Jump to content

Voi cum semnalizati in sensul giratoriu?


CAXAP

  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Observ din ce in ce mai des soferi care nu stiu sa circule in sensul giratoriu (de exemplu intra direct pe banda centrala pentru a merge inainte, ca apoi sa taie calea celor de pe banda din dreapta cand vor sa iasa, iarasi direct, fara sa acorde nimanui prioritate, si se mira cand sunt claxonati), dar mai ales care nu stiu sa semnalizeze. Sunt cei de scoala veche, care semnalizeaza stanga inainte sa intre in giratoriu, pentru ca asa au invatat. Si ii inteleg, asa am invatat si eu, dar lucrurilea astea se mai schimba. Sunt si cei care nu semnalizeaza deloc, si atunci stai si te intrebi unde se duce si daca trebuie sa-i acorzi prioritate cand vrei sa intri, sau el de fapt iese din intersectie pe langa tine.

 

Eu am gasit cea mai logica recomandare (si da, este o recomandare, nu cerinta a legii, desi in cea mai mare parte recomandarea rezulta din ce scrie direct in lege) aici https://www.scoalaru...-sens-giratoriu (vedeti ultimul capitol, despre semnalizarea schimbarii directiei de mers in intersectia cu sens giratoriu). Nu stiu daca acest site are vre-o legatura cu DRPCIV sau nu (nu am reusit sa identific acest aspect, poate stie altcineva mai multe), insa cred ca daca toti soferii ar respecta legea (in special la acordarea prioritatii) si ar semnaliza in acest fel in sensuri giratorii, sofatul ar fi mult mai sigur in Romania.

 

Voi cum semnalizati in giratorii si de ce?

Link to comment
Share on other sites

Pfa, sensul girator, subiect de conflict in trafic, in orice oras, mai ales cu cei din Olt... :)), eu cum semnalizez: daca fac dreapta, semnalizez dreapta, daca merg inainte, nu semnalizez deloc, daca fac stanga, cand intru semnalizez stanga si cand ies( ma asigur ca parasesc banda) semnalizez dreapta. :)
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E clar ca atunci cand schimbi banda in giratoriu trebuie sa semnalizezi, ca pe orice drum dealtfel apoi, ideal e sa te incadrezi de la intrarea in sens pe banda care iti confera posibilitatea sa efectuezi manevra de iesire cat mai usor.

Eu semnalizez cand ma aflu un sens, fie stanga daca completez macar jumatate de cerc si ma interesectez cu un drum fara prioritate, dar si dreapta, inainte sa ies.

Link to comment
Share on other sites

Pfa, sensul girator, subiect de conflict in trafic, in orice oras, mai ales cu cei din Olt... :)), eu cum semnalizez: daca fac dreapta, semnalizez dreapta, daca merg inainte, nu semnalizez deloc, daca fac stanga, cand intru semnalizez stanga si cand ies( ma asigur ca parasesc banda) semnalizez dreapta. :)

 

ai fost pe la constanta asa-i? http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/laugh1.gif

Link to comment
Share on other sites

... ca apoi sa taie calea celor de pe banda din dreapta cand vor sa iasa, ...

 

???

in sensul giratoriu nu prea e cu *prioritate de dreapta*!

Sensul giratoriu e pur si simplu o intersectie.

Benzile de circulatie sunt in afara intersectiilor. In intersectii sunt marcaje de ghidare !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

... ca apoi sa taie calea celor de pe banda din dreapta cand vor sa iasa, ...

 

???

in sensul giratoriu nu prea e cu *prioritate de dreapta*!

Sensul giratoriu e pur si simplu o intersectie.

Benzile de circulatie sunt in afara intersectiilor. In intersectii sunt marcaje de ghidare !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

???

in sensul giratoriu nu prea e cu *prioritate de dreapta*!

Sensul giratoriu e pur si simplu o intersectie.

Benzile de circulatie sunt in afara intersectiilor. In intersectii sunt marcaje de ghidare !

 

Nu este vorba de prioritate de dreapta, ci doar de faptul ca trebuie sa iesi prin dreapta, si daca o faci de pe alta banda dacat cea dreapta, trebuie sa acorzi prioritate la schimbare benzii, ceea ce multi nu-si dau seama ca fac cand ies din giratoriu de pe alta banda decat dreapta.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Tocani spunea corect omul mai sus, in intersectie, ceea ce este un sens giratoriu, nu schimbi nicio banda, ca nu sunt benzi de circulatie, ci marcaje de ghidare

Cum sa nu (poti sa) schimbi banda in sens giratoriu..

