Jump to content

Uzura placute frana


Recommended Posts

Just now, WIN60 said:

Am inteles.. atunci da. 

Ma rog, asta nu inseamna ca nu as putea sa schimb placutele la un service ok care nu e reprezentanta BMW si sa le spun alora sa nu treaca operatiunea in istoric, dar parca nu as vrea sa risc pentru 4-500 de lei :))

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Claudiu F said:

Ma rog, asta nu inseamna ca nu as putea sa schimb placutele la un service ok care nu e reprezentanta BMW si sa le spun alora sa nu treaca operatiunea in istoric, dar parca nu as vrea sa risc pentru 4-500 de lei :))

Sa nu faci asta! Si eu am garantie la G15 si clar o vei pierde... mai ales ca ti-a aparut notificare ca trebuiesc schimbate iar apoi resetate. Daca vrei sa le schimbi pe viitor, pe fata sa zicem, poti face asta inainte sa se atinga senzorul de uzura, binenteles cu placute identice OE. Dar nici asa, nu m-as risca, sincer.

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, DJ Allexinno said:

Sa nu faci asta! Si eu am garantie la G15 si clar o vei pierde... mai ales ca ti-a aparut notificare ca trebuiesc schimbate iar apoi resetate. Daca vrei sa le schimbi pe viitor, pe fata sa zicem, poti face asta inainte sa se atinga senzorul de uzura, binenteles cu placute identice OE. Dar nici asa, nu m-as risca, sincer.

De acord, nu o sa fac asta. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Intre timp am facut reclamatie la BMW referitor la BMW Premium Selection, si mi-au dat dreptate, intr-adevar. Orice lucrare de intretinere e gratuita in primele 6 luni, fie ca e vorba de schimb de ulei sau placute de frana, sau alte consumabile. Aceste costuri sunt suportate de dealer, si nu de firma de asigurare Real Garant.

Evident, ca astia de la Cobalcescu m-au sunat plini de spume sa imi spuna ca ei ies pe pierdere cu masina asta, ca au schimbat caseta de directie inainte s-o cumpar eu, si inca niste chestii care au costat in total vreo 4000eur, si in plus mi-au mai lasat din pret 500eur tocmai pentru ca erau placutele de frana uzate. Dar au zis ca in urma reclamatiei la BMW, accepta sa imi schimbe si placutele gratuit, ca sa "terminam cu discutiile pe aceasta tema" si m-au chemat sa le duc masina.

Sa ma astept la vreo "razbunare" din partea lor? Gen sa imi tina masina in service vreo saptamana, sau sa ma trezesc cu piese schimbate? :)))

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Nu știu ce sa zic.. poate sa existe răzbunare sau nu, dar sigur ti au băgat si îți bagă multă carne in frigider. Daca cumva te mai duci cu ceva in ăștia 6 luni, cred ca o iau razna :)))))

 

numai in România exista sa te sune astia sa te certe ca ies pe pierdere cu mașina ca te duci sa schimbi plăcuțele. 
 

caseta direcție??? Ce naiba de calitate e aia de se duce la km astia caseta??

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, WIN60 said:

caseta direcție??? Ce naiba de calitate e aia de se duce la km astia caseta??

Da, a picat caseta la 80k km. "Calitate" BMW :)). Am inteles ca la G30, cu Integral Active Steering e problema comuna

16 minutes ago, WIN60 said:

Nu știu ce sa zic.. poate sa existe răzbunare sau nu, dar sigur ti au băgat si îți bagă multă carne in frigider. Daca cumva te mai duci cu ceva in ăștia 6 luni, cred ca o iau razna :)))))

 

numai in România exista sa te sune astia sa te certe ca ies pe pierdere cu mașina ca te duci sa schimbi plăcuțele. 

In 6 luni (de fapt au mai ramas 5) e posibil sa trebuiasca schimbate si ale de pe fata :)). 

