Jump to content

Schimbat injector, problema persista.


Recommended Posts

Am patit aceeasi chestie la un X3 F15 N47.

Chiar cu injector nou nout avea o valoare foarte mare si un mers in 3 cilindri. Problema a fost bujia de la cilindrul respectiv care fusese bagata stramb si scapa compresie.Dupa ce am dat jos chiulasa si a fost rectificata totul a fost ok. Mai poti verifica si galeria de admisie sa nu aiba clapeta de la cilindrul 4 cu probleme.

Edited by andrei91gl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uneori nu apare pe site dar in sistem la ei este recall. Oricum, daca nu a fost schimbat, sigur te baga la verificare si ti-l schimba 99%.

Da, pot sa fie de la valva EGR problemele. Valva aia EGR nu prea ai cum s-o ungi... tija aceea se blocheaza uneori si/sau partea electronica o ia razna.

In alta ordine de idei, uita-te bine la poza de mai jos, aratai-o si mecanicului si verificati daca va uitati la valorile cilindrului/injectorului corect! In ISTA, ordinea e alta dupa cum vezi in poza. (4 e defapt cilindrul 2 in grafic)

 

PS. saiba de cupru vine deja montata pe injectorul nou.... asta daca l-ai pus nou asa cum zici, deci ar trebui sa fie ok.

 

am URcat video-ul cu Valoare de pe ISTA facut astazi(ca am prins mai frig)

Se vede si tremuratul masinii, si cum revine usor spre valori normale.

Daca o tin turata in 1200 de ture Al3lea dreptunghi verde se duce muuult spre rosu 6+

Si da injectorul este nou nout BOSCH.

Edited by Madd95
Link to comment
Share on other sites

Am patit aceeasi chestie la un X3 F15 N47.

Chiar cu injector nou nout avea o valoare foarte mare si un mers in 3 cilindri. Problema a fost bujia de la cilindrul respectiv care fusese bagata stramb si scapa compresie.Dupa ce am dat jos chiulasa si a fost rectificata totul a fost ok. Mai poti verifica si galeria de admisie sa nu aiba clapeta de la cilindrul 4 cu probleme.

 

Super,mersi!

eu am si o problema la ea ca pe ista imi zice ca bujiile sunt mixed instalation: Different types of glow plugs.Dar..am asta demult..chiar acum sa se fi suparat?:))

Link to comment
Share on other sites

https://vimeo.com/552996764 am URcat video-ul cu Valoare de pe ISTA facut astazi(ca am prins mai frig)

Se vede si tremuratul masinii, si cum revine usor spre valori normale.

Daca o tin turata in 1200 de ture Al3lea dreptunghi verde se duce muuult spre rosu 6+

Si da injectorul este nou nout BOSCH.

 

Este greu sa ne dam cu parerea la fix de la distanta!

Da, apare corect pe video-ul tau cilindrul 4.

Daca ai pus injector nou si rezultatul este acelasi, clar nu e de acolo. Mergi pe EGR... ca doar spuneai ca avea eroare si inainte sa schimbi injectorul.

Ai bujii diferite montate sau cum?!? E posibil sa fie rupta si vreo clapeta de la admisie...asta nu e asa de grav pt ca exista cam la 250lei setul de clapete la reprezentanta.

Pot fi mai multe. Trebuie sa faci un airmass test in ISTA, verificata valva EGR, racitorul, clapetele de la admisie.

Oricum, erori vor aparea la airmass test...

Spor!

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa fie rupta si vreo clapeta de la admisie...asta nu e asa de grav pt ca exista cam la 250lei setul de clapete la reprezentanta.

 

Pai se stie ca clapete rupte de pe admisie au sanse sa ajunga in cilindri, numai ca nu prea s-a auzit asta de pe vremea vechiului M47 de pe E46!

Ar fi grav daca vreo clapeta cade de unde e prinsa dar cum am spus ar fi neobisnuit, nu exclus.

 

OP, de ce tot vorbesti de schimbat bujii?

Bujiile incandescente nu se aprind decat foarte putin timp cand e mult mai frig afara, sub zero grade in general. Nu cauzeaza tremuratul la rece decat foarte putin la frig cum am zis mai sus. Daca nu sunt erori la ele lasa-le in pace.

 

Sau daca or fi fost schimbate vreodata (dar asta s-ar fi observat prin acelasi tremurat inca de atunci) si puse stramb (insurubate stramb din neglijenta..) cum au zis altii, scapa presiune cilindru respectiv..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pai se stie ca clapete rupte de pe admisie au sanse sa ajunga in cilindri, numai ca nu prea s-a auzit asta de pe vremea vechiului M47 de pe E46!

Ar fi grav daca vreo clapeta cade de unde e prinsa dar cum am spus ar fi neobisnuit, nu exclus.

 

OP, de ce tot vorbesti de schimbat bujii?

Bujiile incandescente nu se aprind decat foarte putin timp cand e mult mai frig afara, sub zero grade in general. Nu cauzeaza tremuratul la rece decat foarte putin la frig cum am zis mai sus. Daca nu sunt erori la ele lasa-le in pace.

 

M-am gandit ca daca colegul a zis ca ii mergea in 3 cilindrii cu o bujie nasoala..ma gandeam ca poate.

Oricum,incep prin a schimba valva egr, si clapetele la admisie.Si vedem rezultatele...

Link to comment
Share on other sites

https://streamable.com/h1zfy1?fbclid=IwAR3BVWGi7M51GMtNpQhEj8UkZo6erSZgGFv-UmmmzqqR9nSek_VHkU9p8AY

 

Revin si cu comportamentul Egr-ului, poate se pricepe cineva ce pozitie ar trebui sa aibe la Cold start.

Se vede ca motorul incepe sa se miste agresiv stanga dreapta cand aceasta incepe sa deschida jumatate din cursa.

Mentionez ca dupa ce am incalzit masina si mers cu ea acesta sta inchis la relanti.

Edited by Madd95
Link to comment
Share on other sites

Pai normal EGR-ul trebuie sa fie inchis la relanti si la peste 3000 de turatii din cate stiu.

 

https://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/valva-egr-rol-functionare-si-dezavantaje/

 

Te sfatuiesc in primul rand sa faci o verificare a compresiei, daca spui ca ai schimbat injectorul si tot face probleme. Nu are treaba EGR-ul cu valoarea injectorului 4. Trebuie verificata si mufa de la injectorul 4!

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Pai normal EGR-ul trebuie sa fie inchis la relanti si la peste 3000 de turatii din cate stiu.

 

https://www.pilotauto.ro/tuning-magazin/valva-egr-rol-functionare-si-dezavantaje/

 

Te sfatuiesc in primul rand sa faci o verificare a compresiei, daca spui ca ai schimbat injectorul si tot face probleme.

Citisem asta..

Am gasit pe cineva pe net care avea problema asta de la clapetele de admisie. Gasisem aici un baiat care face exact la fel

daca esti curios.

Eu stiam ca Valva egr este stricata atunci cand ramane blocata pe deschis/inchis.

Acum sa caut de ce la mine face asa la rece..

Ma gandesc ca daca ar fi compresia..ar face asa indiferent de egr? Dar daca tin egr-ul blocat pe inchis ea isi revine complet...Ramane valabila presiunea din cilindru?

Edited by Madd95
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.