Jump to content

O prostie de motor, m-a disperat!!


IonelaA

Recommended Posts

Mașina întreținută si neforțată ,m a lăsat pe A1 km30 ,Ax turbina mica rupt ,căzut intre turbina mica si mare.Turbina mare o luase putin pe ulei,DPF Off prajit,cu Platfotma acasa am ajuns .Ieri am luat o din service ,am mers maxim50 km prin oraș si mi a s a aprins martor check engine,mai bine de atat nu se putea,alti bani.Luată de anul trecut.Nici macar un senzor aprins inainte de oprire .Menționez ca nu a mai pornit deloc, s a dus ea singura din D in N si gata

acum 3 luni cand veneam de la țara mai apărea Drive Train si dispărea , am dus o la service si verifucat si cica nu avea nimic si na acum!

7000 lei cost pana acum ,vedem ce va urma

La cat mi a plăcut mie aceasta mașina ,acum cred ca la vânzare va urma….

vedem ce mi zic maine la service 

priviti mai jos

Daca stiti ca ar mai putea apărea ceva ,dați mi un semn!Nu stiu de ce ar mai fi apărut acest martor de bord!

48449B15-57B0-4660-A1F8-D6DF3135C58D.jpeg

808ED688-39EC-4DA1-905C-EE1F761E7DE6.jpeg

2BDB80D7-CCF6-49E7-89FB-BF4BA1538821.jpeg

C04A37AD-822E-4F63-9D60-F0DB10D0D343.jpeg

Daca mi cade si vreun telescop …5000.  -6000 lei buc ziceau cei din jur..m am dus naiba.

Link to comment
Share on other sites

  • Romulus changed the title to O prostie de motor, m-a disperat!!

7.000 lei nu e asa grav… probabil spun asta după ce eu am reparat de vreo 10.000 euro in sus la un amărât de 520D e60, am zis ca ma apuc sa deschid topic cu mașina mea, însă am nevoie de o zi întreaga ca sa scriu totul corect si frumos cu poze :)), sper ca doar o zi o sa imi ia.  

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Hello, cand spui masina intretinuta la ce te referi?

A verificat cineva turbina inainte de eveniment ca sa vada daca necesita reconditionare? Intretinere inseamna sa verifici si sa previi, dar la noi intretinerea se face schimband uleiul si filtrele. Logic e ca la un nr. de ani si kilometri sa verifici si sa schimbi componentele cu uzura, nu sa mergi si sa te miri apoi ca se strica una sau alta. Eu la F11 de 5 ani am schimbat rulmenti si regulator la alternator si AC, am dat jos cureaua de accesorii si am verificat rolele, fulie vibrochen rulmenti AC si alternator.... Cand am desfacut alternatorul surpriza, periile erau la limita cand incepeau sa topeasca colectorul din cauza contactului slab, asta ar fi insemnat alt alternator. Asta inseamna intretinere, dar cati dintre cei ce au BMW sau alte marci scumpe fac acest lucru? Un telescop pe original e 2700 ron, nu ai stiut asta cand ai cumparat aceasta masina? Credeai ca e pe viata, nu trebuie inlocuit nimic la ea?

  • De acord! 5
Link to comment
Share on other sites

Mai mult ca sigur pt ca n-ai fortat-o a si crapat turbina aia. Drumuri multe in oras, turatii reduse, poate chiar si cand mai iesi in afara, la final calamina aia se depune pe internele turbinelor. Chiar si in oras, incearca sa o mai turezi, poate sa o mai treci pe manual sau de ce nu sa mergi ceva mai sportiv. Atunci cand simti ca DPF-ul si-a pornit regenerare, iesi 4-5km in afara orasului pana isi finalizeaza ciclul de regenerare, n-o oprii imediat sau poate la urmatoarea pornire daca imediat chiar nu poti sa o scoti in afara orasului sau daca prin oras nu ai suficient de mult de mers. Cam astea sunt niste recomandari de baza la un diesel modern. Mai sunt si altele, dar astea au legatura cu problemele semnalate de tine mai sus. Mai mult ca sigur esti de sex feminin si in majoritatea cazurilor, totusi nu vreau sa generalizez, astea-s motivele din spate.

  • Thanks 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/27/2022 at 12:04 PM, edit said:

M'am uitat pe profilul domnisoarei...este 525d 218cp cu N47.

 

Puteam estima si eu asta. 10 ani vechime, peste 300.000km, revizii pe genunchi de peste 5 ani si e suparata pt 7000 lei cost. Probabil credea ca masinile de remat sunt perpetuum mobile.

Da,pt mine e mult pt ca atunci cand am luat o am schimbat ce mi s a spus si ca in rest e Ok…si acum na,plus ca mai merg si la curățare galerie admisie si egr joi ca s a aprins bec de check motor.192000 in bord ,motor pus la BMW in Germania de fostul proprietar ,de bune ce sunt.

Pana acum am Av numai modele seria 3,X5,7 putin mai vechi si n am pățit Asa ceva.Concluzia:o prostie de motoare 

On 2/27/2022 at 12:14 PM, mgi said:

"Luata de anul trecut, intretinuta si nefortata". Ok, si in ceilalti 9 ani cum a fost?

Asta nu mai stiu sigur,fostul proprietar pe care l cunosc de obicei are grija ,fiind nebun după mașini si mai ales. BMW…ghinion la mine

On 2/27/2022 at 11:53 AM, Ali said:

Hello, cand spui masina intretinuta la ce te referi?