Mda, oamenii probabil ca deja regreta ca mi-au vandut-o mie, sunt clientul problema. Jos palaria insa pentru cei de la BMW. Au reactionat in mai putin de o zi, dupa ce le-am dat mail. Foarte buna experienta.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Claudiu F said:

Sa ma astept la vreo "razbunare" din partea lor? Gen sa imi tina masina in service vreo saptamana, sau sa ma trezesc cu piese schimbate? :)))

In viata e bine sa te feresti de prosti.

Prostii sunt perseverenti si nu accepta  nicio alta parere indiferent cate dovezi ai avea.

Uita te in jur si iti dai seama 😉

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, ingineru' said:

In viata e bine sa te feresti de prosti.

Prostii sunt perseverenti si nu accepta  nicio alta parere indiferent cate dovezi ai avea.

Uita te in jur si iti dai seama 😉

Ar fi bine sa fie doar prosti, dar sunt si aroganti, hoti. Ca si cand ai fi vreun cersetor si ei iti fac un serviciu ca te primesc la ei in reprezentanta.

Edited by Claudiu F
  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Claudiu F said:

m-au sunat plini de spume sa imi spuna ca ei ies pe pierdere cu masina asta, ca au schimbat caseta de directie inainte s-o cumpar eu, si inca niste chestii care au costat in total vreo 4000eur, si in plus mi-au mai lasat din pret 500eur tocmai pentru ca erau placutele de frana uzate.

Eu nu merg la dealer pentru treburi din astea, dar nu cred ca gresesc deloc daca spun ca ce am accentuat din ce am citat, e ca ceea ce ti-au spus mi se pare o brasoava, adica o minciuna gogonata.

Ei practic trebuiau pur si simplu SA ONOREZE ceea ce BMW a garantat.

Si nu intra DELOC LA PIERDERI. Cum adica ieseau in pierdere?!? ..I-as fi intrebat.      NU e deloc treaba ta sa asculti (le-as fi taiat-o scurt..) vreo justificare din partea lor, ...ca au facut sau nu au facut inainte sa iti dea tie masina..

Iar banii pe orice ar fi facut sigur BMW le-ar fi dat tot ce ar fi cheltuit(!) DACA AR FI STIUT CUM SA JUSTIFICE CE AU FACUT masinii.

Dar daca nu au facut ce trebuia facut atunci e mai greu sa justifici mai sus ce ai facut! Si de aici pierderea... made in Romania..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

In linii mari fara a intra in detalii si a despica firul pot spune doua lucruri si va las pe voi sa raspundeti.

1. daca un dealer auto ar vinde masini cu garantie gen 12 sau 24 de luni (eu am luat o cu 24 de luni), ar face asta pt ca masinile sunt bune si nu necesita repararatii, adica bani investiti/pierduti .

Fac o paranteza aici cu 24 luni pt ca Premium Selection am auzit doar de 24 luni!

Dar exista si cazul colegului care a luat 330i cu 12 luni si ii papa ulei plus multe altele, cine sta pe forum si citeste stie la ce fac referire, imi scapa numele acum, oricum om de buna credinta.

2.pana cand ?

Pana cand reparam sau in limita a ce suma reparam, caci tot la bani ajungem.

De fapt asta e bussinesul lor, cumpara neue Gebrauchte si le vand cu garantie. 
 Sa nu ma lungesc cu postul, ar mai fi ceva.

Pana la 100 mii e 100%.
 

Da @Claudiu F , De, mai exact Niederlassung Stuttgart.

  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, bimmer90f30 said:

Eu nu merg la dealer pentru treburi din astea, dar nu cred ca gresesc deloc daca spun ca ce am accentuat din ce am citat, e ca ceea ce ti-au spus mi se pare o brasoava, adica o minciuna gogonata.

Ei practic trebuiau pur si simplu SA ONOREZE ceea ce BMW a garantat.

Si nu intra DELOC LA PIERDERI. Cum adica ieseau in pierdere?!? ..I-as fi intrebat.      NU e deloc treaba ta sa asculti (le-as fi taiat-o scurt..) vreo justificare din partea lor, ...ca au facut sau nu au facut inainte sa iti dea tie masina..

