Jump to content

G30 540i X-Drive merge sacadat


Benilika

Recommended Posts

Salutare,

 

De curand am achizitionat un G30 540i X-Drive si in momentul "testului" de masina nu am observat dar cand tii masina cu acceleratia constant sacadeaza sau mai bine zis este ca si cum accelereaza nu accelereaza ( dar se simte foarte finut )

Cand am facut test drive cu ea nu am observat chestia asta deoarece daca nu o tii constant nu face de loc. Si in momentul in care face accelerezi putin mai tare nu mai face de loc.

Cutia schimba impecabil. Nu are nici un fel de erori pe motor sau cutie ( am scanat masina de 10 ori si nimic )

Filtrele uleiul si bujiile schimbate noi toate.

Din vorba in vorba cu mecanici unii au zis ca este convertizorul ( am sunat si la un " specialist " care ma intrebat daca face doar jos in ture sau face si sus. Cand i-am zis ca face si la 3000 rpm si la 4000 rpm la fel a zis ca nu este din cutie )

 

Pe scurt a mai avut cineva o chestie de genul asta? Ce idei aveti ?

Am intrebat tot aici pe forum un coleg sa imi recomande un mecanic mai de doamne ajuta prin zona Caras-Severin / Timisoara si mi-a fost recomandat domnul Csabi dar momentan e full si astept sa , se elibereze putin :)

Link to comment
Share on other sites

practic ai o intrerupere in acceleratie , poate fi din cutia de transfer , inspecteaza anvelopele vezi in ce stare sunt daca ai diferente profil , uzura intre fata spate

 

Anvelopele sunt 2020 runflat ... arata bine cat le vad pe masina ( nu mi-a dat cheia antifurt de la prezoane )

Zilele astea vroiam sa ma ocup de ele sa le dau jos.

Din ce zicea domnul de la cutii auto spunea ca , cutia face doar in turatii joase nu face si in turatii mari si ca turometrul trebuie sa oscileze ... la mine nu oscileaza de loc ...

Banuiesc ca eu am tras lozul castigator si imi voi bate capul cu problema asta ...

Din toate forumurile citite nimeni nu sa plans de asemenea simptome ...

Link to comment
Share on other sites

Vezi sa ai dimensiunile anvelopelor scrise pe stalp, j- ul si et-ul care trebuie, jantele sa fie drepte, anvelope la fel si cam de aceeasi uzura, e posibil sa fie din cutia de transfer, cam asa suna. Scrie aici ce dimensiuni ai la anvelope si daca ai jante original bmw. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Vezi sa ai dimensiunile anvelopelor scrise pe stalp, j- ul si et-ul care trebuie, jantele sa fie drepte, anvelope la fel si cam de aceeasi uzura, e posibil sa fie din cutia de transfer, cam asa suna. Scrie aici ce dimensiuni ai la anvelope si daca ai jante original bmw.

 

Jantele sunt individual de bmw pe 20 inch ( 245 35 20 , 275 30 20 )

 

c4797bf8e222e0d874811e603c848e9f.jpg

 

 

@Myx masina o am de o saptamana cumparata nu am apucat sa o testez atat de, detaliat. Dar chestia asta o face de obicei cand dau o tura de oras seara la plimbare. Prin trafic nu prea simt pentru ca accelerez franez ... o simt doar cand merg 40 50 km/h la chill ... daca accelerez mai puternic franez ( ma refer prin trafic ) nu se simte.

Initial ma gandeam la bujii / bobine ( bujiile au fost schimbate deja ) bobinele sunt comandate si ele in speranta ca o rezolv de acolo.

Cand am schimbat uleiul si masina a fost pe elevator am observat ca bucsa cardanica ( cea de cauciuc ) are cateva fisuri adanci in cauciuc dar imi este greu sa cred ca de acolo vine acest balbait / sacadat.

Oricum si bucsa este comandata ...