A verificat cineva turbina inainte de eveniment ca sa vada daca necesita reconditionare? Intretinere inseamna sa verifici si sa previi, dar la noi intretinerea se face schimband uleiul si filtrele. Logic e ca la un nr. de ani si kilometri sa verifici si sa schimbi componentele cu uzura, nu sa mergi si sa te miri apoi ca se strica una sau alta. Eu la F11 de 5 ani am schimbat rulmenti si regulator la alternator si AC, am dat jos cureaua de accesorii si am verificat rolele, fulie vibrochen rulmenti AC si alternator.... Cand am desfacut alternatorul surpriza, periile erau la limita cand incepeau sa topeasca colectorul din cauza contactului slab, asta ar fi insemnat alt alternator. Asta inseamna intretinere, dar cati dintre cei ce au BMW sau alte marci scumpe fac acest lucru? Un telescop pe original e 2700 ron, nu ai stiut asta cand ai cumparat aceasta masina? Credeai ca e pe viata, nu trebuie inlocuit nimic la ea?

Nu pe viața Draga ,da s a verificat turbina si totul era bine,ziceau,stiu si cât e un telescop ,poate si mai mult de2700.Tocmai ca de obicei mașina cand o iau o duc si la verificat ,la tester etc ,acum teapa ,mai trebuie curățata si galeria si egr,ce mai urmează?Surpriza

Link to comment
Share on other sites

On 2/27/2022 at 12:47 PM, RaYn3 said:

Mai mult ca sigur pt ca n-ai fortat-o a si crapat turbina aia. Drumuri multe in oras, turatii reduse, poate chiar si cand mai iesi in afara, la final calamina aia se depune pe internele turbinelor. Chiar si in oras, incearca sa o mai turezi, poate sa o mai treci pe manual sau de ce nu sa mergi ceva mai sportiv. Atunci cand simti ca DPF-ul si-a pornit regenerare, iesi 4-5km in afara orasului pana isi finalizeaza ciclul de regenerare, n-o oprii imediat sau poate la urmatoarea pornire daca imediat chiar nu poti sa o scoti in afara orasului sau daca prin oras nu ai suficient de mult de mers. Cam astea sunt niste recomandari de baza la un diesel modern. Mai sunt si altele, dar astea au legatura cu problemele semnalate de tine mai sus. Mai mult ca sigur esti de sex feminin si in majoritatea cazurilor, totusi nu vreau sa generalizez, astea-s motivele din spate.

Da,asta mi s a spus si de cel care a recondiționat turbinele,de obicei nu merg nici F ușor ,dar in oraș e problema mare,nu e turata suficient ,DPF s a prajit…si după 3 zile de mers prin oraș ,la ore nu F aglomerat s a aprins si check motor si mi a zis sa merg la curățare admisie si egr.

Am scris aici pt a primi sfaturi de la cei mai experimentați in aceste motoare care vad ca au probleme ,de la cei care au trecut prin diferite situații legate de asta,nu sa raspunda la mesaj ca si cum nu știam ce iau,ca nu e pe viața masina,ca ar trebui sa schimb 90%la suta din motor ….nici chiar asa…eu masina mai mult de2,3 ani nu o tin,indiferent de model ,marca ,motorizare ,oftica mea a fost ca nici macar un senzor ceva pe bord de antentionare,nimic.

multumesc de sfat si explicație 

Link to comment
Share on other sites

On 2/27/2022 at 11:43 AM, WIN60 said:

7.000 lei nu e asa grav… probabil spun asta după ce eu am reparat de vreo 10.000 euro in sus la un amărât de 520D e60, am zis ca ma apuc sa deschid topic cu mașina mea, însă am nevoie de o zi întreaga ca sa scriu totul corect si frumos cu poze :)), sper ca doar o zi o sa imi ia.  

Doamne fereste,nici chiar asa…Pt mine e,ca n am mai pățit o si nu vreau sa bag bani anual intr o mașina,decât uzuale ,dar tu Esti campion …normal ca nu ti mai vine sa o vinzi.

1 minute ago, wolf20 said:

Nu e service bmw,nu?

Se ocupa cu BMW ,e curtea plină de ele

mai sunt si altele nemțești dar prioritar seria5,x6 (motor3000)

5 minutes ago, wolf20 said:

Nu e service bmw,nu?

Turbina am refăcut o in alta parte ,langa auchan Titan,F buni băieții ,zic eu si rapizi si pt curățare admisie tot in Zona aia voi merge sapt asta la unul de ar face numai asa ceva ,pana atunci mașina in parcare ,mi e frica sa mai merg asa cu ea.

sa ma mai astept si la altceva ?

sa i zic sa mai verifice si altceva ?

ce bube mai au?

On 2/27/2022 at 11:12 AM, Romulus said:

Ce mașină e, din ce an, câți km la bord? Ce motor?

2012,192000,525 d -218 cp

Primul motor a fost schimbat la ea,la BMW reprezentata ,de fostul proprietar,am facturile ,ca sa nu  se mai spună km300000 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, IonelaA said:

Doamne fereste,nici chiar asa…Pt mine e,ca n am mai pățit o si nu vreau sa bag bani anual intr o mașina,decât uzuale ,dar tu Esti campion …normal ca nu ti mai vine sa o vinzi.

Asta vine in contradictie cu exact opusul a ceea ce ii trebuie facut unei masini iesita din garantie. Adica ii trebuie revizii ca la carte, PERIODICE. Cu atat mai mult la ultimile modele... de prin 2007 incoace!

Un diesel din categoria de mai sus cu doua turbine condus in oras 90%, oras ca Bucuresti... Nu are soarta buna.

Asadar Draga, daca vrei sa faci doar o revizie simpla la motoarele mai noi, nu mai merge cum mergea... si iti dau dreptate, sunt mai proaste... din multe motive..

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.