Jump to content

Sir de probleme E90


Recommended Posts

Salutare,recent mi am cumparat si eu un E90 cu ceva probleme,dar pe parcurs am aflat ca sunt din ce in ce mai multe.Am optat la masina asta pentru optiuni,nu pentru problemele pe care le avea.

Motorul este cel cu distributia in fata,non face lift,163 de cai.

1.Mananca 1l de ulei la aprox. 800-1000 de km,multi zic ca sunt segmentii si am inceput sa cred treaba asta pentru ca nici compresia nu si o tine in rampa,dar nu am verificat nimic.Ce credeti?

2.martorul la dtc aprins in bord,tin apasat pe buton lung si nu se stinge,si nici daca doar apas

3.eroare la geamul din spate,il las sa urce pana sus singur si apoi se mai coboara 15 cm in jos.am vazut ca problema se reseteaza din comenzile de la sofer,am incercat si nu mi a mers

4.Usa la sofer nu se deschide centralizat,doar din cheie manual.

5.Cea mai grava problema pe care o are,zilele astea ma jucam putin cu ea si am schimbato in 3500-4000 de turatii.Pana in treapta 4 a fost totul bine

dar din treapta a 5 a nu mai avea deloc forta...apoi am oprit o pe loc si am turat o pe liber,urca pana in 5200,iar ea de obicei ajungea pana la 4500

Am continuat sa merg cu ea si am observat ca turbina continua sa suiere pana la 4-5 secunde dupa ce luam piciorul dupa acceleratie.

Nu ma gandesc ca ar fii turbina,ea inca functioneaza,ma gandesc ca consumand ulei si avand filtrul de particule pe ea,fumul se oprea

in filtru si s a infundat.Ce parere aveti?

 

Daca nu aveti suficient timp sau rabdare sa imi raspundeti la toate intrebarile

ma intereseaza maxim la 5,imi e tare frica ca am pus motorul la punct.

Tin sa precizez ca masina are 408000 km reali.

Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Daca turbina nu a fost revizuita in 400mii de km, poate fi raspunsul problemelor mentionate mai sus (consum de ulei, fum,lipsa de putere), iar sueratul este un semn ca exista joc in ax. Sa faci o verificare la turbina intr-un service bun, apoi curata admisia,egr, iar dpf ul refuz sa cred ca mai functioneaza la km aia.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 - adica cum nu mai tine compresia in rampa - parchezi pe relief inclinat (fara asigurare frana de mana si schimbator tr.1 sa zicem) si masina oprita "o ia la vale" cu smucituri ritmice ?

 

Compresie poti scapa pe la orice orificiu "cilindru" - uzual segmenti si supape, mai rar injectoare/bujii slabite. Consumul de ulei e mare dar fa o inspectie sa vezi pt ca poate e vb si de pierderi/scurgeri.

 

2,3,4 - pot fi defectiuni uzuale sau ...(sanse minime dar existente) o posibila conversie de UK. Verifica VIN.

 

5 - clar, o turbina in moarte clinica.

Pe cald dupa forja sa mai fluiere 4-5 secunde in decelerare mi se pare mult.

Am acelasi model (nfl/2007) si imi fluiera turbina 1 km pe dimineata pe rece, apoi liniste orice ii faci. Am verificat axul turbinei, are un joc care ma pune pe ganduri dar mai trag asa deocamdata.

Inspecteaza tubulatura turbina-intercooler- EGR si vezi cat ulei gasesti.

 

La DPF nu ma pricep pt ca nu am, nu are rost sa-ti umplu capu' cu "citite si auzite" asa ca zic "pas" ...dar am vazut mai sus ca ai primit sugestii.

Edited by 13NCU
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iti inteleg frustrarea si faptul ca "stai cu ochii pe mine ca pe butelie" dar chiar nu am inteles la o prima vedere descrierea aliniatului 1.

 

In rest, vesti proaste Bimer - m-am confruntat cu fenomenul si stiu cum e sa umbli cu "boc-ul" de lemn in portbagaj - adica un cub de lemn ce il fixam sub roata imediam ce coboram de la volan, tocmai, ca imi stiam compresia praf si stiam ca pe teren inclinat masina mi-o va lua la vale.

Cam in aceeasi situatie as fi acum - nu imi fac timp sa-mi reglez sabotii frana de mana, practic frana de mana e zero dar evit sa parchez doar "in viteza" pe zone inclinate desi imi stiu motorul in mintile lui.

