Jump to content

Problema acumulator nou (Varta G14 AGM) - valori (11.9v-12.2v) inainte de pornire


Bogdann87

Recommended Posts

1 hour ago, Bogdann87 said:

Corect?

Ti-am zis din prima postare in topic ca tensiunea la borne este o valoare relativa. Capacitatea bateriei de a porni motorul este cea care conteaza. Iar aceasta poate fi mai bine indicata sau exprimata in ISTA, care stie cat curent a intrat in baterie, la ce nivel de incarcare a dus bateria in fiecare zi din ultimile 5, cum a zis Alexandru.

Apoi despre alt user care sa puna baterie hibrida, cred ca userul NCU a pus una pe un E90. Nu conteaza masina atat de mult cat calitatea bateriei si viata cat mai scurta de cand a fost fabricata.. pana a fost vanduta. Exista testere carora le spui capacitatea bateriei in prealabil iar dupa un test scurt iti spune starea incarcarii. Foarte importanti sunt consumatorii cu masina oprita, consumatori care trebuie sa se opreasca dupa un anume timp.. maxim 30 min.. nerecomandabil sa lasi masina neincuiata in curte.. 

Daca masina a venit cu AGM, acesta este tipul care trebuie, daca nu faci codare pentru baterie normala si schimbi si capacitatea.

 

Pe de alta parte daca punem baterie de capacitate mai mare si punem si alte echipamente AM si mai facem si drumuri scurte.. ar trebui ca si alternatorul sa fie marit, ca acesta este cel care incarca bateria (cat mai repede - generand mai mult curent/minut fata de unul mai mic) si suporta si consumatorii; bateria functionand ca un buffer.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

oricum bateria cand si cand se mai pune pe redresor,chiar daca masina aparent porneste,pt ca generatorul masinii nu incarca suficient bateria ca un redresor ,nici chiar la drumuri lungi.Dar nu multa lume stie asta.Cei care au curte cand si cand fac operatia asta.

Importanta redresorului este vitala mai ales iarna,indiferent ce baterie ai,mai ales daca efectuezi si drumuri scurte e crima pt alternator,nu face fata.

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ghost89 said:

asa am sa mor eu pe ORIGINAL.Mi-a placut intotdeauna sa pun doar  ce a recomandat producatorul ATAT.Daca tie iti place pilkington,esti liber sa iei pilkington.Noi oamenii sintem diferiti,nu toti sintem la fel, csf...n-ai csf.

Si de unde stii ca parbrizul este second?Ai dat in bobi cumva?

Cat despre baterie i-am recomandat eu cumva baterie originala second colegului?Poate ai probleme cu dioptriile sau nu ti-ai sters ochelarii.I-am sugerat sa cumpere NOUA la 1300-1600 ron,nicidecum second.I-am pus si linkul in caz ca nu vezi bine.

Asa ca aluziile tale de 2 bani nu-si au rostul sincer.Crezi ca esti mai interesant daca incepi sa scrii "orijinala" ?

Fix pe original ai mers :)))) In loc sa pui baterie AGM cum trebuie pe masina, ti-ai pus lead acid nici originala, nici AGM.

18 hours ago, ghost89 said:

cum naiba iti sta tie atat,ca mie dupa maxim 30 min de ascultat muzica,la un moment dat imi inchide tot .O fi din cauza ca am bateria slaba si mi-o protejeaza senzorul IBS?🙁

E din cauza ca ai pus pe original :)))

4 hours ago, Alexandru' said:

Personal, n-am vazut niciun acumulator in ista peste 80% incarcat, inclusiv dupa drumuri lungi.

Poate sunt colegi care se pricep mai bine.

La cele cu Efficient Dynamics, asa este gandita treaba... sa ti-l incarce pana la 80%, restul pana la 100% se adauga atunci cand franezi. Iti dai seama daca masina ar incarca by default 100%, nu ar mai avea loc incarcarea regenerativa si ar fi pierduta aceea energie.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, DJ Allexinno said:

Fix pe original ai mers :)))) In loc sa pui baterie AGM cum trebuie pe masina, ti-ai pus lead acid nici originala, nici AGM.

