Jump to content

Sfaturi achizitie BMW Seria 3 Touring G21 318d


g.popovici

Recommended Posts

Buna seara tuturor!

Deschid acest topic pentru ca am nevoie de ajutorul vostru cu recomandari din experienta voastra.

Sunt in punctul in care caut o masina SH, iar pe lista scurta este si un SERIA 3 Touring G21 318d 2019/2020.

Pentru ca nu am detinut si nu am condus o astfel de masina, doar am vazut-o si (mai ales modelul sedan) am mai multe intrebari:

 

1. Ce lucruri va plac si nu va plac la modelul acesta, in special G21(TOURING)? e ok si daca ati condus sau aveti G20.

2. Ce probleme ati avut sau se stiu pentru motorul aceste B47?

3. Este normal sa imi fac probleme legate de intretinere? La ce cheltuieli medii sa ma astept cu intretinerea, daca fac 25k de km/an? Toata lumea imi spune ca intretinerea e scumpa la BMW. Nu consider ca e normal sa bag bani in intretinere, cu exceptia pieselor consumabile pe primii 5-7 ani sau 150k de km.

4. Sunt anumite dotari pe care le considerati un "MUST HAVE" pentru aceasta masina?

5. Am condus si manuale si automate inclusiv ZF8HP. Inclin spre manuala, de ce lumea inclinq si recomanda asa mult spre cutiile automate la aceste masini?

6. Este o alegere proasta tapiteria bej? Recomandati scaunele normale sau cele sport cu un suport lateral mai pronuntat?

7. Cum se descurca aceasta masina iarna, doar cu tractiune spate. Nu am condus iarna nicio masina cu tractiune spate si nu stiu la ce sa ma astept. Am inteles, ca daca sunt cauciucurile foarte bune, comportamentul e foarte apropiat de o masina cu tractiune fata. Este adevarat?

8. Este G20 o masina apropiata ca si confort/insonorizare cu un F10? Am condus ieri un F10 si am fost impresionat de confort si insonorizare.

9. La pretul de 28k pentru un model SH cat sunt eu maxim dispus, am o alta optiune mai buna ca masina, noua sa SH?

10. Tinand cont de eventualele restrictii pentru diesel, considerati o decizie proasta cumpararea unui diesel in 2022?

 

Va multumesc mult si apreciez enorm ajutorul vostru.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3. Pai depinde la cati km o iei, daca o iei la 50k probabil o sa mai ai si garantie. Dar da, intretinerea e scumpa la bmw, orice piese banala va costa dublu fata de un VW sa zicem.

 

5. Automata de care zici e o cutie f f buna, s-a dovedit a fi fiabila, iar masina va consuma ca si cu o manuala, sau chiar mai bine.

6. Cam este. Tapiseria de piele bej stiu ca ramane cu urme de la frecatul cu blugi (desi conteaza si calitatea blugilor :))

7. E ok, nu o sa ai niciun fel de problema. Da, e adevarat.

 

9. La 28k-30k EUR, eu mai bine m-as uita la o masina noua, eventual in leasing ceva lejer, decat sa dai banul gramada. Dar e alegerea fiecaruia pana la urma.

10. Da. Desi in tara noastra nu vor aparea prea curand restrictii, dieselul cam va trebui sa dispara la un moment dat. Dar deocamdata nu sunt motive de ingrijorare, mai ales ca ei le produc in continuare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut , detin un g21 320i ,am sa incerc sa raspund cat pot din experienta

 

1.masina se conduce absolut perfect din orice punct de vedere. Ca si minus , daca ai parte de drumuri nasoale , speed bumpuri, suspensia e mult prea tare, efectiv te arunca din scaun, eu am m pack deci sis suspensia m, aia normala nu stiu cum e nu am condus

2. De motor nu mi-as face probleme, la urma urmei cumperi o masina aproape noua sau noua cu garantie

3. Nu mi-as face probleme legat de intretinere, inca odata nu cumperi un cazan “intretinut” de 20 de ani care poate pica oricand, cumperi o masina noua, inafara de placute, ulei , in primii 2 ani nu ai avea ce sa schimbi, eventual anvelope spate

4. Pentru mine m pack e un must have, technology pack daca iti permiti , neaprat ceasuri digitale,automata

5. Dupa ani de zile pe manuala , nu as mai alege niciodata, dar e chestie de gust, e mult lejer cu automata, nu e ca si pe vremuri, schimba rapid, ai si manual mode daca vrei