Daca SEMNALIZEZI poti sa o schimbi. Tu nu ai vazut/trecut prin sensuri giratorii si cu semafoare.. :))

 

Si sa nu stii pe unde sa iesi.

Mai bine lasi masina si pleci..

dar ti-o aduce politia cu amenda. :)

 

Dar marcajele de ghidare poti sa le schimbi, calci?

Alea-s altceva?

 

(Noaptea mintii..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Observ ca intr-adevar, este cam noaptea mintii, mai ales cand citesti ceva si nu intelegi nimic.

 

1. Nu, n-am vazut sensuri giratorii cu semafoarea. Am vazut rotonde, scuaruri sau statui, dar SENS GIRATORIU cu semafor n-am vazut.

 

https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/intersectia-cu-sens-giratoriu

 

2. Sectiunea 4: marcajele

Art. 80. Marcajele de ghidare au rolul de a materializa traiectoria pe care vehiculele trebuie sã o urmeze În traversarea unei intersecÞii ori pentru efectuarea virajului la stânga, fiind obligatoriu a se realiza În cazul În care axul central ori liniile de separare a benzii de circulaÞie nu sunt coliniare.

 

3. Pe logica ta, daca unul intra in sensul giratoriu, pe panda 1 si are chef sa se invarta pe acolo, toti cei care circula in zona axului drumului, in speta rondului, n-ar putea iesi.

 

4. Mai e o chestie in legislatie, care se numeste PRE-selectarea benzilor de circulatie, adica sa te incadrezi dinainte intersectie pentru directia de mers.

 

5. Mai exista si indicatoarele de obligare, uneori vopsite si pe asfalt sagetile, cum ar fi: banda 1, obligatoriu la dreapta, banda doi pentru inainte sau inainte si la dreapta si tot asa.

 

https://www.youtube.com/watch?v=BKjLhp9eHzU --> ia de aici, ca sa ai material de studiu. De la minutul 5.

 

Acu, daca as fi in locul tau, as cere PIUA :))

Link to comment
Share on other sites

Circulatia in sensul giratoriu in Romania ? O gluma proasta ! 80% dintre soferi nu inteleg sensul giratoriu si fiecare merge dupa regulile lui. De fapt ce ma mir cand am stat de vorba cu instructori auto si am constatat cu stupoare ca se balbaiau in explicatii !

 

Dupa destule demaraje esuate si frustrari ca "n-am cu ce" sa țașnesc in sensul giratoriu, dupa cateva franari violente sa nu rup usile stanga celui cu care ma pomeneam brusc in fata la iesirea din sens ...am luat hotararea ca imi trebuie o masina "mai cu vĂŽnĂŁ". Asa a incoltit prima oara in mintea mea varianta BMW, adica o motorizare de minim 150 cp si cu "cuplu". Vechiul Astra G de 1,7 nu prea facea fata saracu', cu toate remapurile si bibiliturile mele.

Acum la 200 de cai nu-mi mai pasa. Oricum in Romania se circula in giratoriu dupa tupeu si putere, de ce sa stau sa mor cu dreptatea in mana ? Asa sunt conditile, ne adaptam - talpa si am plecat !

Nu, nu sunt "cocalar", cunosc legea cat si semnalizarea si circulatia in sensul giratoriu dar ce folos daca ceilalti nu o cunosc ? Cumva trebuie sa ma descurc intre ei.

Bine-inteles, ca uneori aud la iesirea din sens strigaturi ce cuprind "etnie roma (sa nu folosesc termenul consacrat), manelist, cocalar, imputit, interlop, lighean, tigaie, cazan" dar nu ma pot opri in trafic sa fac "legislatie rutiera" cu toti "soferii".

 

Am sa postez la final un link care a facut multa galagie la momentul lui - un caz din orasul meu, Oradea, intrarea in oras dinspre Baile Felix ...desi ciudat, nu e un sens giratoriu chiar atat de poluat in greseli. Mult mai haios e cel de la iesirea din oras spre Arad - acolo nu exista data cand sa trec si sa nu patesc faza din clip.

