Jump to content

BMW 320GT xDrive 2015


BMS921

Recommended Posts

Tocmai ce am constatat o chestie care nu mi se pare a fi tocmai normala dar poate gresesc.

In seara asta, mergand prin trafic mi s-a parut ca lupele nu functioneaza cum trebuie (partea de adaptive). Am gasit un zid, am pus masina cu farurile catre zid si m-am apucat sa testez. 

La pornirea masinii, ambele faruri isi fac acel auto leveling check. La rotirea catre dreapta a volanului, ambele lupe merg catre dreapta. La rotirea stanga, nu se misca nicio lupa. Tot in seara asta am observat ca este activata si functia de cornering pe proiectoarele de ceata (astea se aprind corect) dar nu stiu daca functia este din fabrica activata sau a fost activata de fostul proprietar.

Revenind la lupe. Este normal ca la rotirea spre stanga a volanului sa nu se miste lupele? Erori in bord nu am si la ora asta n-am nicio sansa pentru vreo diagonza.

Multam'

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, WIN60 said:

Ar trebui sa se miste exact cum se mișca si la dreapta, nu știu daca poate sa fie din cauza ca sta pe loc, însă la alte mașini se mișca si stânga Dr pe loc. 
 

functia cornering teoretic e activata din fabrica daca ai adaptive. 

Asa ma gandesc si eu c-ar trebui sa faca insa bag de seama ca nu se intampla asa...

O sa investighez, oricum vreau sa ii fac un update de iLevel ca sa fie la zi si ca sa se stearga toate codarile care i-au fost facute si apoi vad ce se intampla, ce-mi vor spune baietii de la Cobalcescu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stii ca iti spusesem ca se misca in ambele parti? Stupoare! Aseara am mers prima data cu masina pe intuneric de cand am luat-o din service dupa ce au fost schimbate farul stanga + bara pe asigurare si am observat ca lupele stau maxim stanga 🙂 Deci la rotirea volanului de la centru spre stanga, lupele nu se misca, fiind deja maxim stanga. La rotirea volanului spre dreapta, lupele se duc in dreapta.

O sa vorbesc la Bavaria sa vedem ce zic.

Am incercat sa fac si un clip, dar nu stiu daca se intelege ce zic.

 

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Caracal said:

Stii ca iti spusesem ca se misca in ambele parti? Stupoare! Aseara am mers prima data cu masina pe intuneric de cand am luat-o din service dupa ce au fost schimbate farul stanga + bara pe asigurare si am observat ca lupele stau maxim stanga 🙂 Deci la rotirea volanului de la centru spre stanga, lupele nu se misca, fiind deja maxim stanga. La rotirea volanului spre dreapta, lupele se duc in dreapta.

O sa vorbesc la Bavaria sa vedem ce zic.

Am incercat sa fac si un clip, dar nu stiu daca se intelege ce zic.

 

Salutare,

Da, despre asta vorbeam, la fel fac si la mine doar ca la mine sunt centrate insa se misca la fel ca-n clipul tau, spre dreapta isi fac treaba la rotirea volanului, spre stanga....se timoreaza, sunt cumintenia pamantului, nu fac nimic...

@Shep86 La tine nu fac nimic spre stanga doar cand esti pe loc, sau nu fac nimic spre stanga nici in miscare?

Link to comment
Share on other sites

Din ce am observat eu, cand se face adaptarea la pornirea masinii ele se centreaza pt un moment, apoi fug la stanga. Am mai observat si reflexia lor intr-o masina din fata. Se vede altfel decat inainte de reparatie. Aveam impresia ca nu functioneaza farul stanga pentru ca bate altfel. Inainte vedeam in masina din fata reflexia ambelor xenoane foarte bine (ma refer cand e seara, nu intuneric total)

Daca aflu ceva, o sa scriu aici.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca e normal sa functioneze asa. Au verificat la service, au masurat, totul e in regula si ar fi "a feature, not a bug", functie ce se numeste "city lights" (n-am idee).

La viteza mare cica ar trebui sa se indrepte. Ciudat e ca eu nu am observat asta pana sa schimb farul...poate ca inainte nu functiona corect 🙂 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Caracal said:

Se pare ca e normal sa functioneze asa. Au verificat la service, au masurat, totul e in regula si ar fi "a feature, not a bug", functie ce se numeste "city lights" (n-am idee).

La viteza mare cica ar trebui sa se indrepte. Ciudat e ca eu nu am observat asta pana sa schimb farul...poate ca inainte nu functiona corect 🙂 

Merci pt follow-up pe situatie. Daca ei asa spun, cel mai probabil asa este. O sa intreb si eu dupa sarbatori pt ca vreau sa-mi programez cateva lucrari, prima fiind update-ul de iLevel, apoi revizia, o verificare asupra galeriei de admisie sa vad daca trebuie curatata si avand in vedere km, cred ca si distributia dar momentan nu se aude nimic. Plus o verificare pe la brate pt c-am facut in wknd un drum cu bebe la mare ca sa se joace in nisip si am dat intr-un spatiu din ala de imbinari la poduri de mi-au clantanit dintii-n gura si acum mi se pare ca se aude un troncanit usor (sau poate am eu pareri fiind foarte tipicar cu masina...)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tocmai am facut revizia si apoi o diagnoza din care au rezultat cele de mai jos. Oferta primita pentru curatarea DPF este cea din a 2a poza. 