Ar fi prea de tot sa ma dau jos din BMW cu boc-ul in mana si sa-l fixez la roata.

 

Vezi Bimer ca sunt chestii auto pe care nu le vei gasi pe site-uri, tin doar de experienta. Si astea nu le gasesti citind ci doar trecand prin ele.

 

PS - fenomenul se intampla cu un motor care imi consuma un litru ulei la 100 km (o suta) ...nu o mie. Practic ma costa mai mult uleiul decat combustibilul per suta de km.

Edited by 13NCU
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Da,cand o parchez pe relief inclinat masina o ia la vale cu smucituri ritmice

Daca e vorba de zona montana e normal.

Daca lasi intr o asemenea zona montana de ex doar bagata in viteze inseamna ca ai curaj.

Eu unul nu am vazut masini la munte parcate si bagate doar in viteza fara frana de mana trasa.

 

Daca o ia la vale cum zici tu si cu frana de mana trasa atunci problema e frana de mana!

Pun pariu ca daca o tii din frana de mana se duce masina la vale si nu tine.

 

Nu exclud sa aiba si motorul ceva, dar combinatia treapta 1 cu frana de mana nu am auzit sa nu functioneze.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aici discutia e fara frana de mana, situatie nerecomandata pe teren inclinat dar totusi practicata uneori.

 

Pana la un anumit unghi de inclinare al terenului o compresie buna ar trebui "sa tina" chiar fara frana de mana actionata.

 

Se poate lua ca si un test "la botul calului" - fixeaza masina pe o panta (nu stiu, 10° sa zicem), las-o in viteza (tr.1) ...si daca dupa 2-3 minute da un sughiț si inainteaza singura 20cm, fenomen ce se repeta dupa alte 2-3min, e clar - compresia scapa (indiferent ca diesel sau benzinar)

Edited by 13NCU
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aici discutia e fara frana de mana, situatie nerecomandata pe teren inclinat dar totusi practicata uneori.

Am explicat in prima fraza :)

 

Daca vrem sa fim rigurosi putem baga in ecuatie declivitatea in coboras si gradele.

Panta e ca femeia, adica si grasa si slaba si cu tate si fara tate…etc acum depinde la ce ne referim :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iti inteleg frustrarea si faptul ca "stai cu ochii pe mine ca pe butelie" dar chiar nu am inteles la o prima vedere descrierea aliniatului 1.

 

In rest, vesti proaste Bimer - m-am confruntat cu fenomenul si stiu cum e sa umbli cu "boc-ul" de lemn in portbagaj - adica un cub de lemn ce il fixam sub roata imediam ce coboram de la volan, tocmai, ca imi stiam compresia praf si stiam ca pe teren inclinat masina mi-o va lua la vale.

Cam in aceeasi situatie as fi acum - nu imi fac timp sa-mi reglez sabotii frana de mana, practic frana de mana e zero dar evit sa parchez doar "in viteza" pe zone inclinate desi imi stiu motorul in mintile lui.

Ar fi prea de tot sa ma dau jos din BMW cu boc-ul in mana si sa-l fixez la roata.

 

Vezi Bimer ca sunt chestii auto pe care nu le vei gasi pe site-uri, tin doar de experienta. Si astea nu le gasesti citind ci doar trecand prin ele.

 

PS - fenomenul se intampla cu un motor care imi consuma un litru ulei la 100 km (o suta) ...nu o mie. Practic ma costa mai mult uleiul decat combustibilul per suta de km.

Flacau, nu satu cu ochi pe tine in mod special. Sincer, nu stiu cine te crezi..

Tu, ignori pana si mesajele personal adresate, asa ca asta spune foarte multe lucruri despre tine.

Hai sa o lasam asa, exact asa.

 

Crede-ma eu sunt acela care ignor ceea ce scrii.. (te pierzi in detalii nesemnificative pentru mine; dar tu probabil crezi ca sunt importante; de aceea le ignor (nu din rautate ci din greutate), dar cand dau de aberatii ca oricine altcineva care mai are putin habar.., ACESTEA TREBUIE CORECTATE. Ca mai citesc si altii.

 

Aici, e de apreciat ce a zis ingineru, care stie bine ca s-a contrat cu mine in trecut la limita.. (sau eu m-am contrat cu el; daca lui ii place sa creada altfel).

 

Deci, apreciez inginer, cand e de apreciat. Si dupa cum vezi nici nu mi-am spus parerea.

Incheiat.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.