6. Am avut tapiserie bej pe f10, vroiam neaprat bej mi se prea mult mai aerisita masina, dupa 5 ani pe bej am trecut inapoi pe negru, chestie de gust

8. Nu sub nici o forma nu se compara cu f10, e mai mica, mi am lovit la inceput geninchiul in consola centrala pana m am obisnuit, in rest e mai manevrabila dar nu mai comoda

9. La banii aia eu as lua masina noua, si eu vroiam un sh in jur de 30k dar dobanda la sh e mult mai mare ca la o masina noua, pur si sinplu nu merita

10. Habar nu am , dar eu unul am trecut la benzina

Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumesc pentru raspuns si pentru ca ti-ai facut timp.

 

3. Pai depinde la cati km o iei, daca o iei la 50k probabil o sa mai ai si garantie. Dar da, intretinerea e scumpa la bmw, orice piese banala va costa dublu fata de un VW sa zicem.

Nu se gasesc masini cu mai mult de 40k de km in Germania/Belgia/Olanda, modelul acesta. Efectiv nu e niciuna.

Legat de intretinere. Am inteles. Dar la un condus normal, pana la 150k e uzual sa ai componente de schimbat? (nu intra in discutie, consumabile)

La majoritatea masinilor, nu sunt probleme pana la 150k km sau 5-7 ani. Unele dintre ele chiar dau garantie perioada asta si din acest motiv, nu stiu ce sa cred.

O prietena foarte buna are un F10, nu stiu daca N47 sau B47si a schimbat EGR la 70 k km si 6 ani de la fabricare. Da, masina mers mult in oras.

 

 

5. Automata de care zici e o cutie f f buna, s-a dovedit a fi fiabila, iar masina va consuma ca si cu o manuala, sau chiar mai bine.

Am inteles si multumesc. Ramane sa vad ce masina o sa gasesc.

 

6. Cam este. Tapiseria de piele bej stiu ca ramane cu urme de la frecatul cu blugi (desi conteaza si calitatea blugilor :))

Este greu de curatat? Adica orice masina, ca e Renault, ca e Skoda sau Audi, mi se pare mai eleganta si mai placuta cu tapiterie bej.

 

 

9. La 28k-30k EUR, eu mai bine m-as uita la o masina noua, eventual in leasing ceva lejer, decat sa dai banul gramada. Dar e alegerea fiecaruia pana la urma.

O masina noua si cu dotari basic spre medii, 0 km costa cam 36k E, cu toate reducerile dar avantajul mare ar fi ca e pe benzina. Daca ar fi diesel, echivalentul la ce se gaseste SH, trece de 42k E

 

Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Sa aduc si eu o contributie mica la acest topic, OP daca nu ai auzit sau inteles, intretinerea si piesele sunt mai scumpe de la un clasa la alta. Adica un seria 3 e mai ieftin la intretinut decat un seria 5. Si la fel si fata de seria 7 respectiv seria 1.

Eu insumi care conduc bmw de peste 10 ani seria 3 inca imi pun intrebari serioase daca imi permit seria 5 catre care tind cu mare tentatie, desigur stiindu-i avantajele, daca imi permit intretinerea.

Asadar, intreaba-te as zice daca seria 5 e mai potrivita decat seria 3 ca diferente sunt incepand de la costul anumitor piese.. AM sau mai ales luate din surse in care calitatea e garantata..

Link to comment
Share on other sites

In primul rand, multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa raspunzi.

 

2. De motor nu mi-as face probleme, la urma urmei cumperi o masina aproape noua sau noua cu garantie

3. Nu mi-as face probleme legat de intretinere, inca odata nu cumperi un cazan “intretinut” de 20 de ani care poate pica oricand, cumperi o masina noua, inafara de placute, ulei , in primii 2 ani nu ai avea ce sa schimbi, eventual anvelope spate

 

Nu imi fac probleme, dar sunt multe lucruri necunoscute, pe care e bine sa le stii. Sunt multe persoane care spun ca fiabilitate la BMW a scazut mult si intretinerea e scumpa si asta ma sperie un pic.

In plus, am o prietene foarte buna, care a schimbat EGR la doar 70k reali la un F10. Sincer, nu mi se pare normal sa ai probleme la asa putini km.

Nu ma dau banii afara din casa si nu vreau ca masina sa imi fie o povara sau sa nu mi-o permit sa o repar.