E din cauza ca ai pus pe original :)))

"prietene" trolezi absolut degeaba si de foame probabil.E problema mea daca nu mai vreau sa investesc prea multi bani intr-o baterie originala sau AGM aftermarket.Asta nu inseamna ca nu pot da altuia cu aceasi masina ca a mea un sfat constructiv si folositor sa opteze pt o baterie originala daca tine la masina.

Eu poate o mai tin 2-3 zile si o vand masina si nu mai vreau sa investesc in ea.Te freaca pe tine grija ca am optat sa cumpar 2 baterii mai ieftine pe acid?De aia nu mai poti dormi tu noaptea?

te-as intreba cati ani ai,dar e de inteles..

DJ-ul asta depasit,chiar crede ca am pus baterie SH originala pe masina🤣😂

 

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ghost89 said:

"prietene" trolezi absolut degeaba si de foame probabil.E problema mea daca nu mai vreau sa investesc prea multi bani intr-o baterie originala sau AGM aftermarket.Asta nu inseamna ca nu pot da altuia cu aceasi masina ca a mea un sfat constructiv si folositor sa opteze pt o baterie originala daca tine la masina.

Eu poate o mai tin 2-3 zile si o vand masina si nu mai vreau sa investesc in ea.Te freaca pe tine grija ca am optat sa cumpar 2 baterii mai ieftine pe acid?De aia nu mai poti dormi tu noaptea?

te-as intreba cati ani ai,dar e de inteles..

DJ-ul asta depasit,chiar crede ca am pus baterie SH originala pe masina🤣😂

 

Nu trollez ma friend, insa, sunt satul de cei care zic ca nimic nu e bun in tara asta, si dau sfaturi pe care ei insusi nu le urmeaza. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, DJ Allexinno said:

Nu trollez ma friend, insa, sunt satul de cei care zic ca nimic nu e bun in tara asta, si dau sfaturi pe care ei insusi nu le urmeaza. 

omule incearca sa nu mai judeci tu pe cineva pe care nu-l cunosti in viata reala si sa pui etichete,tine-ti parerile pt tine.Si eu sint satul de astia ca tine care vor sa para altceva decat sint.

Ce sfaturi am dat si nu le-am urmat ,hai sa le luam pe logica.Reciteste ce am scris ca poate nu ai inteles nimic.Eu chiar urmez linia ORIGINALULUI,eu tot ce am pe masina am pe original.Si nu inseamna ca daca doar bateria nu o am cum trebuie ,trebuie sa-mi pui tu eticheta de ca si cand m-ai cunoaste de o viata,ca nu fac,ca nu urmez.

hai sa nu mai poluam topicul omului,ca iar vine Romulus si-mi atrage doar mie atentia.Vezi-ti de patratica ta ca n-ai inteles nimic din tot ce am postat pe multe topicuri.hai sa lasam atacurile de tip light la persoana.

Ramai la rangul de DJ,ca altceva oricum nu ai ce sa fii.Chiar tu ai spus ca in afara de procesat muzica mp3 altceva nu stii sa faci.

Edited by ghost89
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ghost89: Stiu ce zici, ca bateria mai trebuie pusa din cand in cand pe redresor. Dar sincer mi se pare aiurea sa am baterie noua de 2 luni, si sa ma apuc sa o pun pe redresor. Am avut pe vechiul mondeo, baterie (nu originala) si am vandut masina dupa 7 ani cu aceeasi baterie, functionala - niciodata pusa pe redresor.

Nu am avut timp sa pun ISTA sa vad valorile, dar am sa o fac curand.

Cam ciudat ca, la voltaj de 11.7v - 11.9v, nu primesc nici o avertizare in bord.

 

Spre deosebire de vechea baterie ce a tinut 8 ani, de multe ori in ultimul an mi-au tot aparut o gramada de erori/mesaje. Dupa maxim 3-5 minute cu contactul pus, si radio la volum normal, primeam eroarea - Increased Battery Discharge.

- Increased Battery Discharge

- Start Assistant Inactive (eroarea asta am primit-o o singura data)

- Battery Charge Very Low

Cu toate astea, voltajul bateriei verificat la borne in timp ce primeam erorile sau dimineata, 12.3v - 12.5v, niciodata sub 12v.

 

Ma tot gandesc daca noua baterie nu este defecta (scurt, electrolit, element mort)

Edited by Bogdann87
Link to comment
Share on other sites

Dupa toata dezbaterea pe acest subiect, nimeni nu a fost atent la voltajul produs la incarcare, si anume 15.3v.

