Jump to content

Ignition fault BMW F10 !


Recommended Posts

Salut tuturor , nu am gasit nimic legat de problema mea și am decis sa deschid un topic nou .Mașina in cauza un BMW F10 523i 2010( 3000 cm3 cod motor N53 ) .

Dupa 15 km de condus (prin oraș ) opresc mașina și la 30 de minute vreau sa plec .Primesc această eroare"Ignition fault " .Dupa 2-3 incercari mașina pornește și merge perfect .A doua zi aceeași poveste .Cand apas butonul de start se aude de la motor acel "click" de la electromotor Din cate am observat la rece nu are această problemă .Azi am pus ISTA și aveam niste erori mai vechi de la becurile xenon și bateria .Am sters toate erorile , test nou și din nou bateria  .Problema e ca bateria , bujiile , injectoarele  și 2 din 4 bobine ( așa a decis mecanicul, am vazut pe factura acasa  nefacuta )  au fost schimbate cu un an in urma .Am verificat cablul de + din compartimentul motor e fix , bornele stranse bine .Aștept acum sa mai facă figuri sa vad ce erore mai da .Voi ce parere aveti ? Multumesc .

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update ...pana miercurea viitoare cand am programare la service am descoperit urmatoarele :

1 Nu are legatura ca e rece sau cald motorul .

2 Dupa ce am sters ieri erorile , dimineata cand sa plec la munca problema din nou ...a pornit la a 3 incercare .Acum am citit din nou erorile si sunt urmatoarele :

- S 0398 - Power management , battery condition: Battery faulty or worn out .(Existent YES) 

- 801222 - Air conditioning compressor : Switch-off due to missing DME/DDE release  ( Existent Unknown) 

- 930730 -Output , starter: current overload ( Existent NO) .Aici imi arata :

ABL terminal 50L starter motor de 2 ori 

ABL Heating and air conditioning functions : Refrigerant circuit functional check , noises, smells .

Pana ajung la service are cineva o parere ? Mersi .

Link to comment
Share on other sites

Prima oara as inlocui bateria, ISTA zice ca e epuizata (worn out). Apoi as face iar diagnoza sa vad daca restul erorilor mai persista. E logic sa porneasca greu daca bateria e dusa. De asemenea e posibil ca IBS ul sa taie compresorul de A/C deoarece e un consumator mare. Legat de restul erorilor nu stiu ce sa zic....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 8 months later...

Salut,
De 2-3 zile la F30 2.0 D îmi apare eroarea astea,nu mereu,1 din 10 pornirii.Pun contactul se sting martorii și când apăs pe buton ori nu pornește din prima (nu se întâmpla nimic)sau când pornește  la început are un sunet ciudat de 2 sec(de la starter cred).
Nu circul mereu cu mașina doar in week,posibil sa fie de la baterie mai descarcata și sa nu bage  puterea necesara la pornire sau o siguranța sa nu funcționeze bine, mai este varianta și cu starter/electromotor?
Am văzut in meniul ascuns ca mașina cand este oprită primește curent la baterie  12.2 și pornita 13.9 și mai sare la 14.2,a mai avut cineva problema asta?
Mulțumesc

IMG_2229.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.