Masina pe care intentionez sa o cumpar o sa fie veche de 2 ani si nu prea se gasesc masini cu rulaj mai mare de 40k km, momentan.

 

Pe scurt, pe mine ma intereseaza, desi nu cred ca nimeni nu o sa imi poata sa imi raspunda, iau o masina la 40k km, 2 ani vechime, la 170k km si 7 ani vechime, pe perioada asta de 5 ai, la ce cheltuieli uzuale sa ma astept, excluzand consumabilele.

 

6. Am avut tapiserie bej pe f10, vroiam neaprat bej mi se prea mult mai aerisita masina, dupa 5 ani pe bej am trecut inapoi pe negru, chestie de gust

 

A fost greu sa o intreti?

 

8. Nu sub nici o forma nu se compara cu f10, e mai mica, mi am lovit la inceput geninchiul in consola centrala pana m am obisnuit, in rest e mai manevrabila dar nu mai comoda

 

Da, asa am simtit si eu. Per total, consideri ca e suficient spatiu pentru 4 persoane?

 

9. La banii aia eu as lua masina noua, si eu vroiam un sh in jur de 30k dar dobanda la sh e mult mai mare ca la o masina noua, pur si sinplu nu merita

 

Din pacate, bugetul maxim pe care il pot oferi pentru o masina este 28k. O masina noua este spre 40k.

Analizez variantele de finantare. Mersi.

 

Ai condus masina actuala in zone montane pe zapada? Nu pot sa zic imi fac griji de tractiune spate, dar nevand o astfel de masina, nu pot sa imi dau seama care ii sunt limitele?

Pe scurt, 90% cu cauciucuri bune, o sa pot sa urc pe unde urc cu o masina cu tractiune fata?

 

Acuma dupa ce ai un G21, comparandu-l cu un Audi A4, Skoda Octavia 4 sau cu o Toyota Camry/Corolla, ce mi-ai putea spune?

Neavand o astfel de masina, imi pun intrebari daca se justifica pretul mai mare si intretinerea mai mare sau daca exista alternative mai bune.

 

Multumesc inca o data.

 

Sa aduc si eu o contributie mica la acest topic, OP daca nu ai auzit sau inteles, intretinerea si piesele sunt mai scumpe de la un clasa la alta. Adica un seria 3 e mai ieftin la intretinut decat un seria 5. Si la fel si fata de seria 7 respectiv seria 1.

Eu insumi care conduc bmw de peste 10 ani seria 3 inca imi pun intrebari serioase daca imi permit seria 5 catre care tind cu mare tentatie, desigur stiindu-i avantajele, daca imi permit intretinerea.

Asadar, intreaba-te as zice daca seria 5 e mai potrivita decat seria 3 ca diferente sunt incepand de la costul anumitor piese.. AM sau mai ales luate din surse in care calitatea e garantata..

 

Eu nici nu ma gandesc la seria 5:)).

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

Sa aduc si eu o contributie mica la acest topic, OP daca nu ai auzit sau inteles, intretinerea si piesele sunt mai scumpe de la un clasa la alta. Adica un seria 3 e mai ieftin la intretinut decat un seria 5. Si la fel si fata de seria 7 respectiv seria 1.

Eu insumi care conduc bmw de peste 10 ani seria 3 inca imi pun intrebari serioase daca imi permit seria 5 catre care tind cu mare tentatie, desigur stiindu-i avantajele, daca imi permit intretinerea.

Asadar, intreaba-te as zice daca seria 5 e mai potrivita decat seria 3 ca diferente sunt incepand de la costul anumitor piese.. AM sau mai ales luate din surse in care calitatea e garantata..

nu ziceai tu mereu ca vrei piese oem bmw direct de la reprezentanta? si nu aftermarket care e mai ieftin,dar de calitate, de la magazine?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O sa arunce multi cu pietre, dar in 2021, exceptad autonomia, nu mai exista nici unavantaj in achizitiona un diesel, din contra, ai multe dezavantaje (asta depinde unde locuiesti), iar daca cineva poate spune ca un diesel in 4 cilindri e mai placut ca o benzina similara, e mitoman.identic la automata vs manuala, orice automata din epoca asta e preferabila unei manuale

Daca te sperie costul reparatiilor ocazionale la un sh, ori cauti o octavia 1.5 tsi dsg noua, iei extensie garantie si te bucuri 5 ani de masina, ori iti calculezi un buget de reparatii anual la un sh luat de pe net , ori mergi la un dealer bmw si ii intrebi, in bugetul tau, ce iti pot oferi, ci ce garantie, si accepti propunerea lor.sa iei in calcul si valoarea ssigurarii casco, care o sa fie gen 1k euro minim, la o valoare asigurta in jur de 28k euro.