Voltajul de incarcare este de 14.7v - 15.3v in 80% din timp, rar scade pe la 14.4v, ceea ce nu pare deloc ok.

Stiu ca normal trebuie sa fie intre 13.5v minim - 14.5v maxim. Ce depaseste este anormal.

M-am intalnit la job cu un prieten si i-am zis de toata chestia asta cu acumulatorul si de aceste valori si mi-a spus din start ca se poate ca regulatorul de voltaj de pe alternator sa fie defect si de acolo toate problemele.

Pareri?

Edited by Bogdann87
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa induc pe cineva in eroare. 15v la incarcare este ok, asta in cazul in care alternatorul compenseaza pentru o baterie slaba sau descarcata.

Ce ma ingrijoreaza este ca voltajul fluctueaza de la 14.3v la 15.3v si asta in conditiile in care am lasat doar farurile ca si consumator aditional iar (camerele, sistemul audio deconectate).

Edited by Bogdann87
Link to comment
Share on other sites

Bogdan, tu ce esti de profesie?

Adica ai putea sa imi spui in ce esti specilizat, specialist? Ca poate gasesc vreo analogie sa fac ca sa te lamuresc mai bine ce si cum e cu bateria de pe masina..

Uite eu sunt electrician, nu auto, dar asta nu conteaza atat de mult; principiile curentului electric sunt aceleasi prin baterie si alte circuite electrice. O baterie o data descarcata (nu slaba, ca slaba insemna altceva..) trebuie sa fie reincarcata! Iar reincarcarea poate avea loc in stagii. Stagii date de CAPACITATEA acumulatorului la un moment data (de aceea unii mai destepti la bmw au aflat si implementat un sistem de monitorizare a bateriei, facandu-i un istoric a sa, intr-o memorie - de aceea ne pune sa inregistram o baterie noua in sistem; ca sistemul sa stie asta si sa o ia de la un zero..) si de CURENTUL care bateria poate sa il primeasca. Care acesta poate fi mai mare, mai mic sau prea mic, sau prea mare. Daca e prea mare atunci incarcarea e oprita, daca e prea mic (din cauza de alti consumatori..) atunci dureaza mai mult (va trece mai mult timp) pana se incarca complet.

..Daca pornesti motorul la -5 grade bateria se va descarca MAI MULT decat daca pornesti la +5, +10 sau la +20. Conteaza foarte mult si daca pornesti dupa doua trei distante scurte pe vreme rece.. conteaza foarte foarte multe lucruri.. 

Sa ne intelegem, tensiunea aia care fluctueaza e fireasca pentru ca bateriei chiar si incarcata, trebui sa i se permita si o descarcare, pentru ca nici permanent incarcata 100% (pe distante foarte lungi, condus non-stop..) nu este chiar bine; DAR e mai bine decat aproape descarcata si uitata.. a mai fi incarcata!

..Si eu la randul meu am primit sfatul sa incarc bateria o data la 2-3 sapt cu incarcator specializat, cum a zis si Wolf.. daca fac distante scurte de 30-45min pe zi. Pentru ca, chiar nu le stiu pe toate, si atunci trebuie sa mai asculti si recomandarile altora..

Ce sa ii faci, bateriile sunt inca fragile, chiar daca multi nu cred..

Inca o data.. tensiunea la borne ca variaza 0,5 - 1V nu e un mare semn de intrebare..

Bateria inlocuita, de cand era pe masina?

Asa a luat masina? Ce baterie a avut masina? Marca, capacitate? O baterie AM daca te tine peste 3 ani de zile fara sa ii fi facut mare lucru dar si fara descarcari cumplite de pana la 10V.. ar trebui sa fie suficient. Daca te tine 5 ani esti norocos..

 

Sa stii, farurile masinii sunt unul dintre cei mai mari consumatori de curent. Asadar surpriza ta nu e surpriza mea. 

Tainele curentul electric dat de o baterie sau generat de un alternator nu sunt mari secrete, dar nici nu pot fi intelese doar punandu-ti intrebari ci, cautand raspunsuri neincetat. O sa te dezamagesc, dar nu pe forum.. eu am aflat-o pe pielea mea. 😉

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

bimmer90f30: Muzician de profesie + Consultant/Designer UX. Nu sunt PRO in electricitate, acumulatori auto, insa stiu destule in alte domenii, iar acumulatorul masini este singurul lucru care mi-a dat batai de cap la toate masinile mele.