Iar banii pe orice ar fi facut sigur BMW le-ar fi dat DACA AR FI STIUT CUM SA JUSTIFICE CE AU FACUT masinii.

Dar daca nu au facut ce trebuia facut atunci e mai greu sa justifici mai sus ce ai facut! Si de aici pierderea... made in Romania..

Well, ei au luat masina de la un alt dealer din Germania, platind o anumita suma, masina fiind iesita din garantie de cateva luni.

Ca s-o aduca in parametrii BMW Premium Selection (cel putin teoretic, sunt niste criterii care trebuie indeplinite, pentru ca masina sa fie certificata BMW Premium Selection: se fac niste verificari amanuntite etc), au trebuit schimbate pe cost intern, caseta de directie, flapsurile pentru aerisire de sub bara si inca niste chestii minore. Ei la asta se refera cand spun ca sunt pe "pierdere". BMW nu le ramburseaza banii, pentru ca masina nu mai era in garantie. Evident, acest aspect nu ma intereseaza pe mine. Doar nu i-am pus eu sa cumpere masini care necesita investitii majore. Eu sunt clientul final.

In momentul vanzarii, ei au zis ca imi mai lasa 500Eur, pentru ca placutele de pe spate sunt pe duca. O minciuna, insa, pentru ca ulterior am descoperit ca pretul il redusesera deja in decembrie (de la 37500, la 37000). Cand am aflat aspectul asta m-am enervat si mai tare si atunci am facut reclamatie la BMW Group Romania.

Edited by Claudiu F
  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 1/17/2022 at 2:23 PM, Claudiu F said:

Eu am negociat cu ei in momentul achizitiei, si mi-au scazut 500Eur din pret tocmai pentru ca placutele de pe spate erau cam "duse" si acum, evident ca refuza sa suporte costul pentru o operatiune pentru care au lasat la pret in momentul vanzarii.

14 hours ago, Claudiu F said:

Intre timp am facut reclamatie la BMW referitor la BMW Premium Selection, si mi-au dat dreptate, intr-adevar. Orice lucrare de intretinere e gratuita in primele 6 luni [...] Evident, ca astia de la Cobalcescu m-au sunat plini de spume sa imi spuna ca [...] mi-au mai lasat din pret 500eur tocmai pentru ca erau placutele de frana uzate.

Claudiu, business-ul de service auto (in special "de reprezentanta") este, de ceva vreme incoace, tot mai dificil de tinut in profitabilitate. Vremurile tulburi au inceput odata cu intervalele de service tot mai lungi si cu tendinta clientilor de a inlocui masina dupa rulaje si vechimi tot mai mici. Iar, odata cu electrificarea, situatia va deveni si mai dificila. Poate de aceea s-a ajuns la frecventul obicei al service-urilor de a "da tepe" clientilor. Lucru inacceptabil si impardonabil, indiferent de motivatie.

Din cele doua mesaje ale tale de mai sus, trag insa concluzia ca se mai intampla si invers. Inteleg ca ei au acordat 500 Euro discount tocmai pentru starea de uzura a placutelor. Dar ulterior ai gasit o metoda sa le "fortezi" mana sa ti le schimbe gratis. Sigur ca, din punctul tau de vedere, ai rezolvat problema. Iar, din punctul lor de vedere, au experimentat aplicat pe propria lor piele proverbul "Ce tie nu-ti place..."

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, FiveThreeFive said:

Claudiu, business-ul de service auto (in special "de reprezentanta") este, de ceva vreme incoace, tot mai dificil de tinut in profitabilitate. Vremurile tulburi au inceput odata cu intervalele de service tot mai lungi si cu tendinta clientilor de a inlocui masina dupa rulaje si vechimi tot mai mici. Iar, odata cu electrificarea, situatia va deveni si mai dificila. Poate de aceea s-a ajuns la frecventul obicei al service-urilor de a "da tepe" clientilor. Lucru inacceptabil si impardonabil, indiferent de motivatie.