Link to comment
Share on other sites

O sa arunce multi cu pietre, dar in 2021, exceptad autonomia, nu mai exista nici unavantaj in achizitiona un diesel, din contra, ai multe dezavantaje (asta depinde unde locuiesti), iar daca cineva poate spune ca un diesel in 4 cilindri e mai placut ca o benzina similara, e mitoman.identic la automata vs manuala, orice automata din epoca asta e preferabila unei manuale

Daca te sperie costul reparatiilor ocazionale la un sh, ori cauti o octavia 1.5 tsi dsg noua, iei extensie garantie si te bucuri 5 ani de masina, ori iti calculezi un buget de reparatii anual la un sh luat de pe net , ori mergi la un dealer bmw si ii intrebi, in bugetul tau, ce iti pot oferi, ci ce garantie, si accepti propunerea lor.sa iei in calcul si valoarea ssigurarii casco, care o sa fie gen 1k euro minim, la o valoare asigurta in jur de 28k euro.

 

Nu, nici vorba sa fie mai placut un diesel decat benzinar.

Singurul motiv pentru care merita diesel e pretul de achizitie la SH. In plus, nici nu prea se gasesc benzinare. E o masina la 20 dieseluri.

Edited by g.popovici
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu as merge pe benzina acum, diesel-ul nu mi se mai pare o optiune pentru o masina pe care vrei s-o tii multi ani. Dar e o perioada proasta de cumparat masini, pentru ca preturile sunt mari in sezonul asta. Ce ti-as sugera sa faci e sa intrebi pe la dealeri, e posibil ca in decembrie sa aiba oferte daca nu si-au facut cotele de vanzari. Sau mai fac unii oferte de black friday, si poate iei o masina noua in loc.

 

Mai uita-te si la alta marca, pe post de varianta B. Octavia e decenta, Mai sunt Mazda 3/6, Toyota Corolla (cea cu motorul mare), Opel Insignia, si probabil inca niste variante - toate noi.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Si au as face partial cum zice @mgi. Cotele de la BMW sunt facute de acu 6 luni, cand mi-am luat eu masina.

 

Revenind, daca ai buget maxim 28k - bugetul pentru masina ar fi de 25-26k, restul pentru ceva schimburi probabile (placute, ulei + filtre, anvelope). M-am uitat tranzitoriu pe mobile.de si in gama asta de bani, am vazut foarte putine cu 40-80k km, dar aproape fara nicio optiune.

 

Iar referitor la nou, cu cat masina are mai putine optiuni, cu atat discountul este mai mic. In momentul de fata, discounturile sunt si mai mici, pentru ca este cerere mare si putine masini, iar la masini noi termenele de livrare sunt foarte mare. Nu cred ca la o masina de 42k euro, noua, vei primi mai mult de 5% discount (optimist cred).

M-as uita si eu la alte masini, mai putin la Octavia, care e plina de bug-uri software, care sa iti satisfaca nevoile si sa aiba optiuni decente. Degeaba vei avea un BMW, fara nicio optiune, mai ales ca vrei sa tii masina o perioada mai lunga de timp, vei fi mereu putin nesatisfacut, din cauza lipsei lor.

Link to comment
Share on other sites

Si au as face partial cum zice @mgi. Cotele de la BMW sunt facute de acu 6 luni, cand mi-am luat eu masina.

 

Revenind, daca ai buget maxim 28k - bugetul pentru masina ar fi de 25-26k, restul pentru ceva schimburi probabile (placute, ulei + filtre, anvelope). M-am uitat tranzitoriu pe mobile.de si in gama asta de bani, am vazut foarte putine cu 40-80k km, dar aproape fara nicio optiune.

 

Cred ca am gandit putin prost lucrurile.

Eu ma uitam la masini cu pretul cam 28-29k cu speranta ca se va negocia 500 - 1000 de euro sau un set de anvelope si o revizie completa.

Din pacate, piata de SH la G21 e foarte mica si preturile sunt inca maricele.

