Jump to content

Importanta bateriei la bmw


Recommended Posts

O baterie slaba care nu mai este in parametrii si cu care pornesti greu masina mai ales in zilele geroase,poate strica module pe masina sau nu in timp?Totodata am inteles ca in general la bmw, bateria trebuie sa fie foarte puternica ca sa mearga modulele de pe masina in parametrii optimi,chiar daca masina porneste si se incarca de la generatorul ei.Este adevarat?

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, ghost89 said:

O baterie slaba care nu mai este in parametrii si cu care pornesti greu masina mai ales in zilele geroase,poate strica module pe masina sau nu in timp?

Nu.

40 minutes ago, ghost89 said:

 Totodata am inteles ca in general la bmw, bateria trebuie sa fie foarte puternica ca sa mearga modulele de pe masina in parametrii optimi,chiar daca masina porneste si se incarca de la generatorul ei. Este adevarat?

Asta e treaba inginerilor de la BMW sa "dozeze voltajul potrivit, in functie de model, motorizare, consumatori

Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, ghost89 said:

O baterie slaba care nu mai este in parametrii si cu care pornesti greu masina mai ales in zilele geroase,poate strica module pe masina sau nu in timp?

..pentru ca inginerilor de la bmw nu ii intereseaza prea mult fiabilitatea.

Si asta se vede ultimile modele produse nu trebuie indicat .. ca se vede din punctul posesorilor de bmw de vedere..

Asadar, daca STII ca bateria s-a degradat intern testand-o pe banc, atunci fa un bine masinii si schimba bateria. Fluctuatiile de tensiune care pot fi mai mari mai bruste cu cat bateria e veche cu atat te expui mai mult surprizelor. Primul modul vizat este modulul FRM.

..nu prea inteleg de ce ai fi inclinat sa crezi ca le pasa proiectantilor..

Pot sa iti spun ca o baterie cu care a venit masina condusa de mine a tinut 10 ani, ceea ce este o performanta, nimic de zis.. dar dupa 10 ani cum crezi ca "gandeste" BMW o masina? Ca ar putea face un model care sa tina 20 de ani, masina nu bateria.. 🤭 Daa, sigur.. 💨

Link to comment
Share on other sites

am intrebat,pt ca de la o vreme imi tot raman stocate erori.Mereu cand pun ISTA am erori,si trebuie sa le sterg cand si cand.Si cineva mi-a spus ca majoritatea erorilor  pot fi de la o baterie slaba.

Eu am intr-adevar o baterie slaba dar inca nu este de aruncat pt ca are cam 12.3V masurata de mine,porneste mai greu dar porneste,vad ca porneste si pe temp. de -10 grade,deci inca nu este de aruncat

masina este un e60.Intotdeauna cand scade temp sub 0 grade cand pornesc motorul imi apre intai o spira ca o rezistenta parca, si dupa acea porneste.

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, ghost89 said:

am intrebat,pt ca de la o vreme imi tot raman stocate erori.Mereu cand pun ISTA am erori,si trebuie sa le sterg cand si cand.Si cineva mi-a spus ca majoritatea erorilor  pot fi de la o baterie slaba.

Eu am intr-adevar o baterie slaba dar inca nu este de aruncat pt ca are cam 12.3V masurata de mine,porneste mai greu dar porneste,vad ca porneste si pe temp. de -10 grade,deci inca nu este de aruncat

masina este un e60.Intotdeauna cand scade temp sub 0 grade cand pornesc motorul imi apre intai o spira ca o rezistenta parca, si dupa acea porneste.

Da, e de la baterie, te asigur.

Si eu am umblat cu o baterie destul de slaba pana de curand. Iar masina mea are FRM1.. dar chiar nu am vrut sa mai risc.. 

La fel, trebuia sa folosesc ISTA sa sterg erori.

 

Faza cu rezistenta din bord e fireasca, bujiile incandescente isi fac treaba atunci.. si pornirea e intarziata pana ciclul de preincalzire dat de bujii se termina, sau cel putin ajung la incandescenta.

E ezitare usoara sau chair o inarziere mica la pornire e tot de la baterie, in sensul ca va invarti volantul parca mai mult timp.. 