 

Ceea ce vroiam eu sa aflu este daca a mai avut cineva acest gen de simptome ca nu as vrea sa schimb toata masina pe banuieli ( aici ma refer ca daca vb cu un mecanic iti zic cred ca este cutia de transfer. O schimb daca este ea dar nu as da 3k 4k euro pe o banuiala ... )

Din tot ce am citit pe net toti zic cel mai fiabil motor cea mai fiabila cutie ...

Tot gasesc eu ce are ca prea imi place masina ...

 

Ai incercat cu alta benzina?

 

Mi-a mai zis cineva treaba asta.

Este prima benzinara din viata mea si am bagat din OMV max motion ( cea de 100 ) full tanc.

De atunci am tot complectat plinul cu aceeasi benzina.

Nu stiu daca din cauza benzinei este ... nu cred oricum

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

Verifica si jantele sa nu fie strambe si anvelopele sa nu fie uzate aiurea, schimba flansa de la cardan daca e rupta, oricum trebuie schimbata. Cati km are? Stiu pe cineva cu f10 xdrive , ii dadea ceva socuri cutia de transfer pt ca avea jantele destul de strambe, poti verifica. G30 xdrive am si eu, nu face cum zici tu. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Verifica si jantele sa nu fie strambe si anvelopele sa nu fie uzate aiurea, schimba flansa de la cardan daca e rupta, oricum trebuie schimbata. Cati km are? Stiu pe cineva cu f10 xdrive , ii dadea ceva socuri cutia de transfer pt ca avea jantele destul de strambe, poti verifica. G30 xdrive am si eu, nu face cum zici tu.

 

Au daca ar fi din jante ce simplu ar fi ...

Oricum sunt in cautare de jante pentru rotile de iarna ... cand voi gasi ceva o sa vad daca este din ele sau nu ... sper sa ai gura aurita :)

Link to comment
Share on other sites

Jantele sunt individual de bmw pe 20 inch ( 245 35 20 , 275 30 20 )

 

c4797bf8e222e0d874811e603c848e9f.jpg

 

 

@Myx masina o am de o saptamana cumparata nu am apucat sa o testez atat de, detaliat. Dar chestia asta o face de obicei cand dau o tura de oras seara la plimbare. Prin trafic nu prea simt pentru ca accelerez franez ... o simt doar cand merg 40 50 km/h la chill ... daca accelerez mai puternic franez ( ma refer prin trafic ) nu se simte.

Initial ma gandeam la bujii / bobine ( bujiile au fost schimbate deja ) bobinele sunt comandate si ele in speranta ca o rezolv de acolo.

Cand am schimbat uleiul si masina a fost pe elevator am observat ca bucsa cardanica ( cea de cauciuc ) are cateva fisuri adanci in cauciuc dar imi este greu sa cred ca de acolo vine acest balbait / sacadat.

Oricum si bucsa este comandata ...

 

Ceea ce vroiam eu sa aflu este daca a mai avut cineva acest gen de simptome ca nu as vrea sa schimb toata masina pe banuieli ( aici ma refer ca daca vb cu un mecanic iti zic cred ca este cutia de transfer. O schimb daca este ea dar nu as da 3k 4k euro pe o banuiala ... )

Din tot ce am citit pe net toti zic cel mai fiabil motor cea mai fiabila cutie ...

Tot gasesc eu ce are ca prea imi place masina ...

 

 

 

Mi-a mai zis cineva treaba asta.

Este prima benzinara din viata mea si am bagat din OMV max motion ( cea de 100 ) full tanc.

De atunci am tot complectat plinul cu aceeasi benzina.

Nu stiu daca din cauza benzinei este ... nu cred oricum

 

Daca e cutia de transfer mergi la baietii de la ubydeal Arad.Nu te costa mai mult de 4000 ron.

Link to comment
Share on other sites

Incearca si la reprezentanta, in unele parti chiar mai gasesti si oameni ok, nu pusi doar pe japca. Doar le spui de problema si sa iti zica ce are fara sa schimbi nimic initial.

 

Eu mai detin si o motocicleta BMW si service-urile le fac tot la ei ( m-am imprietenit cu baietii de pe acolo ) si cand am achizitionat masina m-au ajutat cu istoricul masinii.