 

Iar referitor la nou, cu cat masina are mai putine optiuni, cu atat discountul este mai mic. In momentul de fata, discounturile sunt si mai mici, pentru ca este cerere mare si putine masini, iar la masini noi termenele de livrare sunt foarte mare. Nu cred ca la o masina de 42k euro, noua, vei primi mai mult de 5% discount (optimist cred).

Pe ofertele cerute, am primit cam 10% discount la prima strigare, probabil un 12% e realizabil sau ceva optionale in plus.

BMW sta destul de bine la termenele de livrare, fata de alti producatori. La comenzile de acuma se da termen de livrare inceput de martie. Deci maxim 4 luni.

 

M-as uita si eu la alte masini, mai putin la Octavia, care e plina de bug-uri software, care sa iti satisfaca nevoile si sa aiba optiuni decente. Degeaba vei avea un BMW, fara nicio optiune, mai ales ca vrei sa tii masina o perioada mai lunga de timp, vei fi mereu putin nesatisfacut, din cauza lipsei lor.

Nu am prea multe pretentii legate de dotari. Ce ofera Advantage in linii mari, pentru mine, este suficient. Nu mai zic de Luxury Line, in varianta de baza. Oricum, clasele astea de echipare sunt mult peste variantele medii de la alti producatori.

 

Sunt si eu constient ca un Seria 3/5 e fain cu dotarii medii spre full.

 

Ma uit la Octavia 4 Touring, Kia Ceed Touring, Passat, Corolla.

 

Multumesc de raspuns.

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

Masina noua sau aproape noua nu inseamna ca nu apar cheltuieli.

Am avut seris 5 g30 pt 93.000km, am vandut-o fratelui iar acum masina are 105.000.

 

Am shimbat EGR de 2 ori, de fiecare gratis, fiind problema recunoscuta de bmw.

Pe la 70k km si 100k km.

 

Un burduf la o planetara, un semering la diferentialul spate, un tampon de cauciuc la evacuare si un soi de piesa metalica captusita cu cauciuc(nu mai stiu cum se numeste) la transmisie.

Toate astea au costat aprix 6000 lei parca, la reprezentanta.

Masina a avut doar 2 ani garantie.

Altfel, primele doua se schimbau gratis, deci garantia extinsa ar fi meritat a fi platitta in momentul comenzii masinii.

 

Cred ca pana in 100.000km, cheltuielile cu reparatiile sunt minore, insa apoi te poti astepta la orice.

Adica de la 100.000 la 150.000 poti cheltui pe reparatii 1000 euro sau poti cheltui si oeste 5000, depinzand de noroc.

 

Personal, si eu prefer tapiseria bej. Imi pare masina mai luxoasa si nu vreau sa vad negru sau culori inchise decat in mormant.

 

Recunosc ca am fost atent la haine etc.

La mine in masina nu se urca nimeni si nu cobora batand cu picioarele precum bati in tramvai.

Dupa ce am schimbat G30-ul, tot pe bej am mers

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut.

 

Personal, as prefera mai multe optiuni decat un brand. Mai ales daca tin masina mai mult de 3 ani. Dar asta bineinteles este parerea mea.

 

M-as uita si la Superb liftback/Combi, ambele variante is spatioase. Poate una putin rulata cu 3 garantie.

 

 

Ma uit, Mersi.

 

Chiar e un punct in minus ca BMW e un brand. Sincer va zic, romanii au stricat acest nume si imi e jena cand vad asa masini frumoase conduse de oameni indoielnici. Nu iau masina pentru brand si nici nu ma intereseaza. Dimpotriva. Nu vreau sa impresionez pe nimeni. E conceptia aia gresita ca te-ai ajuns daca ai BMW.

 

Pentru mine conteaza, confortul, antifonare, stabilitate, fiabilitate, cum stai in scaun pe timpul drumului, calitatea materialelor, cat ma costa intretinerea pe urmatorii 5 ani, chiar 10, cum se simt pasagerii, cum ma simt eu la volan si sa am spatiu sa imi car bicicleta, bagaje, etc. Nu zic, mi se pare o masina foarte frumoasa atat pe interior, cat si pe exterior. Nu ma intereseaza putere, M Packet, sau lucruri care tind sa faca masina mai aspectuoasa si mai sport.

Tinand cont de toate astea, sunt in dubiu daca e masina asta cea mai potrivita sau nu pentru mine.

 

Am shimbat EGR de 2 ori, de fiecare gratis, fiind problema recunoscuta de bmw.

