinde si cel mai chel e60 fie ca e diesel fie ca e benzinar.

 

Tocmai pentru faptul ca nu ai autostrazi, ai nevoie de mai multa putere in Romania, pentru a te simti in siguranta. Altfel te scoate dintr-o depasire un 530d fata de un 520d. Chestia asta cu "nu ai nevoie de putere in Romania" mi se pare asa o prostie. Si daca e sa o luam asa, legal vorbind, unde in Europa ai sa te duci cu mai mult de 140? Da-mi 2-3 exemple si exclude Germania. Chiar nu vad absolut nici un dezavantaj in a avea cat mai multa putere sub fund, lasand aspectul economic de-o parte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema "high discharge" la mine a fost de la incalzitorul de motorina care este imediat langa filtrul de motorina. Ramasase termostatul blocat si incalzea mereu indiferent de temp de afara. Solutia a fost sa il anulez pentru ca E scump si pentru ca au fost cazuri cand a luat foc si oricum am garaj asa ca slabe sanse sa inghete motorina vreo data.

Ce a luat foc?

Incalzitorul, masina? Da, pentru ca s-a mers cu el asa din ignoranta..

 

Deci tie nu iti va ingheta niciodata motorina; asta e interesant.

Pentru ca vei pleca cu masina doar din garaj intotdeauna.

E posibil asa ceva, intreb doar..? :)

 

Omule, cumpara ce ii trebuie masinii, nu fa kitch...

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai pentru faptul ca nu ai autostrazi, ai nevoie de mai multa putere in Romania, pentru a te simti in siguranta. Altfel te scoate dintr-o depasire un 530d fata de un 520d.

Stai putin ca sa ne intelegem.CAnd am spus ca nu ai nevoie de atat putere in Romania,m-am referit la faptul ca nu ai efectiv drumuri sa mergi CONSTANT cu o viteza de 140-160 sa SIMTI cu adevarat ca mergi,sa fie cu adevarat o placere.

nu m-am referit la faptul ca te scoate dintr-o depasire in forta,asta e clar ca, cu un 535 sau 530 depasesti cate 4-5 in coloana.Dar ala nu este drum,e un calvar sa tot faci depasiri.Stii ce zic?Si cu asta e destul de discutabil,ca multi tineri au masini puternice gen 530 sau 535 si le scapa controlul chiar in depasire sau in alte manevre periculoase.Nu uita ca initiatorul e la inceput.

E60-ul si in general bmw-ul este o masina f puternica si f. periculoasa caruia ii poti scapa foarte usor controlul datorita tractiunii spate si a drumurilor foarte proaste si pline de gropi din Romania.

Mie e60- asta imi da emotii,si cand e un pic umed pe jos sau bate vantul.Ar trebui sa-l intrebam pe initiator daca a mai condus pana acum tractiune spate,pt ca se conduce un pic diferit fata de tr. fata.

Mie mi-a trebuit cateva luni sa ma invatcu tr. spate cand am venit de la o masina cu tr. fata.

Ma rog astea sunt amanunte.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde si pana unde nu ar trage la fel de bine si 520i.Intr-adevar motoarele diesel au cuplu newton metru mai mare,iar pe tractiune sunt mai puternice.De aceea masinile de carat,masinile din zonele de munte sunt diesel,pt. ca dieselul datorita cuplului mai mare trage mai bine o greutate mai mare decat benzina.Dar de aici si pana a afirma ca motorul 520i nu are putere e cale lunga.Adica eu nu cred.De ce ca se spune ca e caroseria mare pt motor de doar 2.2 l?Nu uita ca bmw are avantajul tractiunii spate care "impinge caroseria".Daca ar fi fost tractiune fata da era o problema.

Desi nu am avut e60 pe benzina pun pariu ca si 520i rupe asfaltul are suficienti cai sa miste caroseria,nu-ti trebuie neaparat 535 cum vor majoritatea pretentiosilor.Si oricum nu ai drumuri in Romania sa folosesti masina la capacitate maxima.Daca am avea numai autostrazi ai zice,dar din pacate cu mai mult de 140-160 max nu ai unde sa te duci.Iar vitezele astea iti garantez eu ca le prinde si cel mai chel e60 fie ca e diesel fie ca e benzinar.

 

Am zis si eu asta, 2.5 meu pe benzina este de fapt prea puternic pentru ce vroiam eu, am mers pe 2.5 ca sa nu fiu dezamagit ca fostul 318d, aia chiar se simtea subturata. Eu nici nu-i folosesc toata puterea masinii ca nu ai unde, in oras daca ii dau kickdown, mi-o da pe a 2-a si ma duce in 100 la ora instant. Doar seara cand ma plimb eu de nebun si sunt strazile libere o mai calc, in special cand o mai scot prin afara orasului. Personal eu cred ca eram fericit si cu ala de 2.2.

 

Daca rascolesti prin forum-urile din afara, aia de prin SUA obisnuiti cu motoare mari si cu strazi, normal ca ei considera un 2.2 pistol cu apa.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stai putin ca sa ne intelegem.CAnd am spus ca nu ai nevoie de atat putere in Romania,m-am referit la faptul ca nu ai efectiv drumuri sa mergi CONSTANT cu o viteza de 140-160 sa SIMTI cu adevarat ca mergi,sa fie cu adevarat o placere.

 

Care e diferenta ca mergi constant la 140 km/h cu un 2.0 diesel sau un cu un 4.4 benzina? Cand mergi CONSTANT nu se poate vorbi de placerea de a conduce, placerea o simti cand accelerezi de la 0 la 140 sa zicem, si atunci se simte diferenta intre motorizari.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.