Cand le-am zis ca vin pt schimb ulei cutie si verificare ei m-au sfatuit sa nu ma duc in TM pentru schimb ulei cutie pentru ca este mult mai bine sa nu il schimb acolo.

Cu alte cuvinte trebuie sa caut un mecanic bun in timisoara ... ( colegul RaYne mi-a dat numarul mecanicului sau dar a zis sa il sun dupa 1 septembrie ca este full )

Link to comment
Share on other sites

Eu mai detin si o motocicleta BMW si service-urile le fac tot la ei ( m-am imprietenit cu baietii de pe acolo ) si cand am achizitionat masina m-au ajutat cu istoricul masinii.

Cand le-am zis ca vin pt schimb ulei cutie si verificare ei m-au sfatuit sa nu ma duc in TM pentru schimb ulei cutie pentru ca este mult mai bine sa nu il schimb acolo.

Cu alte cuvinte trebuie sa caut un mecanic bun in timisoara ... ( colegul RaYne mi-a dat numarul mecanicului sau dar a zis sa il sun dupa 1 septembrie ca este full )

 

cel mai probabil ti-au recomandat sa nu platesti preturile BMW si sa apelezi la un service la care vei plati cam jumatate de pret . As spune ca-ti sunt prieteni :)))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cel mai probabil ti-au recomandat sa nu platesti preturile BMW si sa apelezi la un service la care vei plati cam jumatate de pret . As spune ca-ti sunt prieteni :)))

 

Eu la fostul e60 cand l-am avut nu cunosteam pe nimeni la ei si m-am programat pentru un schimb ulei cutie ( vechea problema unii spuneau ca dupa schimbul uleiului in cutie au avut probleme la reprezentate altii spuneau ca au fost multumiti. Fiind departe de, bucuresti cam 500 km am preferat sa, schimb in reprezentata ) si ma costat 3300 ron fara resetarea cutiei sau a, adaptarilor.

Masina smucea usor din 2 in 3 de cand am luat-o. Ulterior dupa schimbarea uleiului a persistat smucitura dar cand am resetat si adaptarile cutiei a mers impecabil.

Pe scurt eram impacat cu gandul ca dau 3300 ron pentru schimb dar dupa cum mi-a expus prietenul meu problema ma facut sa stau pe ganduri si sa ma indrept in alte locuri :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ai rezolvat ceva?

Nu, am verificat jantele si una pe spate era putin mai stramba (am indreptat-o). Masina tot asa face.

Am facut cred ca 10 diagnoze in care am o eraore pe ventilatia scaunului de la sofer si o reamintire pentru schimbarea bateriei auxiliare.

In rest nici un fel de erori.

Am vb cu 10 mecanici unu ca ii cutia de transfer unu ca ii grupul unu ca ii convertizorul de cuplu.La toti le-am pus aceeasi intrebare. Mergem pe eliminate sau putem determina ce este sigur. Acelasi raspuns mergem pe eliminate.

Am hotarat sa merg pana face ceva POC ca nu ma pun sa desfac toata cutia masinii sau motorul bucati pe, presupuneri.

Azi sunt in timisoara la un mecanic recomandat de cineva pe acest forum sa ii schimb uleiul cutiei si o resetare a cutiei.

Poate ( dar de obicei nu sunt atat de norocos ) dispare simptoma.

 

Tot prin mecanici unii spun ca nu este cutia deoarece face doar jos in ture daca este cutia si ar trebui sa imi oscileze turometrul in bord. Nici turometrul nu oscileaza si face si sus in ture la fel cum face si jos.