Pe la 70k km si 100k km.

 

 

Am vazut ca problema asta e stiuta si e si pe F30 LCI. Are recall.

 

 

 

Un burduf la o planetara, un semering la diferentialul spate, un tampon de cauciuc la evacuare si un soi de piesa metalica captusita cu cauciuc(nu mai stiu cum se numeste) la transmisie.

Toate astea au costat aprix 6000 lei parca, la reprezentanta.

Masina a avut doar 2 ani garantie.

 

Cred ca pana in 100.000km, cheltuielile cu reparatiile sunt minore, insa apoi te poti astepta la orice.

Adica de la 100.000 la 150.000 poti cheltui pe reparatii 1000 euro sau poti cheltui si oeste 5000, depinzand de noroc.

 

 

Dupa parerea mea, nu mi se par chestii grave ce ai zis, dar totusi nu ma asteptam sa fii nevoit sa cheltui bani cu masina, extra decat consumabile in primii 100k. Cheltuile asemanatoare sunt si la alti producatori?

 

 

Va multumesc tuturur pentru raspunsuri si chiar imi oferiti informatii folositoare. Chiar ma bucur ca am dat de oameni care au avut masini in stare foarte buna si pot sa aiba o parere obiectiva asupra brandului si masinii. Va rog, nu ezitati, puteti sa scrieti orice, ca poate imi este de folos. Citestesc fiecare post.

 

De asemenea, intrebarea mea, care simplifica problema, considerati ca este o diferenta importanta intre o masina medie( Skoda Octavia, VW Passat, Skoda Superb, Toyota Corolla/Camry) si un Seria 3 G21 Touring(sa zic entry level, cu dotari putine), astfel incat sa merita asumarea tuturor riscurilor, eventualelor cheltuile, etc?

 

Nu am reusit sa conduc inca masina. Nu este nici la Cluj, nici la Timisoara pe stoc, momentan. Doar sedan.

Edited by g.popovici
Link to comment
Share on other sites

G.popovici,

 

E important ce iti ramane in buzunar dupa ce iei masina.

 

Poti avea ghinion cu ea, important este ca reparatii de 1000 euro pe an sa nu reprezinte un salariu lunar.

 

La seria 5, un set de discuri si placute fata/spate au fost 7000 lei cu tot cu manopera. La reprezentanta. La seria 3 probabil sunt 6000.

Doar placutele fata/spate, fara discuri, manopea inclusa, au fost 3000 lei.

 

Evident, reparatiile si consumabilele nu sunt musai sa le faci la reprezentanta.

 

Indicat este sa faci Casco la masina asa noua.

Cheltuielile se aduna...imi dau seama din ce postezi ca iti e frica de ele, de asta in achizitia ta trebuie sa intre si ratiunea, nu doar emotiile

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Pentru mine conteaza, confortul, antifonare, stabilitate, fiabilitate, cum stai in scaun pe timpul drumului, calitatea materialelor, cat ma costa intretinerea pe urmatorii 5 ani, chiar 10, cum se simt pasagerii, cum ma simt eu la volan si sa am spatiu sa imi car bicicleta, bagaje, etc. Nu zic, mi se pare o masina foarte frumoasa atat pe interior, cat si pe exterior. Nu ma intereseaza putere, M Packet, sau lucruri care tind sa faca masina mai aspectuoasa si mai sport.

Tinand cont de toate astea, sunt in dubiu daca e masina asta cea mai potrivita sau nu pentru mine.

 

 

din punctul asta de vedere, diferentele intre G20 si G21 sunt doar de spatiu in portbagaj, deci as zice ca e suficient sa faci un test drive cu sedan

insa cred ca ar trebui sa iti faci o lista scurta de masini, care iti plac interior/exterior si sa mergi sa le vezi pe toate, asa cum iti sugerau si colegii, poate te va incanta spatiul mai mare oferit de superb, sau raportul calitate/pret la passat, doar ca va trebui sa te decomentezi si in privinta acelor modele asa cum ai facut aici pe forum, referitor la posibile defecte si costuri de intretinere

Edited by mariusmsd
Link to comment
Share on other sites

G.popovici,

 

E important ce iti ramane in buzunar dupa ce iei masina.

 

Poti avea ghinion cu ea, important este ca reparatii de 1000 euro pe an sa nu reprezinte un salariu lunar.