 

In urma cu vreo 3 ani am patit exact faza din clip si exasperat "ca cine are dreptate" am luat "legea" la studiat. Trebuie sa recunoastem ca nu se stipuleaza clar niste chestii dar la o aprofundare mai atenta am reusit sa inteleg si sa-mi confirm ce stiam deja.

Din curiozitate am expus problema la locul de munca si in 2 zile s-au format 2 tabere mari care isi sustinea fiecare pct. de vedere (s-au strans operatori, maistrii, sefi de echipe, directori, de prin TESA, etc) incat la un moment dat se discuta langa o tabla (tabla ca la scoala) unde era desenata o situatie - sens giratoriu, 2 benzi, cel de pe "banda 2" vroia sa iasa, cel de pe "banda 1" isi continua sensul prin fata lui, amandoi intrati in sens de cu 2 iesiri in urma.

 

Si moama, discutii, nervi, injuraturi, fiecare cu explicatiile si argumentele lui si in final am transpus desenul pe o coala A4 si ne-am deplasat 4 persoane (doua - doua, din fiecare tabara) la Politia Rutiera sa ne lumineze "baietii cu sapca".

Acolo am fost primiti cu buna-vointa si am primit si explicatia cazului, totul rapid, logic si la "botu calului".

 

Concluzia - aceasi ca si din clip, politistul are dreptate ...pt ca:

 

- daca te-ai incadrat pe banda 1 la intrarea in sens, poti sa virezi linistit la prima iesire la dreapta SAU CEL MULT pe a 2-a iesire care in general coincide cu mersul inainte.

 

- daca te-ai incadrat pe banda 2 la intrarea in sens, poti folosi (minim) a 2 iesire din sens care in general coincide cu mersul "inainte" sau urmatoarele iesiri (ori intoarcere) cu asigurare si semnalizare de intentie.

 

...am intrebat un instructor auto activ care imi este si amic ...

 

- poti face o intoarcere in sens pe banda 1 ?

Raspunsul m-a facut praf:

- bine-inteles, fac cate ture vreau de sens pe banda 1, ceilalti n-au decat sa respecte prioritatea de banda.

....si omul asta "invata" soferi pe banda rulanta !

 

Despre semnalizarea in sens.

 

Cand trebuie sa semnalizam ?

Cand apare o schimbare a directiei de mers.

 

Daca in general doar traversez sensul - adica urmez directia "inainte" - nu semnalizez nimic. Uneori totusi cand vad pe sensul opus "multi ochi" atenti la mine, dau un clip de semnalizare la iesirea din sens (mai mult pe principiul - ok, bagati-va, scoateti pistoanele prin capota pt ca eu ies din sens, nu ajung prin fata voastra)

 

- daca intru in sens cu intentia sa ies pe prima iesire la dreapta, ma fixez pe banda1 si las semnalizarea pe dreapta pe toata durata manevrei

 

- daca intru in sens cu intentia sa folosesc a 3-a iesire sau intoarcere, intru cu semnal stanga si la iesirea dorita imi arat intentia cu semnal dreapta.

 

(sensurile "giratorii" prevazute cu semafoare sau indicatoare de prioritate nu sunt sensuri giratorii - reprezinta doar intersectii ce au "o chestie" de verdeata sau beton in centrul lor)

 

 

PS - in clip ambele masini vin din Baile Felix, cel de pe banda 1 trece de prima iesire din sens la dreapta si legal mai avea voie sa iasa din sens pe a 2-a care coincide cu directia de mers "inainte". Nu, el a vrut sa iasa din sens pe a 3-a iesire din sens desi era pe banda 1, moment cand il impiedica pe politist sa paraseasca sensul.

Edited by 13NCU
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu (poti sa) schimbi banda in sens giratoriu..

...

 

in sensul giratoriu nu sunt benzi !

 

Nu este vorba de prioritate de dreapta, ci doar de faptul ca trebuie sa iesi prin dreapta, si daca o faci de pe alta banda dacat cea dreapta, trebuie sa acorzi prioritate la schimbare benzii, ceea ce multi nu-si dau seama ca fac cand ies din giratoriu de pe alta banda decat dreapta.