Foarte bine ai punctat, iti inteleg perfect mesajul cat si ce mi-au scris ceilalti colegi si am analizat raspunsurile.

Ca sa fiu mai precis, eu stiu ca prin drumurile mele scurte nu fac altceva decat sa nu incarc bateria suficient. Am un redresor smart, capabil pentru  (Lead-Acid si AGM sau Reconditionare), prin urmare posibilitatea de a incarca bateria in fiecare luna exista.

Acumulatorii auto sunt fragili da, cand crezi ca le ai pe toate in regula, tocmai atunci ai crezut gresit.

Bateria inlocuita, a fost pusa de mine acum 7 ani jumate, cand am cumparat masina, codata pe 90Ah Lead-Acid, acumulatorul fiind (Banner Raging Bull 95Ah 740CCA ). Spre uimirea mea chiar a resistat undeva la 6 ani fara interventii. Iar timp de 1 an jumatate am tot incarcat-o pe redresor pana cand a inceput sa produca erori in masina, si am decis sa o schimb cu una AGM, pentru ca tot fac distante scurte, iar AGM sunt adecvate pentru distante scurte. Porniri/opriri nu fac decat de acasa pana la job si inapoi.

Masina a venit cu acumulator original BMW AGM, insa era terminata, avea 10.2v dupa o noapte in parcare. Dupa ce era pusa pe redresor de la 13.6v in maxim 10 minute voltajul scadea la 11v-11.5v si abia invartea motorul, asa ca am schimbat-o.

Stiu ca farurile sunt mari consumatori, chiar folosesc farurile 100%, atat dimineata cat si seara, deci merg in permanenta + faza lunga.

Am punctat doar farurile ca si consumatori, pentru ca am si camere (fata-spate) + subwoofer 2x 12inch 800watts RMS + amplificator 1000watts RMS, deci consum foarte mare in comparatie cu farurile zic eu, retrofit iDrive (Android), magazie CD-DVD din fabrica inca activa (nu imi foloseste la nimic, trerbuie eliminata fizic+soft).

Timpul meu este foarte scurt in perioada Decembrie-Aprilie, de asta am apelat la forum.

Edited by Bogdann87
Link to comment
Share on other sites

Am recitit topicul si ultima ta postare si din combinarea lor care completeaza situatia reala in care esti, pe undeva clasica si asemanatoare cu a mea, numai ca eu merg 2x50km iar la sf de saptamana mai putin.. tot as pune incarcatorul iarna la 2-3 saptamani. Asta la o masina cu acid. 

Am inca una cu baterie AGM, careia sincer daca nu ii anulez functia de start-stop dupa plecare aproape in fiecare zi, tot nu cred ca o sa ma tina 6-7ani.. pur si simplu nu cred in  capacitatea bateriei, chiar daca se incarca mai repede, cred ca start-stopul o va omora..

Dar asta ramane de vazut.

Sunt convins ca AGM din motive constructive (franare cu regenerare..) ca si de structura interna.. bateria nu este incarcata complet niciodata.. pe masina. De aceea si fluctueaza oarecum mai mult tensiunea la borne.

Numai pratica (dar) si experienta ta imi va demonstra ca am avut dreptate sau nu.

Ironia e ca un AGM fiind mai scump.. datmr mai "prieten cu natura" ca motorul nu polueaza, IBS e probabil viata lui si tinerea intr-un echilibru fragil, o data cu imbatranirea contactelor electrice prin masina dupa vreo cativa ani nu il face mai fiabil ci mai scump...

Link to comment
Share on other sites

Cu bateria AGM nu procedezi tot asa? 

Fara IBS, bateria AGM pe bmw nu prea ar avea relevanta. Sistemul IBS este bine gandit si coreleaza cu durata de viata lunga a bateriei originale AGM, asta atunci cand IBS este in mintile lui 😄 Ma tot gandesc la un prieten, care avea inca bateria OEM AGM pe seria 3, iar in cele din urma dupa 11 ani a schimbat-o. Masina a fost folosita in regim optim.