 

La seria 5, un set de discuri si placute fata/spate au fost 7000 lei cu tot cu manopera. La reprezentanta. La seria 3 probabil sunt 6000.

Doar placutele fata/spate, fara discuri, manopea inclusa, au fost 3000 lei.

 

Evident, reparatiile si consumabilele nu sunt musai sa le faci la reprezentanta.

 

Indicat este sa faci Casco la masina asa noua.

Cheltuielile se aduna...imi dau seama din ce postezi ca iti e frica de ele, de asta in achizitia ta trebuie sa intre si ratiunea, nu doar emotiile

 

In primul rand nu inteleg de ce ii dati - acestui om. A oferit informatii folositoare.

Da, costurile astea de reparatii mi se par pari.

Casco e cam obligatoriu.

 

Nu e neaparat vorba de frica, dar consider ca masina e un bun zilnic, pe care trebuie sa ti-l permiti si nu sa devina o povara.

Imi fac niste calcule.

Traiesc intr-un oras in care 99% din oamenii care au BMW nu au venituri mari si ma tot intreb cum reusesc sa le tina.

 

din punctul asta de vedere, diferentele intre G20 si G21 sunt doar de spatiu in portbagaj, deci as zice ca e suficient sa faci un test drive cu sedan

insa cred ca ar trebui sa iti faci o lista scurta de masini, care iti plac interior/exterior si sa mergi sa le vezi pe toate, asa cum iti sugerau si colegii, poate te va incanta spatiul mai mare oferit de superb, sau raportul calitate/pret la passat, doar ca va trebui sa te decomentezi si in privinta acelor modele asa cum ai facut aici pe forum, referitor la posibile defecte si costuri de intretinere

Da, multumesc de sfat.

Nu m-am documentat de celelalte deozrece prima pe lista de preferinte e G20.

Edited by g.popovici
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt unii flamanzi si prosti pe aici, care nu mai incap de mine. Istorii mai vechi.

 

Pai e simplu cum reusesc aia si astia sa isi tina masinile.

Placute fata si spate insumand 500 lei, anvelope sh sau china, etrierii vopsiti in rosu, dpf off etc.

 

Repet, nu spun ca vei scoate mii de euro din buzunar. Dar poate in primul an scoti 500, in anul 2 si 3 cate 100 iar in anul 4 scoti 3000 si in anul 5 vei scoate zero.

Trebuie sa fii pregatit sa suporti anul in care poate vei scoate 3000 euro din buzunar. Poate nu va fi cazul, dar daca aia 3000 te pot impinge spre o depresie acuta, mai bine spune pass.

Evident, poti face sa se invarta roata scotand din buzunar maruntis, important este cine esti tu cand te uiti in oglinda.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Personal as alege seria 3 sedan.

Imi place f mult cum arata.

Toyotele alea sunt amarate rau...mai bine cu autobuzul.

 

Skoda superb si passat sunt modele vechi, depreciate moral.

Ori 20k pe o Octavia, ori daca platesti aproape 30k, ia seria 3 sau poate A4.

Cam atat am avut de spus aici.

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, intretinerea la orice masina recenta, care nu mai are garantie, e loterie. Dupa cum spun si colegii, poti sa ai noroc si cativa ani sa nu dai niciun ban sau poti sa ai ghinion sa pice ceva scump in primul an. De-asta am recomandat masini noi, daca e posibil, chiar daca sunt din gama de pret mai jos. Sau informeaza-te la Bavaria in ce conditii poti sa cumperi extra-garantia lor, pe cat timp, cat costa si ce acopera si vezi daca iti convine.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pot confirma despre Toyota corolla, chiar cu motorul de 2 litri, si echiparea collection, este moartea pasiunii, am avut-o o zi la drive-test, dupa mine, e masina de firma/pensionari. Camry e din alta liga, confortabila, eleganta, insa acolo trebuie sa ai buget de 44k.

Daca mai faci un efort financiar, cred ca poti lua un formentor 2.0 tsi cu ceva dotari, e o masina decenta ca spatiu/portbagaj/dinamica....

 

Nu stiu care sunt conditiile de achizitie la premium selection in Romania, dar sunt tari unde daca achizitionezi masina printr-un credit intermediat de BMW financial services, cu o dobanda poate cu 0.5% mai mare ca media pietei, sunt frecvent oferte in care garantia este prelungita pe durata creditului, la modele sub 3 ani vechime.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.