Din experienta voastra, metoda mai eficienta este aceasta cu solutie sau demontat si spalat in aparatul ala?...nu stiu cum se numeste.

Multumesc!

IMG-20220428-WA0003.jpg

IMG-20220428-WA0004.jpg

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, ADRIAN HD said:

Din cate vad e ceva informativ,nu e propriu zis o eroare,te anunta ca ar trebui schimbat dpf.Am avut si eu acest info care nu mergea sters cu tester,trebuie dat replace la dpf din tester si acel mesaj va disparea.Ce presiune diferentiala ai pe dpf?

Nu mi-au spus, pur si simplu mi-au facut oferta atasata fara alte explicatii. Cand i-am rugat sa-mi spuna presiunea, au spus ca diagnoza a fost deja efectuata si asta a rezultat...

Link to comment
Share on other sites

La mine a aparut la 193 k.

Daca nu ai nici o eroare legata de dpf,lasa-l in pace,probabil vor sa faca niste bani usor.Cauta pe cineva cu tester dedicat care poate reseta acel counter al dpf si verifici si presiunea diferentiala .Eu cred ca filtrul nu are nimic.

Edited by ADRIAN HD
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@bogdanmihaisavu Salut, fostul de cand are masina in Romania, si unde a mers cu ea preponderent (urban/extern)?

Intreb sa ne facem o idee totusi , ca o masina care a mers 80% extra urban, tine filtru 250 - 300k km .

Eu de ex la fosta masina un 320D E90 LCI, care a cam mers 90% extra urban, la 235k km arata viata inca 100k km pe tester cu filtrul original. 

 

Edited by Shep86
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Bun, am fost la o alta testare la cei de la DPF Pro ( i-am gasit pe google...) si a rezultat urmatoarele:

-  eroarea este permanenta

- incarcarea este de 31g

- presiunea este de 13mbar

Fostul proprietar spune ca era masina de concedii, deci preponderent mergea in afara. Doar ca am o vaga impresie ca mergea ... sa zicem ca batraneste deoarece cand am luat masina de la el, pe ultimii 5k km avea un consum de 6.5/100. Nici eu nu merg chiar agresiv dar nu scade sub 7.6 sub nicio forma (mers normal in oras si maxim 160 pe autostrada. Preponderenta mea de deplasare este de mai mult de 80% in afara orasului, drumuri de minim 150km) 

Edited by bogdanmihaisavu
Later edit
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

La relanti presiunea trebuie sa fie < 35Mbar, la 2000rpm < 60mbar (parca) si la 4000rpm <200 Mbar, deci e inca ok dpf-ul tau.

Din nou, aia nu este eroare, este o avertizare. Cred ca difera in functie de cum s-a condus, eu am 197k si inca nu mi-a aparut, iar pe tester zice ca mai merge 70k km.

Mai este si intrebarea daca km sunt reali 🙂

Edited by LYM
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Shep86 said:

Si nu au pornit o  regenerare fortata sa vezi daca scade la 1-2 grame ? Ca apoi sa vezi cat de repede ajunge inapoi la 30 g ? 

Nu pt ca asa cum afisa testerul, ultima regenerare si-a facut-o singura masina in urma cu 500km (acum 500km eram pe A1 unde eram pe cruise control la 150km/h in modul sport, tocmai pt a creste temperatura in filtru).

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, LYM said:

La relanti presiunea trebuie sa fie < 35Mbar, la 2000rpm < 60mbar (parca) si la 4000rpm <200 Mbar, deci e inca ok dpf-ul tau.

Din nou, aia nu este eroare, este o avertizare. Cred ca difera in functie de cum s-a condus, eu am 197k si inca nu mi-a aparut, iar pe tester zice ca mai merge 70k km.

Mai este si intrebarea daca km sunt reali 🙂

Garantat km sunt reali. A fost verificata pe toate partile la achzitie, in reprezentanta, apoi extra teste pe diverse module pt a vedea km inregistrati la diverse erori (abs). Efectiv daca cineva i-ar fi modificat km a facut-o dincolo de capacitatea catorva persoane din domeniu, de a depista modificarile.

Multumesc pentru informatiile oferite.

Link to comment
Share on other sites

Daca ultima regenerare s-a facut acu 500km si presiunea dif. e 13 mbari eu zic ca dpf e in mintile lui.Iar eroare aia permanenta se rezolva cu tester bmw,inpa,ista,nu stiu exact cu care merge.Eu nu am reusit la mine sa sterg acea eroare cu un Bosch cu licenta.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ADRIAN HD said:

Daca ultima regenerare s-a facut acu 500km si presiunea dif. e 13 mbari eu zic ca dpf e in mintile lui.Iar eroare aia permanenta se rezolva cu tester bmw,inpa,ista,nu stiu exact cu care merge.Eu nu am reusit la mine sa sterg acea eroare cu un Bosch cu licenta.

Multumesc frumos pentru sfaturi, o sa gasesc pe cineva cu sculele necesare ca sa ma scape de eroare si cam aia e. O mai verific periodic...

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Shep86 said:

@bogdanmihaisavu Daca ai laptop deja, inseamna ca trebuie sa mai faci o investitie de 50 de lei pentru un cablu enet. Apoi iti pui ISTA si iti faci singur. Tutoriale gasesti fara numar pe yotutube, si chiar colegi aici care te pot ajuta/indruma. 

 

 

Voi face o incercare...ce poate merge rau... :))))) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.