Cand bateria e noua sau complet incarcata porneste aproape la sfert, daica o sa vezi ca porneste putin mai repede;  adica la rece. Se simte ca are mai multa energie inmagazinata.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

La e90 am fost nevoit sa recodez modulul FRM din cauza bateriei. Daca da semne ca ar fi descarcata, ar trebui schimbata din timp. 
La X5 vad in aplicatia alarmei (Pandora) ce voltaj are bateria. De obicei sta in 12.4-12.6 dar au fost dati cand a trebuit sa stau cu "contactul" pus si apoi am inchis masina, am plecat si in aplicatie imi arata 11.x. 

In general, cred ca nu e bine sa coboare sub 11 daca nu ma insel

Edited by Kosmog
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, wind-3er said:

Nu.

Asta e treaba inginerilor de la BMW sa "dozeze voltajul potrivit, in functie de model, motorizare, consumatori

poate nu m-am exprimat eu bine.Ma refeream  ca o baterie slaba nu mai alimenteaza cum trebuie modulele de pe masina in mers.O fi adevarat sau nu?BMW-ul chiar doreste numai baterii  foarte bine incarcate si sa nu scada sub 12.5v in repaus?Sau e doar un mit asta?

Eu la e60-ul meu am observat ca si o baterie nou nouta cand ii pun bornele pe ea scade la 12.3 aproape 12.4V.Asa gurmand este e60-ul?😐

Pe bateria originala scrie ceva de genul 900AH.Chiar are nevoie de atat curent ca sa sustina toate modulele la tensiuni corecte in mers?Acum am una noua de 720AH.Are vreo relevanta?

Am auzit acest mit,ca bmw-ul are nevoie de baterie foarte puternica cat mai NOUA, ca sa sustina alimentarea corecta a tuturor modulelor de pe masina.O fi adevarat?De aceea si bateria noua de bmw costa 1600 lei fata de cele conventionale gen 4-500 lei.

 

https://www.bavauto.ro/bateriebmwagm

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

..Ti-ai pus intrebarea ce inseamna 900 sau 800 sau 850AH intr-o baterie de masina? Intreaba google..

Nu mai cauta raspunsuri la mituri ci cauta sa intelegi cat mai mult ce se intampla intr-o baterie din punct de vedere tehnic. Sunt multe de inteles prin google..

Unei baterii ii scade permanent tensiunea pentru ca din momentul in care ai pus-o in masina si pana incui masina + inca 1/2h consuma curent../ si doar dupa ce pornesti motorul aceasta se incarca..

Asa ca e irelevant ca ai observat ca ii scade tensiunea la borne.. E firesc, dupa cum am incercat sa iti explic. 

..Si daca apar consumatori obraznici, adica defecti(uni).. atunci bateria se va descarca si mai repede..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

@ghost89...ori eu nu inteleg ce vrei tu sa spui, ori tu nu intelegi, ori tu ai auzi nu stiu ce mituri baliverne, etc...

treaba e simpla.

orice motor de masina, motocicleta, camion, tractor, autobuz, are nevoie la pornire de o minima "cantitate de amperi", dupa care motorul "isi produce singur "curentul necesar/adica nu mergi pe baterie"

una e sa pornesti o Dacie 1310 cu o baterie de 12V si 500AH....si alta e sa porneti un X6M. 

https://technoluxpro.com/ro/stati/puskovoj-tok.html

https://paginadetransilvania.ro/bateria-cu-amperaj-mai-mare-sau-mai-mic-poate-cauza-probleme-masinii/

https://despretot.info/incarcare-baterie-auto-incarcare-acumulator-auto/

eu la 2.0 benzina am 77ah si 780a.

@bimmer90f30 toate modulele, toata masina intra in sleep mode dupa aprox 15-16 minute (numai dupa ce este incuiata)

o baterie  normala are un consum intre 0.05mili apmeri ora pana  la 0.001 mili aperi ora (asta dupa ce masina e incuiata si a intrat in sleep mode)

(fara sa vreau am inceput sa citesc/invat de amperi, volti, etc, pentru ca ...am un pirat in masina care "manainca" din baterie, aveam un consum de 0.34mili aperi ora...dar am rezolvat)

in functie de capacitatea batariei, ea se va descarca/nu mai porneste masina in 7-10-15 zile

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.