Din cele doua mesaje ale tale de mai sus, trag insa concluzia ca se mai intampla si invers. Inteleg ca ei au acordat 500 Euro discount tocmai pentru starea de uzura a placutelor. Dar ulterior ai gasit o metoda sa le "fortezi" mana sa ti le schimbe gratis. Sigur ca, din punctul tau de vedere, ai rezolvat problema. Iar, din punctul lor de vedere, au experimentat aplicat pe propria lor piele proverbul "Ce tie nu-ti place..."

Cum am zis si mai sus, in ultimul reply, acea reducere de 500Eur a fost o minciuna. Cand am vazut masina prima data, era la 37.500Eur. Apoi, ei au redus pretul masinii la 37.000 chiar inainte sa-mi faca mie aceasta "reducere". Am aflat ulterior de la un amic care le urmareste pagina de auto rulate, si am si dovada (screen shot). Deci ei ar fi vandut-o cu 37.000Eur indiferent daca mi-o vindeau mie sau nu.

Le-am zis de acest lucru, si au dat-o cotita, ca e o neconcordanta, bla bla. Altfel nu as fi facut aceasta reclamatie, care vine, insa dupa o serie de probleme pe care le-am avut cu ei dupa ce am luat masina (ex: pe langa minciuna despre reducere, a trebuit sa trag de ei sa-mi dea si cea de-a doua cheie, si sa-mi schimbe flapsurile care erau defecte inainte sa-mi fie vanduta masina etc) 

Edited by Claudiu F
  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Update:

Am fost azi pentru inlocuirea placutelor, iar oamenii s-au purtat exemplar.  Bai, dar ce inseamna o reclamatie.😄 Nici vorba de atitudine ostila, ba chiar si-au cerut scuze si mi-au multumit de vreo 2 ori la final. Au lucrat ca la carte (inclusiv folie pe volan, podea si scaun sofer), desi nu aveau timp pentru operatiune, cumva si-au facut sa o termine azi. A durat vreo ora si jumatate. Timp record, as putea spune, in conditiile in care pentru o revizie in trecut la ei am lasat masina si am luat-o a doua zi.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, claudiu1892 said:

Update:

Am fost azi pentru inlocuirea placutelor, iar oamenii s-au purtat exemplar.  Bai, dar ce inseamna o reclamatie.😄 Nici vorba de atitudine ostila, ba chiar si-au cerut scuze si mi-au multumit de vreo 2 ori la final. Au lucrat ca la carte (inclusiv folie pe volan, podea si scaun sofer), desi nu aveau timp pentru operatiune, cumva si-au facut sa o termine azi. A durat vreo ora si jumatate. Timp record, as putea spune, in conditiile in care pentru o revizie in trecut la ei am lasat masina si am luat-o a doua zi.

Avantaj reprezentanțe. Gigel din colț 0 - reprezentanțe BMW 1.

 

Link to comment
Share on other sites

Intrebare: joi am schimbat placutele, si de atunci am mers vreo 200km. Am observat ca pe discurile spate in partea de jos, s-au format niste urme, ca niste dungi de culoare inchisa. Daca dau cu degetul, pare sa se ia. O fi ceva in neregula, sau este de la faptul ca placutele sunt noi?

Nu mai stiu daca observasem asta si la celelalte masini.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, claudiu1892 said:

Am observat ca pe discurile spate in partea de jos, s-au format niste urme, ca niste dungi de culoare inchisa.

E normal. 

Nu ai schimbat discurile iar acum se formeaza/aduna praf de pe placutele noi care sunt drepte in toate micile santuri formate DEJA de placutele vechi in discurile vechi pe care le-ai pastrat.

Dupa un timp cand in placutele noi se vor forma santurile din discuri sau se vor mai toci acestea din disc datorita placutelor care au suprafata dreapta inca.

 

Ar trebui sa te gandesti ca placutele NU vor strange UN TIMP perfect etans discurile decat dupa o perioada relativa.. de uzura fireasca!

De aceea este recomandabil sa nu mergi prea tare un timp pana cand  placutele si discurile nu si-au facut ceea ce se numeste BEDDING.

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.