E60-ul meu nu are sistem Start-Stop, ci doar buton Start-Stop. 

Sunt genul de sofer care percepe o masina asa cum trebuie, din punctul de pornire dimineata, motorul la temperatura optima, racire, condus adecvat etc.

Azi am zi libera, asa ca am sa verific cu ISTA istoricul incarcarilor in ultimele zile.

Edited by Bogdann87
Link to comment
Share on other sites

Ibs ul își face treaba indiferent daca bateria este Agm sau nu, iar bateria agm își face treaba pentru care a fost făcută.

Bateria veche, am tras vreo 2 ani de ea cu mesajul ala de battery discharge, nu puteam sa ascult 10 secunde muzica cu masina oprita, in rest pornea la sfert si la -15 grade. 
 

Am schimbat o ultima oara ca făceau acele urat  si mi se reseta tot din bord, însă tot la sfert pornea. Aia face ibs ul, reduce toți consumatorii pentru a porni masina. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Bogdann87 said:

 

 

Am punctat doar farurile ca si consumatori, pentru ca am si camere (fata-spate) + subwoofer 2x 12inch 800watts RMS + amplificator 1000watts RMS, deci consum foarte mare in comparatie cu farurile zic eu, retrofit iDrive (Android), magazie CD-DVD din fabrica inca activa (nu imi foloseste la nimic, trerbuie eliminata fizic+soft).

 

eu nu inteleg la ce te miri atat,la cati consumatori uriasi ai.Mai ai sa-ti pui si boxa de stadion si ai tot tacamul.Iti faci discoteca din masina aia si te plangi ca nu ai baterie...

la ce ai tu acolo iti trebuie baterie de tractor de la 140ah.....

Incarcarea peste 15V la o baterie este anormala,ala e semn ca baterie fierbe efectiv,nu e in regula.O incarcare normala trebuie sa fie intre: 13.8-14-14.6V maxim

Toti ne plangem de baterii,dar nu luam niciodata in seama si regimul de exploatare,regimul de condus,drumurile scurte pe care le facem si echipamentele in plus pe care le avem fata de echipamentul de fabrica.Cu conservarea enegiei electrice mereu va fi o problema indiferent cat va evoula stiinta.

oamenii nu vor sa inteleaga ca odata ce ai depasit nivelul de echipare de fabrica,automat ai alti conumatori si iti trebuie alta baterie mai puternica.Bateriile sunt gandite si puse pe masina in functie de gradul de echipare al fiecareia.Altfel spus sint sigur ca un e60 535 full option automat va avea o baterie mai mare si mai puternica fata de un 520 chel

Bmw-urile mai noi am inteles ca unele au 2 baterii,una mai micuta care sa suplineasca alte fctii pt. consumul care este in +

p.s ti-am mai spus si-ti repet.bmw-ul in general NU PREA SUPORTA deloc alte interventii/modificari pe instalatia lor,ci doar retrofituri de ale lor cu cod.Daca nu ma crezi pe mine intereseaza-te la altii care stiu si care fac retrofituri,sa vezi ca asa este.

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ghost89 said:

..

Incarcarea peste 15V la o baterie este anormala,ala e semn ca baterie fierbe efectiv,nu e in regula.

Pentru agm e perfect normal voltajul ala. Asta e si unul dintre motivele pentru care e necesara codarea de la agm la acid si invers. 

O baterie pe acid o distrugi imediat daca ai ibs-ul codat pe agm, tocmai din cauza voltajului.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Sistemul audio nu a mai fost conectat de cand am pus bateria noua, deci iese din discutie.

BOASKA: bateria veche m-a tinut 8 ani, tinand cont ca si sub+statia au fost montate la scurt timp dupa ce am pus bateria veche, deci aproape 8 ani cu ele zi de zi, eu zic ca a tinut prea bine bateria.

 

ghost89: Nu ma mir, doar am spus in posturile anterioare. Sunt convins ca drumurile scurte si consumatorii in plus + regimul de exploatare poate neadecvat, rezulta toate astea.

Am nevoie de o metoda eficienta pentru a gestiona corect situatia cu bateria, avand in vedere ca acesta a fost si va fi nivelul de exploatare al masinii/bateriei.

