Jump to content

Problema ventilatie BMW E90


Hbkpk
 Share

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Detin un BMW e90 2007 2.0D si de aproximativ 2 luni am urmatoarea problema. Cand dau drumul la AC/Caldura/ventilatie nu imi functioneaza toate gurile de aerisire. Imi functioneaza cea din stanga soferului, din cele 2 de pe centru doar cea din dreapta si cele de dezaburire a parbrizului + cea din spate in rest celelate nu functioneaza. Masina raceste/incalzeste foarte bine, singura problema sunt cele 2 guri de ventilatie de pe mijloc si cele de la picioare. Are cineva idee cum se poate remedia problema?

Link to comment
Share on other sites

Ca si parte a diagnozei, cand dai drumul la ventilator pe o viteza mica, ca sa auzi ce se intampla.. auzi ceva zgomote in bord de clapete care par ca se misca?

 

Stii ca daca dai drumu la aer si bine-nteles, ai si toate grilele pe pozitia deschis, stii ca aerul trebuie sa iasa pe absolut toate gurile de sus (pe la parbriz) pe mijloc si pe jos, pe la picioare, in mod egal?

De la pozitia din mijloc (nici un buton apasat pe panoul AC) poti sa incepi sa te lamuresti selectand pe rand cate o directie: sus, mijloc, jos.

Link to comment
Share on other sites

Ca si parte a diagnozei, cand dai drumul la ventilator pe o viteza mica, ca sa auzi ce se intampla.. auzi ceva zgomote in bord de clapete care par ca se misca?

 

Stii ca daca dai drumu la aer si bine-nteles, ai si toate grilele pe pozitia deschis, stii ca aerul trebuie sa iasa pe absolut toate gurile de sus (pe la parbriz) pe mijloc si pe jos, pe la picioare, in mod egal?

De la pozitia din mijloc (nici un buton apasat pe panoul AC) poti sa incepi sa te lamuresti selectand pe rand cate o directie: sus, mijloc, jos.

 

 

Da, se aude cum se deschid niste clapete dar nu imi dau seama care da si care nu.

Link to comment
Share on other sites

Da, se aude cum se deschid niste clapete dar nu imi dau seama care da si care nu.

Ma asteptam citandu-ma sa pui intrebari din ce nu ai inteles.

E mai simplu decat de explicat in cuvinte.

Trebuie doar sa pornesti motorul, aau sa pui contactul.

Dupa care:

1. DESELECTEZI din panoul AC orice directionare a aerului. Acum e timpul sa observi daca aerul iese pe sus, pe la mijloc si pe la picioare. Aici poti sa dai drumul la ventilator pe turatie mai mare.

(La mine, un E90 iese pe sus prin bord pe langa locasul boxei de pe bord.. si NU prin grilele chiar de sub parbriz)

 

2, daca apesi butonul de directionat aer doar pe sus, aerul ar trebui sa iasa doar prin toata grila de aub parbriz si sa se opreasca pe grilele de la mijloc si pe jos.

 

3. Daca apesi selectand directia aerului doar pe grilele din mijloc si deselectezi directia de sus, acum aerul ar trebui sa iasa doar pe la mijloc si nu pe sus sau pe jos pw la picioare..

 

4. Dupa ce deselectez directia aerului pe la mijloc si selectezi directia doar pe jos, atunci aerul trebuie sa iasa DOAR pe jos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.