 

in sensul giratoriu nu sunt benzi !

 

...

(sensurile "giratorii" prevazute cu semafoare sau indicatoare de prioritate nu sunt sensuri giratorii - reprezinta doar intersectii ce au "o chestie" de verdeata sau beton in centrul lor)

 

...

 

eu stiu ca absolut toate sensurile giratorii sunt considerate intersectii in legislatia romaneasca.

Edited by unvicont
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Concluzia - aceasi ca si din clip, politistul are dreptate ...pt ca:

 

- daca te-ai incadrat pe banda 1 la intrarea in sens, poti sa virezi linistit la prima iesire la dreapta SAU CEL MULT pe a 2-a iesire care in general coincide cu mersul inainte.

 

- daca te-ai incadrat pe banda 2 la intrarea in sens, poti folosi (minim) a 2 iesire din sens care in general coincide cu mersul "inainte" sau urmatoarele iesiri (ori intoarcere) cu asigurare si semnalizare de intentie.

 

...am intrebat un instructor auto activ care imi este si amic ...

 

- poti face o intoarcere in sens pe banda 1 ?

Raspunsul m-a facut praf:

- bine-inteles, fac cate ture vreau de sens pe banda 1, ceilalti n-au decat sa respecte prioritatea de banda.

....si omul asta "invata" soferi pe banda rulanta !

 

 

Legea mai zice ca atunci cand schimbi banda, dupa cum a facut politistul respectiv, se face cu acordare de prioritate, insa politistul respectiv a incalcat cu brio acest articol. De asemenea atitudinea a fost una de toata jena, conducerea preventiva ar trebui sa fie cea care primeaza si chiar daca avea dreptate dpdv a incadrarii "gresite" pe benzi la intrarea in sens giratoriu nu a avut un raspuns adecvat situatiei si a creat un potential de accident. Cat de greu ii era politistului sa il lase pe respectivul sa treaca, care avea de asemenea si intentia semnalizate prin semnal stanga sa continue sau sa schimbe de pe banda 1 pe banda 2?

 

Din pacate cultura noastra e una care se axeaza mai degraba pe a pedepsi sau pe a dovedi ca esti vinovat decat pe a corecta si a invata, si probabil ca aceasta ar fi schimbarea majora ce ar trebui facuta de catre politia rutiera.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nota adaugata la propria postare.

 

Tot de la Pol. Rutiera ni s-a spus ca, din pacate, ei recunosc ca inca multi colegi de-ai lor nu stapanesc pe deplin legislatia cu privire la circulatia in sensul giratoriu si sunt inca intre ei care viseaza "prioritate de banda", vad linii continue pe jos ce nu trebuie calcate sau alte gaselnite.

 

Ni s-a recomandat in cazul unui accident, daca suntem "scosi" vinovati pe baza a astfel de "gaselnite" sa ne adresam Instantei unde cu siguranta vom avea castig de cauza.

 

Evident, asta presupune drumuri, hartii si batai de cap ...si decat asa, prefer "ochii in 4" in intersectiile cu pricina si "calutii" la indemana.

Edited by 13NCU
Link to comment
Share on other sites

Ca sa raspund intrebarii topicului:

- semnalizez dreapta la iesire, tot timpul

- semnalizez stanga la intrare, daca ma intorc sau fac stanga(parasesc sensul giratoriul la a 3-a iesire sau mai mult(avem in Cluj in intersectie cu sens giratoriu, cu 7 strazi))

 

Cat despre situatia din clip, cu politistul, ma bateam si eu de ea foarte frecvent cand locuiam langa unul dintre cele mai mari sensuri giratorii din oras. Eu voiam de multe ori sa fac ce a facut cel cu "Seatu, insa trebuia sa le acord prioritate celor ce fac manevra celui cu Audi.

La inceput am fost indignat, ca de ce, cum, ala schimba directia de mers, trebuie sa se asigure, sa acorde prioritate etc., insa dupa cateva accidente(in care n-am fost implicat) in sens, exact din cauza situatiei respective, Politia Rutiera Cluj sustine ca cel cu "Seatul" trebuie sa paraseasca giratoriul la maxim a doua iesire, si nu la a 3-a, asa ca, desi fac in continuare aceiasi manevra cand e foarte aglomerata B2(throw rocks at me), tot timpul sunt atent la cei cu "Audi" si le dau prioritate sa iasa din sens.

