Jump to content

Informatii si probleme comune N47


AlexNT

Recommended Posts

Salutare! Ma numesc Alex si sunt in cautarea unui bmw(e90,f30 sau daca imi permite bugetul e60 ) pana in 9000euro, venind de pe un audi a4 2009 pe care il cunosteam cap coada, vreau sa stiu la ce probleme sa ma astept si cel mai important sa previn.

Prima problema la audi a fost CP4 pompa de inalta, era un risc ridicat sa faca span la un moment dat, am avut aceasta problema si constul total a fost de 2000 euro, nu mai vreau o experienta de genul asta.
La bmw exista aceasta problema?

M-am tot uitat pe bloguri despre vestita distributie in spate, din multe cautari sunt si mai confuz, scrie pe undeva ca dupa 2012 aceastra distributie s-a mutat in fata.
Imi puteti spune va rog ce motoare au distributia in fata, N47?

Ce alte probleme comune au aceste motoare, N47 sau la ce sa fiu atent cand cumpar o masina din aceasta gama?

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu s-a mutat distributia in fata, e tot in spate, insa dupa 2013 a fost reparata problema prin utilizarea unui alt model de patine. M47 (ala de pe E90 non-facelift) au distributia in fata, dar e generatie mai veche.

Dpdv motor, N47-ul mi s-a parut foarte fiabil. Am un E90 cu motorul N47 de la 20k km si acum are 195k. A avut zgomotul ala de distributie inca de la 20k km, am mers cu ea asa pana la 110k ca n-am vrut sa desfac motorul, chit ca era in garantie. Bine am facut, ca modelul nou de patine a aparut mai tarziu, iar la 110k BMW mi-a schimbat distributia gratuit pe goodwill (la BMW Filaret), avand toate reviziile la ei. De atunci n-a mai revenit zgomotul ala, deci nu mi-as face nicio problema. In cel mai rau caz o schimbi daca are zgomot si te deranjeaza. Daca la mine in 90k km de mers cu zgomot nu s-a rupt, trage tu concluzia 🙂

In afara de asta motorul a fost impecabil, n-a sughitat niciodata in aproape 200k km. Revizii la 17-18k, ulei OE BMW.

Ah, pe la 153k mi-a picat EGR-ul (agata la capat de cursa), si tot atunci mi s-a ars o bujie, in rest absolut nicio problema, merge ca-n prima zi.

Succes.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, AlexNT said:

In primul rand multumesc pentru raspuns, chiar am aflat cateva informatii constructive.

Imi poti spune te rog daca pompa de inalta presiune este o problema comuna? Se aude ca ar face span la bmw? Multumesc

daca nu ai destul combustibil in rezervor (sunt destule care fac, si nu numai BMW si restul marcilor)...de acolo problema, pompa nu sta/amorseaza in combustilib = span = restul problemelor.

(taie si tu filtru de ulei cand il schimbi...cand o sa cumperi masina)

Link to comment
Share on other sites

Ok, mulțumesc. 

1 hour ago, wind-3er said:

daca nu ai destul combustibil in rezervor (sunt destule care fac, si nu numai BMW si restul marcilor)...de acolo problema, pompa nu sta/amorseaza in combustilib = span = restul problemelor.

(taie si tu filtru de ulei cand il schimbi...cand o sa cumperi masina)

OK, mulțumesc. La audi se face span și din cauza amorsari pompei după schimbare filtrului de motorină , toată lumea recomanda amorsare din vcds. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, LYM said:

Nu am auzit niciodata de problema asta la N47. 

BMW nu e audi 🙂

 

@wind-3er pompa din rezervor nu e de inalta presiune 🙂

Exact, mașina bună dar cu multe probleme comune, din aceasta cauza vreau sa încerc și bmw. Pompa din rezervor este una auxiliara dacă împinge motorină pana în filtru, de acolo mai este o pompa care împinge la pompa de înaltă și de acolo face presiune in rampa injectoare și la final la injectoare. Asa este la audi, dar bănuiesc ca la bmw este la fel. 

Știe cineva să-mi zică ce coduri au pompele de înaltă presiune la seria 3 și 5, am cautat pe net și fiecare pune codul lui personal. 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, LYM said:

Nu am auzit niciodata de problema asta la N47. 

BMW nu e audi 🙂

 

@wind-3er pompa din rezervor nu e de inalta presiune 🙂

Incepe sa devina din ce in ce mai comuna pe masura ce masinile aduna km,daca se merge mult pe rezerva e aproape sigur ca problema va apare. Am un amic cu service care asta imi spunea sa am grija sa nu las sa ajunga pe rezerva, ideal ar fi peste sfert sa stea.

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Sunt la al doilea N47, primul pe un F20 din 2011, actualul pe un E60 din 2009, la ambele a trebuit facuta atat distributia cat si pompa de inalte + injectoare(E60-ul l-am cumparat cu ele servisate, la F20 le-am facut eu), cat au fost la mine, 90% din alimentari le-am facut cand ajungea rezervorul la jumatate, nu stiu cum procedau proprietarii anteriori.

In afara de astea, releu bujii si EGR la E60(50k km in 2 ani, de la aproape 200k la 240k), la F20(70k km in 2 ani, de la 170k la 24x k nimic ce tine de compartimentul motor.

@AlexNT mai rasfoieste si topicul asta: 

poate mai afli chestii noi. 

Edited by VladE46
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.