Nu e vorba de discoteca sau boxa de stadion etc. Totul tine de calitatea sunetului, daca vrei ne intalnim si ai sa-mi dai dreptate. Sistemul audio pe E60 inafara de Logic7 este la pamant.

Cine inca foloseste pe e60 sistemul audio stock, ori nu il intereseaza ce asculta, ori nu are ureche muzicala.

Ce ai face in locul meu? Ai ramane pe AGM de 95 850cca sau ai merge pe Plum-Acid 110ah 950cca ???

 

Alexandru: Incarcarea fiind mai rapida pe o baterie AGM, astea pot fi valorile normale, iar 15.3v insemnand un voltaj normal. Cineva pe alt forum zicea, ca daca ai consumatori majori pe masina, voltajul poate ajunge si la 16v pentru o baterie AGM.

Edited by Bogdann87
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Bogdann87 said:

Cine inca foloseste pe e60 sistemul audio stock, ori nu il intereseaza ce asculta, ori nu are ureche muzicala.

Ce ai face in locul meu? Ai ramane pe AGM de 95 850cca sau ai merge pe Plum-Acid 110ah 950cca ???

 

hai ma Bogdanel mai lasa-ne cu urechea ta muzicala.Sa nu ne spui ca ti -ai pus subwofere si amplificatoare de 1000w RMS ca sa asculti Bethowen sau Mozart, ca sa conteze asa mult urechea aia muzicala.Cand spui ureche muzicala inseamna ca percepi toata gama de sunete in liniste.exact ca la un test de Audiograma,ori in bubuiala aia care o dati voi la maxim de vibreaza toata masina,nu inteleg ce percepeti in afara de bass si un pic de inalte(treble).Tu ca ca si majoritatea ai pus boxele alea ca sa terorizezi un cartier intreg cu volumul dat la maxim,sa te remarce lumea de pe margine,mai ales la semafor.Asa aveti voi impresia  ca sunteti  bagati in seama.Nici nu stiti cat de mult va injura lumea pe margine.No offence dar eu rar am vazut un om civilizat care are sistem Hi-end si sa asculte civilizat fara sa deranjeze pe altu.O sa vezi tu mai incolo ce o sa trageti cu urechile si cu auzul,cand o sa ramai in cap cu acufene bilaterale,si ai sa distrugi nervul auditiv.

In locul tau daca as fi ,as merge doar pe AGM pt. ca genul acesta de masini au iesit pe poarta fabricii doar cu AGM,nu ai ce cauta cu acid  pe ele.Merg si astea pe acid dar nu au puterea celor AGM si se strica si prematur dupa cum ti-au explicat colegii mai sus.Tu nu te lua dupa mine sau altii,care punem plumb acid  pt. ca nu procedam bine.Eu unu am gresit dar am motivele mele de ce nu am mai mers pe AGM.Eu cu masina mea nu ne mai avem la suflet.Ne-am plictisit unu de altu in cei aprox 5 ani si 72k km.

Tu daca ti la masina ta mergi pe AGM de 95 ba chiar de 100 .Iar daca te tine buzunarul dupa cum am spus mai sus mergi pe baterie originala NOUA ,dai 1300 lei si esti boier pana la capat.

AGM trebui sa cauti de la 850cca in sus pt ca ala conteaza mult.E curentul de pornire la rece .Vezi ca pe bateria originala este chiar 900cca

8 hours ago, Bogdann87 said:

Alexandru: Incarcarea fiind mai rapida pe o baterie AGM, astea pot fi valorile normale, iar 15.3v insemnand un voltaj normal. Cineva pe alt forum zicea, ca daca ai consumatori majori pe masina, voltajul poate ajunge si la 16v pentru o baterie AGM.

nu exsista asa ceva.la 16V iti bubuie bateria.La masinile mai vechi,cum e audi A6 2.5TDi AKN ,au nivel de avertizare pe bord si pt baterie.Si la 16V este deja pe plaja rosie.E foarte mult 16v

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

@Bogdann87

masina ta, dar te "joci" inutil (sa nu zic prosteste).

du-te la orice magazin care vinde baterii si verific-o la aia (pt maxim 20 de min si 50 lei/de buna ziua) stii exact in ce situatie esti.

vezi ce improvizatii, ce baterie ai/iti cumperi, cum iti incarca masina bateria ( ce zici tu acolo de 16 V ...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.