 

Nu mi se pare logic, but deh, n-am chef sa-mi lovesc masina si sa umblu pe la asigurari/politie.

 

PS: am pus "" la Seat si Audi, in a doua parte, deoarece le-am folosit doar exemple pt aceiasi situatie, insa cu alti participanti la trafic.

Link to comment
Share on other sites

Concluzia - aceasi ca si din clip, politistul are dreptate ...pt ca:

 

- daca te-ai incadrat pe banda 1 la intrarea in sens, poti sa virezi linistit la prima iesire la dreapta SAU CEL MULT pe a 2-a iesire care in general coincide cu mersul inainte.

 

- daca te-ai incadrat pe banda 2 la intrarea in sens, poti folosi (minim) a 2 iesire din sens care in general coincide cu mersul "inainte" sau urmatoarele iesiri (ori intoarcere) cu asigurare si semnalizare de intentie.

 

...am intrebat un instructor auto activ care imi este si amic ...

 

- poti face o intoarcere in sens pe banda 1 ?

Raspunsul m-a facut praf:

- bine-inteles, fac cate ture vreau de sens pe banda 1, ceilalti n-au decat sa respecte prioritatea de banda.

....si omul asta "invata" soferi pe banda rulanta !

 

 

V-au spus si unde este prevazuta chestia asta? Sau la intrarea in sens exista niste indicatoare specifice si atunci discutam despre altceva?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Reguli pentru circulaĂžia vehiculelor

Art. 107

(1) La intersecĂžiile prevĂŁzute cu indicatoare Âşi/sau cu marcaje pentru semnalizarea direcĂžiei de mers, conducĂŁtorii de vehicule trebuie sĂŁ se ĂŽncadreze pe benzile corespunzĂŁtoare direcĂžiei de mers voite cu cel puĂžin 50 m ĂŽnainte de intersecĂžie Âşi sunt obligaĂži sĂŁ respecte semnificaĂžia indicatoarelor Âşi marcajelor.

(2) La intersecĂžiile fĂŁrĂŁ marcaje de delimitare a benzilor, conducĂŁtorii vehiculelor ocupĂŁ ĂŽn mers, cu cel puĂžin 50 m ĂŽnainte de intersecĂžie, urmĂŁtoarele poziĂžii:

a) rândul de lângã bordurã sau acostament, cei care vor sã schimbe direcÞia de mers spre dreapta;

 

 

B) rândul de lângã axa drumului sau de lângã marcajul de separare a sensurilor, cei care vor sã schimbe direcÞia de mers spre stânga. Când circulaÞia se desfãºoarã pe drumuri cu sens unic, conducãtorii de vehicule care intenÞioneazã sã vireze la stânga sunt obligaÞi sã ocupe rândul de lângã bordura sau acostamentul din partea stângã;

c) oricare dintre rânduri, cei care vor sã meargã Înainte.

 

Detalii: https://legeaz.net/regulament-aplicare-oug-195-2002-actualizat/art-107-reguli-pentru-circulatia-vehiculelor-reguli-de-circulatie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=BKjLhp9eHzU --> ia de aici, ca sa ai material de studiu. De la minutul 5.

 

Acu, daca as fi in locul tau, as cere PIUA :))

Pe pacaliciu ala postaci de yt l-am corectat demult! Nu s-a grabit sa ma corecteze la randul sau daca era de corectat ce i-am zis.

 

Nu zic ca nu stie ce spune, dar cand o faci pe desteptu' merita cautate greselile.

 

Unvicont, decat sa ma corectezi pe mine, ca probabil merit d.p.t.d.v, mai bine ne-ai explica CUM procedezi tu in giratoriu.

 

Eu, am scris FOARTE clar acu' ceva timp cum procedez in giratoriu. Caut si repostez...

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105017-reguli-in-sensul-giratoriu/page__view__findpost__p__2332841

 

Simpaticilor, exista topic dedicat:

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/105017-reguli-in-sensul-giratoriu/page__hl__sens+giratoriu

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Eu, n-am nici o treaba cu felul cum conduceti cei care va incapatanati sa nu ma credeti.

Scriu aici din experienta personala si a altora..

