Jump to content

De la 318D la X5M


Kosmog

Recommended Posts

Mi-am luat un tester auto Delphi. Eram curios ce poti sa faci cu el.

Pe masina cealalta (e90 LCI) se conecteaza fara probleme. Poti sa faci multe chestii din cate am vazut gen resetare diferite componente (ex: DPF), regenerare fortata DPF s.a.,

 

Cand incerc sa-l conectez la asta imi da eroarea de mai jos. Aveti idee care e faza ? Nu incerc sa fac nimic anume, insa eram curios ce imi afiseaza comparativ cu cealalta masina

 

262985295-461548015383501-2326537596597495648-n.jpg

 

LE:

 

Cand vreau sa selectez X5 din lista de masini, ultimul an disponibil este 2015.

Firmware-ul pt Delphi (cred) este 1532

Edited by Kosmog
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ista-D ( Rheingold ), vezi ca sunt puse pe forum ultimele versiuni, nu e simplu de instalat, ĂŽnsĂŁ daca stai sa te documentezi o sa Reușești, mai trebuie una alta de pe internet si in primul rând ĂŽți trebuie cablu Enet, nu obd.

 

DupĂŁ ĂŽți vei putea instala si BimmerCode unde poți sa faci tot ce codari vrei.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De o saptamana nu mi se mai updateaza statusul in aplicatia MyBMW si nici nu pot comunica remote cu masina.

Am incercat:

- sa o sterg din aplicatie si sa o adaug iar

- sa dau disable si apoi enable la remote services din contul online

- sa conectez telefonul prin usb direct la masina

- sa dau reset la idrive (am tinut 30 de secunde butonul de volum apasat)

 

Wifi-ul merge (de ex: se conecteaza la telefon, prin apple carplay fara sa fie legat telefonul prin Usb)

 

In continuare nu comunica. Pare sa fi aparut dupa ce am incercat sa ma conectez cu Delphi (dar nu am facut nimic atunci ca nu a mers)

 

Aveti ceva idei ?

Link to comment
Share on other sites

Prin forumurile de afara se vorbește de abonament. Când ma conectez in cont nu apare nimic de genul.

Nu este suportat in România ?

Sa fi avut câteva sãptãmâni deoarece Încã plãtise cel din Germania?

Edited by Kosmog
Link to comment
Share on other sites

Contul de conected drive pe ce tara este inregistrat, Germania sau Romania? Daca l ai facut pe Romania cand te ai conectat iti aparea o atentionare ca e poaibil sa dezactivezi abonamentul pe care il avea masini inclus.

Fa alt cont de conecterd drive si inregistreazate pe Germania si vezi dupa daca merge.

Link to comment
Share on other sites

Am incercat acum si asta. Mi-am facut un cont de UK. Am cumparat connected drive. Inca nu merge aplicatia, insa probabil trebuie sa astept ceva timp sa se sincronizeze.

 

connected-drive-order.jpg

 

In schimb, vad ca am mult mai multe optiuni ca pe contul de Romania. Downloadez acum update-ul la harta. Oricum folosesc doar waze pe carplay, insa, poate "reseteaza" cumva niste lucruri pe acolo facand un update.

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare despre iDrive 6 NBT EVO.

Masina este un X3 G01 / 2018, cumparata din Germania si ĂŽnscrisĂŁ in Romania.

Am cont de ConnectedDrive facut pe UK.

Am conectat corect telefonul Note 10+ (Android 10), dar nu pot bifa "apps" (aplicatii).

In aplicatia MyBMW de pe telefon, la sectiunea "Apps" scrie "not connected".

Pe telefon am mai multe aplicatii pe care le foloseam pe masina precedenta cu un iDrive4 (spre exemplu Spotify) .

Oare in iDrive 6 nu se mai pot folosi aplicatiile?

Ce pot sa fac pentru a avea activa "Apps" ?

Link to comment
Share on other sites

Prin forumurile de afara se vorbește de abonament. Când ma conectez in cont nu apare nimic de genul.

Nu este suportat in România ?

Sa fi avut câteva sãptãmâni deoarece Încã plãtise cel din Germania?

Nu are legatura abonamentul cu aplicatia. Eu nici la fosta si nici la actuala masina nu am abonament valabil si folosesc aplicatia My BMW fara probleme, nu e nevoie de abonament pt ea.

Pe aplicatie ar trebui sa vezi statusul masinii (ex: nr km, info despre revizie, info despre inchiderea usilor, a geamurilor, sa poti sa aprinzi farurile, ventilatia etc etc).

Abonamentul e necesar in utilizarea aplicatiilor si functiilor CD in masina (de ex vremea, parking spot, RTTI etc).

La fel, nu conteaza pe ce tara ai cont, aplicatia MyBMW merge fara probleme.

 

Incearca sa dezinstalezi aplicatia si sa o pui din nou.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/26/2021 at 12:17 AM, StefanJ said:

Am o intrebare despre iDrive 6 NBT EVO.

Masina este un X3 G01 / 2018, cumparata din Germania si ĂŽnscrisĂŁ in Romania.

Am cont de ConnectedDrive facut pe UK.

Am conectat corect telefonul Note 10+ (Android 10), dar nu pot bifa "apps" (aplicatii).

In aplicatia MyBMW de pe telefon, la sectiunea "Apps" scrie "not connected".

Pe telefon am mai multe aplicatii pe care le foloseam pe masina precedenta cu un iDrive4 (spre exemplu Spotify) .

Oare in iDrive 6 nu se mai pot folosi aplicatiile?

Ce pot sa fac pentru a avea activa "Apps" ?

Este conectat telefonul ca Apple CarPlay sau in iDrive? Știu ca poți selecta din setări cum vrei sa se comporte 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mkdan2004 said:

Nici la modelul nou nu este posibil din considerente GDPR in Romania. Eu am camere 360 si optiunea in aplicatie dar cand incerc sa o accesez - da eroare. Poate prin codare se poate elimina sau ocoli restrictia asta dar nu am incercat.

Pff ce mizerie. Ca filmezi cu telefonul in spațiul public nu e același lucru ?!:) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.