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

Eroarea la ventilatia scaunului e data de ventilatorul din spatar (partea de sus),atunci cand te lasi mai tare pe spatar atinge materialul in ventilator si se opreste mai ales daca scaunul e "rupt de la mijloc" adica nu sta drept ci impins spre fata.Apropo sa-mi spui si mie cine schimba bine uleiul in cutie in Timisoara ca's curios.Si inca ceva....faza cu sacadatul nu face cumva in treapta a 3-a pe la 1500rot/min?Am impresia ca mi-a facut si mie de cateva ori mai ales cu motorul/cutia la rece adica in primele 3-4 min de functionare. Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

Eroarea la ventilatia scaunului e data de ventilatorul din spatar (partea de sus),atunci cand te lasi mai tare pe spatar atinge materialul in ventilator si se opreste mai ales daca scaunul e "rupt de la mijloc" adica nu sta drept ci impins spre fata.Apropo sa-mi spui si mie cine schimba bine uleiul in cutie in Timisoara ca's curios.Si inca ceva....faza cu sacadatul nu face cumva in treapta a 3-a pe la 1500rot/min?Am impresia ca mi-a facut si mie de cateva ori mai ales cu motorul/cutia la rece adica in primele 3-4 min de functionare.

La un baiat Csabi mii la recomandat colegul @RaYn3

A schimbat uleiul in cutie si resetat adaptarile. Zice ca ambreiajele din cutie erau foarte departate si dupa resetare s-au asezat.

Cativa zeci de km smucea cutia din 1 in 2 si din 2 in 3 dar acum schimba la fel ca si la inceput.

Sacadarile le face tot timpul si cand e rece si cand e cald. Dar face doar cand accelerez usor. Daca accelerez mai tare gen 15 20% nu se simte nimic.

Sacadarea in mers persista. Mecanicul zicea ca a mai intalnit astfel de simptome la alte masini dar uleiul era negru inauntru in grup. La mine sa uitat si era galben galben deci a picat faza cu, grupul din cate zicea el.

Am hotarat sa o las asa pana pocneste ceva si atunci inlocuiesc :)

 

Incerca in prima faza sa schimbi uleiul in cutia de transfer si sa resetezi adaptarile, te costa 300-400 de lei. Mai incearca daca cumperi alte jante de iarna sa vezi cum face, jante si anvelope noi dimensiunea data de producator.

 

Nu cred ca poate sa fie din jante. Dar oricum o sa le schimb cand vine iarna poate poate exclud dar nu cred

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Posibil sa fie de la transmisie, iar aici sunt 2 posibilitati:

- una din electrovalevele din mecatronica sa deschida intermitent. Adica poate deschide intermitent (agata) la presiuni joase de ulei si turatii reduse.

- un grup de ambreiaje este "ars" si aluneca.

 

Uite mai jos cateva filmulete interesante, insa sunt pt alta cutie, care ma interesa pe mine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Posibil sa fie de la transmisie, iar aici sunt 2 posibilitati:

- una din electrovalevele din mecatronica sa deschida intermitent. Adica poate deschide intermitent (agata) la presiuni joase de ulei si turatii reduse.

- un grup de ambreiaje este "ars" si aluneca.

 

Uite mai jos cateva filmulete interesante, insa sunt pt alta cutie, care ma interesa pe mine.

 

E ciudat ca nu are nici un fel de eroare nici pe cutie nici pe motor.

Ce am observat eu este ca si la relati are momente cand sacadeaza usor de tot. Din acest motiv tind sa cred ca nu este din cutie.

Ce am mai observat este ca atunci cand selectez din iDrive sa imi arate cuplul si puterea ( ceasurile electronice de la modul sport ) este ca si turatia in mers sacadeaza.

Deoarece nu sunt dispus sa o iau prin eliminate am zis ca merg cu ea pana cand imi da eroare in bord. Cand imi da eroare atunci rezolv problema.

Ambreiajele au fost departate ( asa mi-a zis mecanicul dupa schimbul de ulei si adaptarea cutiei ca erau putin departate dar dupa resetare s-au apropiat )

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

SAlut, un sfat mai putin pertinent dar poate folositor. Presiunea la roti este cea indicata de producator pe dimensiunea ta de jante? La mine tremura masina cand schimba vitezele pt ca desteptul de la vulcanizare bagase cu 0,4 bari mai mult decat era indicat. Si eu am cautat la cutia de transfer, grup, convertizor, etc si cand colo era de la presiunea rotilor. Sper sa rezolvi usor si repede! Spor! Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.