Altora, adica a unui coleg de lucru care intr-o dimineata a patit-o lovind masina unei madame.. situatie in care amandoi fiind/trecand printr-un giratoriu mic de doua benzi/marcaje.. pentru simplu fapt ca "madama" a intra prima in giratoriu, adica era in fata colegului meu care intentiona sa se deplaseze inainte, fiind pe banda 2 inainte de giratoriu, madama vrand sa vireze stanga (iesirea din stanga), dar fiind pe prima banda l-a acrosat pe colegul meu.

(In situatie similara daca trec fiind atent desigur, pun CLAXONUL pe tine de iti sare inima, ca data viitoare sa nu mai risti ignorand.. pentru ca de fapt erai incadrat gresit)

Asadar, morala ar fi, daca e pe dreapta careva si intra in giratoriu in fata ta lasa-l sa isi faca manevra in giratoriu.

Sunt de parere ca regulile de circulatie sunt menite a ajuta, dar nu acopera absolut orice situatie; si probabil de aceea se produc ANUMITE accidente. Fiecare procedeaza cum crede de cuviinta.

 

Aceiasi regula se aplica cu atat mai mult daca in giratoriu este deja un TIR sau vehicol lung; trebuie lasat sa isi execute manevra chiar daca APARENT s-a incadrat gresit.

Sa nu fiti surprinsi ca politia va da dreptate celor "incadrati" gresit.

 

De la un om cu peste 10 ani experienta in sofat, intern si international. Si, pana si in acel accident acum 10 ani am fost lovit in spate pe autostrada.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Politistul ala e un idiot si jumatate.

 

 

Nu s-a (te-ai) incadrat din timp pe directia pe care vroia sa o ia/iei..?

Trebuie sa mai faci o data giratoriu si sa iesi DIN TIMP pe banda (partea care iti permite) pe care ar trebui, sau cum ar veni.. era deja inscris cel cu masina alba. Cum te incadrezi? Semnalizezi din timp, indicandu-le celor care sunt in spatele tau in giratoriu ca urmeaza sa iesi.

Sincer, nu conteaza atat de mult ca, cel cu alb iti taia calea, cand tu de fapt IESI IN ULTIMUL MOMENT DIN GIRATORIU. Adica o cauti cu lumanarea; conducere preventiva, ciu_ciu.

Cine e mai vinovat si mai impudent!?

Ce mare branza de situatie..

 

..nu ai apucat sa iesi de pe autostrada la timp? Dute pana la urmatoarea iesire si intoarce-te pe partea cealalta si apoi iesi pe acolo. Nu e sfarsitul lumii ca ai uitat.. decat sa fii calare si sa produci accidente..

 

Unele giratorii ca si alte situatii sunt pur si simplu gandite prost. Si ca atare cauzatoare de accidente frecvente.

 

(In situatia de mai sus explicata, colegul meu a recunoscut ca avea viteza mult mai mare ca madama, si ca nu s-a asteptat ca ea sa faca manevra; deci un fel de conducere nepreventiva..)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Aveti BMW`uri ... voi semnalizati ? :)

Vazusem un comment pe farcebook la un momendat si cineva zicea ca nu trebuie sa stie toti fraierii unde merg smecherii ( smecherii fiind conducatorii de BMW :) )

Sper ca ati inteles aluzia :)

Edited by Benilika
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ce intrebare e asta: Cum semnalizati in sens? BMW-istii nu semnalizeaza, scrie in manualul de utiliare al masinii. Ai BMW 316i sau M8 Competiton, NU SEMNALIZEZI ca nu vrei sa stie toti fraierii unde mergi tu :p Eu semnalizez stanga la intrare si dreapta la iesire, insa e important si pe ce banda te inscrii.
Link to comment
Share on other sites

Acum am inteles.

Topicul asta a fost facut despre altii; ..cine sa ne invete si pe noi be-emv-istii tainele semnalizarii!?

 

Cum au zis si altii, mai bine o masina puternica decat o semnalizare si incadrare corespunzatoare, adica la timpul oportun (..ce o insemna asta?)/potrivit.

 

Va rog, nu dati cu pietre, e doar o autocritica a tagmei din care si eu fac parte.

 

Pa, ca ma grabesc sa mai sar/trec, sper nevatamat de inca un giratoriu in viata.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.