Jump to content

Recommended Posts

Initial am avut codurile urmĂŁtoare :

497D: Pressure sensor, plausibility while afterrunning: Exhaust press. before turbo not plausible with ambient pressure

4933: DDE Air system, air to EGR mass flow, plausibility

 

Inteleg ca problema e undeva la EGR,pierdeam presiune e adevĂŁrat pe la un colier la gazele care intrau ĂŽn turbo sau se duceau spre EGR, nu sunt mecanic dar fumul pe lângĂŁ turbo era vizibil și mirositor. Am remediat problema, dupĂŁ care masina s-a comportat bine, pana ĂŽntr-o zi când iar a ĂŽnceput sa tragĂŁ prost și doar codul asta se mai ĂŽnvațĂŁ pe motor, celalalt dispĂŁrând :

497D: Pressure sensor, plausibility while afterrunning: Exhaust press. before turbo not plausible with ambient pressure

 

La o inspecție a EGR-ului am observat furtunul spart chiar la elecro valva de control al EGR, furtunul care pleacĂŁ spre actuator. L-am taiat si pus iar ok, iar merge bine masina, dupĂŁ 2 zile iar codul de mai sus și iar furtunul spart. Am ĂŽnlocuit furtunul cu totul, cu unul nou, nu se mai sparge, dar codul tot apare și masina trage prost.

 

Idei ceva? Ca eu m-am cam saturat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.